Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Facturat servicii suplimentare de la Digi

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
byte00

byte00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 21.02.2015
Buna seara,

Digi a inceput sa bage mana nejustificat in buzunarul clientului. Am facut o sesizare pentru un decodor defect, cu semnalmente ca nu mai primeste semnal. Am primit raspuns ca o sa vina o echipa competenta la fata locului sa vada despre ce este vorba. Au venit. Sub pretexte ca nu e buna reteaua interna din casa, au inceput sa taie cablul, sa-l mufeze din nou desi le se spusesem initial ca nu reteaua de cablu este de vina, fiind corect instalata si masurata si indicand ca, daca conecteaza cablul la TV pe semnal analogic, toate programele se receptioneaza foarte bine, deci nu cablul este de vina.

Bineinteles ca marii specialistii de la Digi s-au apucat ei de taiat cablul, sa-l mufeze din nou si au ajuns la concluzia ca nu cablul este de vina, ci decodorul trebuie predat spre inlocuire, fara a indica clar care este problema. Habar n-au avut.

Pentru asta Digi, ma factureaza cu servicii suplimentare, desi am specificat de la inceput ca nu au ce umbla la retea (dimpotriva mi-au facut un deserviciu) si ca e problema la decodor.

Toata lumea fura in tara asta? Unde e domnul Digi_helper sa vedem care e abordarea Digi?

Doamne fereste sa aiba vreo problema echipamentul pus la dispozitie chiar de Digi ca tot tu platesti. Cum mama naibii, reclami ca au o problema si platesti, probabil pentru ca au venit sa vada despre ce e vorba?

#2
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,998
  • Înscris: 18.12.2007
Ai incercat sa ii trimiti un mesaj 'domnului Digi_helper'?
Nu conteaza ce le-ai zis tu, trebuie sa vada si ei, nu?

#3
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Discuta la telefon / ghiseu
Daca nu sint rezonabili, ameninti cu reclamatie ANPC

#4
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017
Stai calm, mie pe factura cu consumul din Septembrie mi-au inclus si cateva zile din August. Chiar daca acel consum din August il platisem deja in factura anterioara.
Le-am trimis mail si mi-au raspuns de 2 ori ca e totul ok si a fost facturat cum trebuie.

E vorba de 2 euro, dar nu mi se pare normal sa platesc inca o data un consum care l-am platit deja luna trecuta. Au inceput sa devina magari.

#5
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008

 byte00, on 17 noiembrie 2019 - 19:25, said:

Toata lumea fura in tara asta?

Nu chiar toata lumea fura, dar foarte multi. Au vazut  ca merge, nu sunt pedepsiti, chiar sunt incurajati, legile sunt facute de hoti pentru hoti.

#6
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 29.12.2016

 byte00, on 17 noiembrie 2019 - 19:25, said:

Pentru asta Digi, ma factureaza cu servicii suplimentare, desi am specificat de la inceput ca nu au ce umbla la retea (dimpotriva mi-au facut un deserviciu) si ca e problema la decodor.

Detaliaza exact ce scrie pe factura si care este valoarea. Din ce ai explicat tu este vorba de 2 mufe care costa 1.50 lei. Servicii suplimentare nu exista. Interventia de asemenea e gratuita, doar materialele folosite se platesc. Ceva nu e in regula la tine. Ti-au schimbat si cablul? Desi si ala e 80 bani metrul...

#7
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Da, poate e doar 3 lei pentru niste cablu si mufe.
Dar, totusi, e vorba de principiu.
Vin, se apuca si fac o treaba si nu era aia problema.
Dar de taxat il taxeaza pentru aia !!
Daca spuneau ceva gen "diagnostic", mai intelegeam.
Poate cablurile alea aveau si valoare sentimentala pentru initiator. :)

#8
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

 byte00, on 17 noiembrie 2019 - 19:25, said:

Toata lumea fura in tara asta? Unde e domnul Digi_helper sa vedem care e abordarea Digi?

Da. Toata lumea fura in tara asta.. altfel n-ai cum sa faci bani in capitalism.. sau nu faci suficienti astfel incat sa merite.
Am avut o problema similara la DIGI.. a crapat un port in echipamentul de pe holul blocului si adio net de calitate.. dar cel care a venit a constatat ca defectul e de la ei si nu a bagat servicii suplimentare.. In mod normal trebuia sa discuti cu el cand a iesit pe usa.. "Nene, nu-mi bagi nimic de plata ca.. ai vazut, e stricat echipamentul vostru.."

Problema e ca, daca cablul era mufat prost si oamenii au observat asta.. n-ar trebui sa te kk pe tine pentru 5 lei..

Edited by Kres, 18 November 2019 - 10:37.


#9
byte00

byte00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 21.02.2015

 2Unlimited, on 18 noiembrie 2019 - 09:08, said:

Detaliaza exact ce scrie pe factura si care este valoarea. Din ce ai explicat tu este vorba de 2 mufe care costa 1.50 lei. Servicii suplimentare nu exista. Interventia de asemenea e gratuita, doar materialele folosite se platesc. Ceva nu e in regula la tine. Ti-au schimbat si cablul? Desi si ala e 80 bani metrul...

Nu am factura acum la mine, ca urmare nu pot sa reproduc exact cum scrie. Pe langa acele mufe, care sunt pe pozitie separata, mai este o pozitie cu Interventie conform .... (care banuiesc ca e numar de contract sau procesul verbal, pentru care, apropo, nu am primit o copie) care a fost taxata cu 10 lei (TVA inclus).


 Kres, on 18 noiembrie 2019 - 10:37, said:

Da. Toata lumea fura in tara asta.. altfel n-ai cum sa faci bani in capitalism.. sau nu faci suficienti astfel incat sa merite.
Am avut o problema similara la DIGI.. a crapat un port in echipamentul de pe holul blocului si adio net de calitate.. dar cel care a venit a constatat ca defectul e de la ei si nu a bagat servicii suplimentare.. In mod normal trebuia sa discuti cu el cand a iesit pe usa.. "Nene, nu-mi bagi nimic de plata ca.. ai vazut, e stricat echipamentul vostru.."

Problema e ca, daca cablul era mufat prost si oamenii au observat asta.. n-ar trebui sa te kk pe tine pentru 5 lei..

In primul rand, nu e de datoria mea sa ma inteleg cu nenea, nici nu aveam de unde sa stiu ca trebuie sa ma inteleg cu nenea.

In al doilea rand nu ma kk pe mine pentru 5 lei, dar daca lucrurile astea se intampla la 100000 de abonati/luna in tara, fa tu un calcul ca sa vezi ce inseamna asta intr-un an.
Asa se fura si de pe carduri, sume mici ca sa nu se simta.

Da, e vorba de principiu.

Edited by byte00, 18 November 2019 - 12:43.


#10
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

 byte00, on 18 noiembrie 2019 - 12:34, said:

mai este o pozitie cu Interventie conform .... (care banuiesc ca e numar de contract sau procesul verbal, pentru care, apropo, nu am primit o copie) care a fost taxata cu 10 lei (TVA inclus).
Eh, da, aici cred ca e o problema.
Aia 10 lei s-ar putea sa fie taxa de interventie cind este vina clientului si au venit degeaba.
Mie cind imi cade netul nu prea am cum sa fac proba pe direct (fara router), nu am laptop si nu ajunge cablul la calculator.
Le spun asta la telefon, le spun ca stiu ca ma costa 10 lei daca e vina mea.
Pina acum nu a fost cazul, a fost mereu vina lor.
Acum mi-am facut un cablu prelungitor ;)
Deci, aia chiar s-ar putea sa fie abuz.
Si, cum am zis mai sus: e vorba de principiu.

#11
silcar

silcar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,129
  • Înscris: 21.05.2019
Pai nu ai primit proces verbal? Scrie acolo ce au gasit in neregula baietii. Daca semnati ca primarii :)) Probabil au vrut sa faca si baietii de o bere si ti-o facturat deplasarea sau ceva prostii pe acolo...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate