Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

Opel Astra K 2020 1.2 145 CP, F12SHR

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
154 replies to this topic

#91
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,240
  • Înscris: 12.12.2011
Un link ai? Vezi că în partea de jos a ușilor ai scurgerile. Și e posibil sa le obturezi și să nu se mai scurgă apa din uși.

#92
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View Postcorcodel10, on 19 august 2020 - 09:12, said:

Un link ai? Vezi că în partea de jos a ușilor ai scurgerile. Și e posibil sa le obturezi și să nu se mai scurgă apa din uși.

Stiu de scurgeri, o sa las acea zona libera.
Astea sunt: https://www.aliexpre...3009168266.html . Am luat cativa metri din mai multe tipuri, sa pot experimenta Posted Image

Un update si la consum, pentru istoric mai degraba. Consumul la pompa a iesit 6.8 cu 44.5 litri alimentati (rezervorul are 48 litri). Dar am alimentat pana la al doilea click si doar pana la primul ultima data. Cred ca au intrat cam 1-1.5 litri in plus si cu 43 litri alimentati iese 6.6. La ultimul plin consumul din bord a corespuns cu cel de la pompa (+/- 0.1 l/100km).

Attached File  IMG_20200816_102040.jpg   316.28K   65 downloads

Nu e mult, nu e putin, cam 200 km facuti in Bucuresti prin trafic moderat-aglomerat, 250 pe autostrazi si 200 pe drumuri judetene.
Ma mananca de ceva timp sa ies la un drum mai lung, un Bucuresti spre Transivania sau ceva prin Campia de Vest, dar astept o ocazie cu serviciul sa-mi iau 2 saptamani liber. Posibil spre septembrie cand incep si pomii sa ingalbeneasca si sa prind acele culori de toamna Posted Image

Edited by onzaueb, 19 August 2020 - 09:58.


#93
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
M-am uitat de curiozitate la rata de compresie pentru motoarele 1.5 182 cp de la Honda, 1.5 TSI 150 de la VW si 1.2 145 de la Opel. Si am gasit asta 1.5 Honda 10.6:1, 1.5 VW 150 cp 12.5:1 (!!) si Opel 1.2 145 10:1. Daca motoarele Honda si Opel mi se par rezervate in ce priveste performantele, la 1.5 TSI se pare ca e o compresie foarte mare, la limita fiabilitatii si "knocking" chiar. Ma gandesc ca acel motor nu e exclus sa aibe mai mult de 150 cp reali sau sa duca binisor niste chip tuning. Sunt invidios pe acel motor Posted Image

Edited by onzaueb, 19 August 2020 - 16:10.


#94
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Un mic drum de duminica, Afi Bucuresti - Afi Ploiesti

Attached File  Clipboard03.jpg   286.23K   72 downloads

Si retur

Attached File  Clipboard01.jpg   265.45K   85 downloads

Mers cu traficul, 60-80 in localitati si 100-130 in afara.

Am comandat si niste bunatati de la pro-detailing Posted Image

Attached File  IMG_20200826_154958.jpg   416.23K   67 downloads

Watterspot e pentru niste urme de calcar incapatanate de pe acoperis spate si pe hayon sub luneta. Nu ajuta deloc acel spatiu dintre luneta si hayon, se strange apa si mizerie ca la balamuc.
Restul cred ca e clar Posted Image

#95
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018

View Postrex, on 19 august 2020 - 00:52, said:

azi am verificat astra J a vecinului: nu are guri de ventilatie pe consola spate, doar bricheta si scrumiera. de la astea am ramas eu cu impresia ca are si guri de ventilatie.
in schimb are cate 2 guri de ventilatie sub fiecare din scaunele din fata care bat la picioarele pasagerilor din spate.
Posted Image Pai vezi.
Da, guri de ventilatie sub scaune am vazut si la Megane cred ca in clasa compacta e standard. Chestia e ca trebuie sa le obturezi putin pe cele din fata ca sa iasa ceva pe acolo....altfel slabut...

Nu exagera cu spalatul...la un moment dat o sa cedezi psihic. Nu te pui cu praful din Bucuresti si poti sa strici si vopseaua. Ideal e sa-i dai cu ceara solida sau o protectie serioasa ceramica. Pe a mea daca ma uit atent are numai picatele de particule metalice sau de praf infipte in vopsea care nu se iau la spalat ci doar daca freci cu unghia...e foarte sensibila vopseaua cateva luni.

Edited by Sigmus, 27 August 2020 - 17:51.


#96
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,297
  • Înscris: 16.08.2016
Guri de ventilatie sub scaun gasesti la clasa mica din 2006 cel putin. Daca dai aerul sa vina si spre picioare se simte si in spate

#97
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,375
  • Înscris: 22.10.2007

View PostSigmus, on 27 august 2020 - 17:50, said:

Pe a mea daca ma uit atent are numai picatele de particule metalice sau de praf infipte in vopsea care nu se iau la spalat ci doar daca freci cu unghia...e foarte sensibila vopseaua cateva luni.

se ia cu fallout remover, fara frecat si unghii.

Edited by _-livio-_, 27 August 2020 - 21:15.


#98
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View PostSigmus, on 27 august 2020 - 17:50, said:


Nu exagera cu spalatul...la un moment dat o sa cedezi psihic. Nu te pui cu praful din Bucuresti si poti sa strici si vopseaua. Ideal e sa-i dai cu ceara solida sau o protectie serioasa ceramica. Pe a mea daca ma uit atent are numai picatele de particule metalice sau de praf infipte in vopsea care nu se iau la spalat ci doar daca freci cu unghia...e foarte sensibila vopseaua cateva luni.

Inca de cand am luat-o am dus-o la un atelier de detailing sa-i dea un tratament ceramic. Iar de spalat o spal la 2 saptamani, in functie de cat merg cu ea. Dar e terapeutic pentru mine sa o spal, asa ca daca trec 2 saptamani de la ultima spalare, deja imi sta pe creier :D

#99
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018

View Post_-livio-_, on 27 august 2020 - 21:14, said:



se ia cu fallout remover, fara frecat si unghii.
Eu am fost curios ce naiba e pe vopsea nu am rabdare sa o curat cand stiu ca a doua zi o sa fie la fel. Merci pentru info

#100
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,375
  • Înscris: 22.10.2007
in teorie sunt particule de material feros si chestii ce mai ies pe cosurile de fum din zone industriale.

#101
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,126
  • Înscris: 29.01.2016

View PostMicroEdge, on 27 august 2020 - 20:59, said:

Guri de ventilatie sub scaun gasesti la clasa mica din 2006 cel putin. Daca dai aerul sa vina si spre picioare se simte si in spate

Si la compacte din 2000 incoace. Am si eu la o "aproape majora" Astra G, asa ca, ar fi ciudat sa nu existe la masini din 2019-2020

#102
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Salut, intrebare, ai vreo sigla de Pegeout pe motor? Ca ma contrez cu cineva care imi zice ca motorul e puretech de 1.2 pe acest model si zice ca a testat una si are sigla de Peugeot la motor. Eu din toate sursele stiu ca e motor GM asta, doar ca nu am mers sau vazut pe viu un Astra K.

#103
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,323
  • Înscris: 02.02.2006
Citește pe paginile din urmă, că au fost discuții (poate prea) extinse pe tema asta. :lol:

#104
Raulz0r

Raulz0r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.07.2012
Nu am citit in urma, dar parerea mea e ca e motor de Peugeot, deoarece inainte de facelift nu exista 1.2T pe Astra K

#105
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,375
  • Înscris: 22.10.2007
Si nu mai bine citesti? Eventual si threadul general despre astra k?

Also nici 1.4t in 3 pistoane nu exista inainte de face lift.

Edited by _-livio-_, 04 September 2020 - 10:41.


#106
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,240
  • Înscris: 12.12.2011
Nici nu trebe citit. Trebe doar căutat, cu funcția aia de search, aflată sus, în dreapta. Și să fie pe modul desktop dacă se uită de pe telefon.

#107
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Am vazut si poza la motor aici pe topic.

#108
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Apropos de Crossland. In saptamana asta l-am avut din nou pentru vreo 2 zile, i-am pus o alarma la o firma agreata de cei de la Radacini. Alarma e o Meta Systems, dar nu prea imi place. Sunetele de armat-dezarmat sunt la volumul la care suna si sirena si sunt stridente, 1-2 piunituri. Intr-o parcare subterana cum e la Afi rasuna dintr-un capat in altul. Ma rog, exagerez, dar e prea tare. Solutia propusa de cei care au instalat-o a fost sa infund sirena cu ceva material plastic sau fono-absorbant, sa-i reduca intensitatea. Dar asta inseamna ca se reduce si intensitatea alarmei cand este declansata. Deci ce facem Bobitza?!
Una peste alta, cum pot monta o alarma serioasa, gen cu pager "and shit" sau ceva mai sofisticat cu control volum si sa nu strambe dealerul din nas anulandu-mi garantia? Ca asta a fost motivatia lor cand le-am zis ca vreau sa pun alarma pe masina si m-au trimis sa-mi pun alarma Meta.
In acelasi ton tanti de la telefoane de la Radacini m-a trimis la plimbare cand le-am cerut sa-mi instaleze claxonul bitonal de pe Insignia. WTF? Cred ca femeia asta mi-ar anula garantia daca ar afla ca folosesc incarcator usb care nu e original GM sau nu a fost livrat cu masina. Ale dracu conditii de garantie, cred ca o sa le citesc din scoarta in scoarta si o sun din nou.

Deci modalitati garantie "friendly" sa montez o alarma si claxon bitonal? Sau doar exagereaza astia in disperare si necunostinta de cauza?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate