Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
SECRETE din Reprezentanta Skoda
Last Updated: Aug 13 2020 10:27, Started by
Mihnea_34
, Jun 15 2020 20:45
·
0
#163
Posted 10 August 2020 - 13:24
#164
Posted 10 August 2020 - 13:29
adrian_r5, on 10 august 2020 - 13:24, said:
Asa ... pai daca tot zice ca "abia astept sa scap de garantie" de ce dracu nu renunta de la inceput la garantie ? Serios... toata lumea cauta ca masina sa aiba garantie, poate stie el ceva, ceea ce noi nu stim. Si faceti-ma sa inteleg chestia asta: merg la reprezentanta cu 2 probleme si ma intorc cu 14. Sa zicem, prin absurd, ca asa se intampla. Care e problema? Tu ai o factura, o semnatura prin care reprezentanta se obliga ca si-a facut datoria si ti-a reparat-o. Se strica din cauza lor, o duci frumos la ei si se rezolva. Nu o rezolva ei, sunt institutii abilitate care se ocupa cu asta. Baiatul cu Mitsubishi de unde a plecat discutia, dupa mail-ul la reprezentanta mare si-a rezolvat masina a doua zi. Edited by CryTeku, 10 August 2020 - 13:32. |
#165
Posted 10 August 2020 - 15:05
adrian_r5, on 10 august 2020 - 13:24, said:
Asa ... pai daca tot zice ca "abia astept sa scap de garantie" de ce dracu nu renunta de la inceput la garantie ? In garantie deobicei se pun piese reparate , originale dar reparate , aici ma refer la pompe inalta, turbo s.a. Toate reparatiile in garantie reparatia e facuta sa duca pana iese masina din termen si adio, platesti Normal in primele 6 luni isi dau arama pe fata defectele de fabricatie, dupa incep calitatea pieselor care daca sunt vapor made cad ca mustele . Cele mai urate defectiuni sunt cele de fabricatie la motor si cutie , greu le mai dai de capat sau deloc pana scapi de masina . Dupa urmeaza defectiunile de proiectare , a se vedea anumite serii de Peugeot care luau foc singure si neatinse de nimeni in parcare , distributia care din cauza maerialelor slabe ceda la putini km , aici si BMW si VW au avut probleme. Edited by ldpe, 10 August 2020 - 15:12. |
#166
Posted 10 August 2020 - 15:19
ldpe, on 10 august 2020 - 15:05, said:
Lumea nu prea intelege ce inseamna intradevar garantie , multi cred de exemplu ca la anumite marci garantia este din bara in bara - teapa . Este ca la asigurari, exista un document care nu-l vezi numai cand ai necaz, acolo e specificat clar ce reper cata garantie are Pe tine te-au pus sa semnezi legat la ochi? Sau iti arata domnisoara aia draguta de la reprezentanta cu degetul unde sa pui pixul? |
#167
Posted 10 August 2020 - 15:32
Donmule, acolo este in general sint trecute piesele care au o uzura in functionare, asazisele consumabile si acolo, da la momentul garantiei s`ar putea sa ai surprize sa constati ca discul de ambreiaj este una din ele sau altele datorate utilizarii necorespunzatoare.
Si da, sint cazuri de utilizatori particulari care au facut revizia de 1 an si apoi au renuntat sa mai mearga la service, deci dupa 2 ani au pierdut garantia. |
#168
Posted 10 August 2020 - 16:59
Doua idei legat de miturile favorite ale romanilor:
1. Cheia dinamometrica nu iti garanteaza forta de strangere aplicata imbinarii. Daca obiecteaza cineva il invit sa aplice chiar si 500Nm unor prezoane stirbe si sa plece la drum asa. Nici macar un acelasi cuplu aplicat la doua suruburi diferite ca uzura si gresare nu asigura aceeasi forta aplicata imbinarii. Daca mecanicul are habar, cheia dinamometrica nu aduce mult in plus. Daca e praf, rugati-va sa fie filetul bun. 2. Ora de service normata e aproximarea angajatorului pentru mecanicul tipic in conditii tipice. Nu acopera situatia in care omul se misca spirt pentru ca stie pe dinafara ce are de facut si vrea pauza de masa mai devreme sau are mainile mai mici si reuseste lucrarea fara sa demonteze altceva din drum sau are sculele deja pe banc de la lucrarea anterioara. Luati-o ca atare. Pana la urma, platiti un serviciu urmarind rezultatul, nu timpul de executie. Desigur, punctul acesta ultim nu se aplica celor pusi pe tepe. Dar nu mereu un timp mai scurt decat norma se datoreaza unei tepe. |
#169
Posted 11 August 2020 - 17:16
sebulbus, on 10 august 2020 - 16:59, said:
2. Ora de service normata e aproximarea angajatorului pentru mecanicul tipic in conditii tipice. Nu acopera situatia in care omul se misca spirt pentru ca stie pe dinafara ce are de facut si vrea pauza de masa mai devreme sau are mainile mai mici si reuseste lucrarea fara sa demonteze altceva din drum sau are sculele deja pe banc de la lucrarea anterioara. Luati-o ca atare. Pana la urma, platiti un serviciu urmarind rezultatul, nu timpul de executie. Desigur, punctul acesta ultim nu se aplica celor pusi pe tepe. Dar nu mereu un timp mai scurt decat norma se datoreaza unei tepe. Edited by officer_nats, 11 August 2020 - 17:18. |
#170
Posted 11 August 2020 - 20:40
N-ai inteles. Indiferent cine normeaazaa o sa iti normeze manopera la viteza normala de executie a unui dorel de 2-3 ani experienta, cu documentare prealabila. Ca e la nivel de tara sau OEM, habar n-am, nu e important. Desi ma astept sa fie normate diferit functie de nivelul mediu de pregatire pe tari cum si in fabrici e normata diferit productivitatea in uzina din tara aia sau cealalta a producatorului.
Revenind. Daca cel care lucreaza efectiv se misca mai repede ca sa plece la masa, sau stie deja ce are de facut si nu mai cauta in calculator, sau alte circumstante care mai pot exista si nu ma intereseaza sa le insir acum, treaba poate merge mai repede, la fel cum un surub gripat o poate face sa mearga mai lent. Asta nu schimba ca tu ai venit acolo sa platesti o manopera de schimb de ceva, nu X minute de invartit suruburi. Cum nici in cazul invers in care daca ai un surub intepenit nu vrei sa ti-o scoata afara asamblata pe jumatate cand s-a atins timpul normat, nu-i asa? |
#171
Posted 11 August 2020 - 23:26
sau daca lasa anumite suruburi/plastice/clipsuri nemontate si te trezesti ca troncane ceva sau se aud zgomote ciudate dupa ce ai plecat din service.
|
#172
Posted 13 August 2020 - 10:27
ldpe, on 10 august 2020 - 15:05, said: In garantie deobicei se pun piese reparate , originale dar reparate , aici ma refer la pompe inalta, turbo s.a. ...a se vedea anumite serii de Peugeot care luau foc singure si neatinse de nimeni in parcare , ... Nu, la ambele. Nu se pun piese reparate/reconditionate desi legea permite asa ceva. Nu se incurca producatorul cu asa ceva pentru ca el are decontare mai departe, la furnizorul piesei, numai la piesa noua, nu reconditionata de producator sau terti. Aia cu peugeot-ul ai mai zis-o ....dar nici atunci n-ai reusit sa specifici cazuri clare ...din "anumite serii" care luau foc din senin. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users