Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Tucson 2021
Last Updated: Apr 26 2024 23:38, Started by
Phonyx
, Sep 16 2020 06:31
·
93
#3439
Posted 26 March 2023 - 23:13
Am ramas fara curent in baterie intr-o dimineata. Acum nu stiu daca am lasat vreun bec aprins, dar ma gandeam ca ar fi trebuit sa aiba un fel de inchidere a tuturor consumatorilor. Nu am inchis-o din cheie in garaj niciodata masina pana acum.
Dupa ce am pornit masina de la o alta baterie (alta masina) am incercat sa merg cat mai mult cu ea sa o incarc. Dupa cca 250km parcursi in modul sport am o tensiune ce pleaca de la 12.7V insa scade in fiecare zi daca nu inchid masina cu totul (de la cheie). Fiind inca in garantie bateria am mers la reprezentanta si ei au verificat bateria cu un tester simplu si au concluzionat ca bateria inca este buna cu tensiune peste 12.5 V si se incarca in mod normal (13.8-13.9V), dar din cauza ca nu fac drumuri lungi (peste 50km) si mai dese (o data-de doua ori pe saptamana macar) nu are timp sa se incarce pana la capat si se descarca mai repede. Acelasi lucru mi l-a zis si un alt mecanic ce mi-a si recomandat sa o inchid chiar de o tin in garaj pentru ca ramane o magistrala deschisa ce consuma din baterie. A mai patit cineva acest lucru? Edited by dedytel, 26 March 2023 - 23:16. |
#3440
Posted 27 March 2023 - 05:49
Salut,
Am masina de doi ani - PHEV. O tin in garaj in fiecare noapte; niciodata nu am incuiat-o. Nu mi s-a descarcat bateria (pana acum). |
#3441
Posted 27 March 2023 - 06:44
Eu am hev si a fost cazuri cand masina a stat 2 saptamani nepornit in garaj,a pornit fara probleme.
|
#3442
Posted 27 March 2023 - 09:50
Cand nu o inchizi din cheie e adevarat ca nu se taie curentul definitiv. Masina asteapta in stand by si cand deschizi usa imediat apare ceva pe ecran... deci era in asteptare de input. Senzorii merg, portbagajul asteapta sa fie deschis ca sa aprinda luminile, usile verifica daca au fost deschise ca sa trimita date la computerul central, etc...
|
#3443
Posted 27 March 2023 - 11:52
în decembrie am fost cu phev-ul la update de soft - chemat cu scrisoare scrisă și pusă-n cutia poștală fizică!!!
atunci am observat că bateria de 12V a mașinii era undeva la 11,7... și mai dădea și fiori electricianului că nu-l lăsa să facă update-ul - că cică n-are destul curent nici io nu-ncui mașina niciodată, dar fac zi de zi de zi peste 70 km..., de un an și 2 luni am trecut de 28.000 km... apoi, la carte scrie că acumulatorul de 12V este-ntreținut de acumulatorul de tracțiune, deci n-ar trebui să facă așa ceva. la fel, am verificat încărcarea și bateria, dar nimic de semnalat... ciudățenii coreene! |
#3444
Posted 28 March 2023 - 23:25
@ dedytel - eu am hev luxury. in primul an am ramas fara baterie. s-au jucat copii si au lasat cumva contactul pus si lumini, incalziri in scaune, volan, toate pornite, radio. era ceva - daca apesi de 2 ori pe start, ramane contactul pus chiar daca inchizi masina. in rest, nu am avut probleme, nici iarna si ramane conectat bluelink si altele. mereu inchid masina doar din buton, electric, fara cheie. tot ce folosesc la masina e electric.
cu drumuri lungi/saptamana, sa fim seriosi.... eu am 1.8 km pana la servici si merg cu masina. au fost cazuri cand nu am mers 1 luna drum de peste 20 km permanent. pornit, oprit, mers 2 km, stat, pornit, oprit mers 500 metri stat, pornit iar mers maxim 3 km etc. si iarna si nu am ramas fara baterie si pornit incalzire scaune, volan, caldura etc. nu am stat sa se incalzeasca motorul, ca nu am timp. am mers asa, ca aveam mai multe de facut si la fel, lipsa de timp. in 2023, masini sa trebuiasca sa mergi peste 50 km sa se incarce bateria, mi se par aberatii. inseamna ca bateria e proasta calitativ sau alte lucruri consuma excesiv. |
#3445
Posted 29 March 2023 - 10:25
Si eu zic ca-i vrajeala service-ului asta cu drumuri lungi de 2 ori pe saptamana, doar ca sa scape de tine.
Daca nu este bateria de vina, atunci este un consumator care descarca bateria, defect probabil foarte greu de gasit, deci le-a fost mai simplu sa te trimita la plimbare. Daca esti convins ca bateria s-a descarcat doar de la masina neincuiata (fara lumini sau alti consumatori porniti din greseala) eu le-as cere sa-mi schimbe bateria in prima faza. Eventual incearca sa reproduci defectul, daca se intampla la fel, clar ca este o problema. |
#3446
Posted 29 March 2023 - 22:14
stellaris, on 29 martie 2023 - 10:25, said:
Si eu zic ca-i vrajeala service-ului asta cu drumuri lungi de 2 ori pe saptamana, doar ca sa scape de tine. Daca nu este bateria de vina, atunci este un consumator care descarca bateria, defect probabil foarte greu de gasit, deci le-a fost mai simplu sa te trimita la plimbare. Daca esti convins ca bateria s-a descarcat doar de la masina neincuiata (fara lumini sau alti consumatori porniti din greseala) eu le-as cere sa-mi schimbe bateria in prima faza. Eventual incearca sa reproduci defectul, daca se intampla la fel, clar ca este o problema. Sa reproduc defectul - m-am gandit si eu la asta - dar nu stiu care ar putea fi pentru ca am dat firul evenimentelor dinainte si cred ca totusi nu ar fi fost masina lasata deschisa si sa nu se stinga becurile pana la urma si alt consumator ar fi ciudat sa fie pentru ca nu am adus nici o modificare la masina (in afara de alimentare carburant si lichid de parbriz nu am adaugat nimic). Si totusi la 12000 de km sa pice bateria din senin (chiar cu becuri aprinse, incalzire in scaune, ) e foarte ciudat. Si bateria am verificat-o si la un service specializat pe electrica auto si tot asa mi-a zis ca e inca buna = undeva la 65-70% procentaj conditie = buna {good battery pe tester} la momentul respectiv (in conditiile ca am facut vreo 100 de km inainte in mod sport). Chestia cu incarcatul la drumuri lungi nu mi-au confirmat-o 100%, dar cred ca e o vrajeala ca sa le cumperi baterii si/sau alternatoare daca nu ar incarca-o corect. Insa partea cu inchis masina din cheie se pare ca functioneaza la mine: dupa acea descarcare completa am lasat o singura data masina nepornita timp de 1 saptamana si incuiata din cheie si s-a descarcat ca voltaj de la 12.7V la doar 12.4V, fata de varianta in care ajunge cu ea lasata neincuiata (doar cu toate usile si geamurile inchise) de la 12.7V la 12.1, chiar 12V tot dupa o saptamana de repaos. Mai incerc saptamana aceasta ce vine sa o tin nepornita cu o portiera si/sau capota deschisa sa vad ce voltaj o sa am. |
#3447
Posted 31 March 2023 - 16:07
Salutare, colegi !
La 2-3 sapt mai verific si eu nivelul lichidelor de sub capota. Acum la lichidul de frana (cel galben) nu prea reusesc sa vad care ar fi nivelul. Mie imi pare ca e dus bine si dupa minim. Voi ce parere aveti ? Nu ar trebui sa tipe vreun senzor ceva daca a scazut sub un anumit nivel ? Attached Files |
#3448
Posted 03 April 2023 - 12:56
clatină un pic rezervorașul, nivelul se va mișca - așa vei vedea mai bine că-i plin!
(nici la mine nu-i vizibil dacă nu-l mișc) în schimb îți mulțumesc, că m-ai pus să mă uit: antigelul are 3...4 milimetri sub minim |
|
#3450
Posted 10 April 2023 - 10:01
Bota1982, on 08 aprilie 2023 - 13:09, said:
Oare este normal dupa 7 luni de utilizare si 8000 km sa rugineasca teava de esapament in special la imbinari la un Tucson style din 2022 ? Oare si la alti proprietari e la fel. O sa incerc sa atasez o poza. |
#3451
Posted 10 April 2023 - 13:44
Va salut,
Interesandu-ma de achizitia unor bare transversale, am fost avertizat de catre dealer cu privire la riscul de deteriorare a plafonului panoramic daca il voi deschide cand am montate aceste bare. De altfel, acest risc e mentionat chiar in instructiunile de utilizare ale barelor comercializate de Hyundai (le-am gasit pe site-ul dealerului din Targoviste), fiind clara indicatia de a nu se deschide plafonul cata vreme barele transversale sunt montate. Trecand peste eroarea clara de conceptie (este greu de inteles cum un producator ofera accesorii care limiteaza functional autoturismul), cunoasteti cumva/mi-ati putea recomanda vreun model de bare transversale care sa permita deschiderea plafonului fara riscul de avariere? Multumesc anticipat, toate cele bune! |
#3452
Posted 10 April 2023 - 14:05
jamboree, on 10 aprilie 2023 - 13:44, said:
.... Trecand peste eroarea clara de conceptie (este greu de inteles cum un producator ofera accesorii care limiteaza functional autoturismul) Stai să vezi cum devin inutili senzorii de parcare din spate când atașezi o remorcă pe cui sau un cadru pentru biciclete. Sau cum nu mai poți da în spate scaunul din față după ce montezi pe banchetă scaunul de copil. Sau cum trebuie să scoți bagajele din portbagaj ca să ajungi la roata de rezervă. Au înnebunit producătorii în secolul 21. |
#3453
Posted 10 April 2023 - 19:13
Salut!Va deranjez si eu cu o intrebare. Detin un Tucson 2022,echipare style+ MHEV. Am observat ca pe bord exista un difuzor in zona centrala, dar spre surprinderea mea nu functionea ,am scos sita sa ma conving si intradevar...nimic,nu se misca nu se aude(mentionez ca este cablat...are mufa in el)acevi idee de ce,este pus doar de decor sau am eu o hibă? Merci frumos!
|
|
#3454
Posted 11 April 2023 - 11:00
jamboree, on 10 aprilie 2023 - 13:44, said:
Va salut, Interesandu-ma de achizitia unor bare transversale, am fost avertizat de catre dealer cu privire la riscul de deteriorare a plafonului panoramic daca il voi deschide cand am montate aceste bare. De altfel, acest risc e mentionat chiar in instructiunile de utilizare ale barelor comercializate de Hyundai (le-am gasit pe site-ul dealerului din Targoviste), fiind clara indicatia de a nu se deschide plafonul cata vreme barele transversale sunt montate. Trecand peste eroarea clara de conceptie (este greu de inteles cum un producator ofera accesorii care limiteaza functional autoturismul), cunoasteti cumva/mi-ati putea recomanda vreun model de bare transversale care sa permita deschiderea plafonului fara riscul de avariere? Multumesc anticipat, toate cele bune! Intradevar, daca faceau trapa cu vreo 2-3cm mai ingusta la partea din fata se putea deschide. Am incercat sa vad "cat de mare e riscul" cu bare Turtle Air-v2. Nu se poate culisa/glisa fara sa ramana blocat, numai rabatat/inchinat merge daca bara transversala este destul de in fata. Pt incercare, intai dechizi trapa si apoi montezi (incerci sa) bara transversala, risc spre 0 as zice. Probabil cu ceva bare cu prindere mai slim/subtire la interior ai reusi. Succes! |
#3455
Posted 11 April 2023 - 11:02
o poză?
RazvanIordan, on 10 aprilie 2023 - 19:13, said:
Salut!Va deranjez si eu cu o intrebare. Detin un Tucson 2022,echipare style+ MHEV. Am observat ca pe bord exista un difuzor in zona centrala, dar spre surprinderea mea nu functionea ,am scos sita sa ma conving si intradevar...nimic,nu se misca nu se aude(mentionez ca este cablat...are mufa in el)acevi idee de ce,este pus doar de decor sau am eu o hibă? Merci frumos! |
#3456
Posted 11 April 2023 - 14:36
costel78, on 10 aprilie 2023 - 10:01, said:
Technic, mașina nu are nici pe dracu, e rugina superficială. Va trece mai mult de 10 ani până să facă gaura (asta daca nu mergi zi de zi cu ea prin apa de mare). Vizual iarăși, nu sta nici un vecin sa se bage pe sub ea sa zică "uite ce ruginitură are vecinul, mai mare rușinea!" La Dacia ruginesc după primele zile, asta daca vrei sa fii mai împăcat cand treci pe langa un Duster de 30k Euro. Da, la Dacia le monteaza deja ruginite. Da auzi, bagi si tu un link cu Dusterul ala de 30.000 euro? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users