Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Opel Astra K 2020 1.2 145 CP, F12SHR
Last Updated: Mar 09 2024 12:09, Started by
onzaueb
, Jul 30 2020 11:32
·
0
#145
Posted 23 March 2021 - 14:25
onzaueb, on 23 martie 2021 - 14:09, said:
Nu mai spun ca acum in Astra ma sacaie cand se merge cu viteza melcului sau stau pe loc si motorul e pornit deh, start-stop-ul asta nu are nici o treaba cu economia de combustibil sau eficienta. În mersul piticului SS nu prea funcționează, intenționat. De obicei, odată repornit motorul, se va mai opri doar după atingerea unei viteze minime (la mine parcă e în jur de 10-15 km/h, nu mai știu exact), ceea ce în mers puțin și des în coloană nu prea se întâmplă. Dacă prinzi regulile după care merge (ar trebui să fie și-n manual, sau le afli experimentând), poți aplica diverse ”trucuri” încât să-i îndeplinești condițiile de oprire. Dar la opriri prea scurte, pur teoretic, nu te ajută oricum. Citisem undeva că, statistic, SS e eficient dacă stai pe loc mai mult de 7 secunde. Evident, diferă de la model la model. Dar dacă te miști câte 1m la 2-3 secunde, SS nu te ajută cu nimic la economie. Ăla e un scenariu în care doar un motor electric te ajută. |
#146
Posted 23 March 2021 - 15:55
Nu e nicio sfârâială. Stai la semafor, uleiul se răcește. Pornește motorul, lucrează să îl reîncălzească. La fel și pt temperatura apei. Al doilea buton, după cel de pornire, e dezactivarea SS.
|
#147
Posted 23 March 2021 - 16:24
corcodel10, on 23 martie 2021 - 15:55, said:
Nu e nicio sfârâială. Stai la semafor, uleiul se răcește. Pornește motorul, lucrează să îl reîncălzească. La fel și pt temperatura apei. Al doilea buton, după cel de pornire, e dezactivarea SS. Asa e, e doar o gaselnita, avand in vedere cat se economiseste in maximul de timp cat SS poate tine motorul oprit in anumite conditii, de ex daca ai AC pornit. Dar in 2-3 minute temperatura lichidului de racire si/sau a uleiului nu cred ca scade cu mai mult de 10-15 grade, diferenta care se reface in mai putin de 1 minut. Pentru ca motor cu combustie si eficienta mica prin definitie. Cel mai probabil mild-hybrid ii va lua locul fiind un sistem mai potrivit pentru opriri-porniri repetate. Bineinteles cuplat cu pompa apa, pompa ulei si compresor AC electrice. |
#148
Posted 24 March 2021 - 20:04
corcodel10, on 23 martie 2021 - 15:55, said:
Nu e nicio sfârâială. Stai la semafor, uleiul se răcește. Pornește motorul, lucrează să îl reîncălzească. La fel și pt temperatura apei. Al doilea buton, după cel de pornire, e dezactivarea SS. Vreau si eu metoda... sa racesc bautura vara cand plec la pescuit. |
#150
Posted 25 March 2021 - 08:11
Pai o sa imi fac o instalatie cu baie de ulei ca sa racesc instant bautura, o iau de pe o masina veche... dar nu sunt sigur ca functioneaza.
Are azot lichid in ea baia de ulei de se raceste asa repede? |
#151
Posted 28 June 2021 - 11:32
Si trecu si revizia 1, scor 930 lei la Radacini Bucuresti pentru ulei, filtre ulei, aer si habitaclu cu carbon activ plus mutare roti intre fata si spate si resetare senzori. Multumit de filtrul cu carbon activ, nu am mai simtit mirosurile tedei-urilor cu dpf-gpf off.
Ce sa zic...anual cate 1000 lei in medie pentru revizii plus 4500 lei in combustibil (pe 12.000 km anual). Cred ca o electrica cu 350-400 km autonomie WLTP incepe sa sune foarte bine |
#152
Posted 28 June 2021 - 12:32
Nu mai pot edita postul anterior:
R1.jpg 151.2K 38 downloads SpritMonitor.jpg 13.59K 34 downloads Cam asa arata situatia cheltuielilor cu combustibilul pentru aprox 12.500 km. Cu o electrica cu consum rezonabil de 17 kwh/100 km as fi iesit mult sub jumatate, incarcand la statii DC cu maxim 1.9 lei /kwh si la statii AC gratis sau sub 1 leu/kwh. Si as fi redus considerabil cheltuielile cu reviziile anuale. Imi fac cu ochiul Peugeot 2008/Opel Mokka-e (dar au autonomia prea mica, 330 km WLTP si sub 200 km pe autostrada cu 130 km/h, e no-no) sau Kona cu bateria de 64 kwh (dar versiunea cu faruri led e mult mai scumpa deci iar no-no). |
#153
Posted 29 June 2022 - 20:58
Bun topic. Multumim frumos! Ce mai face Astra dupa inca un an?
|
#154
Posted 05 July 2022 - 19:54
Ce sa faca.... uite
alex.jpg 7.04K 27 downloads Am ajuns abia la 23.000 km si la revizia a 2-a cu schimbare de lichid de frana si cam atat. Merge la fel ca pana acum, nu am avut probleme. Mici inconveniente in partea de greieri, anume un plastic care se face auzit in stalpul central stanga la denivelari si ceva minor in zona turometru-vitezometru. Dar doar daca denivelarile sunt gen gropi sau imbinari romanesti de pe poduri. Altfel am facut in ianuarie un drum de aprox 2500 km prin vest. Ce ar fi de aratat ar fi consumurile Buc - Arad 5.6 @ avg 85.7 km/h Arad.jpg 180.43K 31 downloads Arad - Enns (AU) 5.9 @ avg 96.6 km/h Enns.jpg 309.2K 27 downloads Enns - Leverkusen (DE) 5.3 @ avg 108.3 km/h Leverkusen.jpg 256.57K 23 downloads E clar ca nu se sfieste de autostrada, e bine antifonata incat sa fie destul de confortabila atmosfera iar turatia motorului e in jur de 3-3.5k rpm la 140-150. Dar niste suporturi de pahare plasate bine si pentru toti pasagerii ar fi fost binevenite (pasagerii spate nu au cotiera centrala si nici suporturi de pahare). Evacuarea trece central pe sub portbagaj iar roata de rezerva sta deasupra deci se pierde spatiu de bagaje aici. |
|
#155
Posted 09 March 2024 - 12:09
Salutare colegi,
Urmeaza sa-mi vina in tara de pe Openlane un Opel Astra Sports Tourer 1.2 Business 145 cai. Masina a fost castigata mai mult din greseala, eu cautand de fapt un Ford Focus 1.0 cu 125 cai, insa am licitat pentru motorul pe care-l are desi nu ma asteptam sa-mi atribuie masina. Pana la urma am vazut in multe review-uri ca masina este destul de sportiva, iar motorul este mai capabil decat ecoboostul de la ford. Am cateva intrebari pentru posesorii care detin acest motor. 1. Distributia este pe lant sau curea? 2. Fiind un motor care este iesit din gama, de unde va achizitionati piesele pentru el? La autoeco am vazut ca nu apare aceasta configuratie. 3. Ceva probleme specifice la care sa fiu atent? Masina are un rulaj de 170.000 km si este din anul 2020. Intentionez sa o pun la punct chiar daca o voi pastra sau nu. Multumesc! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users