![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Pickup Truck (CYBERTRUCK)

#146
Posted 28 November 2019 - 19:27

Salutare...
Am vazut clipul cu prezentarea si am observat ceva ciudat ... poate mi se pare ... Ala vorbea si urma sa isi prezinte pick-up-ul si toti erau asa in transa iar cand a ajuns tancul in scena au inceput sa tipe si sa urle de bucurie .... Parca erau hipnotizati de magaoaie parca le-o dadea gratis sau primeau viata vesnica . Chiar nu inteleg exaltarea asta orbeasca . Omul prezenta un fier electric , un EV care merge din A in B cu niste preformante superioare . Nimic wooou . E un produs care trebuie sa scoata profit si sa fie vandut in numar cat mai mare. Efectiv am avut senzatia de secta ! Cred ca niste aplauze erau suficiente si atat . Apoi hai sa o testam in real life,,,, |
#148
Posted 28 November 2019 - 19:31

Cred ca n-ai fost atent cand prezenta Jobs un cacat de 12x6cm din metal si sticla. Sex, orgasm in direct. Plm, asa-s americanii, se excita repede cand dau peste un preacher de calitate.
edit, mai rapid cu 0,5 secunde a fost micro ![]() Edited by MembruAnonim, 28 November 2019 - 19:31. |
#149
Posted 28 November 2019 - 19:34

Am inteles
Este un fel de orgasmatron combinat cu sambodromul lui Mazare. Totul live . M-am lamurit,. Ma retrag in hruba mea cu un pahar de vin si mai studiez pe net ce hleaburi ( pardon ICE ) mai apar... Edited by focut, 28 November 2019 - 19:36. |
#150
Posted 28 November 2019 - 21:35

De ce nu-i lasi pe ei sa-si bata capul cu chestia asta? Daca cumva te intereseaza masina asta, te intereseaza la cat o cumperi, sau cat profit face firma la pretul ala? Odata ca pretul mentionat ca sa creasca atentia, simpla reclama, care, ca toate asemenea poate fi inselatoare. Cum a fost cu Loganul de 5000 euro? Ca sa nu zic de modelul 3 de la Tesla. Tesla nu se poate lauda cu profituri, mai ales obtinute in timp rezonabil si nu stim cat va continua distractia. Musk e atat de "umflat" azi, toata lumea cu ochii pe el. ca daca face o mica greseala poate cadea rapid, cu efecte importante pentru companii. De fapt are deja antecedente si avertizari. Trebuie apoi sa consideri costul detinerii masinii ("ownership cost"). Sunt fabricanti care cer f. mult pentru asa zise revizii, stabilesc intervale mai mici, e un trick sa mai faca niste bani, mai ales daca detin dealerships si ateliere. D-ta ai cumpara o masina noua, fara sa fi sigur ca va mai exista compania sau masina in fabricatie in cativa ani? Cum se spune pe aici "Something's fishy" |
#151
Posted 28 November 2019 - 21:44

Eu sunt sigur ca Tesla nu numai ca va exista dar se va extinde tot mai agresiv. De restul nu pot sa spun daca vor mai exista, fiindca radeau de Tesla si acum scot doar masini electrice cu performante inferioare si realizeaza ca nu-i asa de usor si nici ieftin sa le faci. Vezi ca VW tocmai a anuntat ca trebuie sa mai suplimenteze cu 16 mld suma deja imensa pe care o anuntasera initial pentru constructia de electrice. Iar lumea asta vrea iar timpul ii preseaza fiindca Tesla isi tot creste capacitatile de productie
In plus deja se anunta o gramada de fuzionari sau achizitii fiindca in afara de Toyota si VW nimeni nu are bani pentru a dezvolta masini macar apropiate de performantele Tesla. De fapt nici astia nu au bani destui fiindca si ei au anuntat aliante pentru a-si imparti costurile. Multi vo deveni doar istorie asa cum a devenit si Nokia. |
#152
Posted 28 November 2019 - 21:51

Are legatura. Odata ca pretul mentionat ca sa creasca atentia, simpla reclama, care, ca toate asemenea poate fi inselatoare. Cum a fost cu Loganul de 5000 euro? Daca te uiti la alea 250k de pre-orders, cele mai putine dintre ele (de departe) sunt la versiunea cea mai ieftina. Cam 17%. Iar cam la egalitate, cu peste 40% sunt versiunile dual motor (49k) si cea tri-motor (69,9k). Nu-mi spune ca si 70k ti se pare un pret mic. Platformele difera, dar pentru ca ai insistat mult pe caroserie, e tot acelasi lucru la toate versiunile.
Ca sa nu zic de modelul 3 de la Tesla. Ce-i cu el? Nu s-o mai face versiunea de 30k de dolari (sau cat era exact), dar 54k de euro pentru Long Range, respectiv 60k pentru Performance sunt preturi ok pentru ceea ce ofera. Vor mai scadea dupa ce vor incepe sa fie produse si in Germania.
Tesla nu se poate lauda cu profituri, Ba uite ca au intrata pe verde, pe profit. Si eu zic ca dupa ce-si intra fabrica din China tare in paine (nu mai spun si de cea din Europa), profitul nu va mai fi o problema.
D-ta ai cumpara o masina noua, fara sa fi sigur ca va mai exista compania sau masina in fabricatie in cativa ani? N-are rost sa cantam prohoduri. Compania va exista bine-mersi, va creste. Edited by SorinGT, 28 November 2019 - 21:53. |
#153
Posted 28 November 2019 - 22:23

Ăsta le cântă prohodul de vreo 3 ani, de cand au anunțat Model 3 si nu s-a săturat sa tot dea pe lângă cu predicțiile.
|
#154
Posted 28 November 2019 - 22:23

Quote
N-are rost sa cantam prohoduri. Compania va exista bine-mersi, va creste. ![]() Oricum nimeni nu poate sa-i ia lui Musk ceea ce a realizat pana acum, cu profit sau nu: impuls puternic si hotarator pentru masini electrice ca lumea, plus in aeroaspatiale, transporturi, telecomunicatii si energie. Edited by Rosebud09, 28 November 2019 - 22:24. |
#155
Posted 28 November 2019 - 22:35

Tesla nu se poate lauda cu profituri, mai ales obtinute in timp rezonabil si nu stim cat va continua distractia. Musk e atat de "umflat" azi, toata lumea cu ochii pe el. ca daca face o mica greseala poate cadea rapid, cu efecte importante pentru companii. De fapt are deja antecedente si avertizari. Nu erai tu ala cu un short pe TSLA si pierdusesi? Inca te mai lamentezi? |
|
#156
Posted 29 November 2019 - 10:53

Cred ca n-ai fost atent cand prezenta Jobs un cacat de 12x6cm din metal si sticla. Sex, orgasm in direct. Plm, asa-s americanii, se excita repede cand dau peste un preacher de calitate. edit, mai rapid cu 0,5 secunde a fost micro ![]() Parerea mea e ca mai bine veselie la ceva nou/high-tech decat la un discurs de politician, chiar as spune ca e pozitiv un astfel de hype. |
#157
Posted 29 November 2019 - 12:20

Antiglont ori ba vroia sa arate ca e mai tare geamul lui decat un geam normal si s-a facut de rahat. Hai lasati-ma odata cu idolul vostru. Chiar a fost mai tare geamul tinichelei ăsteia. Bila nu a trecut. Geamul nu e țăndări. Facem test și pe o altă mașină? ![]() Edited by sfantu.dracu, 29 November 2019 - 12:25. |
#158
Posted 29 November 2019 - 13:16

Cam aceeasi atmosfera era si la SpaceX cand a lansat Falcon Heavy. Se intreba un coleg pe threadul dedicat ce era cu veselia aia, ca la NASA toata lumea era sobra. Parerea mea e ca mai bine veselie la ceva nou/high-tech decat la un discurs de politician, chiar as spune ca e pozitiv un astfel de hype. Un lucru e clar de tot la truck-ul asta, indiferent cine ce o zice: a atras din plin atentia, poti aprecia, poti critica, poti carcoti, dar scopul marketingului e atins. |
#159
Posted 29 November 2019 - 15:11

Doar dezinformezi putin in legătură cu profitul. Pe ultimele 3 trimestre, 2 au fost profitabile ![]() |
#160
Posted 29 November 2019 - 17:51

Ultimele 3/5 pe plus.
Edited by diabolik213, 29 November 2019 - 17:51. |
|
#162
Posted 29 November 2019 - 18:21

D-ta stii sa citesti un grafic?
Aduna pierderea cu profitul si vezi ce iese, dupa toti acesti ani. Faptul ca o afacere intra pe profit la un anumit moment sau pentru o perioada de timp nu inseamna ca afacerea a fost rentabila in ansamblu. Banii aia din pierdere trebuie compensati in timp. Cum se vede in graficul acela, pe care l-am vazut inainte de a posta ieri, mai e pana la break-even. De fapt aproape orice companie/afacere are perioada de inceput cand trebuie sa recupereze investitia, asta poate dura multi ani, chiar si 20 dar numai daca exista constant un profit. Daca tot merge cand in profit (mic) cand in pierdere (mare), gaura se adanceste si atunci omul se intreaba daca nu era mai bine sa puna banii intr-o banca, intr-un fond, sau alta afacere. Astea desigur strict din punct de vedere financiar, dar la Musk e alta treaba. Cata vreme are de unde sa finanteze (banii lui din alte afaceri sau atrasi) foarte bine. Afacerea trebuie sa continue, fie si numai pentru a mai gasi piese de schimb dupa 7-8 ani... ![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users