Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Ford focus mk2 1.6 tdci

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
322 replies to this topic

#19
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Pai ori e din 2009 , ori e din 2011 , ori ai dat 2k ori ai dat 2k + 1.5k coltul ... cam nehotarat Posted Image

Ce motor avea coltul ?

#20
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Coltul, te rog frumos,  ARE (pentru că încă există, roata se invarte) 1.1 75 CP. :D :P  Interesant: l-am dat la fix 97000 de km.
Focusul e din 2011. Nu știu de unde tot spuneți voi 2009. Poate am scris in grabă greșit , dar este 2011. A fost 3500 de euro. Cu 1500 am vândut azi Coltul + 2000 am pus eu.

#21
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 22.01.2014

 alexa32, on 02 martie 2020 - 23:22, said:



Cine lucreaza in service, aici ma refer la un service mare, n-are timp sau chef de youtube... etc.. sau sa se contrazica cu "cunoscatorii" ...valabil in orice domeniu.

Ala e un pulifrici care cauta sa impresioneze kinderii, blondele sau cofetarii ;)
Fiecare incepe de undeva,că nu s-au născut toți mari și cu 1kk followers. Tipul este inspector ITP,și face asta in timpul liber,a și spus-o într-un video că el de multe ori nici nu are timp liber pentru că este și la munca și cu youtube-ul. Cum tu după munca stai pe Softpedia,el face videoiri,tot la pc sta:) de aici deduc că tu nu muncești sau că ești vreun agarici?

#22
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Sunt pasionat de acest domeniu de vreo 20 de ani. In tot acest timp mi-a plăcut mereu să citesc despre mașini, industrie și istorie auto, sa conduc mașini, sa vorbesc despre ele și să le "ascult". Și în același timp am învățat un lucru: mașinile nu se cumpără după ce se scrie pe forumuri și în presa auto. Daca s-ar merge in aceasta direcție, ar însemna să avem 5,6 giganți auto și industria auto sa fie o mare plictiseala. Mă scuzați de off topic.

#23
BBR91

BBR91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 25.04.2018
Am avut un Mk2 fara facelift din 2007 1.6 TDCi 90 CP timp de 8 ani. Masina am luat-o de la fratele meu. L-am dat tatalui meu cand avea 12 ani si 185.000 km masina. Nu m-am atins de motor niciodata, merge ca nou si azi.

De-a lungul timpului am schimbat: rulmeti pe fata, bucse fata si spate, pivoti fata, amortizoare fata, discuri si placute de frana fata, saboti de frana spate, distributia, fulia de la vibrochen, kit de ambreiaj cu tot cu volanta si o conducta de lichid de frana de la rulmentul de presiune care a cedat si am ramas fara ambreiaj. Aproape toate consumabile. A fost o super masina dar am schimbat-o pentru ca vroiam ceva mai confortabil si mai silentios. Nu avea punct de rugina pe ea desi avea vopsea sarita.

#24
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 mariovrs, on 03 martie 2020 - 08:46, said:

Uite că eu nu nu știu asta.
Stiu doar că dețin aceasta motorizare de 11 ani iar in cei 200.000 km nu am avut nici o problemă.
Nici cu injectoare,nici cu turbina,nici cu sită,nici cu scurgeri de ulei...cu absolut nimic.
Chiar si cureaua de distribuție e originală.
Motorul trage si funcționează impecabil.

#25
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Daca zice google... e bine sa-ti dai cu parerea in urma propriilor tale experiente nu cu experientele altora de pe google.

#26
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Chiar pot spune că a fost mai fiabil decat multe alte motorizări.
Singurele intervenții asupra motorului le am facut acum un an la 175.000 km cand dpf-ul a necesitat curățat si înlocuit membrana filtru epurator...Si cum aceasta nu se gaseste separat a trebuit sa schimb capacul culbutori cu totul,300 lei piesa.
*legat de dpf:la motorizarea euro4 cu aditiv ptr regenerare ,dpf-ul nu a facut absolut nici o problemă pana acum un an...Asta NU înseamnă că este prost,ci faptul că SE CERE INLOCUIT,.E ceva ce multi romani nu înțeleg că acesta este un consumabil.
Atat duce el....
La generația următoare cu c-dpf(de tip uscat fara aditiv) are o durata de viață mai mare.., peste 230.000 km.

#27
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Va mulțumesc tuturor pentru încurajări sau pentru lumanrile aprinse :D.
In alta ordine de idei, azi dimineață am avut posibilitatea să o analizez mai bine. Per total arata bine raportat la preț, vârstă și km. Rugina am văzut doar sub ea (dar nu mă sperii... beetle-ul avea 7 ani când l-am dat și arata cel puțin la fel) și câteva puncte sub preșul portbagajului.
Apoi, ce m-a șocat este faptul că nu am găsit între bancheta și spătar, cârligele sistemului isofix. Mi-e f greu sa cred că nu are isofix. Trebuie sa verific în manual deseară.
Despre motor, a pornit perfect azi dimineață la 6 grade, trage f bine și incerc ca in traficul aglomerat sa îl țin mereu la cel puțin 2000 rpm.
La 120 km/h se așează f bine pe sosea. Asta îmi place cel mai mult. In rest... cotiera are ceva joc, tapiseria de pe scaunul șoferului are ceva uzura... Mă rog, sunt chestii  care, personal, nu mă interesează prea mult. A, s-a luat și folia lucioasă de pe o spita a volanului. Nu știu cum se rezolva. Tre sa mă interesez. Că de timp, Dumnezeu cu mila. Repet: sa nu uităm de vechime și rulaj. Adică eu cred că sunt chestii peste care se poate trece.

Sistemul multimedia e aftermarket. Îl al și pe cel original. Tre sa vad cum naiba se reglează posturile. Cumnatul meu e mai chill... asculta romantic fm și guerilla. :D Eu sunt mai cu rock fm, Europa fm, Digi... mai familist, așa :D
Merge și telefonul f ok: semnalul e bun și nu e nevoie sa tipi că sa te auzi și să fii auzit.
Las și câteva poze:

Attached Files



#28
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 22.01.2014
am eu Ford focus 3,282000km si dpf isi face regenerari regulat,nu a fost schimbat sau curatat pana acum. il verific cu un cablu odb si forscan si vad mereu in ce procent este plin,am fost pana la cluj si imi arata 0%.

#29
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Ma, da mult ti-a luat sa o cumperi, ce dracu te-ai coit atat, sau mai bine zis ce te-ai coltit atat nu stiu, daca era benzina ti-o suflam eu de la nas, am condus fel de fel de Ford-uri si Focus si Fiesta, stiu ce sunt in stare, si chiar este o masina ok, ce dracu la banii aia unii isi iau biciclete

#30
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Legat de problema cu ungerea turbinei...
NU ESTE SITA de vină ,ci saibele de la injectoare,gudronul,calamina contaminează uleiul iar sita se înfundă.
Dacă se scoate sita, inevitabil turbina tot se f-te deoarece gudronul de la injectoare ajunge direct în lagarele de ungere.
Recomand ca la fiecare schimb de ulei sa se verifice cu o lanternă starea saibelor,daca se vad urme de ulei sau gudron depus se va trece la înlocuire.Cu cat mai repede cu atat mai bine,gudronul întărit va da bătăi de cap si mecanicului.
Mai există scenariul nr2 datorat uleiului de proastă calitate si neschimbat cu zecile de mii de km ajunge sa înfunde sita.
PS:la Mazda mea am folosit UN SINGUR TIP SI MARCA DE ULEI de cand am scos masina din reprezentanța,si anume Dexelia Mazda Original (fabricat de Total).
Daca mi-ar fi adus cineva ultimul tip de ulei super mega extra de la Ravenol sau mai stiu eu de unde,tot Dexelia foloseam in continuare deoarece a funcționat excelent cu el în toate condițiile
PS:pe mazde e mai silențios 1.6-le,nu este ca pe Focus...e reglat altfel.

 netty1994, on 03 martie 2020 - 10:07, said:

am eu Ford focus 3,282000km si dpf isi face regenerari regulat,nu a fost schimbat sau curatat pana acum. il verific cu un cablu odb si forscan si vad mereu in ce procent este plin,am fost pana la cluj si imi arata 0%.
Exact ce am zis mai sus,dpf-ul de tip uscat e mai longeviv decat cel cu aditiv.

#31
Phoenixxx

Phoenixxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 24.03.2018

 missionnad, on 03 martie 2020 - 09:05, said:

...dețin aceasta motorizare de 11 ani iar in cei 200.000 km nu am avut nici o problemă.
Nici cu injectoare,nici cu turbina,nici cu sită,nici cu scurgeri de ulei...cu absolut nimic.
Chiar si cureaua de distribuție e originală.
Motorul trage si funcționează impecabil.

Daca la 11 ani si 200.000 km mai ai cureaua de distributie originala ... ce mai pot zice? poate doar: norocosule!

#32
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 LauCalin, on 03 martie 2020 - 10:06, said:

Despre motor, a pornit perfect azi dimineață la 6 grade
Ha..ha.....Dar esti copil..
Să vezi cum pornește la -16 grade la prima cheie (motor în mințile lui).

 Phoenixxx, on 03 martie 2020 - 10:26, said:



Daca la 11 ani si 200.000 km mai ai cureaua de distributie originala ... ce mai pot zice? poate doar: norocosule!
Nu trebuie să ma ridici in slăvi, producătorul garantează cureaua din fabrică 10 ani sau 240.000 km..
Iar un an în plus sau in minus nu contează..
Am verificat-o toamna trecută si era ca noua,am zis...o mai las.

#33
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 22.01.2014
si mie la -17 grade mi-a pornit la sfert,diesel astea mai moderne nu mai au problemele celor din trecut de pe vremea lui 1.9 alh.

#34
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

 netty1994, on 03 martie 2020 - 10:32, said:

si mie la -17 grade mi-a pornit la sfert,diesel astea mai moderne nu mai au problemele celor din trecut de pe vremea lui 1.9 alh.


Ce probleme aveau alea ? Batranul meu Fiat, dumnezeu sa-i odihneasca bucsele si pivotii in raiul autoturismelor, pornea la sfert de cheie si la minus 25 de grade, a fost o iarna cand se chinuiau si benzinarii sa porneasca, a mea dadea motorul peste cap de vreo 2-3 ori si torcea ca o pisicuta, daca nu mi-o bombarda un cretin in parcare o aveam si acum, solida masina si un motor excelent, JTD, singura chestia naspa era ca iarna tremurai un pic de frig pana se incalzea motorul...dar asta este, oricum, Diesel nu imi mai cumpar, nu mai am unde sa circul cu ea, si in Bucuresti se cam chinuie cu traficul de astazi

#35
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 22.01.2014
nu zic ca aveau probleme,dar multi vorbesc de diesel acelea vechi,care porneau mai greu iarna. si eu pe viitor trec la benzinar,dar momentan 1.6-le asta isi face treaba si tine cu finantele mele,deci sunt multumit

#36
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Mituri urbane, alea care porneau greu erau camioanele alea de la CAP, de incalzeau aia motorina cu festila, ca era proasta, daca ar fi avut motorina buna ar fi mers ceas, dealtfel cred ca stii ca motoarele Diesel la origine au fost desenate sa mearga cu ulei, dar noi am fost mai smecheri, si daca tot aveam reziduuri la prelucrare petrolului am zis hai ca merge si asta

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate