Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

E vreun programator pasionat de compus melodii?

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,751
  • Înscris: 03.02.2009
Salut. Eu nu sunt programator profesionist (acum cativa ani mai faceam situri deci stiu o minima programare php - javascript), si din pacate nici compozitor profesionist, Dar am tot compus piese (m ainteresea piese comerciale), si acum cativa ani (5-6) m-am pus sa fac un generator de melodii. Mult am lucrat la partea de "cum functioneaza melodia". Cu teoria asta sunt destul de aproape de final. M-am pus de vre-un an - doi sa fac programul efectiv, Eu l-am inceput in Javascript, ca mi-era ma iusor, de curiozitate sa vad ce potential are teoria muzicala (din spatele programului). (probabil programul in final daca ar fi sa fie "deschis publicului" nu ar fi in forma Javascript).
Problema e ca dureaza foarte mult finalizarea, din cauza bug-urilor de programator neprofesionist.