Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

SECRETE din Reprezentanta Skoda

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#37
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018

View PostMihnea_34, on 16 iunie 2020 - 19:56, said:

Pai tinand cont ca un curs dureaza aprox 3 zile a cate 8 ore fiecare, as spune ca toti. Sunt zeci de cursuri, unele obligatorii altele optionale.

da, multam. si inca o intrebare, te rog: cat este la voi ora de manopera?

si inca o remarca: ceva imi spune ca Mihnea nu este mecanic, adica nu se exprima ca un mecanic...

Edited by Speedo, 17 June 2020 - 00:58.


#38
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 23.05.2003
Mihnea, am și eu o curiozitate.
Ce fel de oameni vin la voi în service? Adică în afară de nefericiții care trebuie să vină la revizii pentru că altfel pierd garanția la mașină nouă ce motiv ar avea un om obișnuit să vină de bunăvoie să fie jupuit și nici măcar să nu aibă certitudinea că i s-a făcut treaba ca la carte?

Încerc să înțeleg motivele și încă n-am reușit.

În altă ordine de idei respect pentru topicul ăsta și pentru munca ta.

#39
ZDNEJ

ZDNEJ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 17.01.2013
Amuzant,dar o reprezentanta auto traiesti din service/piese.Profitul vine din revizii,manopera si piese la suprapret.

Acum acest thread e menit sa aduca reclama pozitiva la reprezentanta auto?

Piesele OEM sunt produse de catre producatori ce asigura componentele catre uzina producatoare,sa vii si sa afirmi fara dovezi concludente,e de neacceptat!
Serios cine reduce calitatea la piese turnate,injectate intr-o fabrica de piese auto?cat timp se pierde,si cu cati producatori de materie prima trebuie sa lucreze pentru mai multe standarde de calitate?

Producatorul iti spune,sa zicem la un schimb de ambreiaj cum ca iti ia 7 ore de lucru,bun dar tu ca si mecanic il faci in 4 ore.Totul ok,dar tu ai respectat intreaga procedura de executare a schimbului de ambreiaj cum spune producatorul?

Eu spun ca Nu,nu ai folosit dinamometrica la fiecare strangere de surub,piulita etc,si asa ai redus timpul efectiv de lucru,dupa ai respectat ordinea de montare si demontare?Sau ai luat-o pe scurtatura? Cum fac multi specialistii auto,reprezentanta are doar un interes,adica sa faca multi $$ ,tu ca si mecanic ai interes sa lucrezi cat mai putin si sa faci cat mai multi bani,plus ca ai plan de 160 de ore pentru a avea un bonus la salariul de baza(minim pe economie?)

Totul e creat cu o aura de misticism,cum ca doar reprezentanta stie sa iti repare masina,doar ei detin adevarul absolut.Restul sunt prosti si hoti?

Acum Cum poti spune,daca nu stiu de unde vine problema incep sa schimb piese pana ajung la final si totul e ok,serios omule nu vezi,nu auzi,Ai creier? da sau nu.Sa nu mai spun de scule pentru diagnosticare?
Ce zici daca un chirurg ce incepe o operatie si merge pe premisa,sa vad ce gasesc si daca nu stiu incep sa tai si scot tot?

Uite un specialist https://www.youtube....7-P541g2qlfRrg
DiagnoseDan stie ce face,si nu schimba piese pentru ca nu stie altceva,nu e schimbator de piese!Sta si cauta logic problema.

In Romania la reprezentanta nu ai servici de calitate,in primul rand angajatii sunt slab platiti fata de Europa de Vest,asa nu poti avea calitate,doi in vest piesele costa putin.Si poti spune ca nu reprezinta o problema,dar costul mare vine din manopera scumpa si educata,ai parte de respect pentru client si masina.Ai Locatie scumpa si unelte iar scumpe ce sunt necesare pentru un service de calitate.

Cu ceva anii in urma, cand eram un tanar American in Romania la Constanta,am cumparat de la Seat un leon cupra,toate bune si ok,dar am vazut o faza in service cu un client furat pe fata,a venit sa schimbe un far fisurat ce facea condens in interior,dar mecanici (cetin) Au spalat farul de pe masina sa para nou si atat,adica reprezentanta  a incasat bani pentru un far nou cumparat de client,dar pe masina nu sa montat.Omule a iesti cu masina din service si in curte la seat,a verificat farul,avea un semn facut  fin in plastic,omule sa fie sigur ca nu e pacalit.Si atunci ce poti spune despre asta.

Sau vorba in Romania la mecanici slabi,asa face toate.1 Exprimare de incult,2 nu e mai usor sa spui nu stiu?

In final tot la un service privat cu o reputatie buna si verificata online merita sa mergi,si poate e mai ieftin sau nu,dar conteaza calitatea si garantia la piese si manopera.

Edited by ZDNEJ, 16 June 2020 - 20:45.


#40
Mihnea_34

Mihnea_34

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 27.01.2019

View Postburebista, on 16 iunie 2020 - 20:29, said:

Mihnea, am și eu o curiozitate.
Ce fel de oameni vin la voi în service? Adică în afară de nefericiții care trebuie să vină la revizii pentru că altfel pierd garanția la mașină nouă ce motiv ar avea un om obișnuit să vină de bunăvoie să fie jupuit și nici măcar să nu aibă certitudinea că i s-a făcut treaba ca la carte?

Încerc să înțeleg motivele și încă n-am reușit.

În altă ordine de idei respect pentru topicul ăsta și pentru munca ta.

Asta ma intreb si eu zilnic...cine este atat de nebun incat sa vina in reprezentanta dupa ce i s a terminat garantia. Am observat ca sunt vreo 2 3 tipuri de persoane.
1. Cei care sunt panicati ca pleaca cu masina in 3 roti de la restul serviceurilor.
2. Cei care chiar habar nu au de masini, la modul ca vin sa li se schimbe un bec de lampa iluminare numar, sau sa li se completeze cu AdBlue. Cum sa pierzi o ora din viata pe o treaba de maaaaxim 5 minute, n am sa inteleg
3. Flotele
4. Cei care considera ca daca masina lor are istoric service la reprezentanta brusc valoreaza 2000e mai mult decat restul.

#41
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 22.12.2006
5.. persoanele care efectiv tin la masinile lor, le au de ceva ani si nu planuiesc sa le schimbe prea curand.

Nu stiu la tine in oras, dar la mine Fabia si Tour 2001-2008 vin in numar mare

View Postfreaka-da-disk, on 16 iunie 2020 - 20:19, said:

si inca o remarca: ceva imi spune ca Mihnea nu este mecanic, adica nu se exprima ca un mecanic...

Grupul VAG vrea sa elimine termenul mecanic si sa il inlocuiasca cu "tehnician" . Tehnicianul imbina mecanica + electrica+ diagnoza

Edited by andrei_221, 16 June 2020 - 20:50.


#42
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

View Postburebista, on 16 iunie 2020 - 20:29, said:

Mihnea, am și eu o curiozitate.
Ce fel de oameni vin la voi în service?
Mai vin si aia care au fost pe la nspe service-uri ....d'alea corecte si ieftine...si ajung cu ea tractata in reprezentanta satui de atata ieftineala.

...Sa nu intrebam de factura...garantie...etc.

Si nu-s putini.
Mai ales la modele de dupa  ~2010.

View Postammaus, on 16 iunie 2020 - 21:03, said:

Aham deci tu vrei sa ne zici noua ca placutele de frana x puse in reprezentanta valoreaza mai mult decat placutele de frana x puse in service?

Intotdeauna piesele originale sunt prima calitate care intrunesc conditiile puse de producator.
Nu se poate compara de exemplu filtru ulei mann vag cu mann din magazinul de piese, dar diferentele nu se vad cu ochiul liber.

View PostMihnea_34, on 16 iunie 2020 - 20:43, said:

4. Cei care considera ca daca masina lor are istoric service la reprezentanta brusc valoreaza 2000e mai mult decat restul.
+ acces la culante in cazul defectari unei piese scumpe in interval relativ scurt.

Edited by alexa32, 16 June 2020 - 21:16.


#43
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,109
  • Înscris: 05.06.2002
vedeti voi copii, de asta eu prefer sa cumpar masina noua cu garantie, chiar daca o iau mai modesta decat nemtoaica second. in garantie in primul rand ca nu prea fac probleme. daca ceva nu merge o duc in service si n-am nici o apasare ca face experiente mecanicul pe buzunarul meu. e strict problema lui cu firma mama. daca se poarta urat pot sa ma plang la firma mama. a schimbat pivotul sau bascula cu totul -> mi-e egal, sa mearga bine masina, asta ma intereseaza. cand merg in service sunt asa de relaxat, sunt prieten cu toti pe acolo. nu stau si tremur ca amatorii de seconduri ca fac mecanicii haiduceala pe mine... :P

Edited by Fane, 16 June 2020 - 21:24.


#44
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

View Postammaus, on 16 iunie 2020 - 20:00, said:

Aham, deci aveam dreptate. Cand aveti manopera 3 ore si o terminati in una este in regula daca taxati 3 ore. Cand aveti de lucru 4 ore la una de 3 va dati cu curul de pamant...
Se numeste eficienta.
Daca stai pe masina 4 ore in loc de 3 cat e normat...timp de ~6luni zbori ca esti ineficient.
Asa se lucreaza in vest...acolo unde ai nostri cauta mecanici romani...care domn'e?...aia  prosti care fura piese?....fugi domne' de aici la reprezenta din Paris sau Frankfurt Posted Image


acolo nu prea merge la negru...cu 50lei.

Edited by alexa32, 16 June 2020 - 21:24.


#45
Mihnea_34

Mihnea_34

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 27.01.2019

View PostZDNEJ, on 16 iunie 2020 - 20:42, said:

1 .Amuzant,dar o reprezentanta auto traiesti din service/piese.Profitul vine din revizii,manopera si piese la suprapret.

2. Acum acest thread e menit sa aduca reclama pozitiva la reprezentanta auto?

3. Piesele OEM sunt produse de catre producatori ce asigura componentele catre uzina producatoare,sa vii si sa afirmi fara dovezi concludente,e de neacceptat!
Serios cine reduce calitatea la piese turnate,injectate intr-o fabrica de piese auto?cat timp se pierde,si cu cati producatori de materie prima trebuie sa lucreze pentru mai multe standarde de calitate?

4. Producatorul iti spune,sa zicem la un schimb de ambreiaj cum ca iti ia 7 ore de lucru,bun dar tu ca si mecanic il faci in 4 ore.Totul ok,dar tu ai respectat intreaga procedura de executare a schimbului de ambreiaj cum spune producatorul?

Eu spun ca Nu,nu ai folosit dinamometrica la fiecare strangere de surub,piulita etc,si asa ai redus timpul efectiv de lucru,dupa ai respectat ordinea de montare si demontare?Sau ai luat-o pe scurtatura? Cum fac multi specialistii auto,reprezentanta are doar un interes,adica sa faca multi $$ ,tu ca si mecanic ai interes sa lucrezi cat mai putin si sa faci cat mai multi bani,plus ca ai plan de 160 de ore pentru a avea un bonus la salariul de baza(minim pe economie?)

5. Totul e creat cu o aura de misticism,cum ca doar reprezentanta stie sa iti repare masina,doar ei detin adevarul absolut.Restul sunt prosti si hoti?

Acum Cum poti spune,daca nu stiu de unde vine problema incep sa schimb piese pana ajung la final si totul e ok,serios omule nu vezi,nu auzi,Ai creier? da sau nu.Sa nu mai spun de scule pentru diagnosticare?
Ce zici daca un chirurg ce incepe o operatie si merge pe premisa,sa vad ce gasesc si daca nu stiu incep sa tai si scot tot?

Uite un specialist https://www.youtube....7-P541g2qlfRrg
DiagnoseDan stie ce face,si nu schimba piese pentru ca nu stie altceva,nu e schimbator de piese!Sta si cauta logic problema.

6. In Romania la reprezentanta nu ai servici de calitate,in primul rand angajatii sunt slab platiti fata de Europa de Vest,asa nu poti avea calitate,doi in vest piesele costa putin.Si poti spune ca nu reprezinta o problema,dar costul mare vine din manopera scumpa si educata,ai parte de respect pentru client si masina.Ai Locatie scumpa si unelte iar scumpe ce sunt necesare pentru un service de calitate.

7. Cu ceva anii in urma, cand eram un tanar American in Romania la Constanta,am cumparat de la Seat un leon cupra,toate bune si ok,dar am vazut o faza in service cu un client furat pe fata,a venit sa schimbe un far fisurat ce facea condens in interior,dar mecanici (cetin) Au spalat farul de pe masina sa para nou si atat,adica reprezentanta  a incasat bani pentru un far nou cumparat de client,dar pe masina nu sa montat.Omule a iesti cu masina din service si in curte la seat,a verificat farul,avea un semn facut  fin in plastic,omule sa fie sigur ca nu e pacalit.Si atunci ce poti spune despre asta.

Sau vorba in Romania la mecanici slabi,asa face toate.1 Exprimare de incult,2 nu e mai usor sa spui nu stiu?

8. VIn final tot la un service privat cu o reputatie buna si verificata online merita sa mergi,si poate e mai ieftin sau nu,dar conteaza calitatea si garantia la piese si manopera.

Pfoa...hai ca am ceva explicatii de dat, incerc sa o iau sistematic asa ca ti-am modificat putin in quote sa fie mai usor pentru toata lumea de urmarit.
Here we go

1. In mare parte da

2. Nu ma intereseaza ce fel de lumina aduce, buna sau rea imi este indiferent. Am deschis acest topic oarecum pe premiza emisiunii " Mithbusters "  ce rula acum ceva ani pe Discovery parca.
Voi intrebati ceva, si eu va spun daca este mit sau nu. Nu vreau sa pornesc certuri/revolte si reforme.

3. Cum am spus mai sus: fara dovezi mi se pare stupid sa raspandesc zvonuri. Ca si cel conform careia masinile din est sunt mai slab calitative decat cele din vest. Da, imi demonstrezi clar si eu te cred.

4. Nimeni nu sta sa ia toate suruburile la dinamometrica, sau sa faca fix ca la carte.
Exemplu clar:
4.1 la demontarea discurilor de frana, conform instructiunilor date de fabricant trebuie sa folosesti un extractor pentru a le da jos de pe rulment. De cand lucrez in acest domeniu, nu am vazut niciodata pe cineva sa foloseasca scula aia. De ce? pentru ca este mult mai simplu sa ii dai doua ciocane si cade imediat. Buuun...pana aici toate bune si frumoase. DAR, eu lovind discul cu ciocanul, scurtez oare viata rulmentului? Raspuns: nu s-a plans nimeni, nu a observat nimeni ca dupa 2 lovituri de ciocan rulmentul s a spart sau ca in loc de 100.000km l a tinut doar 95.000km.  
4.2 Merg pe sosea si vreau sa depasesc o Dacie 1310 condusa de un nene in floarea varstei aprox 80 de ani cu 30 km/h. Timp de 5km este linie continua, nu am voie sa depasesc desi sunt putin grabit/obosit/nevoi fiziologice urgente. In spate nu se vede nimic, in fata nici tipenie de om. Ma uit stanga dreapta si il depasesc in 5 secunde. Nu ma vede nimeni, nu am deranjat pe nimeni si nici nu le am pus siguranta in pericol. DAR TOTUSI am incalcat legegislatia destul incat sa raman fara permis 3 luni si o ditamai amenda in buzunar.  

Sper ca ai inteles incercarea mea de a face o paralela la punctul tau 4.

5. Nu stiu unde ai trait pana acum dar rata de succes in operatii chirurgicale nu este nici pe departe 100%. Te poti opera pentru a inlatura o tumora pe creier, dar nu ti se garanteaza succesul absolut.

6. Angajatii nu sunt slab platiti, ci sunt slab pregatiti. Cred ca 90% din personal stie sa asambleze o masina cap coada, dar poate nici 5% stiu ce citeste si cum un senzor, sau de ce 1,5 tsi foloseste 0w20 iar 1.4 mpi 10w40

7. Ca poate sa faca plangere la ANPC/politie. Nu inteleg unde ai vrut sa ajungi cu asta? ca in lume se fura? Se intampla asta in orice domeniu existent in istoria lumii pentru ca oameni.

8. Innocent until proven guilty.

#46
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

View PostMihnea_34, on 16 iunie 2020 - 21:27, said:

3. Cum am spus mai sus: fara dovezi mi se pare stupid sa raspandesc zvonuri. Ca si cel conform careia masinile din est sunt mai slab calitative decat cele din vest. Da, imi demonstrezi clar si eu te cred.


Poate au fost in fabrica...cine stie.
Poate au lucrat si in alte tari si au vazut rata defectelor pe anumite piese la aceeasi masina si pot sa faca comparatii.

Eu da ....si n-am vazut decat ca difera puterea de cumparare.
Masinile la fel, poate campanii de rechemare la modele mai vechi facute sa te (re)aduca in service...poate iti mai vand ceva .

Edited by alexa32, 16 June 2020 - 21:38.


#47
Mihnea_34

Mihnea_34

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 27.01.2019

View Postammaus, on 16 iunie 2020 - 21:03, said:

Aham deci tu vrei sa ne zici noua ca placutele de frana x puse in reprezentanta valoreaza mai mult decat placutele de frana x puse in service?
Am fost si eu la reprezentanta cu o masina sa imi zica ca am compresorul de clima defect. Atat, adica i-a dat drumul din masina, s-a uitat la el daca porneste si gata, plateste domle' 70 de lei si daca doriti il inlocuim. A trebuit sa ma cert cu ei ca pana nu ii verifica toata tubulatura si un test de presiune si ventilatoarele nu le platesc nimic. Pana la urma surpriza, era dusa o garnitura de 5 lei iar compresorul nu porneste daca nu are presiune pe instalatie. Frumos nu? Inlocuit rahatul de garnitura si umplut instalatia. Nu mai pupati atat in fund reprezentantele. Reprezentanta=service cu posibilitatea de a vinde masini noi dar cu manopera mai mare. Adica un service mai scump daca scoatem din ecuatie vanzarea de masini noi.

Ai totala dreptate, nu au avut un comportament profesional. in cazul asta ANPC iti este prieten, au si telefon la care poti suna.

Incearca sa dai quite cui vrei sa ii raspunzi pentru ca au comentat mai multi aici, si se creeaza confuzii. Probabil catre mine era adresata si prima intrebare.  
Ca si raspuns: Nu, nu cred ca valoreaza. Piesa in sine cand iese de pe linia de asamblare costa fix la fel pentru toata lumea doar ca exista aceasta specula. Unde mai pui si o imagine frumos construita, campanii de loializare, o sala de asteptare draguta nu dupa gard la sosea, parcare si alte beneficii, si hop ti-am mai pus 20% la pretul piesei doar pentru ca pot si imi permis pentru ca i a uite cine sunt eu si cum reprezint incarnarea pamanteasca a fabricii ce ti-a nascut masina. Mind games, si lumea inca "pune botul"

#48
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018
mdeah, e clar, Mihnea nu este mecanic. adica nu este mecanicul pe care te-ai astepta sa-l vezi sub masina, plin de ulei si vaselina pe maini.

#49
jeus

jeus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 04.01.2013
Salutare si felicitari pentru topic! Detin O2 FL 2011, 2.0 diesel de 140 cp si 200.000 km. Am schimbat recent kit-ul de ambreiaj si in rest nu sunt probleme. Detin istoricul masinii de noua si nu au fost interventii in garantie cu exceptia inlocuirii egr undeva pe la 60.000. Ce stii despre acest motor si la ce as putea sa ma astept in continuare avand in vedere varsta si km masinii? Codul motorului este cfhc. Multumesc si multa bafta!

#50
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

View Postammaus, on 16 iunie 2020 - 21:25, said:


Eu nu imi platesc reparatiile la masina la negru, fara factura si deviz nu plec din service!
Sunt sigur ca-ti fac si test de frane sau noxe in functie de interventie...ca altfel iau amenda de la rar ;)...cam asta cere legea in service-uri si reprezentantele sunt primele amendate daca nu fac.

#51
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008

View PostMihnea_34, on 16 iunie 2020 - 21:43, said:

Ai totala dreptate, nu au avut un comportament profesional. in cazul asta ANPC iti este prieten, au si telefon la care poti suna.
ANPC-ul nu intervine intre parti private. Am vorbit frumos cu ei, nu verificati alea alea nu va platesc. Ma puteti da in judecata si vedem cine castiga. Pana la urma s-au conformat si am avut dreptate ca nu aveam nevoie de un compresor nou...
Si da, intrebarea iti era adresata tot tie. La mine quote-ul functioneaza mai greu la ce non-internet imi da digi pe o linie de semnal la telefon ca na, ei zic ca vin la ora x sa imi instaleze internetul si vin de zici ca pleaca cu 2 ore mai tarziu cand eu deja sunt in treaba mea. Cat despre sala de primire nu vad nimic special fata de unele service-uri mai rasarite ba mai mult la service-ul unde merg pentru chestii marunte(revizie si control de rutina) ma simt mai bine la ei in sala de primire decat in reprezentanta unde "pute" a costum si cravata.

View Postalexa32, on 16 iunie 2020 - 21:48, said:

Sunt sigur ca-ti fac si test de frane sau noxe in functie de interventie...ca altfel iau amenda de la rar Posted Image...cam asta cere legea in service-uri si reprezentantele sunt primele amendate daca nu fac.
Fac pe saracia test, de aceea am renuntat la service-uri cand vine vorba de directie si frane. Multa manopera facturata, putin de lucru si fara test pe stand...

#52
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
De acord cu tine dar rar-ul nostru are unele legi pentru unii si altele... poate cu spaguta aferenta... pentru altii.
Si asta, printre altele desigur, ridica pretul.
Ti-o spune unul care are/a avut de a face cu toate partile implicate.

#53
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
Pai vezi ca tocmai nici la reprezentanta nu se lucreaza corect ci tot pe fenta se merge, gen cum s-a scris anterior. Nu strangem toate suruburile la cuplu deoarece avem norma de atins si atunci cu ce este mai special un service dintr-o reprezentanta fata de un service normal? Eu de exemplu am dosaroi doar cu devize, efectiv doar devize dar asta pana m-am saturat de nesimtirea celor din service si am zis gata, 90% din operatiunile din service le pot face frumos acasa mai ieftin; si cum sunt genul de om ce munceste cu mainile (ca na, nu ma duce capu' sa fiu IT-ist) pentru mine munca la masina este o placere. Cum unii isi gasesc linistea la maruta la fel imi gasesc si eu linistea piscalind la masina adica economisind bani in acest timp. Pe saptamana viitoare am in plan schimbul de role si curea accesorii.

Edited by ammaus, 16 June 2020 - 22:17.


#54
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Pe principiul din punctul A in B te duce si taxiul cu aer condiționat si bicicleta si mersul pe jos.
Asta nu înseamnă neaparat ca taximetristul... sau uber ca nici eu nu-i iubesc prea mult pe taximetristi... este un nesimtit.
Reprezentantele si service-urile sunt complet diferite in functionare, mai ales in Ro cu legislatia si corupția aferentă.
Chiar daca de multe ori fac acelasi lucru.
Nu comparam dispensarul cu spitalul de urgenta deși uneori in ambele găsești doctori incompetenti, asta nu înseamnă ca toti sunt la fel.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate