Noul Tucson 2021
Last Updated: Dec 08 2023 10:43, Started by
Phonyx
, Sep 16 2020 06:31
·
91

#3403
Posted 06 February 2023 - 10:43

Salutare. De puțin timp am o problema cu un zgomot la virajul maxim stânga-dreapta. Deobicei pe loc se aude cel mai bine, sau mers cu f mica viteza. E posibil să facă mereu, însă eu doar in parcarea subterană l-am auzit. La virajul maxim stânga și dreapta se aude un "clantz", că o mica pocnitura. Zgomotul nu pare neapărat de fier, cat mai degrabă de plastic,cel puțin așa cred. Mașina are jumătate de an, 7500km. Știți cumva de la ce poate fi? Salutare, Am verificat si eu si la fel se aude. Acelasi zgomot descris de tine, la maxim stanga/dreapta. |
#3404
Posted 06 February 2023 - 13:22

Apropo de masini noi. Am avut ocazia sa ma uit atent, de curand, la un niste Tucson care asteptau cuminti in curtea unui dealer sa fie livrate. Nu erau doua la fel. Unele cu spatii diferite stanga-dreapta intre capota si aripi, altele cu spatii diferite stanga-dreapta la imbinarea DRL-urilor cu masca radiatorului, unele cu bara lipta de rama DRL-urilor, altele cu un mic spatiu in acele locuri. |
#3405
Posted 06 February 2023 - 13:46

Probabil ca dealerul le va face un "fine tunnig" inainte de predarea catre client, dar totusi, sa vina asa din fabrica...
|
#3406
Posted 06 February 2023 - 14:10

Cred ca analizeaza miscarile volanului, 'dansul' masinii pe sosea si altele ca si eu am patit de multe ori chestia asta. Plecam si dupa 20-30 min simtea ca sunt obosit si ma anunta.
Probabil că mersul să zicem haotic ( necursiv), în algoritmul softului interpretează ca fiind oboseala ( evitare sau bruscare volan de ultim moment ).... zic și eu
Este vorba despre depasirea liniei de demarcare benzi fara semanlizare, la mers prin oras/national cand eviti gropi. Patesc si eu sa ma trimita la o cafea. voi chiar credeți ![]() ![]() io aș zice că mi se trage de la upgrade-ul de soft de zilele trecute...
Dupa 450 de km condusi am ajuns la concluzia ca prefer transmisia manuala. Transmisia 4x4 ofera un comportament mai bun masinii. ...și așa, ne comunici că nu vrei o mașină cu comportament MAI bun! ![]()
Krell audio - eu nu sunt mulțumit de cum se aude, am mai scris pe aici. La volum peste 30 bârâie portiera stanga, începe a barai și portiera dreapta. Pare că nu este bine prins plasticul din portiera, posibil sa nu fie din difuzor. Bass-ul se simte foarte slab, aproape inexistent. Difuzorul central, nu cred că l-am auzit vreodata, daca o fi acolo. Pe radio, nu bârâie așa, dar calitatea lasă se dorit. De pe Spotify, Tidal etc începe să bătaie difuzoarele din fata cel puțin. Ori sa fie la mine o problema, ori așa de slab sa se audă. Posibil cu insonorizare sa se rezolve mult din probleme. Dar totusi, asta e sunet "premium"? nene, problema e la mașina ta! radioul meu e brici! ce-i drept am ajuns doar la 42 cu volumul, dar oricum am depășit ăia 30 ai tăi... și-ți poți da seama singurel, atunci când zici că bâzâie portiera! e clar că ceva nu e bine prins. am un post de streaming online (radio deea - spania), la care tipii au setat bașii foarte profunzi, astfel că dacă trec de 35, îmi furnică tot spatele contează ce poate sistemul, dar contează și transmisia și elementul de legătură... a.k.a. browserul! iar io - ți-am mai spus - am o singură ureche ![]() ACUM să vă zic cum am simțit io mersul mașinii cu 130 km/h prin vânt de cam 30...40 km/h - când aveam vântul în față, am simțit puternic frânarea efectuată de frecare - DEH, măgăoaie ![]() - când aveam vântul din lateral, mașina nu a balansat deloc, condusul nu a fost un chin - aici am dat ”vina” tot pe greutate, dar combinată cu centrul de greutate foarte jos (bateriile de 14 kW sunt sub podea) a făcut să crească bine stabilitatea pe șosea. |
#3407
Posted 06 February 2023 - 15:49

