Executare clienti pentru datorii
Last Updated: Feb 08 2020 09:25, Started by
Augustus1978
, Jan 16 2020 09:49
·
0
#1
Posted 16 January 2020 - 09:49
Conduc un magazin online si uneori se mai intampla ca unii "cacanari" sa refuze sa primeasca comanda (coletul este in stare perfecta - avem standarde de impachetare de la excelent in sus). Este vorba de persoane care fie au ramas fara bani sau zic ca nu au pus nici o comanda. Atentie: nu e vorba despre cei ce returneaza - ci de catre cei ce nu receptioneaza coletul desi a ajuns la timp, impecabil.
Acest fapt cauzeaza pagube de 25-50 lei taxe transport tur-retur. Ce masuri legale pot sa iau contra lor? In mod automat sunt inscrisi pe clientineseriosi.ro dar acesta nu reprezinta mare lucru (din 11 inscrisi - doar unul s-a mobilizat si a ridicat coletul, dar restul nu au facut nimic) Pot sa taxez dobanda si care este cuantumul legal? Exista societati de recuperare pentru datorii mici? Rog ajutorul celor care sunt in situatii similare. |
#2
Posted 16 January 2020 - 09:58
nu ai ce face legal - plata cu cardul , sa fie in TOS ca daca refuza la a doua comanda o sa ii taxezi si transportul de cea refuzata
confirmare telefonica ... PS greselile de ortografie se accepta la nervi |
#3
Posted 16 January 2020 - 09:59
nu ai cum, sunt costurile tale de desfasurare a afacerii. ca magazin online ai mai putine costuri ca un magazin brick & mortar, dar ai si riscuri de genul asta, pe care trebuie sa le accepti
|
#4
Posted 16 January 2020 - 10:01
site0u ala nu incalca GDPR? oficial nu ai voie sa tii date personale, cu atat mai grav daca faci liste negre
|
#5
Posted 16 January 2020 - 10:03
Se numeste riscul meseriei si trebuie sa ti-l asumi.
Cat despre siteuri dubioase, cine crezi ca stie de existenta lor? Are acelasi efect ca atunci cand ii scrii sub toaca. Hahaha s-a inchis si site-ul ala din motive de GDPR "Acest serviciu a fost oprit deoarece legea pentru protectia datelor cu caracter personal nu permite publicarea datelor clientilor neseriosi. Ne pare rau, se pare ca hotii au dreptul sa fure si sa dea tepe fara a fi publicati. Clientii existenti au fost stersi" Edited by Nenea Zap, 16 January 2020 - 10:04. |
#6
Posted 16 January 2020 - 10:08
E o problema peste tot, sa vezi cum este cu programarile pt diverse servicii.
Chestia cu clientineseriosi pica la primul GDPR mai aprig. Se cheama "cost of doing bussines", si asta este. Poti desigur sa pui plata cu cardul obligatorie sau OP. Asta cu ramburs este deja o magarie, dar jumatate din romani au vazut carduri doar in filme sau le folosesc doar pt a extrage din bancomat. P.S. Ce datorie? Nu e nicio datorie si mai ales e f greu sa demonstrezi ca el a dat comanda. Nu ma lua IP-uri, loguri si FBI. |
#7
Posted 16 January 2020 - 10:08
#8
Posted 16 January 2020 - 10:10
Flat, on 16 ianuarie 2020 - 10:01, said:
site0u ala nu incalca GDPR? oficial nu ai voie sa tii date personale, cu atat mai grav daca faci liste negre Edited by jm2010, 16 January 2020 - 10:11. |
#9
Posted 16 January 2020 - 10:12
Aha, plata cu cardul obligatorie, o sa vanda un produs la 5 luni.
Edited by `Giovanni, 16 January 2020 - 10:13. |
#10
Posted 16 January 2020 - 10:12
Legal nu prea ai ce face. Poate, doar sa pui in termenii si conditiile de comanda faptul ca, in caz de refuz al comenzii, ai dreptul sa emiti factura de transport.
Mai ai o varianta: pe Lady's (de unde mai fac comanda pentru doamna mea), primele 3 comenzi am fost sunat pentru confirmarea comenzii inainte de a fi trimise (la doua dintre ele nu mai aveau pe stoc un sortiment si am fost de acord cu altul). Ulterior nu a mai fost nevoie, chiar daca dau comanda la cateva luni distanta. |
|
#11
Posted 16 January 2020 - 10:13
Pololica, on 16 ianuarie 2020 - 10:12, said:
Legal nu prea ai ce face. Poate, doar sa pui in termenii si conditiile de comanda faptul ca, in caz de refuz al comenzii, ai dreptul sa emiti factura de transport. Buna gluma.Poate treci in termeni si ca ii iei casa daca nu ridica coletul. Edited by `Giovanni, 16 January 2020 - 10:14. |
#12
Posted 16 January 2020 - 10:14
Introduci cost transport.
Sau cresti pretul produselor incat sa iti sustina pierderile. |
#13
Posted 16 January 2020 - 10:15
Poti macar conditiona plata transportului in avans...
|
#14
Posted 16 January 2020 - 10:15
#15
Posted 16 January 2020 - 10:16
Simplu, pentru clientii noi doar plata cu cardul in avans, doar dupa 4-5 comenzi le oferi si alte variante de plata.
|
|
#16
Posted 16 January 2020 - 10:18
#17
Posted 16 January 2020 - 10:19
Pe site-uri dubioase nu se plateste cu cardul, nu stii daca mai primesti ceva in schimb.
In alta ordine de idei, e dreptul legal al clientului sa nu mai ridice coletul. Punct. Nu are nici o datorie la tine daca nu il ridica. |
#18
Posted 16 January 2020 - 10:20
`Giovanni, on 16 ianuarie 2020 - 10:18, said:
Si uite asa pierzi 90% din clienti. Dar poate aplica varianta: refuzi coletul, a doua oara doar plata in avans altfel "iti rezervi dreptul sa iti selectezi clientela" |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users