Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa TV

PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 

Tesla Pickup Truck (CYBERTRUCK)

- - - - -
  • Please log in to reply
229 replies to this topic

#91
focut

focut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.02.2013

View Postinuendo0, on 25 noiembrie 2019 - 22:19, said:

Vorbești de parca nu ai ști cum se circula pe unde am scris eu. Nu voi fi niciodată ala care încurcă traficul.
Dar despre subiect ce ne spui? Se preteaza nevoilor tale? Tu erai ala care voia o dubita electrica, nu?
Da
Si am cumparat un 7+1 + bena , euro 6 , FAB 2019.
Afumatoare , bineinteles D.
Te las pe tine deschizator de drumuri .
Cu designer sef Machete zic pas !

Edited by focut, 25 November 2019 - 22:35.


#92
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
De ce s-au spart geamurile:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PnPcMAwcJJ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#93
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,607
  • Înscris: 02.10.2009
Este o explicatie rezonabila, dar pana la un punct: la masina exista garnituri de jur imprejur asadar sticla nu e niciodata foarte "strans" fixata. Sigur ca un suport suplimentar pe contur ajuta  (4 fete relativ fixe fata de 3). In fabricatie de serie si de-a lungl utilizarii, caracteristiciule garniturii se schimba.

Oricum e o prostie, mai bine zis reclama ieftina, geamurile nu trebuie sa fie greu sau imposibil de spart, poate daca treci prin Meddelin sau alte zone neprietenoase. Posibil sa nu obtina omologarea pentru serie si vanzare daca geamurile sunt atat de greu de spart dinauntru, ganditi-va in caz de accident urmat de incendiu sau masina in apa vrei sa iesi, geamul nu poate fi coborat electric, usa nu o poti deschide din cauza presiunii apei de afara.
Cum au spus si altii aici, e recomandat aa vea un ciocanel destul de greu si cu varf ascutit, dur in masina. Daca geamul e incasabil, pa si pu.

#94
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,193
  • Înscris: 23.07.2014
Oricum caroseria e one of a kind. Nu stai sa dai cu barosul in ea, nici sa te gandesti ca se trage cu handgun dupa tine (daca-l apuca pe un criminal sa traga in strada, trage mai curand cu shotgun sau semi-automata), dar pare clar ca se zgarie mult mai greu, iar sansele sa ai avarii daca da unul cu spatele in parcare si intra in tine sunt incomparabil mai mici.

#95
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,193
  • Înscris: 23.07.2014

View PostRosebud09, on 26 noiembrie 2019 - 01:30, said:

Posibil sa nu obtina omologarea pentru serie si vanzare daca geamurile sunt atat de greu de spart dinauntru,

Posibil, ramane de vazut. Totusi geamurile laminate au obtinut omologare (montate in special pentru o insonorizare mai buna) de multicel, desi si ele sunt mult mai greu de spart decat cele clasice.

#96
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Eu nu cred ca o sa obtina omologarea pentru muchiile alea, cel putin in Europa, taie pietonii in doua! :D

#97
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postinuendo0, on 26 noiembrie 2019 - 00:58, said:

De ce s-au spart geamurile:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PnPcMAwcJJ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Elon are alta explicatie:
"Yup. Sledgehammer impact on door cracked base of glass, which is why steel ball didn’t bounce off. Should have done steel ball on window, *then* sledgehammer the door. Next time …"

Eu cred ca spargerea geamurilor a avut efect mai mare decat daca nu s-ar fi spart. Efect de marketing.

#98
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,471
  • Înscris: 17.09.2007

View PostSorinGT, on 26 noiembrie 2019 - 10:00, said:


Posibil, ramane de vazut. Totusi geamurile laminate au obtinut omologare (montate in special pentru o insonorizare mai buna) de multicel, desi si ele sunt mult mai greu de spart decat cele clasice.
Ala e un subiect interesant relativ la cum va ajunge in productie. Exista armoured trucks cu geamuri care nu se sparg dar au alte restrictii (de viteza). Idem pentru caroserii nedeformabile.

#99
rigmarole

rigmarole

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,885
  • Înscris: 29.01.2019
Se pare ca ce au prezentat e in stadiu de concept si ca va avea modificari ca sa fie street legal.

#100
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Scopul rezervarilor de 100$ a fost pentru a arata ca linia de design functioneaza. Cu alte cuvinte, exista minim 200k de oameni care ar lua in considerare achizitia acestei masini cu designul asta, polarizant, cum e el. Cui nu i-a placut sigur nu ar fi dat niciodata nici macar 20$ pentru o rezervare, pentru ca nici nu ar fi luat-o in considerare ca alternativa.

#101
TudorMondialul

TudorMondialul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 541
  • Înscris: 15.10.2010
Hai mai ca designul e superb. Adica masina pare direct din Altered Carbon sau Blade Runner.

#102
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,147
  • Înscris: 13.11.2017
"Șeful Tesla Motors a venit și cu o explicație legată de aspectul mașinii, pe care unii au comparat-o cu un trapez pe roți. Musk spune că este vorba de o caroserie din oțel inoxidabil extra-rezistent, în stilul celui folosit la rachetele SpaceX. Nu este oțelul relativ subțire utilizat la autoturismele convenționale, ci unul extrem de gros care ar distruge presele folosite în mod normal în uzinele auto.
Concluzia lui Musk este că de aceea mașina are așa forme ciudate, fiindcă oțelul ultra-rezistent poate fi doar cu greu îndoit."

https://economie.hot...tul-lansare.htm

Asta da masina pe placul lui cristimate Posted Image !

Edited by Ford4, 26 November 2019 - 16:23.


#103
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,098
  • Înscris: 04.08.2007
Daca e la fel de rezistent ca si gemurile...

#104
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,193
  • Înscris: 23.07.2014
Daca e la fel de rezistent ca si geamurile, tot e semnificativ mai rezistent ca o caroserie clasica, indiferent de la ce producator. Cam la orice masina bagai bila aia inauntru (poate totusi cu un geam laminat scapi). Iar testul barosului l-ai vazut. Ia ce masina vrei, de la Logan la S-Klass si da-i doua ciocane din alea in portiera.

Edited by SorinGT, 26 November 2019 - 16:36.


#105
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Dă pă Facebook:

Justin Martin
23 noiembrie la 21:25
Well, no one else did it so I did. Here is the #CyberTruck in CFD. What intrigues me is how well this works. While it may occur to be happenstance that the aero turns out quite well, I believe this was actually the result of very clever design. Ease of manufacturing in flat panels, significant use of triangulated body parts, etc. I won't quote a drag coefficient, as I dont want to put words in anyone's mouth, but I will place money on it being much lower than most sports cars, and any truck period. Further, I believe the vortex shed over the bed walls helps act to "seal the bed" when the cover is open. I havent modeled the open bed yet, but it sure seems promising. Further, it appears the front end is designed to almost entirely blank out / shield the wheel well.... The cad file is dimensionally correct, all angles and curves are as close as possible. There are some uncertainties such as fenders and wheel well air-exhaust etc.
Lastly, at 65mph the local velocity over the roof "peak" is 88mph. Is this the ultimate Elon Easter Egg?
@tesla #Tesla #TeslaTruck #CFD @elon

https://www.facebook...047851415228454

Edited by MembruAnonim, 26 November 2019 - 17:41.


#106
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,607
  • Înscris: 02.10.2009

View PostSorinGT, on 26 noiembrie 2019 - 16:34, said:

Daca e la fel de rezistent ca si geamurile, tot e semnificativ mai rezistent ca o caroserie clasica, indiferent de la ce producator. Cam la orice masina bagai bila aia inauntru (poate totusi cu un geam laminat scapi). Iar testul barosului l-ai vazut. Ia ce masina vrei, de la Logan la S-Klass si da-i doua ciocane din alea in portiera.
Ia ce masina vrei si las-o lovita de acest truck...
Eventual sa fii si tu inauntu ei, sa culegi impresii... :lol:

#107
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
250.000 comenzi
https://twitter.com/...7887195136?s=19

#108
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,193
  • Înscris: 23.07.2014

View PostRosebud09, on 26 noiembrie 2019 - 21:19, said:

Ia ce masina vrei si las-o lovita de acest truck...
Eventual sa fii si tu inauntu ei, sa culegi impresii... Posted Image

Nu stiu ce ai vrut sa pui aici....

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate