Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
E-corsa 2020
Last Updated: Apr 17 2024 22:49, Started by
csi1
, Apr 09 2020 20:58
·
19
#20
Posted 10 April 2020 - 08:03
csi1, on 09 aprilie 2020 - 21:13, said:
Pretul e cu ambele rable incluse , de tichetul pentru rabla clasic s-a ocupat dealerul. Poate il gaseam mai ieftin dar aveam de alergat. Si la mine camera e 180 grade dar se vede rau . Poate ca trebuie sa intru la setari , am vazut in carte ca are mai multe moduri da afisare. @excelsior, daca nu uit iti trimit maine poze PM. scuze, eu tot nu inteleg cat ai dat in final pe ea. S-omfolosesti sanatos! |
#21
Posted 10 April 2020 - 08:17
csi1, on 09 aprilie 2020 - 20:58, said:
Pe scurt, masina comandata in februarie inainte de nebunia asta si azi am ridicat-o de la dealer. Este modelul elegance , pret achizitie 21 k euro +2500 lei tichet rabla , denky, on 10 aprilie 2020 - 08:03, said: scuze, eu tot nu inteleg cat ai dat in final pe ea. S-omfolosesti sanatos! |
#22
Posted 10 April 2020 - 09:57
Felicitari pentru alegerea facuta, una excelenta. Am oscilat mult intre corsa-e si BMW i3 si pana la urma a fost doar o conjunctura de moment alegerea celei de-a doua. La ce regim de deplasare ai tu probabil ca o sa urce autonomia la minim 300 km. Iar iarna o sa fie o placere sa urci in masina incalzita. Nu ma refer aici la caldura pe care ti-o da si o benzinara pe la picioare cand se incalzeste motorul. Ma refer la faptul ca inclusiv tapiteria o sa fie deja incalzita.
Ca si durata de viata, daca ne uitam la alte modele cu racire cu lichd (incepand cu raposatul Opel Ampera, continuand cu teslele, chevrolet volt, etc), cred ca mai mult de 1% degradare pe an nu o sa vezi. Adica teoretic o lasi si la nepoti. Adica mai degraba se strica o suspensie sau o caseta de directie decat bateria. Aviz detractorilor .. Intrebare: ce optiuni ai la meniul de incarcare? Poti sa preconditionezi habitaclul in functie de zilele saptamanii? Poti sa limitezi nivelul de incarcare? Sunt niste info acolo pe care nu le-am gasit pe nicaieri. |
#23
Posted 10 April 2020 - 14:31
@ CRG, nu reusesc sa ma conectez la myopel din cauza ca nu apare achizitie confirmata , am trimis email la dealer dar nu am nici un raspuns. din menu-ul masinii la incarcare pot seta doar ora la care sa porneasca iar la clima nici vorba de preconditionare.
azi cu bateria full arata un range de 270 km , dupa vreo 70 km parcursi range-ul arata tot 270 ! consumul mediu all-time(traseu 1) dupa 148 km a scazut la 14,1 kWh. am facut 2 drumuri in oras si inapoi , mers sub 100 km/h si am scos un consum de 12,4 kWh cu AC ul pornit (traseu 2). keyless are doar usa soferului mai are sistem de franare de urgenta si avertizare unghi mort dar nu au functionat pana acum. in schimb si la asta imi trage de volan sistemul de mentinere al benzii de circulatie. abia acum am realizat ca are si modul B (franare regenerativa accentuata) dar nu l-am folosit pana acum. daca nu beam o bere o scoteam acum pe drum. am facut si un filmulet cu consumul instant pe pilto automat la viteze diferite dar trebuie prelucrat ca are 200 Mb , poate il postez mai tarziu. 20200410_133238.jpg 219.51K 116 downloads 20200410_133229.jpg 240.23K 110 downloads Edited by csi1, 10 April 2020 - 14:43. |
#24
Posted 10 April 2020 - 15:57
Sa o stăpânești sănătos! Când o sa poți poate ne dai un consum pe autostradă la 130.
|
#25
Posted 10 April 2020 - 17:53
csi1, on 10 aprilie 2020 - 14:31, said:
@ CRG, nu reusesc sa ma conectez la myopel din cauza ca nu apare achizitie confirmata , am trimis email la dealer dar nu am nici un raspuns. din menu-ul masinii la incarcare pot seta doar ora la care sa porneasca iar la clima nici vorba de preconditionare. Felicitari pentru achizitie. Daca nu e absolut necesar nu o incarca pana la 100%...mai bine mai des pana la 80% ca si asa sta la curte. Edited by raven75, 10 April 2020 - 17:57. |
#26
Posted 10 April 2020 - 19:22
Cam asa intentionez si eu, sa o tin cat pot in 70-80%, cu exceptia zilelor cu drumuri mai lungi. Luni-marti imi iau si eu martzoaga, am incheiat cu AFM-ul in seara asta. Impresii, like-uri si prietenii saptamana viitoare
|
#27
Posted 10 April 2020 - 19:34
thumbs up pt jurnal!
ai luat optiunea led matrix sau ai led-urile normale? poate poti posta pls. niste impresii pe intuneric confort/suspensii/antifonare cum ti se par? masinuta asta va democratiza ev-urile intr-un mare fel...anul asta cel putin. Edited by zeroice, 10 April 2020 - 19:36. |
#28
Posted 10 April 2020 - 21:27
are led-urile normale , nu am avut ocazia sa ies cu ea noaptea sa vad cum se comporta. confortul si antifonarea is OK , suspensia pare un pic zgomotoasa dar din pacate pt masina o compar cu varful de gama al producatorului ( Insignia 2018 260 cai awd ). pe modul sport se misca foarte bine(chiar brutal) , in cateva depasiri am ajuns repede la 130 km/h.
am incercat sa fac azi un filmulet dar din cauza drumului(curbe foarte dese) nu am reusit sa merg cu viteza constanta mai mult timp. [ https://player.vimeo.com/video/406305789 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by csi1, 10 April 2020 - 21:36. |
|
#29
Posted 10 April 2020 - 21:55
nice. incearca sa mergi mai mult in B, o sa ai o surpriza si mai placuta legata de consum.
nu e chiar ca la Leaf one-pedal drive, dar recupereaza dublu fata de D. |
#30
Posted 10 April 2020 - 22:11
nu am stiut de B ,abia azi am descoperit in curte ca dupa D urmeaza B
|
#31
Posted 11 April 2020 - 14:37
Azi am testat-o si in modul B si nu am folosit frana deloc. Cu piciorul ridicat de pe acceleratie franeaza mediu pana la oprire !
Prima poza e cu consumul "la vale" , a doua dupa ce am mers prin oras si a 3-a cu ea "la deal" inapoi acasa pana in curte. Mers pe normal cu AC-ul pe automat cu depasiri un pic agresive Precizez ca nu am depasit 100 km/h. 20200411_122543.jpg 280.79K 93 downloads 20200411_133130.jpg 246.83K 86 downloads 20200411_134255.jpg 304K 90 downloads Edited by csi1, 11 April 2020 - 14:42. |
#32
Posted 11 April 2020 - 14:46
Cât ar costa această CORSA in versiunea standard, nici ultima versiune, nici prima cu amândouă primele de casare ?
|
#33
Posted 11 April 2020 - 14:52
Pretul incepe de la vreo 29 mii euro ca orice alta masina electrica cu specificatii asemanatoare. Fara programul rabla nu as fi luat-o niciodata
|
|
#34
Posted 12 April 2020 - 09:25
#35
Posted 12 April 2020 - 09:29
E un preț ft bun 21000 la ce autonomie și opțiuni are. O să fac și eu pasul la anul. Este ft bună că mașina de oraș, cumpărături și mers pe distanțe scurte, la țară de exemplu. Stau la curte și am priză in garaj 😉
|
#36
Posted 12 April 2020 - 09:53
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users