#3409
Posted 07 February 2023 - 10:26

Cei ce v-ati luat roata de rezerva, ce ati luat si de unde?
Am fost nevoit recent sa folosesc chitul de pana si mi-am dat seama ca poate mi-ar trebui si o roata de rezerva. Am doua seturi de jante+anvelope (vara pe 19 si de iarna 17). Nu stiu daca e o idee buna sa folosesc o roata de vara de rezerva iarna si vice versa (nici nu stiu daca incape in portbagaj) sau sa gasesc una slim. Edited by Voicinski, 07 February 2023 - 10:27. |
#3410
Posted 07 February 2023 - 11:56

#3411
Posted 07 February 2023 - 13:10

io-s înspăimântat de prima pană!!!
![]() am „citit” pictogramele de pe kit și tare mi-e că voi inversa etapele ![]() |
#3412
Posted 07 February 2023 - 13:38

|
#3414
Posted 10 February 2023 - 11:56

iarna nu-i ca vara!
1.plec de acasă = -10*C 1.1.ajung într-o zonă cu -12*C, iar bordul îmi transmite că nu mai funcționează radarul din botul mașinii și să fiu atent la coliziuni 1.2.ajung în zonă de -8*C - senzorul își revine 1.3.ajung în zonă cu -14*, senzorul funcționează bine merci ![]() 2.de obicei fac naveta pe „electric” 2.1.azi la plecare mașina pornește pe electric 2.2.când ajung în zona de -12*, bordul îmi transmite că a trecut în modul HEV, pt că nu reușește să mențină temp. în habitaclu (având setat 22* la int) 2.2.1.verific temp motorului = 60*C (după aproximativ 30 minute de mers) 2.3.mergând în mod HEV, temp motor ajunge la 75*C (cam după 15 minute de rulat la 100 km/h) 2.4.de la intrarea-n localitatea de destinație până la birou (cam 8-10 minute), deci mergând mai mult la relanti, temp a scăzut iar la 60*C 3.concluzie personală? mașina trimisă mie nu e făcută pt temp joase! ![]() Edited by gushpi, 10 February 2023 - 11:57. |
#3415
Posted 10 February 2023 - 12:16

Nu mai e mult si vine si vara ... cu temperaturi pe masura
![]() |
#3416
Posted 10 February 2023 - 17:10

A fost un val de frig, o exceptie, cum a fost si la americani. La temperaturi asa mici am mers cu un Suzuki SX4 model 2016 la -20 grade si n-a avut nimic, dar masina aia nici nu are senzori si alte nebunii.
Legat de roata de rezerva s-a tot vorbit si razvorbit, din 2016 pana azi la toate masinile pe care le-am condus, si am avut si sarme/cuite in cauciuc, maxim a fost nevoie sa reumflu roata care statea asa 2-3 zile. |
#3417
Posted 10 February 2023 - 18:17

Eu am intrat in luna a 7-a de cand astept sa-mi vina Tucsonul (termic, manual, tractiune fata). Asadar se pare ca pana si termenul de livrare pentru modelul asta se apropie cu pasi mari de cel al hibridelor. Sfatul meu ar fi sa nu puneti botul la vrajeala dealerilor si sa mergeti pe mai multe variante/marci in paralel cu speranta ca macar una se va livra la momentul promis.
|
|
#3418
Posted 12 February 2023 - 16:41

Ma uitam pe acest comparativ https://zeperfs.com/...el8910-9265.htm eu stiam ca cuplu max este de 350nm,nu siu de unde au scos astia 485nm sau oare asa o fi...
|
#3419
Posted 12 February 2023 - 16:54

Ma uitam pe acest comparativ https://zeperfs.com/...el8910-9265.htm eu stiam ca cuplu max este de 350nm,nu siu de unde au scos astia 485nm sau oare asa o fi... Au adunat ca blegii cuplurile separate de la motorul electric si cel termic. In realitate aceste motoare combinate ofera 350 Nm pe aproape toata plaja de rpm. Daca tii masina pe modul sport pana se incarca full bateria HEV sau ai bateria PHEV incarcata poti atinge chiar si 7-7.5 s de la 0-100 km/h. Majoritatea testelor pe net au calculat acceleratia pe modul eco sau sport cu bateria incarcata jumatate sau mai putin. Numai modul sport tine bateria maxim incarcata si obtine din combinatia celor doua motoare puterea maxima. |
#3420
Posted 13 February 2023 - 08:36

Salut ! La vara voi merge prin Bulgaria si poate Grecia si voi lasa masina izolata
pe coclauri. Ma gandeam sa iau un imobilizator de volan care sa sperie eventualii hoti. Aveti ceva sugestii care sa se potriveasca la Tucson ? As prefera sa fie ceva de calitate .. Multumesc ! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
SimionG