Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Ford Kuga 2.5 2019 - Blue Chrome Metalic

- - - - -
  • Please log in to reply
110 replies to this topic

#1
dzamars

dzamars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 14.04.2008
Salut,

Dupa ce am stresat cativa colegi de pe aici (multumesc Tyby, multumesc GCondruz18) si altii de pe forumul mono-marca, e timpu sa imi fac propriul jurnal de bord.

Atelajul: FORD KUGA 2.5 ST-Line -2.0 TDCi 180 CP DPF MPS6 Intelligent AWD

De ce FORD???

1. Am avut familie 3 (Focus, Mondeo MK3, Mondeo MK4). Si, cu mici probleme inerente (greierasi in bord si sistemul de inchidere centralizata care merge pe baza de suturi iarna) nu am avut probleme majore cu vre-o una din ele.

2. Datorita modului de utilizare: am de carat dupa mine, din cand in cand, o remorca de 1.6 tone,  am ales sa merg pe diesel si motoare mai mari. Motoare care sa poata trage dupa ele 1800-2000 Kg. Astfel incat sa nu uzez prematur ansamblul motor-cutie. Asta a limitat drastic optiunile la: Kuga, Mazda CX-5, VW Tiguan, Skoda Karoq, Toyota Rav4 si Subaru XV, parca.

Pierzatori:
- VW Tiguan nu mi-a placut: DELOC. Chestie de gusturi.
- Toyota si Subaru: la fel. Iarasi, e chestie de gusturi. Pur si simplu nu ma atrag
- Karoq era o alegere interesanta pana am inceput sa adaug optiuni pe ea, moment in care pretul s-a dus in copaci. Asta, combinat cu termenul de livrare de 6 luni (la momentul respectiv), a facut sa renunt la Karoq. Dar despre livrare, mai tarziu.

Am ramas cu Kuga si CX-5, cu care am facut si drive-test.

As fi ales CX-5u dar:
1. La dotari similare era mai scumpa cu 6000 Euro. Vroiam neaparat Adaptive Cruise Control si lane assist: disponibile de la Revolution Top in sus.
2. Avea ceva chestii misto: Scaune ventilate, HUD Display, area view 360 grade si faruri LED. Dar parca nu merita 6000 Euro.
3. La drive test, cu 2.2 diesel 184CP, ceva nu se lega. Parca nu aveam aceeasi stabilitate ca pe Kuga. Chestie subiectiva.
4. Lipsa modului "Sport" care se traduce in LAG de 1-2 secunde de la kick-down pana incepe efectiv sa accelereze.

In final am ramas la Kuga.

Dotari, pe langa cele de baza:
Pachet ST-LINE (include Sistem de monitorizare a unghiului mort, Sistem de asistenta a mentinerii benzii de rulare,
Pilot automat adaptiv, Sistem de prevenire a coliziunii (Active City Stop), Parbriz incalzit)
Pachet X (include Faruri Bi Xenon + Haion hands free + Ice pack #15 + Geamuri spate fumurii )
Pachet Iarna (include scaune fata incalzite, parbriz incalzit cu sistem de spalare cu apa incalzita, spalator faruri, volan incalzit )
Carlig de remorcare retractabil electric
Alarma cu senzori de perimetru si volum
Sistem auxiliar de incalzire
Tapiterie partial piele Rapton cu cusatura rosie include:
- scaun sofer reglabil electric in 10 pozitii, cu suport lombar (electric)
- scaun pasager reglabil manual in 6 pozitii cu suport lombar (manual)
Roata de rezerva dimensiuni reduse rezerva de dimensiuni reduse
Vopsea metalizata CHROME BLUE

Ice pack #15: Radio CD SONY cu MP3,8" touchscreen, display central TFT, 9
difuzoare,comenzi audio pe volan, BlueTooth/Voice control (limba engleza), USB, SYNC Gen 3 cu Sistem de asistenta in caz de urgenta (112), sistem de navigatie, camera video spate, DAB

Din Martie 2019 Ford au modificat lista de optionale la Kuga. M-am trezit cu Haionul electric bagat intr-un pachet, si a trebuit sa il iau chiar daca nu il vroiam in mod deosebit. Un plus a fost "Sistemul auxiliar de incalzire", optiune introdusa recent.

Din categoria as fi vrut dar nu avem, ca nu putem avea chiar imposibilul:
- Faruri LED - au bagat pe noua generatie
- Drive mode Selection: la fel
- Bord complet digita: la fel
- Scaune fata ventilate: poate pe Kuga 5, ca nici noua generatie nu vine cu asa ceva.

ODO: 447km. Am avut 350 km de la dealer pana acasa sa ma obisnuiesc cu masina. Comparatia cu vechea masina nu isi are rostul deoarece: am trecut de la benzina aspirata la diesel, de la hatchback la SUV, de la tractiune fata la 4x4 si de la cutie manuala la Automata PowerShift. Nu stiu daca mai aveam ce schimba, deci toata baza in ce scriu pe aici.

Livrare: Am dat comanda de masina la finalul lunii Septembrie 2019. Masina a ajuns la dealer la finalul lunii Ianuarie 2020 (a pierdut vaporu, etc). Am ridicat-o pe 27 Aprilie. 3 luni a asteptat sa rezolv niste probleme dupa care a venit pandemia - si nu aveam cum sa ma duc dupa ea.

Concluzie: Pentru mine e alegerea corecta. Puteam sa iau altceva mai nou, mai bun, mai X? Posibil. Dar asta am luat acu.

Poze facute dupa 437km. Masina e surprinzator de curata.

Attached Files



#2
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 24.07.2019

View Postdzamars, on 29 aprilie 2020 - 17:08, said:

Salut,

Dupa ce am stresat cativa colegi de pe aici (multumesc Tyby, multumesc GCondruz18) si altii de pe forumul mono-marca, e timpu sa imi fac propriul jurnal de bord.

Atelajul: FORD KUGA 2.5 ST-Line -2.0 TDCi 180 CP DPF MPS6 Intelligent AWD

De ce FORD???

1. Am avut familie 3 (Focus, Mondeo MK3, Mondeo MK4). Si, cu mici probleme inerente (greierasi in bord si sistemul de inchidere centralizata care merge pe baza de suturi iarna) nu am avut probleme majore cu vre-o una din ele.

2. Datorita modului de utilizare: am de carat dupa mine, din cand in cand, o remorca de 1.6 tone,  am ales sa merg pe diesel si motoare mai mari. Motoare care sa poata trage dupa ele 1800-2000 Kg. Astfel incat sa nu uzez prematur ansamblul motor-cutie. Asta a limitat drastic optiunile la: Kuga, Mazda CX-5, VW Tiguan, Skoda Karoq, Toyota Rav4 si Subaru XV, parca.

Pierzatori:
- VW Tiguan nu mi-a placut: DELOC. Chestie de gusturi.
- Toyota si Subaru: la fel. Iarasi, e chestie de gusturi. Pur si simplu nu ma atrag
- Karoq era o alegere interesanta pana am inceput sa adaug optiuni pe ea, moment in care pretul s-a dus in copaci. Asta, combinat cu termenul de livrare de 6 luni (la momentul respectiv), a facut sa renunt la Karoq. Dar despre livrare, mai tarziu.

Am ramas cu Kuga si CX-5, cu care am facut si drive-test.

As fi ales CX-5u dar:
1. La dotari similare era mai scumpa cu 6000 Euro. Vroiam neaparat Adaptive Cruise Control si lane assist: disponibile de la Revolution Top in sus.
2. Avea ceva chestii misto: Scaune ventilate, HUD Display, area view 360 grade si faruri LED. Dar parca nu merita 6000 Euro.
3. La drive test, cu 2.2 diesel 184CP, ceva nu se lega. Parca nu aveam aceeasi stabilitate ca pe Kuga. Chestie subiectiva.
4. Lipsa modului "Sport" care se traduce in LAG de 1-2 secunde de la kick-down pana incepe efectiv sa accelereze.

In final am ramas la Kuga.

Dotari, pe langa cele de baza:
Pachet ST-LINE (include Sistem de monitorizare a unghiului mort, Sistem de asistenta a mentinerii benzii de rulare,
Pilot automat adaptiv, Sistem de prevenire a coliziunii (Active City Stop), Parbriz incalzit)
Pachet X (include Faruri Bi Xenon + Haion hands free + Ice pack #15 + Geamuri spate fumurii )
Pachet Iarna (include scaune fata incalzite, parbriz incalzit cu sistem de spalare cu apa incalzita, spalator faruri, volan incalzit )
Carlig de remorcare retractabil electric
Alarma cu senzori de perimetru si volum
Sistem auxiliar de incalzire
Tapiterie partial piele Rapton cu cusatura rosie include:
- scaun sofer reglabil electric in 10 pozitii, cu suport lombar (electric)
- scaun pasager reglabil manual in 6 pozitii cu suport lombar (manual)
Roata de rezerva dimensiuni reduse rezerva de dimensiuni reduse
Vopsea metalizata CHROME BLUE

Ice pack #15: Radio CD SONY cu MP3,8" touchscreen, display central TFT, 9
difuzoare,comenzi audio pe volan, BlueTooth/Voice control (limba engleza), USB, SYNC Gen 3 cu Sistem de asistenta in caz de urgenta (112), sistem de navigatie, camera video spate, DAB

Din Martie 2019 Ford au modificat lista de optionale la Kuga. M-am trezit cu Haionul electric bagat intr-un pachet, si a trebuit sa il iau chiar daca nu il vroiam in mod deosebit. Un plus a fost "Sistemul auxiliar de incalzire", optiune introdusa recent.

Din categoria as fi vrut dar nu avem, ca nu putem avea chiar imposibilul:
- Faruri LED - au bagat pe noua generatie
- Drive mode Selection: la fel
- Bord complet digita: la fel
- Scaune fata ventilate: poate pe Kuga 5, ca nici noua generatie nu vine cu asa ceva.

ODO: 447km. Am avut 350 km de la dealer pana acasa sa ma obisnuiesc cu masina. Comparatia cu vechea masina nu isi are rostul deoarece: am trecut de la benzina aspirata la diesel, de la hatchback la SUV, de la tractiune fata la 4x4 si de la cutie manuala la Automata PowerShift. Nu stiu daca mai aveam ce schimba, deci toata baza in ce scriu pe aici.

Livrare: Am dat comanda de masina la finalul lunii Septembrie 2019. Masina a ajuns la dealer la finalul lunii Ianuarie 2020 (a pierdut vaporu, etc). Am ridicat-o pe 27 Aprilie. 3 luni a asteptat sa rezolv niste probleme dupa care a venit pandemia - si nu aveam cum sa ma duc dupa ea.

Concluzie: Pentru mine e alegerea corecta. Puteam sa iau altceva mai nou, mai bun, mai X? Posibil. Dar asta am luat acu.

Poze facute dupa 437km. Masina e surprinzator de curata.

Salut,

Multi km, fara probleme.

E versiunea fara facelift,nu? Asta cu facelift,are un bot bestial....

#3
dzamars

dzamars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 14.04.2008

Quote

Salut,
Multi km, fara probleme.
E versiunea fara facelift,nu? Asta cu facelift,are un bot bestial....

Multumesc!

E varianta 2016-2019  MK2 - Facelift.

Cea care tocmai s-a lansat e Kuga 3.  

Adica asta:

Attached Files


Edited by dzamars, 29 April 2020 - 17:39.


#4
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,230
  • Înscris: 12.12.2011
Sa o stapanesti sanatos!

Varianta ta e mai agresiva, ultimul model e mai domol, dar probabil la fel de reusit ca cel pe care il ai tu.

#5
geutz

geutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 14.04.2007

View PostExcelsior01, on 29 aprilie 2020 - 17:34, said:

E versiunea fara facelift,nu? Asta cu facelift,are un bot bestial....

Cred ca te gandesti la aceeasi versiune (kuga II facelift) dar alta varianta de echipare. Vignale are alta grila, schimba substantial aspectul masinii Posted Image

Attached Files



#6
dzamars

dzamars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 14.04.2008

Quote

Varianta ta e mai agresiva, ultimul model e mai domol, dar probabil la fel de reusit ca cel pe care il ai tu.

Multumesc de urari.

Sincer imi place mai mult, ca aspect exterior, liniile acestea agresive comparativ cu noul Kuga.

La interior, probabil as alege  ceva mai putin eclectic:).

Imi place interiorul la masina cumparata, si ma inteleg bine cu butoanele. Cel putin pana acum. Dar si noul Kuga arata intr-un fel anume la interior.

La exterior: meh

@geutz

Vignale arata intradevar diferit. Masina de test drive era cu echipare Vignale, ca asa a venit.

Dar, desi imi place grila aia si tapiteria alba care vine ca dotare optionala doar pe vignale, nu as fi dat 2000 euro in plus doar pt asta.

Edited by dzamars, 29 April 2020 - 21:08.


#7
geutz

geutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 14.04.2007
Eu am luat varianta de echipare Business, 2l diesel. La test drive am nimerit un ST Line. Ce tin minte ca mi-a placut fata de a mea: cusaturile rosii si volanul "tesit" in partea inferioara.

#8
dzamars

dzamars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 14.04.2008

 geutz, on 29 aprilie 2020 - 23:18, said:

Eu am luat varianta de echipare Business, 2l diesel. La test drive am nimerit un ST Line. Ce tin minte ca mi-a placut fata de a mea: cusaturile rosii si volanul "tesit" in partea inferioara.

Multe drumuri fara incidente pentru amandoi.

#9
dzamars

dzamars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 14.04.2008
Azi au venit si covorasele din cauciuc tip tavita si protectia pentru portbagaj.

Halatu: 260 lei.

Desi imi plac foarte mult covorasele de velur sunt si foarte greu de intretinut, mai ales iarna. Asa ca am luat decizia, ca si pe vechea masina, sa le schimb cu covorase de cauciuc. Care sunt mult mai usor de curatat.

La portbagaj am luat tavita speciala deoarece la vechea masina, din cauza unor rosii care au iesit din punga lor si s-au facut bucati a trebuit sa spal de 2-3 ori protectia aia de pasla. Dupa prima spalare nu puteam sta in masina de miros.

To do: camera si aspirator auto.

Attached Files



#10
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 11.07.2007
Frumoasa mașina și mulți km fara probleme! Mi se pare cel mai corect motor pentru kuga, 1.5 ecoboost mi se pare cam forțat pentru ea. Eu toamna-iarna folosesc covorașele de cauciuc și vara le pun cele de velur

#11
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Faina masina. Sa o folosesti cu placere si fara probleme!

Cat a fost pretul final?

#12
dzamars

dzamars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 14.04.2008

 FlorinMihai, on 30 aprilie 2020 - 16:49, said:

Faina masina. Sa o folosesti cu placere si fara probleme!

Cat a fost pretul final?

Cu reduceri si Ford Rabla ( aveau un program similar cu Rabla clasica in care aduci un certificat de casare) 24760Euro + TVA.

Pret de lista 34853+TVA (41475 Euro). YEAH RIGHT. Sunt curios daca Ford a vandut macar o masina Kuga la pretul de lista.

#13
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Deci ai luat 10k plus tva reducere cam 30%.

#14
dzamars

dzamars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 14.04.2008
Pe acolo. A fost o conjunctura de factori. Ford rabla, faptul ca modelul era pe final de productie si negocierile.

Am intrebat la 4 dealeri si apoi am inceput sa negociez, sa vad ce mai pot scoate.



#15
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
La Ford toate preturile sunt umflate sa dea bine cand iti ofera discount, ca in final sa-ti ceara pretul dorit de ei.
Eu am primit la Ford Puma  (masina generatie noua) discount de 8000 euro, asa ca nu trebuie sa iei de bune preturile de lista.

#16
dzamars

dzamars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 14.04.2008
Stiu ca la Ford primesti 20% discount doar daca intri pe usa:)).

Totusi, am primit un discount ok. Urmatoarea oferta, la exact aceeasi configuratie, era cu 800 euro mai mare.

#17
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011

 dzamars, on 30 aprilie 2020 - 19:05, said:

Pe acolo. A fost o conjunctura de factori. Ford rabla, faptul ca modelul era pe final de productie si negocierile.

Am intrebat la 4 dealeri si apoi am inceput sa negociez, sa vad ce mai pot scoate.

Felicitari de achitie!

Dupa ce ai avut ofertele de la cei 4 dealeri, cat ai reusit sa mai scazi din pret dupa ce ai negociat?

#18
dzamars

dzamars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 14.04.2008
Cam 500 deceuro si pachetul legislativ(trusa, triunghiuri, stingator)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate