Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 

SECRETE din Reprezentanta Skoda

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#19
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,713
  • Înscris: 22.11.2007

 ammaus, on 15 iunie 2020 - 23:14, said:

Plan greu de indeplinit? Drace ca in 2 ore mecanicul schimba 2 seturi cel putin sa nu mai zic de combinatii gen 2 ore manopera placute si o ora revizia. Desigur, ambele taxate separat dar totul se petrece in mai putin de o ora ca na, de ce nu ar taxa 2 ore cu totului cand se poate si asa.



Fara suparare dar nu intelegi cum functioneaza o ora de manopera si nici ce a vrut sa spuna colegul.

Colegul a vrut sa spuna ca fiind putine masini in service in perioada asta cu covidul nu isi pot indeplini targetul care e format din 160 ore de manopera.

ora de manopera in domeniul auto NU are legatura cu ora de pe ceas ci este timpul normat de producatorul masinii pentru respectiva operatiune. Daca Skoda spune ca pt un schimb de rulment se normeaza 2.5 ore atunci chiar daca faci treaba asta in 1.5 ore PE CEAS tu pe factura vei avea 2.5 ore.

#20
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
Stai linistit ca stiu ce inseamna normarea cand ai nevoie de deviz si factura pentru decontarea cheltuielilor in firma...

#21
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018
cati mecanici, ca procent din numarul total, au petrecut macar 40 de ore intr-un centru de pregatire/perfectionare Skoda?

#22
CovertTwo

CovertTwo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,057
  • Înscris: 16.09.2019

 Mihnea_34, on 15 iunie 2020 - 21:54, said:


Aici iti dau putina dreptate, dar sunt si anumite chestii de precizat.
Un senzor aftermarket nu o sa reziste/performeze ca si unul OE in viata lui...ca si un Mecatronic la DSG, sau o pompa de inalte.
In schimb discuri/placute/rulmenti/bucse...in opinia mea Swag TRW Lemforder etc fac o treaba aproape la fel de buna ca si unele OE.
Stiu, unele piese sunt ....wow...ca si pret, de iti vine sa le duci la amanet.
Iphone vs Samsung....ambele fac FIX acelasi lucru...dar parca te simti mai altfe cand zici ca ti ai cumparat mandria lui Steve Jobs, chiar daca ai dat dublu. E vorba de imagine

Am înțeles. Baftã la job.

Parcã ai vorbi cu proști care cred ca face skoda senzori si pompe de înaltã (nu inalte, apropo), alea fiind OE. Sau cã producatorii pieselor respective livreazã la skoda de alea bune iar pe piațã bagã de alea proaste.
Apropo, cine face piesele alea OE ?

#23
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,417
  • Înscris: 15.12.2009
Care e cea mai tare/amuzanta/dubioasa chestie pe care ai gasit-o intr-o masina?

La mine, 4 cartuse de 9mm, in portbagaj, cand a fost necesara schimbarea amortizorului spate. Alta reprezentanta, alt brand.

#24
Mihnea_34

Mihnea_34

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 27.01.2019

 CovertTwo, on 16 iunie 2020 - 00:39, said:



Am înțeles. Baftã la job.

Parcã ai vorbi cu proști care cred ca face skoda senzori si pompe de înaltã (nu inalte, apropo), alea fiind OE. Sau cã producatorii pieselor respective livreazã la skoda de alea bune iar pe piațã bagã de alea proaste.
Apropo, cine face piesele alea OE ?

Data viitoare când o sa ai nevoie de un senzor  sau o pompa de apa + curea de distribuție le poti cumpara pe cel mai ieftin de pe piata si ne împãrtãșești si noua experienta. Da, multe piese de schimb le gãsești pe piata distributie de cãtre producãtorul original, Ate TRW Valeo etc...Dar acelea sunt fix aceleasi ca si cele oe. Trebuie sã afli doar cine iti fabrica piesa originalã și iti poti cumpara de oriunde, fãrã sã dai n-șpe milioane la reprezentanța.

#25
Mihnea_34

Mihnea_34

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 27.01.2019

 Ann0nyym0us, on 16 iunie 2020 - 06:00, said:

Care e cea mai tare/amuzanta/dubioasa chestie pe care ai gasit-o intr-o masina?

La mine, 4 cartuse de 9mm, in portbagaj, cand a fost necesara schimbarea amortizorului spate. Alta reprezentanta, alt brand.
Șobolani in scut...si nu morti. Oribil

#26
marmota_vasi

marmota_vasi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 487
  • Înscris: 13.02.2008
@Mihnea_34 : te admir ca ai avut curajul sa deschizi acest topic intr-o tara in care toata lumea se pricepe la mecanica ( majoritar de pe net, forumuri si youtube )

Eu avand experienta ( de demult ) a mecanicilor de cartier, am fost reticent sa verific masina la service-ul dealer-ului, dar primind amu 3 ani o skoda Fabia de 1litru de la firma, a trebuit sa ma duc la service ...si am fost multumit de experienta.

Dar pe insula asta din coasta Europei oamenii se duc la service sa-si schimbe un semnalizator ars, sau sa-si pregateasca masina 'pt sezonul rece' ( nu prindem zapada ) asa ca ....tine foarte mult si de tipul de client...

#27
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Poți să dai un procent aproximativ de clienți care renunță la garanția mașinii? Adică din cei patru ani, după o vreme nu mai calcă în reprezentanță pentru revizii, fără motiv de înstrăinat mașina.

#28
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,763
  • Înscris: 08.10.2004

Quote

Sau clientul de isi incepe fiecare fraza cu " am vazut eu pe net ca ar putea sa fie problema x" ...mor cu ei

e de apreciat ce vrei tu sa faci dar nu simt ca esti sincer complet.

toti mecanicii, da toti..mint cu nerusinare, daca vad ca cel care a venit acolo nu se pricepe. si stai sa vezi daca prind o femeie care e total pe langa  cu mecanica.

hai sa iti povestesc cateva asa d-asta mai mari, ca multe le-am uitat.

punto. masina unei femei. probleme la servo. merge la constatare - ii zice ca trebuie schimbat motorasul (e electrica).  2500 ron.  ii zic ok..lasa-ma sa vad si eu (nu aveam idee care e problema.) Dupa ceva investigatii - a costa 5 ron si 2h de munca. trebuiau schimbate 2 relee. SA NU SPUI CA ALA NU STIA>>>e problema cunoscuta!

mers cu a mea  pentru probleme la ambreiaj, tinea foarte sus.  se uita mecanicu - trebuie schimbat placa, rulment, disc..ca sunt uzate, uite ca de aia tine sus ca s-au tocit.  zic ok, da hai sa ne uitam si la restul..ai verificat pompa,, hai sa schimbam lichidu..hai sa facem niste chestii de baza inainte de a decide sa schimbam tot ambreiaju. nu ca nu  ca e de schimbat. am schimbat pompa cu 100 ron in alta parte si surpriza..nu avea nimic ambreiaju (care era 3000 ron).

de aia incearca romanu sa se informeze si sa citeasca..ca oriunde se duce e tepuit si mintit. si daca dai de un mecanic serios care isi face treaba cum trebuie tii de el ca e minune.

Edited by smoke, 16 June 2020 - 08:10.


#29
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Care e atitudinea sefului de service referitor la mecanicii care lucreaza doar dupa ureche si nu deschid documentatia on-line sau nu au printat niciodata nimic? Am fost in serviceuri autorizate pe cei trei mari producator: Renault/Dacia,  VAG si BMW pentru operatiuni un pic mai delicate decat schimbat o bucsa sau revizii. In afara de Skoda la avea omul manualul de reparatie pe laptop langa el, nici unul nu a deschis vreo documentatie, in conditiile in care sunt multe suruburi la cutie automata, motor, pe care daca le strangi de capul tau strici omului masina pe termen lung.

#30
adrian_efa

adrian_efa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 336
  • Înscris: 01.12.2007
Salut. Ce stii despre cutia DSG 7 pusa pe Octavia 4 cu motorul 2.0 TDI de 150 cp? Este cumva modelul DQ380? Ce plan de service are? Este fiabila?

#31
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007

 Mihnea_34, on 15 iunie 2020 - 21:54, said:

Da si Nu...Diagnoza auto nu a ajuns la un nivel atat de eficient incat sa iti spuna FIX care este problema.
De exemplu o masina intra la geometrie si nu i se pot regla unghiurile indiferent de setarile facute....Inseamna ca ceva este stramb/lovit.
Daca defectul nu este vezibil din prima sau nu rezulta in urma masuratorilor/ajustarilor, se trece la inlocuit piese. Clientul este instiintat ca ceva este in neregula la modul " Geometria nu iese, ceva e defect dar nu ne putem da seama fix ce. Noi banuim 90% ca este X piesa dar exista o posibilitate ca defectul sa persiste"   Si de aici clientul decide ce vrea sa faca. pentru ca el plateste.
Aha, deci schimbati tot ce se poate pe parte de suspensie si apoi le spuneti ca de fapt a avut un pivot stramb din fabrica! Coast total, jumatate din valoarea masinii!
Pai ia-ti piesele inapoi, mi le pui pe ale mele bune la loc, si factureaza-mi doar pivotul(+ manopera, logic)!
De ce nu merge asa?

Edited by pustiu_22, 16 June 2020 - 15:19.


#32
autom2

autom2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,564
  • Înscris: 26.01.2007

 Mihnea_34, on 15 iunie 2020 - 23:21, said:


nu stiu cine a mai strans inaintea mea si daca a tras de el prea mult a intins filetul baii de ulei iar cand voi aplica 30nm pe un filet care se mai tine in 2 mm de carne, ...............

Sefu? Asta e MORTALA!!!!!! Zici ca strangi prezoanele la motorul de Kraz.......

#33
Mihnea_34

Mihnea_34

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 27.01.2019

 freaka-da-disk, on 16 iunie 2020 - 00:24, said:

cati mecanici, ca procent din numarul total, au petrecut macar 40 de ore intr-un centru de pregatire/perfectionare Skoda?
Pai tinand cont ca un curs dureaza aprox 3 zile a cate 8 ore fiecare, as spune ca toti. Sunt zeci de cursuri, unele obligatorii altele optionale.

 smoke, on 16 iunie 2020 - 08:09, said:

e de apreciat ce vrei tu sa faci dar nu simt ca esti sincer complet.

toti mecanicii, da toti..mint cu nerusinare, daca vad ca cel care a venit acolo nu se pricepe. si stai sa vezi daca prind o femeie care e total pe langa  cu mecanica.

hai sa iti povestesc cateva asa d-asta mai mari, ca multe le-am uitat.

punto. masina unei femei. probleme la servo. merge la constatare - ii zice ca trebuie schimbat motorasul (e electrica).  2500 ron.  ii zic ok..lasa-ma sa vad si eu (nu aveam idee care e problema.) Dupa ceva investigatii - a costa 5 ron si 2h de munca. trebuiau schimbate 2 relee. SA NU SPUI CA ALA NU STIA>>>e problema cunoscuta!

mers cu a mea  pentru probleme la ambreiaj, tinea foarte sus.  se uita mecanicu - trebuie schimbat placa, rulment, disc..ca sunt uzate, uite ca de aia tine sus ca s-au tocit.  zic ok, da hai sa ne uitam si la restul..ai verificat pompa,, hai sa schimbam lichidu..hai sa facem niste chestii de baza inainte de a decide sa schimbam tot ambreiaju. nu ca nu  ca e de schimbat. am schimbat pompa cu 100 ron in alta parte si surpriza..nu avea nimic ambreiaju (care era 3000 ron).

de aia incearca romanu sa se informeze si sa citeasca..ca oriunde se duce e tepuit si mintit. si daca dai de un mecanic serios care isi face treaba cum trebuie tii de el ca e minune.

