![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)
Last Updated: Nov 22 2023 17:55, Started by
AlexEn
, May 08 2020 07:44
·
58

#37
Posted 02 June 2020 - 21:28

Salut,
Cateva intrebari, cu multumiri anticipate ![]() Cartela prepaid, in "varsta" aproape de un an, in afara Romaniei, nu sunt sigur ca are functia de roaming activata: 1. cum verific daca inca este activa si nu i-a fost inaintat anul cu cateva zile/o saptamana? Nu o pot introduce intr-un telefon pt. a apela meniurile aferente, rog solutie online. 2. deschiderea unui cont MyVodafone imi poate da o solutie sau activarea contului depinde de primirea unui cod PIN pe SMS? 3. contul MyVodafone presupune furnizarea datelor personale corecte sau merge si un pseudonim? Edited by Piscopescu, 02 June 2020 - 21:29. |
#38
Posted 03 June 2020 - 22:26

1. telefonic pe numărul lung internațional conform https://www.vodafone...na-ne/index.htm
formular e-mail (recomandat) conform https://www.vodafone...za-ne/index.htm 2. presupune cod SMS activare 3. RO nu are lege pe această temă, s-a încercat recent legiferare/obligativitate date personale la cartelele PrePay pe motiv de apelare abuzivă 112 însă dreptul fiecăruia la viața personală a contat mai mult. Vezi https://edri.org La MyVodafone în trecut puteai completa custom nume utilizator, acum se impune numărul de telefon. Mai nou MyVodafone nu funcționează corespunzător datorită implementare/copiere proastă de către developeri a unui cod incorect ![]() Ca si exemplu de incompetență poți încerca motorul se căutare informații de pe www.vodafone.ro care “oferă” doar informații despre telefoanele din oferta curentă și atât. Ține cont de politica RoamLikeHome conform căreia un SIM nu poate fi folosit mai mult de 4 luni în roaming iar perioada majoritară (utilizată) trebuie să fie național RO. Pe scurt: slabe șanse să ți se activeze cartela fără roaming activ dar poți încerca totuși formularul de contact pentru un răspuns oficial din partea lor! Edited by TheAgent, 03 June 2020 - 22:27. |
#39
Posted 08 June 2020 - 08:26

Buna ziua,
Am o cartela Vodafone cu o optiunea 5 euro. Ce se intampla cu bonusurile cumulate (mb si minute) din MysteryBox in momentul in care activez o optiune cu Roaming? Raman bonusurile? Sau se sterg? Am nevoie sa activez pt. o luna o optiune cu roamnng, urmand sa revin apoi la optiunea folosita de obicei, cea de 5 euro... In mesajul primit la activarea unei oferte nationale esti anuntat ca la activarea unei oferte cu roaming se dezactiveaza automat ofertele nationale de pe cont, dar nu imi e clar daca se pierd si toate beneficiile (bonusurile) acumulate pe cont in timp (ma intereseaza in special traficul de date) Azi e sarbatoare legala si nu pot discuta cu un operator Vodafone, de aceea intreb aici... Multumesc anticiapt! Edited by akcentstyle, 08 June 2020 - 08:30. |
#41
Posted 09 June 2020 - 19:10

Cum se poate confirma plata unor facturi prin email
Unde să trimit email pentru confirmarea plății unor abonamente vodafone Eu nu sunt client al vodafone fac chestia asta pentru cineva care nu prea stie cu email și din astea A primit mesaj telefonic să dea email la o adresa de email dar nu prea scria bine Ceva de gen Vodafone-departamentulplati.ro.vodafone.com E corect Sau care este adresa corectă Mulțumesc |
#42
Posted 12 June 2020 - 21:58

Oare cand si daca se activeaza serviciul de schimbare SIM din aplicația myvodafone?
|
#43
Posted 13 June 2020 - 10:29

Când mă loghez automat cu numărul îmi apare creditul iar când mă loghez cu email și parola îmi scrie ,,indisponibil,, este o eroare a aplicației sau trebuie făcut ceva ? La fel și aplicația Vodafone TV îmi zice email sau parolă greșite deși le introduc corect. A întâmpinat cineva problemele acestea ?
|
#44
Posted 17 June 2020 - 10:28

Cum as putea sa vad istoricul tranzacțiilor ce implica credit pe o cartela? Momentan vad doar ce am incarcat dar nu si ce sume mi s-au luat.
Sau cum as putea sa iau legatura cu cineva de la vodafone sa imi da un bilant? Multumesc |
#45
Posted 17 June 2020 - 16:06

In contul de myvodafone la istoric credit nu vezi si ce e cu - (minus) adica transferat sau te referi la credit pur si simplu pierdut pe date sau pe apeluri? La *777 iti poate spune verbal punctual ce sa dus in orice mod preferi
|
#46
Posted 28 June 2020 - 19:03

Salut. Astăzi am făcut o comanda din magazinul online pt o prelungire de abonament Red 15 și o rata de 22 de euro pe luna pt telefonul Oppo Reno 3 Pro 5 GB. Abonamentul este al tatălui meu, el folosește serviciile iar eu voi folosi telefonul, doar ca m-ar interesa sa știu dacă telefonul vine decodat. Ieri, am fost într-un magazin vdf și mi s-a spus ca vin deblocate, dar as vrea sa mai aud o părere. Și a doua întrebare ar fi legata de factura terminalului, aveți idee cât va fi suma de pe factura? Am avut luat anterior de la un alt operator telefon strict la fidelizare de abonament, fără rata, iar factura era pe 0. As dori sa știu în acest caz cât ar fi factura? Teoretic, ar trebui sa aibă valoarea ratelor totale, adică 24*22.
|
|
#47
Posted 29 June 2020 - 07:46

Vin deblocate si de ar veni blocate, decodarea din 2019 este gratuita in Vodafone
|
#48
Posted 01 July 2020 - 16:10

Vodafone astia sunt chiar cretini? De doua ore incerc cu robotul vietii "Andreea" sa dau de un operator si e imposibil. Pur si simplu nu exista o optiune de transfer catre o persoana.
Sunt in strainatate si trebuie neaparat sa modific un abonament... exista vreo modalitate de a contacta un operator? Chiar si contra cost? Multumesc. |
#50
Posted 04 July 2020 - 13:22

Buna ziua. In iulie imi expira periaoda contractuala la un Red25 rate. Dupa perioada asta pot sa fac downgrade la un abonament mai mic?
Mulțumesc |
#52
Posted 06 July 2020 - 09:50

Salut,
Primesc lunar o scrisoare de la Vodafone în cutia poștală, care nu îmi este adresată (adresa este a mea, numele persoanei nu-mi este cunoscut). Eu n-am avut niciodată contract Vodafone, iar apartamentul a fost nou când l-am cumpărat, deci sigur n-a locuit aici. Le-am trimis pe e-mail toată povestea, cu toate detaliile, dar răspunsul lor a fost foarte util: ' Dorim sa confirmam prin prezentul raspuns primirea solicitarii dumneavoastra, insa detaliile oferite sunt insuficiente astfel incat sa putem verifica si sa va raspundem punctual.' Alte detalii n-am ce să le mai dau. Știe cineva cum pot intra în legătură cu un operator? Am încercat la numerele de pe site-ul lor, dar meniul este cretin și niciodată nu te duce la un operator uman. La nr direct, cu taxă, nu merge să sun deoarece nu sunt în Vodafone. Am încercat varianta de mai sus, dar nu mă duce la operator. Mulțumesc. Edited by RV1923, 06 July 2020 - 09:50. |
#53
Posted 06 July 2020 - 09:52

A mai fost o discutie asemanatoare acum ceva timp. Posibil ca cineva sa fi scris incorect adresa in sistem cand a luat datele clientului respectiv.
Tu nu ai ce face, corespondenta nu iti este adresata si nu poti schimba tu adresa altui client. Ignora plicurile. |
#54
Posted 06 July 2020 - 18:50

A mai fost o discutie asemanatoare acum ceva timp. Posibil ca cineva sa fi scris incorect adresa in sistem cand a luat datele clientului respectiv. Tu nu ai ce face, corespondenta nu iti este adresata si nu poti schimba tu adresa altui client. Ignora plicurile. Ar putea pentru ca in plicul acela are numele altei persoane cod de abonat etc. Si cei de la sesizari pot apela persoana respectiva sa ii ceara un act ID in care sa ii zica ca prin auto sesizare au vazut ca adresa din sistem nu corespunde cu realitatea. Acum depinde colegu de sus unde a trimis ...si la cine a ajuns. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users