Tesla Pickup Truck (CYBERTRUCK)
Last Updated: Dec 21 2019 20:43, Started by
inuendo0
, Nov 17 2019 17:01
·
0

#217
Posted 12 December 2019 - 17:21

Nu le-am incurcat dar le-am cules de pe internet.
Vezi de exemplu acest document de la Ford. Daca ai alte informatii cu cat cheltuie astia pe marketing ca sa-si vanda masinile, baga-le aici. In SUA in 2018 Ford a vandut cam 2,5MM masini cu un buget de marketing de 2 miliarde de dolari. Asta vine ca fiecare client practic a dat cam $1000 pe marketing cand a cumparat masina aia. Pare o suma imensa dar poate gresesc cu ceva ca e prea dimineata la mine. Doar pe US: Edited by MembruAnonim, 12 December 2019 - 17:26. |
#218
Posted 12 December 2019 - 17:30

dublu, a pus deja wolffy
Edited by Hansolo, 12 December 2019 - 17:31. |
#219
Posted 13 December 2019 - 11:42

Nu le-am incurcat dar le-am cules de pe internet. Vezi de exemplu acest document de la Ford. Daca ai alte informatii cu cat cheltuie astia pe marketing ca sa-si vanda masinile, baga-le aici. In SUA in 2018 Ford a vandut cam 2,5MM masini cu un buget de marketing de 2 miliarde de dolari. Asta vine ca fiecare client practic a dat cam $1000 pe marketing cand a cumparat masina aia. Pare o suma imensa dar poate gresesc cu ceva ca e prea dimineata la mine. ![]() Doar pe US: ![]() |
#220
Posted 16 December 2019 - 09:02

Camioneta Tesla nu prea se califica pt.Europa in ce priveste siguranta. Ma mir ca se si califica undeva.
https://www.google.c...ble-europe/amp/ "However, this version of the Cybertruck could still flunk European standards in terms of safety, more so if we're to discuss about the one that Tesla presented during its reveal. In fact, in order for the Cybertruck to pass European regulations on automobiles, "strong modifications to the basic structure" are warranted." Edited by Torquemada-666, 16 December 2019 - 09:02. |
#221
Posted 16 December 2019 - 09:31

Greu. Ca o fi diferit la alte trucks in Europa si poti cumpara un F250 de la dealer https://www.motorbis...-pickup-trucks/
For the same reasons why importing an American pickup into Europe makes little sense on the surface: the costs of importation and legalization. |
#222
Posted 16 December 2019 - 14:59

Camioneta Tesla nu prea se califica pt.Europa in ce priveste siguranta. Ma mir ca se si califica undeva. https://www.google.c...ble-europe/amp/ "However, this version of the Cybertruck could still flunk European standards in terms of safety, more so if we're to discuss about the one that Tesla presented during its reveal. In fact, in order for the Cybertruck to pass European regulations on automobiles, "strong modifications to the basic structure" are warranted." Pentru propaganda. |
#223
Posted 19 December 2019 - 13:04

Autoritățile din Germaniaavertizează că Tesla nu va putea comercializa în Europa pick-up-ul electric Cybertruck, întrucât acesta are o caroserie rigidă care nu absoarbe șocurile accidentelor, motiv pentru care pasagerii și pietonii nu sunt protejați.
"Vehiculul Tesla contrazice filosofia de securitate europeană. Ocupanții se simt în siguranță, dar în realitate nu sunt. Partea frontală a vehiculului nu trebuie să fie rigidă. Bara de protecție și capota trebuie să absoarbă energia pentru a proteja pietonii. În cazul unui impact nu se deformează nimic. În schimb, forțele acționează asupra ocupanților, iar airbag-urile nu sunt de folos", explică Teller. De altfel, protecția ocupanților și protecția pietonilor sunt două dintre testele de bază în cadrul sesiunilor organizate de Euro NCAP. În schimb, în Statele Unite, Cybertruck intră în catogoria "light duty trucks", motiv pentru care nu este obligatoriu să aibă anumite măsuri de bază pentru protecția pasivă. "În Germania nu va putea fi vândut ca vehicul de producție în masă. Sunt necesare modificări majore la structura de bază", a adăugat Teller. As putea sa mai adug ca autonomia este prea mare, prea ca la tara, si ca concurenta este praf. ![]() ![]() Edited by cata, 19 December 2019 - 13:07. |
#224
Posted 19 December 2019 - 13:18

Si in Europa va intra tot la autoutilitare, nu vad problema cu pietonii si alte trebuiri de astea gay cand concurenta este practic din gama Iveco Daily, VW Crafter, etc ca marime. Noi fata de americani nu mergem cu Crafterul la Mall, dar ca dimensiuni sunt cam la fel deci intra in acceasi gama a vehiculelor utilitare.
|
#225
Posted 19 December 2019 - 14:27

Cat timp cel mai vandut pickup american (F150) nu se vinde oficial in reteaua de dealeri din motive de omologare e aiurea sa discutam de prototipul Cybertruck in raport cu vanzarile din Europa.
La Euroncap sunt destul de putine pickup-uri testate https://www.euroncap...owFitment=false |
#226
Posted 19 December 2019 - 14:57

Cat timp cel mai vandut pickup american (F150) nu se vinde oficial in reteaua de dealeri din motive de omologare e aiurea sa discutam de prototipul Cybertruck in raport cu vanzarile din Europa. La Euroncap sunt destul de putine pickup-uri testate https://www.euroncap...owFitment=false Sunt convins ca se poate omologa si in Europa fara probleme F150, daca se gaseste piata. Oricum Ford vinde acolo atatea unitati incat nu merita deranjul sa trimite cu vaporul o mana de masini si sa se lege la cap cu tot ce inseamna masina produsa in USA si vanduta la noi. |
|
#227
Posted 19 December 2019 - 15:16

Pai eu n-am spus ca nu se poate, dar nici la Cybertruck n-a fost in discutie deocamdata Europa, doar SUA, chestie valabila cam pentru majoritatea pickup-urilor.
Ar fi interesant de vazut ce ar insemna complianta relativ la pret, link-ul anterior pus de mine la Motorbiscuit impreuna cu asta explica unele aspecte https://www.motorbis...ular-in-europe/ U.S. highways use a 12-foot standard width for lanes. Europe’s lane widths can be anywhere from eight to 10 feet on average. The Ford F-150 is about eight feet wide and over six feet tall. Staying in European lanes and or clearing a restaurant drive-thru in your F-150, according to CarDebater, would be difficult if not impossible. Edited by Hansolo, 19 December 2019 - 15:16. |
#228
Posted 19 December 2019 - 16:14

Succesul Cybertruck incepe sa se rasfranga si la modul cum producatorii de caravane isi concep produsele : desi la inceput si pe mine m-a socat designul Cybertruck, pe masura ce il tot vad imi place tot mai mult iar masinile clasice mi se par acum ca si cum m-as intoarce in trecut. Anasmblul asta cu rulota mi se pare demential. Vorba lui @figo incepe sa conteze mai mult practicul decat directivele unor designeri visatori Daca oricare producator auto ar fi venit cu designul asta ar fi fost luat in suturi. |
#229
Posted 21 December 2019 - 12:20

Sunt convins ca se poate omologa si in Europa fara probleme F150, daca se gaseste piata. Oricum Ford vinde acolo atatea unitati incat nu merita deranjul sa trimite cu vaporul o mana de masini si sa se lege la cap cu tot ce inseamna masina produsa in USA si vanduta la noi. |
#230
Posted 21 December 2019 - 20:43

Nici nu stiu cum se numeste fenomenul asta. Păi când vi, ca un nimeni, și spui că vei face mașini electrice, cu autonomie super pentru 99% din utilizatori, cu performanțe care fac de rușine supercar-uri consacrate, cu rețea de charger-e și supercharger-e, și te ți de cuvânt, lumea te iubește. Pentru că lumea era obișnuită cu prezentarea de concept-car-uri futuriste, de care se alegea praful. Nu mai zic de SpaceX, că deja vă ia mintea razna. Edited by ericmario, 21 December 2019 - 20:44. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users