Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Deep Blue Crystal Mazda 3 Sedan Skyactiv-X
Last Updated: Dec 21 2023 18:38, Started by
closchkutza
, Sep 23 2020 10:39
·
22
#433
Posted 16 June 2022 - 12:15
De asemenea, in mod sigur pielea ta este acoperita, nu prea se pune piele neacoperita (care absoarbe lichide) la masinile normale.
|
#434
Posted 21 June 2022 - 07:09
Daca esti zgarciob, macar sters cu servetel umed de bebe fara parfum fara nimic, cat mai light posibil si fara sa freci ca disperatu,. Si schimbatoru (mai ales) ala se uzeaza mai repede.
La focus la 100700 km volanu era ca nou si fara uzura inegala |
#435
Posted 27 July 2022 - 10:10
Sa mai dam nitel praful de pe aici de-o parte .
Odo: 20.000 km fara 2-3 sute. Evenimente:
Sun un amic vecin, vine cu masina lui (un BMW 320D) sa-i dam curent, n-a vrut sa primeasca, dupa 30 min nu se incarcase deloc si evident nu facea nimic cand incercam sa o pornesc (ledul de pe buton nu se mai facea verde, ramanea portocaliu, nici nu mai avea rost sa incerc). Ulterior s-a ajuns la concluzia ca cel mai probabil nu a tras curent din cauza cablurilor subdimensionate. Sun la Asistenta Mazda, vorbesc cu o doamna / domnisoara foarte amabila, o las vreo 30 min sa faca verificari (ii aparea ca masina mea nu are dreptul la asistenta..nu stiu de ce insa a rezolvat-o), ma suna inapoi, convenim sa trimita pe cineva cu robot de pornire si daca nu poate fi pornita (i-am explicat ca nu a vrut sa primeasca curent) atunci o sa fie luata pe platforma si dusa la Asko. Jumate de ora mai tarziu un Duster de la o firma de asistenta rutiera era la mine, cupleaza robotul de pornire la masina si motorul porneste perfect, imediat. Imediat dupa pornire ma intampina un mesaj care zicea ceva de genul ca "sistemul si-a revenit dupa o eroare critica" (probabil de la lipsa acuta de curent), frana de parcare si senzorii perimetrali erau suparati pe viata (senzorii si-au revenit singuri, frana de parcare dupa o eliberare si re-activare) si dupa aprox. 10 minute toate pareau sa fie in parametri. Am lasat-o sa mearga vreo 20 min pana m-am imbracat si apoi am plecat spre birou pe drumul mai lung (Corbeanca - > Balotesti -> A3 -> Bucuresti). Pe drum am cautat s-o tin intre 2500 si 3500rpm, sa inviorez cat de cat bateria. Am ajuns la birou, am masurat iar tensiunea in baterie si cu bateria calda aveam 12.59V dupa ce sistemele masinii au intrat in stand-by (la 10-15 min de la oprirea motorului). Bun, ce s-a intamplat inainte de dimineata zilei de 27.06: - ultima data masina a circulat sambata, 25.06, in cursul zilei (~60km dus-intors); - duminica seara a stat vreo 3hr cu usile deschise alternativ (am facut curat in ea), fara nici un consumator activ (muzica oprita, plafoniera oprita, masina oprita); Desi la o saptamana de la eveniment a fost parcata pentru o saptamana si un pic, masina a pornit instant, chestie care cam scoate acumulatorul de pe lista suspectilor.
Am luat decizia de a schimba service-ul (Asko Giulesti, fostul Autonet Giulesti, reprezentanta Suzuki si Kia (ex-Daewoo) si cred ca mai de curand Mazda) pentru ca interactiunile avute cu ei pana acum nu m-au convins sa revin. Basca, am mai citit pe forum si alte istorisiri similare cu ce am patiti eu, dandu-mi de inteles ca derapajele nu sunt situatii izolate. Per total chiar multumit de experienta cu Arian Nord (desi pe forumul mono-marca cumva sunt cei mai huliti ). Totul transparent, am asistat la operatiuni (acolo unde am vrut, am mai si plecat la plimbare prin curte), am discutat deschis cu oamenii care le-au facut (si care pareau obisnuiti cu acest tip de interactiune) si per total am observat un grad mai mare de respect fata de bunul altuia in comparatie cu experientele avute la primele doua intrari ale masinii in service (ex: nu am mai avut masina acoperita de amprente uleioase, n-a mai folosit-o nimeni pe post de tejghea de bar, s-au folosit elemente de protectie ale aripilor fata in situatiile in care au trebuit sa treaca pe acolo cu un furtun / cablu care ar fi putut atinge caroseria, etc). Bonus, nu mi-a mai scazut nimeni presiunea in anvelope si nici nu mi-a gresat nimeni jumatate de portiera . In afara de patania de mai sus cu bateria, masina a mers impecabil in astia 20.000 km si in continuare imi place maxim cum se simte la condus si cum ma simt eu (dpdv confort) cand sunt in ea. Zic de cum se simte la condus pentru ca in mod clar se simte diferit fata de masinile pe care le-am avut pana acum. In incheiere, doua poze recente cu ea si cu celalalt Mazdoi din familie (frati, luati de la dealer amandoi odata, motorizari si echipari diferite). IMG_5446.jpg 386.53K 118 downloads IMG_5449.jpg 448.98K 117 downloads Edited by closchkutza, 27 July 2022 - 10:23. |
#436
Posted 27 July 2022 - 11:51
Asta cu schimbatul lichidului de frana la nici 20000km e doar o ciupeala, vad ca si pe la alte marci se practica, desi era la 3 ani.
|
#437
Posted 27 July 2022 - 11:55
Nu e ciupeala, este operatie trecuta in planul de service a se efectua din 2 in 2 ani.
|
#438
Posted 27 July 2022 - 12:15
La mine se testeaza lichidul de frana la 2 ani si doar daca este in afara parametrilor se schimba.
|
#439
Posted 27 July 2022 - 15:43
closchkutza, on 27 iulie 2022 - 11:55, said:
Nu e ciupeala, este operatie trecuta in planul de service a se efectua din 2 in 2 ani. Arian Nord sunt cei din Pipera de langa pod? Eu am renuntat la BDT, am ajuns cu un check engine aprins la ei in ideea de a-mi spune daca mai pot circula cu masina sau o las acolo in conditiile in care dieselul de la Mazda (motorul cel vechi dar orisicat) avea(are?) ceva probleme. Mai gomoși decat receptionerii aia n-am vazut in viata mea, ca sa las masina o zi, ca au programari… plm, pune frate un tester si zi ce e, cat o putea sa dureze…. drept urmare am mers la STS la Ghimpati, m-am lamurit ce e, n-am facut interventia ca era pe garantie iar ei nu fac garantii. Am rezolvat-o la Arian astia, foarte simplu si usor, programat schimbat bam,bam, thank you ma’am. Am mai facut si vreo doua revizii de atunci. BDT e cam overrated, vopseaua de pe bara spate de la cx-ul meu sta marturie. |
#440
Posted 27 July 2022 - 16:24
Da, Arian Nord sunt cei de la capatul (dinspre Voluntari) al podului Pipera.
La BDT nu am fost eu, am auzit atat de bine cat si de rau de ei, depinde pe cine intrebi. Eu cu Asko interactionasem, ca de la ei luasem masina. Ultima duda a fost ca am fost la ei sa iau 1 litru de antigel sa am de completat, mi-au vandut altceva decat trebuie pus in Mazde (mi-au dat antigel G11) si mi-au si spus ca ei doar d-asta folosesc si e cel mai bun. Si nu am fost singurul . |
#441
Posted 27 July 2022 - 16:53
#442
Posted 27 July 2022 - 18:17
Da. Cei ce au deschis service-ul au lucrat inainte la BDT. Sunt un fel de partener Mazda Romania in sensul ca interventiile si reviziile apar in cartea service online dar nu fac reparatii pe garantie. Mie mi-a placut acolo, oameni amabili, mi-au explicat destul de clar problema, totul bine. Cel mai probabil dupa ce expira garantia o sa le devin client. Mi-e si mai usor ca ajung mai repede la ei decat in Bucuresti.
|
|
#443
Posted 27 July 2022 - 19:42
Ms pt informatie. Bine de stiut.
Bunicii mei stateau in localitatea urmatoare si de asta mi-a atras atentia numele localitatii, dar de service nu auzisem pana acum. O sa intreb mai multe informatii despre ei la niste prieteni de prin zona. |
#444
Posted 27 July 2022 - 20:30
igor06 said: 1658933594[/url]' post='29226746'] De curiozitate, ce capacitate are bateria? 65Ah daca nu ma inseala memoria. tauru242 said: 1658929396[/url]' post='29226505'] drept urmare am mers la STS la Ghimpati La ei am fost si eu cu Fiesta sotiei in toamna anului trecut si ei sunt cei care mi-au comandat si montat amortizoarele gresite pe spate si apoi, cand m-am prins, m-au trimis la cei care le-au facut soft-ul pe care il folosesc sa-mi suporte costul remedierii greselii .. Edited by closchkutza, 27 July 2022 - 20:37. |
#446
Posted 16 September 2022 - 14:21
Ia zii Closhkutzo, cum de Skyactiv-X nu e supraalimentat? Ca sa nu poluam topicul celalalt?
|
#447
Posted 16 September 2022 - 16:51
Pai nu e, compresorul ala micut "agatat" de motor nu are scop de a produce presiune in admisie (peste presiunea atmosferica) ci de asigura volumul de aer necesar umplerii optime a cilindrilor in regim de mers unde acest lucru poate fi deficitar (ture mici, de exemplu). Asta pentru ca pentru ca toata smecheria cu SPCCI sa functioneze, amestecul trebuie sa fie foarte foarte sarac, atat de sarac incat nici daca este aprins de catre bujie sa nu poata declansa combustia. Prin urmare este foarte importanta o umplere completa a cilindrilor.
Este cuplat la cureaua de acceserii prin intermediul unui ambreiaj magnetic comandat de ECU. Edited by closchkutza, 16 September 2022 - 17:03. |
|
#448
Posted 16 September 2022 - 21:24
Cat timp ajuta la "supt" e supra alimentat. At least in my book. Cum sunt motoarele diesel in 2 timpi, care au compresor ca sa "suga" afara amestecul ars. Dar tot supercharged e.
|
#449
Posted 16 September 2022 - 22:54
Din cate stiu, motorul nu este alimentat cu aer peste presurizat peste presiunea atmosferica.
De asemenea, probabil diferenta cea mai mare este ca un motor supra-alimentat se bazeaza de turbina / compresorul mecanic sa dezvolte puterea maxima. In cazul de fata, compresorul este folosit pentru a putea functiona cat mai eficient in regimul de operare economic (SPCCI), nu pentru maximizarea puterii dezvoltate. |
#450
Posted 26 October 2022 - 10:02
Odo: 23.600 km. In continuare 0 probleme .
Zilele trecute am facut ceva curatenie in interior si cu ocazia asta am curatat si pielea de pe volan si maciulia schimbatorului de viteze. Desi inainte de curatare volanul arata ca si cum ar incepe sa se lustruiasca / toceasca (mai ales pe partea stanga), odata curatat arata 99% ca nou . Cam asa arata cele 2 imediat dupa curatare: IMG_5931.jpg 229.11K 68 downloads IMG_5939.jpg 269.49K 68 downloads Volanul dupa hidratarea si protejarea pielii: IMG_5947.jpg 234.6K 75 downloads Din pacate nu m-a dus mintea sa fac poza volanului Mazdei inainte sa ma apuc sa-l curat insa un exemplu elocvent privind diferenta pe care o face curatarea in felul in care arata un volan se poate vedea la Fiesta sotiei (care a primit acelasi tratament): IMG_5930.jpg 311.79K 71 downloads IMG_5941.jpg 262.42K 65 downloads Diversele elemente piano black din masina se prezinta si ele in forma buna IMG_5932.jpg 229.98K 57 downloads Am stat si m-am gandit la diverse variante de protejare / ascundere elementelor piano black (folie transparenta sau vinil, aplicare unor diverse "masti" peste, etc.) si am decis ca cea cu care voi merge inainte este inlocuirea lor cu unele noi in momentul in care incep sa arate ciufulite . In alta ordine de idei, din cauza unor evenimente nefericite, Mazdoiul rosu G122 care aparea in postul meu din 27 Iulie (masina socrilor mei) va intra la vanzare in primavara lui 2023. Momentan masina este in conservare (in grija mea) pana la definitivarea actelor. Daca este cineva interesat de mai multe detalii putem discuta in privat. Edited by closchkutza, 26 October 2022 - 10:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users