Pompa de ambreiaj a fost schimbata in speranta ca poate e aia si iesi mai ieftin, nu ca ai fost sigur 100% de acest lucru. Deci ai luat o pe ghicite cu alte cuvinte. La fel si cu releul.
Un mecanic nu prea are timp sa faca "sapaturi" amanuntite, sau daca are, va fi pe cheltuiala ta. Sansa ca un ambreiaj sa fie defect/tocit cu simptomele alea fata de o pompa sunt muuult mai mari. Deci probabil a decis sa mearga pe mana lui si sa iti recomande kit complet si sa nu mearga pe ghicite. Si probabil pompa daca nu curgea, nu isi dadea seama ca e defecta, asa ca tot la kit ambreiaj se ajungea

 bossake, on 16 iunie 2020 - 13:45, said:

Daca este ceva de reprosat reprezentantelor in afara de pret este faptul ca la probleme de finete nu isi bat mult capul cu identificarea unui defect. Dar asta e cam treaba generala in Romania majoritatea sunt pe repezeala si nu isi pierd ore doar sa identifice un defect. cu atat mai putin reprezentanta.

pt reprezentante cel mai ok e cu revizii, placute discuri urmate de distributii, ambreiaje si toate astea la masini cat mai noi unde sa nu ai probleme cu suruburi intepenite, ruginite coapte si rascoapte.
Pai eu pentru a diagnostica un motor care merge intrerupt pot sa pierd o zi intreaga cu tot felul de teste si aparate pana ajung la un inculpat. Cu toate astea sunt normat 2 3 ore. Clar ca nu imi convine. Sau daca la un rulment are suruburile prea ruginite si nu le pot scoate, crezi ca o sa stea cineva 4 ore la el sa il bibileasca cu degripant dalta in speranta ca poate poate merge? Normal ca nu, o sa ii explic clientului ca piesa este defecta si ori isi cumpara fuzeta noua, ori se poate duce la alt service. Nu este timp pentru mecanica de spatele blocului. In reprezentanta piesele nu se repara, se inlocuiesc.

#34
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
Aham, deci aveam dreptate. Cand aveti manopera 3 ore si o terminati in una este in regula daca taxati 3 ore. Cand aveti de lucru 4 ore la una de 3 va dati cu curul de pamant...

#35
Mihnea_34

Mihnea_34

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 27.01.2019

 ammaus, on 16 iunie 2020 - 20:00, said:

Aham, deci aveam dreptate. Cand aveti manopera 3 ore si o terminati in una este in regula daca taxati 3 ore. Cand aveti de lucru 4 ore la una de 3 va dati cu curul de pamant...

Dar e bine cand mecanicul iti cauta defectul 10 ore dar tu l-ai platit doar pentru 3 ore de manopera pentru ca asa este normarea data de fabrica. nu?  Ironic as putea spune.Posted Image
Plus ca tu esti informat de la inceput la ce costuri te supui, nu e ca si cum ar veni ca o surpriza la sfarzit de lucrare.

Edited by Speedo, 17 June 2020 - 00:58.


#36
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
10 ore pe manopera de 3 ore? Chiar tu ai spus mai sus ca nu lucrati asa si nu, faptul ca dupa o diagnoza incepeti sa inlocuiti 5 piese din care doar una este defecta nu inseamna nimic pentru client deoarece voi ati taxat fiecare piesa si fiecare minutel de maopera peste acele 3 ore/
"Sau daca la un rulment are suruburile prea ruginite si nu le pot scoate, crezi ca o sa stea cineva 4 ore la el sa il bibileasca cu degripant dalta in speranta ca poate poate merge? Normal ca nu, o sa ii explic clientului ca piesa este defecta si ori isi cumpara fuzeta noua"

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate