Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Executare clienti pentru datorii

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
153 replies to this topic

#145
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostIon_de_la_Raion, on 17 ianuarie 2020 - 17:19, said:

Da, dar daca returneaza produsul, vanzatorul ii da inapoi si transportul initial, ce e asa de greu de priceput ? Cumparatorul cumpara produsul de 100 lei si plateste transportul 20 lei. Nu-i place, il returneaza, plateste returul, iar vanzatorul ii da inapoi 120 lei.
Fabulezi.

#146
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Deci: patronake trimite colet cu plata ramburs pentru ca....cu plata in avans nu i-ar cumpara nici dracu marfa!
Dar daca patronake insista,si vrea doar cu plata in avans...surpriza...de ce as lua de la el si nu mai ieftin,de pe Amazon de ex?Ca daca ma uit la preturile din Ro...sunt cam mari....

#147
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Exista oameni pe lumea asta care nu-și mănâncă de sub unghii și au alte criterii in afara de preț când comanda.

Dar hai sa mai băgăm nițel niste soparle socialiste, că e normal la puii de comuniști.

#148
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Exista niste oameni pe lumea asta care folosesc paypal de cand unii cica erau mari experti in cctv prin Moldova. Oamenii astia fac cumparaturi online de pe vremea cand in Moldova era la mare trecere trocul. Oamenii astia nu pot fi prostiti de niste patronake mioritici ce au descoperit apa calda ieri...ei prefera sa faca cumparaturi online de pe Amazon unde au garantia ca primesc ceea ce comanda si datele lor de pe card sunt in siguranta...
Imi permit sa cred ca suma de bani cheltuita de mine online de prin 97 pana in prezent depaseste cu mult veniturile "specialistului" moldovean de la nastere pana in prezent sau de ce nu pana iese la pensie...
Dar sa dea din gura poate si el,doar ca pentru datul din gura nu a fost platit prin UK,cel mult a luat un sut in cur...

#149
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001

View PostIon_de_la_Raion, on 17 ianuarie 2020 - 17:19, said:

Da, dar daca returneaza produsul, vanzatorul ii da inapoi si transportul initial, ce e asa de greu de priceput ? Cumparatorul cumpara produsul de 100 lei si plateste transportul 20 lei. Nu-i place, il returneaza, plateste returul, iar vanzatorul ii da inapoi 120 lei.

View Postericmario, on 17 ianuarie 2020 - 12:47, said:

Cum nu bre?
La livrare, costul transportului e plătit de cumpărător, orice ai zice tu.
La retur, costul transportului e plătit de cumpărător, orice ai zice tu.
La refuz de ridicare colet, costul transportului e suportat de expeditor.

View Postovydiks, on 25 ianuarie 2020 - 11:30, said:

Unde scrie asta in lege? Ca vanzatorul e obligat sa returneze si costurile aferente transportului pentru retur?

Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 articolul 13.
Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării

Tu ca magazin online DACA ai incasat si transport de la client il dai inapoi. Deci 100+20 lei transport. Nu ai incasat transport ii dai doar 100 lei. Clientul trebuie sa trimita, pe banii lui, produsul la magazinul online (asta daca magazinul nu acopera el acest cost).
Art. 14 Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii
Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator.

Alte intrebari?

Edited by petman, 25 January 2020 - 16:42.


#150
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postsergr, on 16 ianuarie 2020 - 23:40, said:

Nu, pentru ca altii le da prin cap sa confirme cum trebuie comanda daca sunt speriati de probabilitatea de a pierde 10 lei transportul.
Dar unii comercianti din lejeritate merg pe principiul lasa ba ca merge asa si apoi tot ei se dau victimele altora, cand in realitate sunt victimele propriei prostii, lene si lacomii.
Mars acasă, !

#151
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Inițiator,  consultă un avocat.
Spune-i despre problema ta și puneți în contractul electronic clauze daune interese în care să se specifice penalități pentru refuzul primirii comenzii.

Împachetează acceptul clauzei pe o bifă specială,  de tipul:

”În conformitate cu ... aveți dreptul de a vă retrage ... de a returna .. bla bla bla”   Iar la sfârșit, pui fraza cu “refuzul de a primi comanda va obliga cumpărătorul la plata transportului tur-retur și a cheltuielilor de ambalare ...  etc”

Când ceri confirmarea comenzii prin telefon, întrebi dacă este de acord cu condițiile comerciale și clauzele returnări ori de refuz.   Ar fi utilă înregistrarea convorbirii (necesită aprobarea celui cu care vorbiți).    Spui “Bună ziua, sunt cutare de la Magazin online, vă sun în legătură cu comanda plasată.   Această convorbire este înregistrată. Vă solicit acordul pentru continuarea convorbirii necesare procesării comenzii dumneavoastră”   Dacă nu acceptă îi spui că nu se poate face expediția fără confirmare și pa.  Înseamnă că-i client potențial neserios și mai bine să se ducă la alții.
Dacă acceptă îl rogi să confirme adresa de expediție,  datele clientului, dacă marfa comandată este corect comandată   Etc

Mulți dintre cei care comandă o fac impulsiv și își dau seama că au comandat greșit.  Le este rușine să ceară anularea comenzii și preferă să dea bir cu fugiții.   Pe aceștia îi poți salva folosind instrumentele de cunoaștere a clientului,  adică discuție despre comandă.     Alți clienți se enervează dacă nu primesc pachetul a doua zi și îl refuză.    În perioadele critice de cumpărături trebuie c operatorul care cere confirmarea să discute cu clientul și acest aspect,  să-i explice că în perioada aceea curieratele sunt depășite și că au întârzieri bla bla bla,  iar întârzierea nu este imputabilă vânzătorului.     Totul înregistrat.  

În opinia mea,  folosind aceste mijloace simple o să reduci la jumătate procentul clienților care refuză coletul.

Pentru restul poți trimite somații de plată cu penalități de întârziere,  daune interese.     Le spui că aveâi contract, că au acceptat condițiile și aveți proba audio a convorbirii.   Dați un termen de plată și dacă nu plătește îl dați în judecată în localitatea unde este sediul social.   Gândul că va face niște drumuri pentru proces pentru 100lei va mai reduce rata refuzului.

Trebuie consultat un avocat.

#152
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
daa geniala idee
va mai cumpara sulea de la magazinul acela caruia i se duce buhu ca te da in judecata =))

#153
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009
Dacă ești interesat de produse nu te interesează ce se întâmplă cu neserioșii. Adevărul e că unii chiar abuzează de drepturi.

#154
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Posttomaso, on 07 februarie 2020 - 10:59, said:

Când ceri confirmarea comenzii prin telefon...

Asta e discriminare si abuz. Clientul trebuie sa aiba telefon si un numar alocat si sa auda si sa poata vorbi. El a facut comanda prin internet. De ce trebuie sa confirme prin telefon ? Eu de ex. am fobie de telefon. https://en.wikipedia...elephone_phobia

Edited by Ion_de_la_Raion, 08 February 2020 - 09:25.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate