Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

Deep Blue Crystal Mazda 3 Sedan Skyactiv-X

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
500 replies to this topic

#469
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 11.07.2007
Încălzirea se păstrează mereu, este alt strat fata de piele ce se încălzește.

#470
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
In teorie da. In practica eu unul nu pot garanta pentru toate stabilimentele din tara :) .

#471
mortis

mortis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 882
  • Înscris: 04.10.2006
Salutare, mi-am luat de curand o Mazda 3 similara cu a ta dar cu motorul X186. Foarte simpatica masina so far. Inteleg ca e destul de slaba vopseaua,
Tu cum procedezi ? O vopsesti cand va fi cazul, ai gasit vreun tratament pe care sa-l aplici pe vopsea (folie PPF?) Ai Casco..?
Benzina pui 95 sau 98?

Spor la condus

#472
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,690
  • Înscris: 03.03.2007
N-am Mazda, dar am o Elantra,la care vopseaua e la fel de slaba Posted Image  Mi- am pus pe capota ,oglinzi si faruri folie PPF. Am vrut si pe bara dar am renuntat la idee, fiind grila foarte mare din bara ramane foarte putin la vedere si mai mult pe laterale  si am zis  ca mai bine o vopsesc daca va fi cazul vreodata. Parerea mea, este ca pe capota e un must have mai ales daca mergi mult exterior. Ieri am fost pana la Ploiesti. de vreo 3 ori am auzit in parbriz pocnituri...

Edited by special, 22 May 2023 - 10:50.


#473
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006

 mortis, on 22 mai 2023 - 10:32, said:

Salutare, mi-am luat de curand o Mazda 3 similara cu a ta dar cu motorul X186. Foarte simpatica masina so far. Inteleg ca e destul de slaba vopseaua,
Tu cum procedezi ? O vopsesti cand va fi cazul, ai gasit vreun tratament pe care sa-l aplici pe vopsea (folie PPF?) Ai Casco..?
Benzina pui 95 sau 98?

Spor la condus
S-o conduci cu placere.

In afara de ceara / tratament cu proprietati hidrofobe (care nu ajuta in nici un fel in cazul pietrelor), asa cum este scris in paginile astea, nu ii fac nimic.

Este o masina absolut comuna careia nu i se diminueaza nici valoarea de piata si nici cat de dorita este pe piata SH daca are cateva ciupituri de pietre pe bot si/sau a avut elemente din bot revopsite la un moment dat din acest motiv. Nu vorbim aici de vreo masina de colectie careia ii scade valoarea cu cateva zeci / sute de mii de euro daca are un reper revopsit sau nu are un istoric impecabil, caz in care este recomandat chiar sa fie protejata caroseria prin orice mijloace.

Masina are casco si cand se vor aduna suficiente imperfectiuni pe diverse repere, acestea vor fi revopsite. Pana atunci, pastrez distanta consistenta fata de masinile din fata, este gratis, ajuta si la reducerea numarului de pietre incasate in diverse zone, ajuta si pe partea de siguranta si de ce nu chiar si la o utilizare mai eficienta a carburantului.
Pietrele care totusi lovesc caroseria in diverse zone sunt trecute la capitolul "csf, n-ai csf", urmele lor (daca sunt) se retuseaza si se merge mai departe.

Lacul culorilor Red Soul Crystal si Machine Grey este cunoscut ca fiind foarte sensibil si casant. Cel al culorii pe care o am eu se comporta la fel ca la alte masini detinute, nu e nimic de speriat in privinta asta si nu cred ca e vreo diferenta intre acesta si cel al altor masini din aceeasi gama de pret.

Altfel, oricine vrea sa dea intre 10 si 20% (cateva mii bune de euro) din valoarea de nou a acestei masini pe folie (functie de pretul de nou, bani pe care nu o sa-i mai vada inapoi) este liber sa o faca. Eu prefer sa fac altceva cu banii aia Posted Image .


Benzina bag de 100 pentru ca asa fac de vreo 12 ani la toate masinile avute. Motorul cere minim 95 si sunt destui care baga de 95 fara nici o problema in acest sens. Degustibus.

Edited by closchkutza, 22 May 2023 - 15:29.


#474
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,371
  • Înscris: 08.01.2021
Eu am motorul de 180 însă n-am observat diferențe între benzina de 95, 98 sau 100.

#475
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,361
  • Înscris: 05.10.2022

 closchkutza, on 22 mai 2023 - 15:18, said:

Altfel, oricine vrea sa dea intre 10 si 20% (cateva mii bune de euro) din valoarea de nou a acestei masini pe folie (functie de pretul de nou, bani pe care nu o sa-i mai vada inapoi) este liber sa o faca.
Asa de mult ajunge? ma asteptam sa fie in Romania de vreo 3 ori mai ieftin ca la mine (cel putin pentru ce am facut eu cu bara fata, capota, faruri, aripi laterale, oglinzi, muchii portiere si manere)

#476
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Nu stiu de ce aveai asteptarea asta, in RO este privit ca u serviciu ultra-high-end, de fitza maxima cum ar veni.

Uite preturile de la unul din montatorii cu renume din Bucuresti:

Attached File  Screenshot 2023-05-22 at 16.54.51.png   53.39K   65 downloads

Preturile sunt fara TVA & a remarca partea cu "de la".

Iar preturile de mai sus sunt pentru o masina de clasa mica. Si-a pus COO-ul firmei in care activez pe un Carrera Convertible si a fost pe la 6000 Eur daca nu ma inseala memoria.

Doar botul masinii costa cam asa:

Attached File  Screenshot 2023-05-22 at 17.00.07.png   56.09K   57 downloads


Si ce te faci cand piatra loveste in plafon sau in portierele fata, ambele enervant de plauzibile? Vorba aia, ai dat niste mii de lei pe folie (peste 6-7) si vopseaua tot nu e perfecta.

Edited by closchkutza, 22 May 2023 - 16:06.


#477
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,361
  • Înscris: 05.10.2022
Ah.... aveam asteptarea pe ideea ca mana de lucru ar fi mai ieftina si mare parte din cost nu e folia ci manopera.

Eu merg des pe autostrada, ploua ceva mai mult si stiu de la fosta masina cat de ciuruita a fost dar pentru ~500euro pentru a proteja zonele de impact n-ar fi rau.
Pe de alta parte eu sunt si intr-o alta tara si e putin diferit cu asigurarile fata de Romania si trebuie calculat putin cu apelarea la asigurare (ca pe urma ti se poate dubla sau tripla asigurarea pe urmatorii 5 ani ca nu mai ai "no claims bonus").

Asta am facut eu, doar ca a fost cu 10% mai putin ca bara spate nu-i vopsita si n-au avut ce sa protejeze acolo. (plus inca vreo 10% discount ca-s membru la un grup auto p-aici)

(Xpel)

 closchkutza, on 22 mai 2023 - 15:53, said:

Preturile sunt fara TVA & a remarca partea cu "de la".

Posted Image
Eu credeam ca la mine e scump si in Romania ce am facut eu ar fi vreo 500euro maxim cu tot cu TVA si ce mai e.

Edited by sirronkcuhc, 22 May 2023 - 15:59.


#478
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Cum ziceam, pe cine arde cash-ul in buzunar, by all means!

Parerea mea este aplicarea PPF-ului pe o masina de genul asta la preturile curente de pe piata este echivalentul zicalei "a stricat orzul pe gaste", dpdv economic nu are nici un sens. De 1500 Eur vopsesc pe banii mei capota si bara fata macar de 2 ori, chestie care este mai mult decat suficienta pentru o perioada de exploatare a masinii de macar 5-6 ani.

Edited by closchkutza, 22 May 2023 - 16:14.


#479
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,361
  • Înscris: 05.10.2022
La mine de revopsit o bara sau ceva e ~1500 doar elementul respectiv. (doar d-asta am si avut dauna totala la fosta masina)
Poate ca pe masura ce apar mai multe ateliere cu pus folie, se va normaliza putin pretul.

Edited by sirronkcuhc, 22 May 2023 - 16:21.


#480
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,065
  • Înscris: 03.12.2005
Azi dimineata am aflat noile preturi ale celui cu care colaborez pe disciplina vopsitorie. 700 lei per element inainte de discounturi de volum/ repeat customer.
Cred ca trec de usile fata cu revopsitul pana ajung la pretul unui nas din asta infoliat. Bonus, pentru aia care se tem de valoarea de piata a bolizilor lor de colectie, pe barile de plastic nici nu masoara chestiile alea grosimea vopselei.

Parca sunt si unele fancy care pot, dar sunt suficient de scumpe sa nu isi ia nimeni.

#481
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,828
  • Înscris: 08.01.2010

 sirronkcuhc, on 22 mai 2023 - 16:20, said:

La mine de revopsit o bara sau ceva e ~1500 doar elementul respectiv. (doar d-asta am si avut dauna totala la fosta masina)
Poate ca pe masura ce apar mai multe ateliere cu pus folie, se va normaliza putin pretul.

In State sunt preturi stupide la multe lucruri.
Inteleg, pana la un punct, infolierea la masini speciale, in general scumpe si foarte puternice. Una e sa iei o pietricica la 200km/h si alta la 80km/h.

#482
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,361
  • Înscris: 05.10.2022
La americani pana si pietricelele sunt XXL: contribuie prin masa, nu viteza.

As vrea eu sa fie doar 700RON de vopsit un element pe la mine :)

Edited by sirronkcuhc, 22 May 2023 - 23:16.


#483
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,065
  • Înscris: 03.12.2005
E un skill/serviciu care se pierde sau devine mult prea scump in toate tarile civilizate. Si la nemti cu greu isi mai gasesc suficienti vopsitori pentru preturi rezonabile. Au inceput sa si le trimita in tarile mai ieftine din jur pentru asta, sa le vopseasca in curte singuri sau sa le vanda si sa isi ia altele.

#484
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,361
  • Înscris: 05.10.2022
Urmaresti pe M539 Restorations? a revopsit o Alpina tot asa trimisa printr-o alta tara mai ieftina. (macar acolo e o optiune dar la mine e cam bataie de cap sa o trimit prin alta parte; asigurare, dauna totala si aia e)

Edited by sirronkcuhc, 23 May 2023 - 15:01.


#485
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,065
  • Înscris: 03.12.2005
Desigur. Cred ca in Polonia a mers si aia a lui. Si e ceva distanta de la Frankfurt.

#486
mortis

mortis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 882
  • Înscris: 04.10.2006

View Postcloschkutza, on 22 mai 2023 - 15:18, said:

S-o conduci cu placere.

In afara de ceara / tratament cu proprietati hidrofobe (care nu ajuta in nici un fel in cazul pietrelor), asa cum este scris in paginile astea, nu ii fac nimic.

Este o masina absolut comuna careia nu i se diminueaza nici valoarea de piata si nici cat de dorita este pe piata SH daca are cateva ciupituri de pietre pe bot si/sau a avut elemente din bot revopsite la un moment dat din acest motiv. Nu vorbim aici de vreo masina de colectie careia ii scade valoarea cu cateva zeci / sute de mii de euro daca are un reper revopsit sau nu are un istoric impecabil, caz in care este recomandat chiar sa fie protejata caroseria prin orice mijloace.

Masina are casco si cand se vor aduna suficiente imperfectiuni pe diverse repere, acestea vor fi revopsite. Pana atunci, pastrez distanta consistenta fata de masinile din fata, este gratis, ajuta si la reducerea numarului de pietre incasate in diverse zone, ajuta si pe partea de siguranta si de ce nu chiar si la o utilizare mai eficienta a carburantului.
Pietrele care totusi lovesc caroseria in diverse zone sunt trecute la capitolul "csf, n-ai csf", urmele lor (daca sunt) se retuseaza si se merge mai departe.

Lacul culorilor Red Soul Crystal si Machine Grey este cunoscut ca fiind foarte sensibil si casant. Cel al culorii pe care o am eu se comporta la fel ca la alte masini detinute, nu e nimic de speriat in privinta asta si nu cred ca e vreo diferenta intre acesta si cel al altor masini din aceeasi gama de pret.

Altfel, oricine vrea sa dea intre 10 si 20% (cateva mii bune de euro) din valoarea de nou a acestei masini pe folie (functie de pretul de nou, bani pe care nu o sa-i mai vada inapoi) este liber sa o faca. Eu prefer sa fac altceva cu banii aia Posted Image .


Benzina bag de 100 pentru ca asa fac de vreo 12 ani la toate masinile avute. Motorul cere minim 95 si sunt destui care baga de 95 fara nici o problema in acest sens. Degustibus.

Multumesc pentru raspuns.  Inca sunt in primele mii de km nu am forjat si nu simt o diferenta intre tipurile de combustibil.
Cat despre protectie am optat in cele din urma pentru folie pe capota plus lama aia fina dintre capota si radiator - nu stiu cum se numeste, o fsaie cat o palma. M-a costat 2000 ron toata treaba....fiind prima manevra cu masina am stat cap coada sa o monteze si a durat cam 4-5h. E si asta o meserie, gotto give them that. Legat de  calitate nu pot decat sa spun ca nu avea bule, om vedea in timp.
Am si eu casco si ma astept sa vopsesc probabil aripile si usile pentru ca parcari si chei in bucuresti. Dar capota in afara de pietre nu este frecvent avariata. Plus ca am auzit mai multe povesti cu  vopsitul si diferente semnificative intre elementi.

Spor la condus

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate