Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

SECRETE din Reprezentanta Skoda

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#163
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

View Postldpe, on 10 august 2020 - 13:03, said:

cine are masina stie un singur lucru" abia astept sa scap de garantie ca sa pot sa ma bag in ea " asta spune tot
Asa ... pai daca tot zice ca "abia astept sa scap de garantie" de ce dracu nu renunta de la inceput la garantie ?

#164
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 938
  • Înscris: 29.11.2013

View Postadrian_r5, on 10 august 2020 - 13:24, said:

Asa ... pai daca tot zice ca "abia astept sa scap de garantie" de ce dracu nu renunta de la inceput la garantie ?
E primul care zice ca abia asteapta sa treaca garantia ca sa "bag el mana in masina".

Serios... toata lumea cauta ca masina sa aiba garantie, poate stie el ceva, ceea ce noi nu stim.

Si faceti-ma sa inteleg chestia asta: merg la reprezentanta cu 2 probleme si ma intorc cu 14. Sa zicem, prin absurd, ca asa se intampla. Care e problema? Tu ai o factura, o semnatura prin care reprezentanta se obliga ca si-a facut datoria si ti-a reparat-o.
Se strica din cauza lor, o duci frumos la ei si se rezolva. Nu o rezolva ei, sunt institutii abilitate care se ocupa cu asta. Baiatul cu Mitsubishi de unde a plecat discutia, dupa mail-ul la reprezentanta mare si-a rezolvat masina a doua zi.

Edited by CryTeku, 10 August 2020 - 13:32.


#165
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017

View Postadrian_r5, on 10 august 2020 - 13:24, said:

Asa ... pai daca tot zice ca "abia astept sa scap de garantie" de ce dracu nu renunta de la inceput la garantie ?
Lumea nu prea intelege ce inseamna intradevar garantie , multi cred de exemplu ca la anumite marci garantia este din bara in bara - teapa . Este ca la asigurari, exista un document care nu-l vezi numai cand ai necaz, acolo e specificat clar ce reper cata garantie are, garantia mare de 7 ani de exemplu este data la te miri ce ...la ceva care nu se strica niciodata sau numai in caz de impact cu un tren.
In garantie deobicei se pun piese reparate , originale dar reparate , aici ma refer la pompe inalta, turbo s.a.
Toate reparatiile in garantie reparatia e facuta sa duca pana iese masina din termen si adio, platesti
Normal in primele 6 luni isi dau arama pe fata defectele de fabricatie, dupa incep calitatea pieselor care daca sunt vapor made cad ca mustele .
Cele mai urate defectiuni sunt cele de fabricatie la motor si cutie , greu le mai dai de capat sau deloc pana scapi de masina . Dupa urmeaza defectiunile de proiectare , a se vedea anumite serii de Peugeot care luau foc singure si neatinse de nimeni in parcare , distributia care din cauza maerialelor slabe ceda la putini km , aici si BMW si VW au avut probleme.

Edited by ldpe, 10 August 2020 - 15:12.


#166
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 938
  • Înscris: 29.11.2013

View Postldpe, on 10 august 2020 - 15:05, said:

Lumea nu prea intelege ce inseamna intradevar garantie , multi cred de exemplu ca la anumite marci garantia este din bara in bara - teapa . Este ca la asigurari, exista un document care nu-l vezi numai cand ai necaz, acolo e specificat clar ce reper cata garantie are
Sau... poate unii citesc inainte ce semneaza, ca nu toti suntem primari ca si tine.

Pe tine te-au pus sa semnezi legat la ochi? Sau iti arata domnisoara aia draguta de la reprezentanta cu degetul unde sa pui pixul?

#167
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Donmule, acolo este in general sint trecute piesele care au o uzura in functionare, asazisele consumabile si acolo, da la momentul garantiei s`ar putea sa ai surprize sa constati ca discul de ambreiaj este una din ele sau altele datorate utilizarii necorespunzatoare.
Si da, sint cazuri de utilizatori particulari care au facut revizia de 1 an si apoi au renuntat sa mai mearga la service, deci dupa 2 ani au pierdut garantia.

#168
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
Doua idei legat de miturile favorite ale romanilor:
1. Cheia dinamometrica nu iti garanteaza forta de strangere aplicata imbinarii. Daca obiecteaza cineva il invit sa aplice chiar si 500Nm unor prezoane stirbe si sa plece la drum asa.
Nici macar un acelasi cuplu aplicat la doua suruburi diferite ca uzura si gresare nu asigura aceeasi forta aplicata imbinarii. Daca mecanicul are habar, cheia dinamometrica nu aduce mult in plus. Daca e praf, rugati-va sa fie filetul bun.
2. Ora de service normata e aproximarea angajatorului pentru mecanicul tipic in conditii tipice. Nu acopera situatia in care omul se misca spirt pentru ca stie pe dinafara ce are de facut si vrea pauza de masa mai devreme sau are mainile mai mici si reuseste lucrarea fara sa demonteze altceva din drum sau are sculele deja pe banc de la lucrarea anterioara. Luati-o ca atare. Pana la urma, platiti un serviciu urmarind rezultatul, nu timpul de executie.
Desigur, punctul acesta ultim nu se aplica celor pusi pe tepe. Dar nu mereu un timp mai scurt decat norma se datoreaza unei tepe.

#169
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018

View Postsebulbus, on 10 august 2020 - 16:59, said:

2. Ora de service normata e aproximarea angajatorului pentru mecanicul tipic in conditii tipice. Nu acopera situatia in care omul se misca spirt pentru ca stie pe dinafara ce are de facut si vrea pauza de masa mai devreme sau are mainile mai mici si reuseste lucrarea fara sa demonteze altceva din drum sau are sculele deja pe banc de la lucrarea anterioara. Luati-o ca atare. Pana la urma, platiti un serviciu urmarind rezultatul, nu timpul de executie.
Desigur, punctul acesta ultim nu se aplica celor pusi pe tepe. Dar nu mereu un timp mai scurt decat norma se datoreaza unei tepe.
Ba, pardon. In reprezentanta, intervalul de manopera este normat de producator/importator, nu de angajator, si este unic in toate unitatile reparatoare autorizate. Tariful orar variaza, in functie de reparator. In service-urile obisnuite, e alta discutie. Dat fiind ca suntem pe un topic de reprezentanta, ce spui tu nu este adevarat.

Edited by officer_nats, 11 August 2020 - 17:18.


#170
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
N-ai inteles. Indiferent cine normeaazaa o sa iti normeze manopera la viteza normala de executie a unui dorel de 2-3 ani experienta, cu documentare prealabila. Ca e la nivel de tara sau OEM, habar n-am, nu e important. Desi ma astept sa fie normate diferit functie de nivelul mediu de pregatire pe tari cum si in fabrici e normata diferit productivitatea in uzina din tara aia sau cealalta a producatorului.
Revenind. Daca cel care lucreaza efectiv se misca mai repede ca sa plece la masa, sau stie deja ce are de facut si nu mai cauta in calculator, sau alte circumstante care mai pot exista si nu ma intereseaza sa le insir acum, treaba poate merge mai repede, la fel cum un surub gripat o poate face sa mearga mai lent.
Asta nu schimba ca tu ai venit acolo sa platesti o manopera de schimb de ceva, nu X minute de invartit suruburi. Cum nici in cazul invers in care daca ai un surub intepenit nu vrei sa ti-o scoata afara asamblata pe jumatate cand s-a atins timpul normat, nu-i asa?

#171
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
sau daca lasa anumite suruburi/plastice/clipsuri nemontate si te trezesti ca troncane ceva sau se aud zgomote ciudate dupa ce ai plecat din service.

#172
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

View Postldpe, on 10 august 2020 - 15:05, said:


In garantie deobicei se pun piese reparate , originale dar reparate , aici ma refer la pompe inalta, turbo s.a.

...a se vedea anumite serii de Peugeot care luau foc singure si neatinse de nimeni in parcare , ...

Nu, la ambele.

Nu se pun piese reparate/reconditionate desi legea permite asa ceva.
Nu se incurca producatorul cu asa ceva pentru ca el are decontare mai departe, la furnizorul piesei, numai la piesa noua, nu reconditionata de producator sau terti.

Aia cu peugeot-ul ai mai zis-o ....dar nici atunci n-ai reusit sa specifici cazuri clare ;)...din "anumite serii" care luau foc din senin.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate