Tesla Pickup Truck (CYBERTRUCK)
Last Updated: Dec 21 2019 20:43, Started by
inuendo0
, Nov 17 2019 17:01
·
0

#91
Posted 25 November 2019 - 22:32

Vorbești de parca nu ai ști cum se circula pe unde am scris eu. Nu voi fi niciodată ala care încurcă traficul. Dar despre subiect ce ne spui? Se preteaza nevoilor tale? Tu erai ala care voia o dubita electrica, nu? Si am cumparat un 7+1 + bena , euro 6 , FAB 2019. Afumatoare , bineinteles D. Te las pe tine deschizator de drumuri . Cu designer sef Machete zic pas ! Edited by focut, 25 November 2019 - 22:35. |
#92
Posted 26 November 2019 - 00:58

De ce s-au spart geamurile:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PnPcMAwcJJ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#93
Posted 26 November 2019 - 01:30

Este o explicatie rezonabila, dar pana la un punct: la masina exista garnituri de jur imprejur asadar sticla nu e niciodata foarte "strans" fixata. Sigur ca un suport suplimentar pe contur ajuta (4 fete relativ fixe fata de 3). In fabricatie de serie si de-a lungl utilizarii, caracteristiciule garniturii se schimba.
Oricum e o prostie, mai bine zis reclama ieftina, geamurile nu trebuie sa fie greu sau imposibil de spart, poate daca treci prin Meddelin sau alte zone neprietenoase. Posibil sa nu obtina omologarea pentru serie si vanzare daca geamurile sunt atat de greu de spart dinauntru, ganditi-va in caz de accident urmat de incendiu sau masina in apa vrei sa iesi, geamul nu poate fi coborat electric, usa nu o poti deschide din cauza presiunii apei de afara. Cum au spus si altii aici, e recomandat aa vea un ciocanel destul de greu si cu varf ascutit, dur in masina. Daca geamul e incasabil, pa si pu. |
#94
Posted 26 November 2019 - 09:27

Oricum caroseria e one of a kind. Nu stai sa dai cu barosul in ea, nici sa te gandesti ca se trage cu handgun dupa tine (daca-l apuca pe un criminal sa traga in strada, trage mai curand cu shotgun sau semi-automata), dar pare clar ca se zgarie mult mai greu, iar sansele sa ai avarii daca da unul cu spatele in parcare si intra in tine sunt incomparabil mai mici.
|
#95
Posted 26 November 2019 - 10:00

Posibil sa nu obtina omologarea pentru serie si vanzare daca geamurile sunt atat de greu de spart dinauntru, Posibil, ramane de vazut. Totusi geamurile laminate au obtinut omologare (montate in special pentru o insonorizare mai buna) de multicel, desi si ele sunt mult mai greu de spart decat cele clasice. |
#96
Posted 26 November 2019 - 10:31

Eu nu cred ca o sa obtina omologarea pentru muchiile alea, cel putin in Europa, taie pietonii in doua!
![]() |
#97
Posted 26 November 2019 - 10:43

De ce s-au spart geamurile: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PnPcMAwcJJ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Elon are alta explicatie: "Yup. Sledgehammer impact on door cracked base of glass, which is why steel ball didn’t bounce off. Should have done steel ball on window, *then* sledgehammer the door. Next time …" Eu cred ca spargerea geamurilor a avut efect mai mare decat daca nu s-ar fi spart. Efect de marketing. |
#98
Posted 26 November 2019 - 11:01

Posibil, ramane de vazut. Totusi geamurile laminate au obtinut omologare (montate in special pentru o insonorizare mai buna) de multicel, desi si ele sunt mult mai greu de spart decat cele clasice. |
#99
Posted 26 November 2019 - 13:21

Se pare ca ce au prezentat e in stadiu de concept si ca va avea modificari ca sa fie street legal.
|
#100
Posted 26 November 2019 - 15:09

Scopul rezervarilor de 100$ a fost pentru a arata ca linia de design functioneaza. Cu alte cuvinte, exista minim 200k de oameni care ar lua in considerare achizitia acestei masini cu designul asta, polarizant, cum e el. Cui nu i-a placut sigur nu ar fi dat niciodata nici macar 20$ pentru o rezervare, pentru ca nici nu ar fi luat-o in considerare ca alternativa.
|
|
#101
Posted 26 November 2019 - 15:59

Hai mai ca designul e superb. Adica masina pare direct din Altered Carbon sau Blade Runner.
|
#102
Posted 26 November 2019 - 16:22

"Șeful Tesla Motors a venit și cu o explicație legată de aspectul mașinii, pe care unii au comparat-o cu un trapez pe roți. Musk spune că este vorba de o caroserie din oțel inoxidabil extra-rezistent, în stilul celui folosit la rachetele SpaceX. Nu este oțelul relativ subțire utilizat la autoturismele convenționale, ci unul extrem de gros care ar distruge presele folosite în mod normal în uzinele auto.
Concluzia lui Musk este că de aceea mașina are așa forme ciudate, fiindcă oțelul ultra-rezistent poate fi doar cu greu îndoit." https://economie.hot...tul-lansare.htm Asta da masina pe placul lui cristimate ![]() Edited by Ford4, 26 November 2019 - 16:23. |
#104
Posted 26 November 2019 - 16:34

Daca e la fel de rezistent ca si geamurile, tot e semnificativ mai rezistent ca o caroserie clasica, indiferent de la ce producator. Cam la orice masina bagai bila aia inauntru (poate totusi cu un geam laminat scapi). Iar testul barosului l-ai vazut. Ia ce masina vrei, de la Logan la S-Klass si da-i doua ciocane din alea in portiera.
Edited by SorinGT, 26 November 2019 - 16:36. |
#105
Posted 26 November 2019 - 17:40

Dă pă Facebook:
Justin Martin 23 noiembrie la 21:25 Well, no one else did it so I did. Here is the #CyberTruck in CFD. What intrigues me is how well this works. While it may occur to be happenstance that the aero turns out quite well, I believe this was actually the result of very clever design. Ease of manufacturing in flat panels, significant use of triangulated body parts, etc. I won't quote a drag coefficient, as I dont want to put words in anyone's mouth, but I will place money on it being much lower than most sports cars, and any truck period. Further, I believe the vortex shed over the bed walls helps act to "seal the bed" when the cover is open. I havent modeled the open bed yet, but it sure seems promising. Further, it appears the front end is designed to almost entirely blank out / shield the wheel well.... The cad file is dimensionally correct, all angles and curves are as close as possible. There are some uncertainties such as fenders and wheel well air-exhaust etc. Lastly, at 65mph the local velocity over the roof "peak" is 88mph. Is this the ultimate Elon Easter Egg? @tesla #Tesla #TeslaTruck #CFD @elon https://www.facebook...047851415228454 Edited by MembruAnonim, 26 November 2019 - 17:41. |
|
#106
Posted 26 November 2019 - 21:19

Daca e la fel de rezistent ca si geamurile, tot e semnificativ mai rezistent ca o caroserie clasica, indiferent de la ce producator. Cam la orice masina bagai bila aia inauntru (poate totusi cu un geam laminat scapi). Iar testul barosului l-ai vazut. Ia ce masina vrei, de la Logan la S-Klass si da-i doua ciocane din alea in portiera. Eventual sa fii si tu inauntu ei, sa culegi impresii... ![]() |
#107
Posted 27 November 2019 - 05:38

#108
Posted 27 November 2019 - 11:09

Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users