Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla Pickup Truck (CYBERTRUCK)
#127
Posted 27 November 2019 - 18:18
LOLkekLOL, on 27 noiembrie 2019 - 17:28, said:
Pentru ca ... fizica! Chiar nu exista alta cale! Las-o balta. Nu stiu despre ce organe interne vorbesti cand intra un tanc de asta nedeformabil intr-o masina care se mototoleste ca o foaie de hartie. Probabil ca n-ai vazut cum se face o masina de asta 'deformabila" in caz de accident. E posibil sa scapi doar daca ai norocul sa fii aruncat afara din masina doar, altfel o sa ai organele interne strivite din exterior ce-i drept ! Asta e propaganda a producatorilor ca sa-si motiveze reducerea de costuri si tabla tot mai subtire care se indoaie cand o impingi cu degetul. LOLkekLOL, on 27 noiembrie 2019 - 17:28, said:
Logica elementara: deceniile "alea" sunt cele care au trecut. Poate tu esti mai tinerel si nu ai apucat prea multe. Bine, tu esti total bezmetic, sari de la design la motoare, nici tu nu stii ce vrei.. Evolutia nu e cand decid eco-analfabetii care nu stiu nimic despre masini. Masinile electrice sunt cam la fel de vechi: Treaba e fix pe dos fata de cum va incipuiti voi! Deci masinile cu combustie interna sunt cele care au evoluat cu adevarat. Cele mai "smechere" masini electrice de azi sunt niste glume penibile pe langa cele cu combustie interna de acu 30 de ani. Masinile electrice or fi la fel de vechi dar au fost abandonate din nenumarate motive care tin de niste interese. Citeste si tu despre cum a fost impiedicata reaparitia ei de catre Texaco care a platit lui GM scoaterea ei din fabricatie cand acestia au incercat sa o reinvie. Iar faptul ca vorbesti despre unii pe care nu-i cunosti ca sunt eco-analfabeti nu inseamna ca tu esti mai destept. Ci doar ca esti mai jos decat ei.. In p[lus cele mai smechere masini electrice de azi au luat fata masinilor ICE din clasa lor la vanzari. Adica la alea asa zis evoluate (de la 39 la 40% eficienta) nu la alea de acum 30 de ani de care vorbesti tu. Dar inteleg ca esti destul de in varsta si atunci nu poti sa mai intelegi chestiile progresiste si vrei ca lumea sa ramana ca acum 30 de ani cand erai si tu tanar :) ! |
#128
Posted 27 November 2019 - 18:19
emil_sv, on 27 noiembrie 2019 - 17:49, said:
Ia si citeste cu geamul antiglont ca e greu sa dai pe google: https://www.cnbc.com...metal-ball.html Macar verifica-ma daca e adevarat inainte sa iti manifesti fanboismul ca ma iriti. |
#129
Posted 27 November 2019 - 18:20
#130
Posted 27 November 2019 - 18:22
Ford4, on 27 noiembrie 2019 - 18:20, said:
Nu, m-am suparat cand vad ca exista indivizi cu asemenea caractere ca al tau inuendo0, on 27 noiembrie 2019 - 18:19, said:
Vezi unde ajungi daca citesti numai presa coruptă? De ce nu imi dai citat din Tesla sau Musk, cum ca geamul ar fi antiglont? E doua oara cand insist cu asta insa tot te invarti pe lângă, dezinformand, dar tot tu te dai iritat. Edited by emil_sv, 27 November 2019 - 18:23. |
#131
Posted 27 November 2019 - 18:23
Nu plang, doar constat cata ura exista pe cei care realizeaza ceva !
Bine ca nu sunteti majoritari. Edited by Ford4, 27 November 2019 - 18:24. |
#132
Posted 27 November 2019 - 18:24
#133
Posted 27 November 2019 - 18:25
emil_sv, on 27 noiembrie 2019 - 18:22, said:
ceva nu ma pui pe mine sa ma uit la clipurile de prezentare. Ceva scurt concis asa in presa necorupta daca cnbc e prea corupt pt tine. Sustinerea lui e o dovada ca presa a mintit. O dovada poate dobora un milion de marturii. Dovada (si explicatia totodata) e ca il asculti pe parcursul intregii prezentari (deci sursa primara) si vezi clar ca nu pomeneste de nici un geam antiglont. Inca o data, indica momentul din prezentare in care pretinde ca ala e un geam anti-glont. Edited by SorinGT, 27 November 2019 - 18:28. |
#134
Posted 27 November 2019 - 18:28
SorinGT, on 27 noiembrie 2019 - 18:25, said: Sustinerea lui e o dovada, ce spune presa e o marturie. O dovada poate dobora un milion de marturii. Dovada e ca il asculti pe parcursul intregii prezentari (deci sursa primara) si vezi clar ca nu pomeneste de nici un geam antiglont. |
#135
Posted 27 November 2019 - 18:28
Cnbc si restul. Cand vrei sa afli ceva de unul singur te duci la sursa, nu la cineva care a inteles ceva de la sursa. Vezi ca ti-a pus un coleg si momentul exact când se vorbea de sticla aia. Dar poate e mai usor sa iei stirile gata digerate si rastalmacite de unii in asentiment cu tine. Realitatea poate diferi si durea.
|
#136
Posted 27 November 2019 - 18:30
emil_sv, on 27 noiembrie 2019 - 18:28, said:
Antiglont ori ba vroia sa arate ca e mai tare geamul lui decat un geam normal si s-a facut de rahat. Hai lasati-ma odata cu idolul vostru. Ok, te-ai facut a doua oara de kko. Ieri ai dublat o cifra din burta si habar nu aveai ca vorbeste de cuplul la roata. Acum te-ai cocosit cu geamul anti-glont, iar acum o intorci....nu mai e anti-glont, doar vroia sa arate ca e mai tare. Apoi dai un dismiss ca un pui de profesoras de la catedra. |
|
#137
Posted 27 November 2019 - 18:41
SorinGT, on 27 noiembrie 2019 - 18:30, said:
Ok, te-ai facut a doua oara de kko. Ieri ai dublat o cifra din burta si habar nu aveai ca vorbeste de cuplul la roata. Acum te-ai cocosit cu geamul anti-glont, iar acum o intorci....nu mai e anti-glont, doar vroia sa arate ca e mai tare. Apoi dai un dismiss ca un pui de profesoras de la catedra. SorinGT, on 27 noiembrie 2019 - 18:30, said:
Ok, te-ai facut a doua oara de kko. Ieri ai dublat o cifra din burta si habar nu aveai ca vorbeste de cuplul la roata. Acum te-ai cocosit cu geamul anti-glont, iar acum o intorci....nu mai e anti-glont, doar vroia sa arate ca e mai tare. Apoi dai un dismiss ca un pui de profesoras de la catedra. Quote Size-wise, the all-electric Cybertruck is on par with a Ford F-150. But Musk claims his truck is nearly indestructible. On stage, it was hit with a sledgehammer. Not a dent. Musk, who claims his truck is actually bulletproof to small arms fire, showed pictures of the truck’s door hit with a 9 mm bullet. https://abcnews.go.c...ory?id=67316874 Atata incredere are lumea in el incat haahah i-au scazut actiunile la Tesla dupa intamplarea cu geamul https://markets.busi...9-11-1028711470
Edited by calinkgb, 28 November 2019 - 21:41.
|
#138
Posted 27 November 2019 - 19:15
emil_sv, on 27 noiembrie 2019 - 18:24, said:
Mhm... vezi ca ai nasucul maro. Nici la sarcasme nu esti bun ? Dar de ce ma mir ? Aia care au simtul umorului nu sunt atat de invidiosi pe cei care misca lumea. emil_sv, on 27 noiembrie 2019 - 18:41, said:
Atata incredere are lumea in el incat haahah i-au scazut actiunile la Tesla dupa intamplarea cu geamul https://markets.busi...9-11-1028711470 Acum e de cumparat ! |
#139
Posted 27 November 2019 - 19:20
emil_sv, on 27 noiembrie 2019 - 18:41, said:
Atata incredere are lumea in el incat haahah i-au scazut actiunile la Tesla dupa intamplarea cu geamul https://markets.busi...9-11-1028711470 De "buy the rumour, sell the news" ai auzit? |
#140
Posted 27 November 2019 - 21:30
SorinGT, on 27 noiembrie 2019 - 11:09, said:
Nu stiu ce ai vrut sa pui aici.... Uite, de exemplu: sapt trecuta am busit masina, noua, SUV, nu aveam mai mult de 20 km pe ora cand am intrat intr-alta, Jeep Patriot. N-am vazut nimic, nu am franat, am auzit buf si am oprit apoi. I-am indoit aluia putin roata fata si usor aripa in dreptul rotii. A mea e pur si simplu praf in fata, masca, bumper, un far, capota motor. Costa cat o Toyota noua reparatia, doar plasticuri, ca altceva nu e stricat. Morala: o structura deformabila absoarbe socul foarte eficient. Cam exagerata distrugerea in cazul asta, dar e ca si cum am lovit un zid. Inauntru, daca aveam, o cafea in mana, nu cred ca se varsa, asa soc slab a fost. O masina grea si f.rigida ea insasi prezinta pericol atat pentru cei din jur (alte masini de ex), cat si pentru cei dinauntru. Sunt multe accidente mortale cu pic-up truck aici, din cauza lor, cand au intrat in decor de ex, centura sau airbag-ul au fost insuficiente. Cum am spus insa, pick-up trucks sunt pentru o anume categorie de clienti care in general, stastistic si foarte vizibil de altfel, nu sunt printre cei cu intelect sau educatie prea rasarite. Sunt foarte multe masini "din topor" in America exact din cauza asta- slaba cultura- plus alt mod de viata, unde estetica ocupa un loc minor. Alt aspect foarte important este pretul extrem de mic propus. 39.000 dolari, care, tinand cont de costul bateriilor si otelului inox (care costa de cateva ori mai mult ca otelul carbon uzual) duce la o margine de profit infima, daca nu pierdere clara. Otelul inox nu e chiar asa de usor prelucrabil (de unde si forma adoptata ptr masina). E mult mai greu de manipulat si intretinut ca aspect (care aveti pe acasa masinarii casnice din inox stiti bine ce se intampla), fiind foarte sensibl la coroziunea cu produse derivate din clor (sarea de pe stazi de ex). De fapt cuvantul folosit in romana "inoxidabil" este destul de inselator, mult mai corect e termenul din engleza "stain-less" adica fara sau mai putina rugina. Deci e vorba de costuri si profit. Tesla sta cam prost la astea. Edited by Rosebud09, 27 November 2019 - 21:34. |
#141
Posted 28 November 2019 - 05:48
SorinGT, on 27 noiembrie 2019 - 19:25, said:
Deci nu era vorba de nici un bulletproof glass, ci de portiera. |
|
#142
Posted 28 November 2019 - 09:53
Problema e ca nici asta nu a spus-o.
https://www.youtube-...?feature=oembed urmareste de la 8:10. Face strict referinta la portiera. Arata un film in slow-motion cu portiera "that's a 9mm bullet shot at the door...it is literally bulletproof for a 9mm handgun". Portiera, caroseria, nu a facut niciodata referire la truck per ansamblu. Rosebud09, on 27 noiembrie 2019 - 21:30, said:
Alt aspect foarte important este pretul extrem de mic propus. 39.000 dolari, care, tinand cont de costul bateriilor si otelului inox (care costa de cateva ori mai mult ca otelul carbon uzual) duce la o margine de profit infima, daca nu pierdere clara. Otelul inox nu e chiar asa de usor prelucrabil (de unde si forma adoptata ptr masina). E mult mai greu de manipulat si intretinut ca aspect (care aveti pe acasa masinarii casnice din inox stiti bine ce se intampla), fiind foarte sensibl la coroziunea cu produse derivate din clor (sarea de pe stazi de ex). De ce nu-i lasi pe ei sa-si bata capul cu chestia asta? Daca cumva te intereseaza masina asta, te intereseaza la cat o cumperi, sau cat profit face firma la pretul ala? |
#144
Posted 28 November 2019 - 16:50
Bre intra omul sa mai citeasca ceva stiri despre camioneta asta si da doar de hate speech. Plm, mai luati o pauza ca nu a facut rotile din pielea copiilor vostri....
Nici mie nu pot sa zic ca imi place magaoaia, dar de la asta pana sa stau sa despic firu-n paispe cum ca ce naspa e cand inca nu e decat un prototip la 2 ani departare de data lansarii productiei efective... Luati o pauza, beti un suc, f*teti ceva, bagati o endorfina, dar mai lasati naibii ura asta de mosc, ca nu face bine. Plus ca nu pot sa citesc nimic constructiv acilea despre truck, ma inec cu spamu... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users