Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Noul logan stepway

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
220 replies to this topic

#37
3matrix

3matrix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,344
  • Înscris: 21.06.2019

View Postabac, on 14 noiembrie 2019 - 16:57, said:

^Post idiot^. Vreau sa am ocazia sa cumpar o Dacie care costa si este dotata cat o Skoda. Din pacare Renault a decis ca Dacia sa produca carute pentru cetatenii de mana a 4-a.
Renault a decis sa faca masini reduse la utilitatea de masina ...si au mizat bine , ca au dat lovitura . Pt fite sau mai mult exista alte firme .

#38
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

View Postabac, on 14 noiembrie 2019 - 16:36, said:

Eu nu ma indoiesc. VAG face motoare exceptionale. Altfel nu erau numarul 1 mondial la vanzari.
Nu sunt nr 1 doar din cauza motorizarilor.
Fracezii au stiut dintotdeauna sa faca motoare, nemtii au stiut sa faca masini.

La subiect, cand am vazut prima data Logan2  mi-a atras atentia cat mult loc e de la roata la aripi, mi s-a parut exagerat de mult.
In varianta asta Stepway mi se pare oribila, cred ca va fi cea mai slaba masina ever la regim de drum normal European/autostrada, cred ca o Dacia 1410 ar sta mai bine pe drum decat hidosenia asta.
Loganu era/e bun la garda in varianta normala, nu mai trebuia asa ceva scos.
Sper sa nu apara vreodata in productie, sigurat se vor gasi clienti, romani, rusi...d-astia mai estici.

#39
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017

View Postdimripper, on 14 noiembrie 2019 - 15:24, said:

Se refera probabil ca doar romanii vor cumpara acest model specific. Si intr.adevar, desi mult mai practic, MCV.ul este ocolit cu brio in Romania.
Romanii cumpara Dacia fara mare ezitare, dar in Vest Logan.ul se vinde destul de slab. In Germania sunt Sandero si Dustere la orice colt, insa dupa un Logan berlina dai cu tunul. Haionul face toata diferenta. Chiar si cu bancheta rabatabila, berlina este nepractica, tot nu ai cum sa iei cu tine o bicicleta sau un dulap mai mic.

Nu te chinui. Acum sar toti cu pareri ca berlina e cea mai practica, cu cel mai mare portbagaj.
Nu incerca sa explici berlinarilor ca hayon-ul este extraordinar, nu vor intelege.

#40
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,787
  • Înscris: 12.01.2018

View PostXTH, on 14 noiembrie 2019 - 15:00, said:

Daca esti sofer prost sau te bagi unde nu trebuie , ramii si cu 6X6 impotmolit.
Daca esti la ses/cimpie sau deal usor , nu se justifica 4x4 .A...o masina de firma , pentru interventii, poate, dar altfel...moft prostesc.
se vede ca nu te-ai dat cu 4x4 de crezi ca numai in noroaie mari te impotmolesti

#41
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View Postabac, on 14 noiembrie 2019 - 16:36, said:

Eu nu ma indoiesc. VAG face motoare exceptionale. Altfel nu erau numarul 1 mondial la vanzari.
Care consuma mai mult ulei decat benzina :P

#42
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017

View PostEMPP, on 14 noiembrie 2019 - 20:01, said:

se vede ca nu te-ai dat cu 4x4 de crezi ca numai in noroaie mari te impotmolesti

La inceputurile mele de 4x4, m-am impotmolit cu simexurile in zapada afanata si m-a scos cioban cu un Logan tip caruta. Stiu, e penibil, dar macar mi-o recunosc si am tras invataminte.
Nu conteaza ca e 4x4, 4x2, 6x6 sau 2x8, atat timp cat nu analizezi terenul si nu cunosti capabilitatile masinii, iar punctul cel mai important sunt anvelopele, indiferent cate x ori x ai.

Edited by Thuraya_123, 15 November 2019 - 02:10.


#43
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,873
  • Înscris: 16.04.2007

View Postabac, on 14 noiembrie 2019 - 15:44, said:

Skoda face masini premium mult peste Renault, nu carute.
Am avut 4 Skode ( 2 Octavii si 2 Fabii ), dar nici prin gand nu mi-a trecut ca sunt masini premium Posted Image

#44
_Aemilius_

_Aemilius_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 27.01.2019

View Postdorin_2k, on 14 noiembrie 2019 - 17:50, said:

De ce în Spania e prețul mai mic cu 1500€?
Daciile din Spania vin de la fabrica din Tanger (Maroc). Am intrebat in stanga si-n dreapta ce-i cu diferenta asta de pret, cand ar trebui sa fie tocmai invers, avand in vedere ca in Spania se importa Dacia dintr-o tara din afara UE (adica taxe de vama in plus). Din cate am inteles, pretul la iesirea din fabrica este acelasi, diferenta de pret este data de taxele si accizele impuse de stat...

View Postbossake, on 14 noiembrie 2019 - 17:54, said:

In primul rand el in spania are o sansa mare sa primeasca Dacia facuta in Maroc. Deci probabil cu o mana de lucru mai ieftina, poate conteaza si ca odata cu deschiderea fabricii din Maroc Spania e o tara pe care grupul Renault o tinteste foarte tare sa isi faca imagine buna si vine cu preturi bune etc.
In Spania, Dacia vine sigur din Maroc (asa am primit informatia de la reprezentanta). Diferenta de pret este data mai mult de taxele si impozitele percepute de stat, decat de mana de lucru. Chiar daca mana de lucru marocana este mai ieftina, este o tara din afara UE, care plateste niste taxe de vama...
Grupul Renaul tinteste piata spaniola, deoarece cele mai vandute masini sunt cele frantuzesti (Renault si PSA). Cea mai vanduta masina din Spania e Dacia Sandero Stepway 0.9TCe

View Postbossake, on 14 noiembrie 2019 - 17:54, said:

In al doilea rand acolo variantele de echipare sunt diferite, varianta cea mai dotata din Spania este sub cea mai dotata care se vinde in Romania. De asemenea acolo numarul de motorizari este si mai mic decat la noi, exista un singur diesel nu sunt 2 etc.
Valabil DOAR la Logan berlina, unde ai fie modelul "esential" cu motor 1.0SCe, fie modelul "comfort" cu motor 1.5dCi (95CP). Lipseste motorizarea 0.9TCe si 1.5dCi (75CP).
In schimb, la celelalte modele (Logan MCV, Sandero, Duster, Lodgy, Dokker), variantele sunt identice cu cele din Romania. Dar diferenta de pret de aprox. 1.500 Euro ramane (mai ieftine in Spania decat in Romania).

View Postbossake, on 14 noiembrie 2019 - 17:54, said:

In al treilea rand el facea niste comparatii luand pretul obtinut de el acolo cu pretul de pe siteul din Romania dar la noi la modelele dotate oricand la Dacia primesti 300-400euro discount (daca este programul rabla) iar daca nu este programul rabla reducerea obtinuta prin negociere poate fi si mai mare.
Comparatia am facut-o site pe site. Poate verifica oricine direct pe configurator:
https://www.dacia.es/ vs. https://www.dacia.ro/
Logan-ul diesel configurat de mine costa 12.000 Euro pe site-ul spaniol, iar cand am dat comanda, pretul oferit de reprezentanta a fost 11.500 Euro. Si vorbim de o masina data pe comanda, nu una aflata in stoc, unde se poate negocia pretul.

Edited by _Aemilius_, 15 November 2019 - 10:14.


#45
_Aemilius_

_Aemilius_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 27.01.2019

View PostThuraya_123, on 14 noiembrie 2019 - 19:50, said:

Nu te chinui. Acum sar toti cu pareri ca berlina e cea mai practica, cu cel mai mare portbagaj.
Nu incerca sa explici berlinarilor ca hayon-ul este extraordinar, nu vor intelege.
In Spania, intr-adevar vezi foarte rar berline (nu doar Dacia, ci orice marca in general). Vezi multe hatchback-uri si combi, hatchback din considerente de spatii reduse de parcare, combi din considerente de spatiu portbagaj cu gura mare de incarcare (combi + hayon).
Eu sunt berlinar din considerente de compromis. Hatchback-ul era perfect pentru naveta la munca si parcare (singur in masina), dar insuficient pentru iesiri de week-end si concedii anuale (cu familia). Hatchback era prea putin si combi prea mult. Asa ca am ales solutia de compromis, o berlina, buna pentru naveta la munca si suficient spatiu in portbagaj la iesiri cu familia, fara nevoie de hayon, ca nu car mobilier sau piese fixe de dimensiuni mari, ci doar bagaje...

#46
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View Postabac, on 14 noiembrie 2019 - 16:57, said:



^Post idiot^. Vreau sa am ocazia sa cumpar o Dacie care costa si este dotata cat o Skoda. Din pacare Renault a decis ca Dacia sa produca carute pentru cetatenii de mana a 4-a.
Dacia nu are model în clasa compacta. Logan/sandero sunt în clasa cu Fabia.

#47
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,222
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

La subiect, cand am vazut prima data Logan2  mi-a atras atentia cat mult loc e de la roata la aripi, mi s-a parut exagerat de mult.

Sa vezi cand vrei sa urci o bordura dinaia de 20 cm ce bine e sa ai atata loc la roata. Sau sa mergi prin niste hartoape. Daca ai avea o masina joasa ai "barbierii" totul de pe jos, inclusiv baia de ulei si ce mai e pe acolo.

Da lasa ma, ia-ti tu ce vrei si noi astia loganisti ne luam masina cu mult loc la aripi. Fiecare e liber sa isi ia ce vrea.

#48
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View Postunpuisor, on 15 noiembrie 2019 - 13:18, said:

Sa vezi cand vrei sa urci o bordura dinaia de 20 cm ce bine e sa ai atata loc la roata. Sau sa mergi prin niste hartoape.
Sau linie tramvai pe podul Grant ? :P

#49
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

View Postunpuisor, on 15 noiembrie 2019 - 13:18, said:



Sa vezi cand vrei sa urci o bordura dinaia de 20 cm ce bine e sa ai atata loc la roata. Sau sa mergi prin niste hartoape. Daca ai avea o masina joasa ai "barbierii" totul de pe jos, inclusiv baia de ulei si ce mai e pe acolo.

Da lasa ma, ia-ti tu ce vrei si noi astia loganisti ne luam masina cu mult loc la aripi. Fiecare e liber sa isi ia ce vrea.
Am avut Logan 9 ani, lasa-ma tu pe mine ca stiu f bine ce inseamna Dacia Logan.
Daca dai toata ziua la borduri de 20 cm si mergi preponderent prin hartoape, nu-ti iei Logan stepway!

Jenant ce motive slabe gasiti pt hidosenia asta, adica Logan Stepway, nu Logan clasic care are suspensia ok , potrivita bine pt drumuri mai nasoale si decenta pt drumuri bune.

#50
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Eu ma gândesc ca modelul e și pentru persoanele mai în vârstă sau ce prefera o poziție mai înaltă la volan dar nu vor Duster.

#51
aceton

aceton

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,793
  • Înscris: 11.04.2017
@Octavian Nu zic ca îmi trag ghiare pe ochi dar tocmai ce mi-am luat Logan de câteva luni. Dacă știam ca iese “hidoșenia” asta, mai așteptam. Garda la sol e singurul lucru pe care îl vroiam de la stepway pe logan. Atât.

#52
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Nu e o problema reala pt mine si nici nu comentez preferintele altora.
Sandero arata cumva, MCV la fel cu garda marita, Loganu...e trist rau.

Mai degraba as fi vrut sa vad "st line" ca la Ford, adica sa vina din start cu o suspensie mai tare si garda micsorata cu 15-20 mm.


#53
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017

View Post_Aemilius_, on 15 noiembrie 2019 - 10:13, said:

Daciile din Spania vin de la fabrica din Tanger (Maroc).

Asa se explica de ce in portul Tanger-Med, zona de incarcare era plina de Dacii noi care asteptau sa fie incarcate pe feribot.

#54
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,389
  • Înscris: 23.04.2007
Eu am urmarit site-ul german,bulgar si unguresc prin vara. Varianta cea mai ieftina de Logan era cu 490euro mai scumpa la noi decat la restul.
In acest moment,daca iau fix cursul bnr, in Bg e mai scumpa cu 20 euro (berlina cheala) iar in Hu e mai ieftina cu 530 euro. Avand in vedere ca ungurii cel mai probabil vand din cele fabricate in Romania, explicati-mi voi cum vine treaba asta.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate