Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre filtrele auto - pareri, recomandari, interval de schimb
Last Updated: Jul 23 2023 14:52, Started by
officer_nats
, Apr 12 2020 13:57
·
15
#37
Posted 23 May 2020 - 17:57
Da. Dar eu am cumparat Mann de la o firma din Buzau. E drept, ca erau pentru Logan si/sau Nissan.
Oare nu face firma filtrele Mann din aceleasi materiale cu cele care sunt branduite Renault? Sau Nissan? Sincer, aratau identic. Oare pretul reflecta intotdeauna performanta? Eu am foarte multe 'indolieli', dar nu te contrazic! Doar ridic un semn de intrebare. |
#38
Posted 26 May 2020 - 21:11
Filtru ulei OEM(facut de Purflux).
Filtru de aer K&N(as folosi OEM daca ar fi sa renunt la K&N). Filtru de polen Mann FreciousPlus(as folosi Corteco carbon activ daca nu ar fi acest Mann). Attached Files |
#39
Posted 27 May 2020 - 08:11
#40
Posted 28 May 2020 - 17:12
Chiar nu merg lipit, pentru ca nici nu imi place si, mergand mai mult extraurban (autostrada si DN) las distanta de cel putin 20-30m. Iar in Bucuresti nu fac mai mult de 500 km anual. Pana la urma, am zis ca decat sa dau 100 lei pe un filtru de aer original Hyundai (care e facut de Mahle) si pe care sa il tin 15000 km, mai bine dau 74 lei pe 2 Hengst si le schimb la 7500 km. Similar si cu filtrul de polen.
Edited by officer_nats, 28 May 2020 - 17:13. |
#41
Posted 11 October 2020 - 21:34
Calitativ, Mahle și Hengst ar fi la egalitate, nu?Mann-ul ar fi un pic sub cele doua mărci?
Edited by max_01, 11 October 2020 - 21:38. |
#43
Posted 12 October 2020 - 06:24
officer_nats, on 23 mai 2020 - 15:51, said:
Filtru aer Hengst dupa 7600 km (doar vreo 200 km facuti in Bucuresti): |
#44
Posted 20 November 2020 - 18:34
Am facut revizia acum 2 saptamani. La aer si polen am mers pe Hengst, pe care o sa le schimb, ca si pana acum, pe la 7500 km. La filtrul de ulei am mers pe Hyundai/Kia original parts (in cutie era Mahle) si la motorina pe Knecht (in cutie a fost Mahle). De mult timp folosesc Knecht/Mahle si n-am avut absolut nicio problema, de aceea am ramas fidel la filtrele de motorina si ulei. Pentru celelalte, dat fiind faptul ca le schimb mai repede, merg pe Hengst/Bosch/Mann, ce gasesc la promotie. M-am uitat in carcasa debitmetrului si e curata bec. La fel si carcasa filtrului de aer si tubulatura aerotermei. Nu le-am curatat niciodata in 7 ani/100.000 km.
|
#45
Posted 26 November 2020 - 01:45
sorry
Edited by danrogo2001, 26 November 2020 - 01:45. |
#46
Posted 27 November 2020 - 08:34
|
#47
Posted 27 November 2020 - 17:55
Nu sunt de acord ca e general valabil.
Filtru de polen, clar Mann e cel mai bun (și carbon și antibacterian). În schimb, la celelalte mie Mahle mi se par mai bine făcute decât Mann. Cel puțin construcția și quality control mi s-au părut superioare. Apoi, mai e romanul de testează uleiuri și filtre pe YouTube prin diferite metode și Mann era constant pe locuri inferioare Mahle. |
#48
Posted 27 November 2020 - 23:03
daca testeaza romanul pe yt e neinteresant. de ce erau inferioare mann? la filtrul de aer clar vezi calitatea mai buna la mann, inclusiv garnitura de silicon si cel mai important sunetul mai sport, parca si trage mai bine. cred ca sunt lideri la banii bagati in inovatii. hengst e de testat, oricum ii vad mai bine decat mahle deja.
|
#49
Posted 28 November 2020 - 00:51
Cu Mann am avut de 3 ori probleme cu filtrele - o dată cu cel de motorină care avea garnitura cu niște striații (pe care nu le-a observat mecanicul la montare) și m-am trezit ca picura, iar la cel de benzina mi s-a întâmplat de 2 ori sa ma trezesc ca unul dintre furtuna pur și simplu a ieșit și aveam balta de benzina sub mașină. Racordurile aveau un diametru ceva mai mic decât ar fi trebuit și nu mai stăteau clipsate cum trebuie, de aici și părerea mea ca la quality control mai dau rateuri in funcție de fabrica, lot sau linie de producție.
Nu ma intelege greșit, cred ca mai mult de 75% din filtrele pe care le-am folosit au fost Mann, restul Mahle sau Knecht (și originale la cel de ulei) dar eu nu am văzut o construcție superioara la Mann, ba dimpotrivă. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TaoJpBiCG50?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by grofudaniel, 28 November 2020 - 00:55. |
#51
Posted 28 November 2020 - 02:32
Am luat doar de pe autoarea sau epiesa. Dacă sunt șanse atât de mari sa nimeresc fake-uri, prefer sa nu risc.
|
|
#53
Posted 28 November 2020 - 10:09
Eu folosesc knecht mahle in special, am renunțat demult la mann. Am avut probleme cu filtrul lor de polen si filtrul de aer.
E doar părerea mea din testele pe mașina personala cu alte filtre de-a lungul timpului. |
#54
Posted 28 November 2020 - 10:13
Eu pun cheia in mana aluia de vine sa imi ia masina de acasa sa o duca la garaj la fiecare 30.000 km.
Interes despre ce pune pe ea -> zero. Masina de firma, luata in primire la 0 kilometri, 160.000 km, merge ca in prima zi. Cu 5 revizii facute in 6 ani. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users