Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)
Ultima postare: mai 23 2024 10:09, Inițiat de
AlexEn
, mai 08 2020 07:44
·
62
#565
Publicat: 31 august 2022 - 12:26
Salut. Am primit o notificare prin care sunt informat ca mi se modifica abonamentul de la red 14 la red 18 motivand inflatia. Ce nu inteleg este urmatorul paragraf din notificare:
Prin urmare, art.3.1 al contractului tău se completează cu următoarea clauză: Având în vedere anumite fluctuații ale prețurilor bunurilor și serviciilor pe piață de natură a afecta echilibrul contractual, în vederea restabilirii acestuia, părțile convin ca tarifele pentru serviciile Vodafone să poată fi indexate, cu o frecvență anuală, prin simpla notificare transmisă de către Vodafone odată cu factura, anterior aplicării indexării. Indexarea se va face în funcție de indicele armonizat al prețurilor de consum (IAPC), respectiv rata inflației, stabilite pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Comunităților Europene, fără a putea depăși, însă, un procent de 3% pe an. Părțile convin că indexarea anuală a tarifelor în raport cu rata inflației nu reprezintă o modificare unilaterală a prețului contractului, posibilitatea de indexare și mecanismul acesteia fiind agreate de parți încă de la încheierea contractului. Clientul declară în mod expres că a citit, înțeles și acceptă prezenta clauză. Daca ma poate lamuri cineva ce vor sa zica mai exact ?!? |
#570
Publicat: 09 septembrie 2022 - 09:31
Nu stiu daca postez ok, dar fie.
Am o problema cu abonamentul vodafone. Am abonament platit de firma, am mancat la un moment dat toti MB pe care ii aveam si am facut cost suplimentar. Dupa asta, mi-au dat ceva limitare cei de la vodafone de viteza. Eh si asa a ramas. S-a platit costul suplimentar totul bine, dar imi incarca de vreo 3 luni o poza pe whatsapp in 30 minute (nu glumesc). Ma puteti ajuta? Cei din call-center zic ca e totul ok la ei. Am facut si test de viteza, am 0.1mb download. 0 upload. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
1 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi
Abellone