Competiție (shootout) Panasonic TX-55HZ2000E contra (versus) LG OLED55CX3LA
#19
Posted 21 November 2020 - 00:48
Eu zic ca e setat prost pe wide gamutul. Frecventa setarea asta in expert 1la LG.
|
#20
Posted 21 November 2020 - 00:50
E pus așa intenționat (modul de noapte e cum trebuie). Știu și cine le-a dat ideea, dar mi se pare o soluție de utilitate îndoielnică.
|
#21
Posted 21 November 2020 - 00:55
Ce e masurat acolo, modul de zi sau de noapte?
Încă ceva, e setat pe relative sau absolute graficul WB in calman? |
#22
Posted 21 November 2020 - 00:59
Dacă te uiți pe numele fișierului grafic, vezi exact ce este. Ambele grafice sunt făcute în aceleași condiții, se pot compara 1:1. E pe absolut, ce importanță are?
|
#23
Posted 21 November 2020 - 01:02
Ma uit din telefon și nu apare nimic si are mare importanta pentru ca verdele ala mai sus arata o gama mai mica adica luminanta mai mare in zona aia si nu ascunderea detaliilor. Asta se vede și în graficul de jos cu dunga alba.
Dacă îl pui pe relative nu tine cont de luminanta si afișează doar proporția de RGB Edited by AndreiNR, 21 November 2020 - 01:03. |
#24
Posted 21 November 2020 - 01:09
Nu vreau să mai stau treaz în noaptea asta, dar voi pune mâine poze din „Hunger Games”, aceleași pe care le-ai văzut și pentru HZ, și te vei convinge singur de black crush. Mă voi asigura că fotografiez în exact aceleași condiții.
Eu știu, pentru că l-am văzut direct cu ochii pe film și la precedentul CX. Se rezolvă prin calibrare, dar scos din cutie are black crush (destul de mare, nu un pic acolo). Verdele ăla e numai ușor în exces, nu masiv, nu-ți mărește luminanța cât crezi tu, doar îți dă pe negru o tentă verzuie cam neplăcută. Edited by Jean-Luc_Picard, 21 November 2020 - 01:19. |
#25
Posted 21 November 2020 - 01:17
Eu nu te contrazic deloc. Incercam sa înțeleg daca mai stiu sa citesc sau nu graficele alea.
|
#26
Posted 21 November 2020 - 03:04
Jean-Luc_Picard, on 21 noiembrie 2020 - 00:44, said:
CX-ul pre-calibrare. Balansul de alb pe setări de fabrică este mai precis, dar avem două probleme, tracking deficitar pe culorile primare, Ă®n zona de luminozități scăzute este verdele deasupra, Ă®n cea de luminozități ridicate este roșul, apoi curba de gama scoate Ă®n relief un black crush evident Ă®n zona de Ă®nceput (curba măsurată, albă, este clar sub curba standard, galbenă). De asemenea, LG nu a renunțat nici anul acesta la suprasaturarea SDR pe modul de zi, alegere care ajută și nu prea, oricum nu e justificată parțial decât pe lumină ambientală foarte puternică. Sunt curios dacă trecerea spațiului de culoare pe Auto schimba ceva față de măsurătoarea inițială. |
#27
Posted 21 November 2020 - 08:15
bir75, on 21 noiembrie 2020 - 03:04, said:
Sunt curios dacă trecerea spațiului de culoare pe Auto schimba ceva față de măsurătoarea inițială. Edited by Jean-Luc_Picard, 21 November 2020 - 08:25. |
#28
Posted 21 November 2020 - 08:18
Atunci măsurătoarea la Panasonic trebuie in Normal cu toate mizeriile alea activate si in Eco la LG.
Altfel, corect la fiecare era modul filmmaker mode. |
|
#29
Posted 21 November 2020 - 08:24
Jean-Luc_Picard, on 21 noiembrie 2020 - 08:15, said: BineĂ®nțeles că schimbă, dar nu discutăm acum despre cum se prezintă aparatele după calibrare, aceea o vom face mai târziu, acum discutăm despre cum sunt livrate, adică l-ai luat, l-ai scos din cutie, te apuci să te uiți la un program la el și ce vezi. Edited by bir75, 21 November 2020 - 08:25. |
#30
Posted 21 November 2020 - 08:41
AndreiNR, on 21 noiembrie 2020 - 08:18, said:
Atunci măsurătoarea la Panasonic trebuie in Normal cu toate mizeriile alea activate si in Eco la LG. AndreiNR, on 21 noiembrie 2020 - 08:18, said:
Altfel, corect la fiecare era modul filmmaker mode. Avantajul față de Teoh este că poți ceri sau să sugerezi ce și cum să se măsoare și ce și cum să se evalueze pe film. Un shootout interactiv. O ajustare trebuie totuși să fac, pentru a putea păstra aparatul foto fix pe aceleași setări și a nu induce diferențe din parametrii de fotografiere, trebuie să egalizez luminanțele maxime. În clipa asta Filmmaker Mode este necalibrat pe ambele aparate, pe HZ am calibrat alte moduri. Edited by Jean-Luc_Picard, 21 November 2020 - 08:32. |
#31
Posted 21 November 2020 - 10:17
bir75, on 21 noiembrie 2020 - 08:24, said:
Pentru curiozitatea mea poti te rog sa modifici gamutul pe Auto și să îi faci o noua citire ?Doar la modificarea asta mă refeream,nu dupa calibrare. (Ca o precizare aici, nu știu de unde vine ideea că Filmmaker diferă prin ceva legat de colorimetrie de modul ISF de noapte, dar va urma și această comparație la cererea spectatorilor. De fapt, vom vedea că există o diferență, luminanța pe LG este aproximativ la jumătate față de modul de noapte și sub standard: 85 cd/m2!) Attached FilesEdited by Jean-Luc_Picard, 21 November 2020 - 10:19. |
#32
Posted 21 November 2020 - 10:32
Verdele e și mai sus la 20 Ire,chiar dacă gamutul e pe Auto.De fapt pe toată zona de jos.
Nu prea conteaza daca e pe Wide sau Auto,out of the box. Mai ramane sa aflam cum funcționează CMS-ul! Spor la treaba si felicitări pt.punerea în practică a competiției ! |
#33
Posted 21 November 2020 - 14:03
Contează la primarele si secundare aruncate în afara triunghiului de la măsurătoarea inițiala.
Nu stiu daca la LG nu este cumva activ autobrightnessul in filmmaker si poate de acolo și diferenta de max luminanta. |
|
#35
Posted 21 November 2020 - 14:43
Să punem și graficele în Filmmaker mode, inițial am vrut să le pun în același timp cu pozele de pe film, dar acelea vor vei ceva mai târziu.
Attached Files |
#36
Posted 21 November 2020 - 15:44
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users