Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Voi v-ati amaneta masina?
Last Updated: Apr 08 2020 13:08, Started by
r3ticul
, Mar 09 2020 15:41
·
0
#19
Posted 09 March 2020 - 16:49
Ma bucura interesul pentru subiectul propus.
O sa lamuresc cateva chestii: 1. Ma gandeam la a deschide un amanet focusat pe masini pentru ca astea sunt obiecte de care se desparte mai greu un om, deci sanse mici pentru amanet sa ramana cu masina "in batatura". In plus, competitia ar fi mai mica. 2. Am sondat si eu ce e momentan pe piata in privinta dobanzilor pentru auto. Se pleaca de la 0.25%/zi pentru sume mari pana la 0.5%/zi pentru sume mici(500-1000 euro). Deci e undeva intre 7.5% si 15% pe luna. Eu as incerca sa merg pe rulaj mare, dobanzi mici. Momentan tind catre 50-100 lei costul de parcare lunar + 2-3%/luna, in functie de suma imprumutata. As fi cu mult sub dobanzile competitiei, insa profitabilitatea s-ar obtine la peste 100 contracte/luna ... si aici e marele semn de intrebare: am suficienti musterii interesati? 3. Afacerea as vrea sa o incep in Iasi, cu birouri in Palas si Iulius + parcarea, apoi as incerca o extindere la nivel regional. 4. Miza ar fi sa determin oamenii sa vina sa-si ia masinile inapoi, de aceea dobanzile mici. As evalua masinile la maxim 50% din valoare fix din acest cobsiderent. Ma gandesc inclusiv la 2-3 luni perioada de gratie, in care proprietarul inca poate recupera masina, daca plateste suma datorata + comisionul (fara penalizari) pentru lunile aferente. 5. Parcarea ar fi neacoperita in prima instanta, cu posibilitatea de a investi si intr-o hala pentru clientii cu pretentii (desigur i-ar costa cam 100 lei/luna parcarea). L.E. parcarea ar urma sa aiba sistem de supraveghere cu streaming online + paznic pe timp de noapte, birou deschis pe timp de zi. Orice idei pertinente vor fi mult apreciate! Edited by r3ticul, 09 March 2020 - 16:59. |
#20
Posted 09 March 2020 - 16:50
mirel3003, on 09 martie 2020 - 16:45, said: Asta e o afacere buna daca pleci undeva o luna de zile... iti amanetezi acolo masina si ceri doar 10 euro... dupa o luna de zile platesti cei 10 euro + 0.9 euro dobanda... si au grija de masina o luna de zile pentru 0.9 euro. Da, știm bancul ăla, dar era altfel, și nici nu se aplică. Edited by SmurfK, 09 March 2020 - 16:51. |
#21
Posted 09 March 2020 - 16:56
mirel3003, on 09 martie 2020 - 16:45, said:
Iti dai seama ca la o masina cu o valoare reala de 5000 euro amanetul o sa ii dea maxim 2000 euro... Asta e o afacere buna daca pleci undeva o luna de zile... iti amanetezi acolo masina si ceri doar 10 euro... dupa o luna de zile platesti cei 10 euro + 0.9 euro dobanda... si au grija de masina o luna de zile pentru 0.9 euro. |
#22
Posted 09 March 2020 - 17:07
r3ticul, on 09 martie 2020 - 16:49, said:
insa profitabilitatea s-ar obtine la peste 100 contracte/luna ... si aici e marele semn de intrebare: am suficienti musterii interesati? acum on topic, de unde ai tu bani, sa zicem 100 de contracte x1000 de euro, pentru a acorda imprumuturi? vezi ca prin Iasi au mai luat si altii in amanet masini pana n-au mai luat, firme mari, oare de ce au renuntat? |
#23
Posted 09 March 2020 - 17:14
r3ticul, on 09 martie 2020 - 16:49, said:
Ma bucura interesul pentru subiectul propus. O sa lamuresc cateva chestii: 1. Ma gandeam la a deschide un amanet focusat pe masini pentru ca astea sunt obiecte de care se desparte mai greu un om, deci sanse mici pentru amanet sa ramana cu masina "in batatura". In plus, competitia ar fi mai mica. 2. Am sondat si eu ce e momentan pe piata in privinta dobanzilor pentru auto. Se pleaca de la 0.25%/zi pentru sume mari pana la 0.5%/zi pentru sume mici(500-1000 euro). Deci e undeva intre 7.5% si 15% pe luna. Eu as incerca sa merg pe rulaj mare, dobanzi mici. Momentan tind catre 50-100 lei costul de parcare lunar + 2-3%/luna, in functie de suma imprumutata. As fi cu mult sub dobanzile competitiei, insa profitabilitatea s-ar obtine la peste 100 contracte/luna ... si aici e marele semn de intrebare: am suficienti musterii interesati? 3. Afacerea as vrea sa o incep in Iasi, cu birouri in Palas si Iulius + parcarea, apoi as incerca o extindere la nivel regional. 4. Miza ar fi sa determin oamenii sa vina sa-si ia masinile inapoi, de aceea dobanzile mici. As evalua masinile la maxim 50% din valoare fix din acest cobsiderent. Ma gandesc inclusiv la 2-3 luni perioada de gratie, in care proprietarul inca poate recupera masina, daca plateste suma datorata + comisionul (fara penalizari) pentru lunile aferente. 5. Parcarea ar fi neacoperita in prima instanta, cu posibilitatea de a investi si intr-o hala pentru clientii cu pretentii (desigur i-ar costa cam 100 lei/luna parcarea). L.E. parcarea ar urma sa aiba sistem de supraveghere cu streaming online + paznic pe timp de noapte, birou deschis pe timp de zi. Orice idei pertinente vor fi mult apreciate! Cu regret, eu nu cred in idee. Rata profitului unei afaceri normale e prea mică pt a renta amanetarea mașinii. Ar apela la soluția asta doar cei care n ar putea lua un credit normal, deci toți interlopii cu afaceri ilegale cu care vei avea apoi cârâieli inevitabile. Dacă ti o lasă pe bătătură, trebuie s o înscrii pe firmă si apoi să o vinzi, altă bătaie de cap. |
#24
Posted 09 March 2020 - 17:32
persona695, on 09 martie 2020 - 17:07, said: ai iesit din puscarie Dragnea si vrei sa-ti speli banii furati? acum on topic, de unde ai tu bani, sa zicem 100 de contracte x1000 de euro, pentru a acorda imprumuturi? vezi ca prin Iasi au mai luat si altii in amanet masini pana n-au mai luat, firme mari, oare de ce au renuntat? Un apartament mediocru din centru se vinde cu 100k euro. Bugetul meu ar fi de aproximativ 150k. Respectivele tentative cred ca s-au impotmolit in dobanda mare ceruta + suma impeumutata pana in 70% din evaluarea masinii. In conditiile astea, probabil ca multi clienti au renuntat la masini iar amaneturilor le-a fost greu sa vanda masinile in 2-3 luni, chiar si la 80% din valoarea de piata a masinilor, mai ales ca multi clienti nu erau dispusi sa dea certificatul de ateatare fiscala. Daca oferi maxim 50% din valoarea masinii, iti recuperezi banii dand-o la dezmembrari, a 2-a zi dupa ce a trecut perioada de gratie, insa repet: cred ca dobanzile si sumele imprumutate mici (raportate la valoarea garantiilor) vor determina clientii sa fie seriosi. CovertTwo, on 09 martie 2020 - 17:14, said: Cu regret, eu nu cred in idee. Rata profitului unei afaceri normale e prea mică pt a renta amanetarea mașinii. Ar apela la soluția asta doar cei care n ar putea lua un credit normal, deci toți interlopii cu afaceri ilegale cu care vei avea apoi cârâieli inevitabile. Dacă ti o lasă pe bătătură, trebuie s o înscrii pe firmă si apoi să o vinzi, altă bătaie de cap. Creditele rapide si ieftine nu prea exista la noi. Daca gasesti un pont cu un teren, daca ai o urgenta medicala sau daca vrei sa scapi de soacra o luna, greu faci rost de 3-8.000 euro pana a 2-a zi. Totusi sunt si eu retinut in privinta modelului de business. De aceea va trag de limba pe voi: argumente si contra-argumente. |
#25
Posted 09 March 2020 - 17:37
Exact asta am spus in primul post. Pt tunuri e ok.
Amanetez masina pt 5000 de euro stiind ca intr o săptămână, două voi avea profit 100% . Dar, cam rare tunurile astea. |
#26
Posted 09 March 2020 - 17:44
CovertTwo, on 09 martie 2020 - 17:37, said:
Exact asta am spus in primul post. Pt tunuri e ok. Amanetez masina pt 5000 de euro stiind ca intr o săptămână, două voi avea profit 100% . Dar, cam rare tunurile astea. Nu trebuie sa ai profit 100% pentru a renta un imprumut cu dobanda de 3% pentru o luna. |
#27
Posted 09 March 2020 - 17:57
Amanet iti deschizi cand esti din lumea interlopa si ai spate serios, altfel ti-o iei nasol.
La amanet vin multi oameni disperati, furiosi sau care fac bani gramada dar nu au venituri oficiale. Inevitabil te lovesti de consumatori si traficanti de narcotice. |
#28
Posted 09 March 2020 - 17:59
eu mai degraba m-as feri de oamenii cu care as avea de-a face, daca as opera o afacere de-asta. daca n-ai conexiuni serioase in 'statul paralel' (ca sa nu-i zic interlop), eu nu m-as baga.
|
|
#29
Posted 09 March 2020 - 20:16
sunt destule firme de amanet care accepta si masini, dar sunt putini clienti. daca ai masini de prisos mai bine le vinzi, iar daca n-ai decat una atunci nu-ti prea vine sa renunti la ea (pentru ca o folosesti zi de zi). nu-i ca la bijuterii, fara de care poti trai linistit.
r3ticul, on 09 martie 2020 - 16:49, said: 3. Afacerea as vrea sa o incep in Iasi, cu birouri in Palas si Iulius + parcarea, apoi as incerca o extindere la nivel regional. r3ticul, on 09 martie 2020 - 17:32, said: Bugetul meu ar fi de aproximativ 150k. |
#30
Posted 10 March 2020 - 00:26
_Smiley_, on 09 martie 2020 - 20:16, said: nu stiu daca se aplica si la masini, dar un punct de amanet "clasic", care se ocupa de metale pretioase, costa destul de mult. dai cateva zeci de mii pe amenajarea lui conform legii, cu blindaj si seif si tot restul. daca ai doar 150.000, probabil ca nu-ti ajung banii. 2000 euro caseta blindata + 700 euro si 3 luni pt intemeiere firma si obtinere acreditare BNR + inca 1000 euro pt soft, aparatura verificare bijuterii si un laptop/imprimanta + 1000 euro safe = 5000 euro cel mult, din care 3000 euro ii poti recupera in caz ca inchizi firma. Pentru masini ar fi cam acceasi suma de investit. Asadar raman cu 135k fond de creditare si 10k sa acopar 3 luni de functionare fara clienti. |
#31
Posted 10 March 2020 - 00:55
Voi v-ati amaneta masina?
Tu ti-ai da nevasta altuia sa ti-o... |
#32
Posted 10 March 2020 - 01:18
Deschide de urgenta amanetul ala cu masini , banii tai trebuie sa circule . Si nu uita cheia succesului e reclama dar inainte de toate cumpara hala , angajeaza paznici , inchiriaza cate un spatiu de birou in fiecare cartier ca nu stii de unde sare iepurele si prinzi " maciuca " .
|
#33
Posted 10 March 2020 - 02:37
Tehnicianul090370, on 10 martie 2020 - 00:55, said:
Voi v-ati amaneta masina? Tu ti-ai da nevasta altuia sa ti-o... Recunosc, cei care isi mangaie nevestele cu aceeasi pasiune erotica cu care isi mangaie masinile nu sunt tocmai clientii potriviti pentru un asemenea business. bdx100, on 10 martie 2020 - 01:18, said:
Deschide de urgenta amanetul ala cu masini , banii tai trebuie sa circule . Si nu uita cheia succesului e reclama dar inainte de toate cumpara hala , angajeaza paznici , inchiriaza cate un spatiu de birou in fiecare cartier ca nu stii de unde sare iepurele si prinzi " maciuca " . Nu e necesara hala, in prima faza. Aia se poate construi sau inchiria in maxim 1 sapt. Dimensiunea clientelei ma face inca retinut. Pana acum, pe forum, nu s-a aratat nimeni interesat de o asemenea forma de imprumut. |
|
#34
Posted 10 March 2020 - 02:55
Le e rusine sa recunoasca de aia nu vezi " clientela " pe forum . Dar eu zic sa nu te limitezi la masini , baga si apartamente ca disperati sunt gramada .
|
#35
Posted 10 March 2020 - 04:05
#36
Posted 10 March 2020 - 06:36
Asta-i un domeniu riscant.numai cu masini falimentul scrie pe tine.vei primi tepe precum cei noi care isi deschideau case de schimb valutar.din 2 tepe erau faliti
Amanetul este pentru telefoane.hotii sunt abonatii caselor au furat ceva primit banul si disparut din oras.au pus mana pe o bijuterie idem Vine unu care vrea sa-si vopseasca masina ti-o lasa iar de la distanta arunca dintr-o siringa cu decanol pe masina si cine este bun de plata?ti-o face de 2 ori cu o masina scumpa vopsita la reprezentanta si te-a pus in fund pentru totdeauna.niciodata n-am spus nu la o afacere dar asta clar NU c-o iei pesre bot |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users