Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul logan stepway
Last Updated: Nov 27 2020 21:00, Started by
Anonymous1986
, Nov 14 2019 14:41
·
0
#1
Posted 14 November 2019 - 14:41
[ https://i.ibb.co/3WhcVbf/logan-stepway-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Modelul Dacia Logan Stepway este disponibil cu motorizări pe benzină și motorină, cu puteri cuprinse între 75 și 95 de cai-putere. Motorizarea pe benzină este 0,9 TCe (90CP), iar cele diesel au o cilindree de 1,5 litri și dezvoltă 75, respectiv 95 de cai-putere. Prețurile de lansare sunt cuprinse între 10.250 euro (TVA inclus) pentru varianta echipată cu motorul TCe 90, și 12.150 euro, pentru varianta Blue dCi 95. Sursa https://www.google.c...ia-foto-1216705 Arata mai bine puțin fata de versiunea normala, dar parca e prea înălțat de spate Edited by Anonymous1986, 14 November 2019 - 14:42. |
#3
Posted 14 November 2019 - 14:47
Sunt si alte diferente tehnice? Sau doar aspectul? Ma refer la garda la sol.
|
#4
Posted 14 November 2019 - 14:48
Dacă ii punea și 4x4 era super, diferențe tehnice nu cred, poate ne spune cineva mai avizat
|
#5
Posted 14 November 2019 - 14:52
dacă nu-i un 4x4 adevărat cu reductor este numai o poveste 4x4 că rămâi împotmolit ca oricare 4x2 în noroi sau zăpadă
|
#6
Posted 14 November 2019 - 14:54
TruculMagic, on 14 noiembrie 2019 - 14:47, said:
Doar romanii o vor cumpara. Au sechele de la Dacia berlina, nu vor combi... |
#7
Posted 14 November 2019 - 15:00
EMPP, on 14 noiembrie 2019 - 14:52, said:
dacă nu-i un 4x4 adevărat cu reductor este numai o poveste 4x4 că rămâi împotmolit ca oricare 4x2 în noroi sau zăpadă Daca esti la ses/cimpie sau deal usor , nu se justifica 4x4 .A...o masina de firma , pentru interventii, poate, dar altfel...moft prostesc. |
#8
Posted 14 November 2019 - 15:23
"Daca esti sofer prost sau te bagi unde nu trebuie , ramii si cu 6X6 impotmolit."
Nu dupa unul s-a intamplat sa ma duc sa-l scot afara din te miri ce vagauna ...se aventureaza crezand ca daca scrie pe masina 4x4 gata , e si el ca cei de la off road . Masinile preparate sunt alceva dar costa , degeaba , ei nu pricep diferenta si basta . Corect, 4x4 pentru home use e mai mult moft si buget mai mare la intretinere, asta daca nu-ti plac sporturile de iarna sau sa mergi pe campuri arate acoperite de zapada . Am ramas cu 10x10 impotmolit acum 7 ani in noroi , am sapat 80 cm la roti dar aveam in spate o macara turn de 70 de tone sa o scot afara , nu am reusit numai cu tragator si impingator senilat . Pentru logan/sandero 4x4 trebuie schimbat tot la caroserie, trebuie sasiu altfel torsioneaza , nu rezista , creste pretul mult si ramane doar in vitrina . Diferente tehnice intre ele nu sunt doar garda la sol si designul care urca pretul cu 1500-2000Eu in plus fata de clasica , sunt scumpe plasticele adaugate . Edited by ldpe, 14 November 2019 - 15:23. |
#9
Posted 14 November 2019 - 15:24
ursamajor, on 14 noiembrie 2019 - 14:54, said:
Hateri, hateri, hateri... așa e, de-aia e plin în vest de Dacia. Ăia, în schimb, n-au gărgăuni la cap. "Românului" îi pute tot ce-i românesc. Sau zicala era cu rromului îi pute?... Romanii cumpara Dacia fara mare ezitare, dar in Vest Logan.ul se vinde destul de slab. In Germania sunt Sandero si Dustere la orice colt, insa dupa un Logan berlina dai cu tunul. Haionul face toata diferenta. Chiar si cu bancheta rabatabila, berlina este nepractica, tot nu ai cum sa iei cu tine o bicicleta sau un dulap mai mic. |
#10
Posted 14 November 2019 - 15:25
ursamajor, on 14 noiembrie 2019 - 14:54, said:
Hateri, hateri, hateri... așa e, de-aia e plin în vest de Dacia. Ăia, în schimb, n-au gărgăuni la cap. "Românului" îi pute tot ce-i românesc. Sau zicala era cu rromului îi pute?... |
|
#11
Posted 14 November 2019 - 15:37
"E prea scumpa 12.000 sincer. Iei alta marca noua la banii astia sau mai plusezi 1-2 mii."
Atentie la dotari ca la altul cumperi cheala iar pana in 15kEu Logan ramane cea mai rentabila dupa e alta poveste . Nu neglija fiabilitatea motorului nou dci de 95 cp , cam pune in cap multe motoare de renume , este foarte fiabil si zboara cu loganul la 1,1 tone. Edited by ldpe, 14 November 2019 - 15:38. |
#12
Posted 14 November 2019 - 15:40
In Spania cea mai vanduta masina e Sandero Stepway si Duster. Logan-urile sunt foarte rare, chiar si versiunea MCV. Din cauza asta, versiunea de top la Logan berlina (pe care mi-am comandat-o si eu) este echivalentul versiunii Laureate romanesti. Cu toate astea, preturile sunt in medie cu 1.500 Euro mai mici in Spania decat in Romania, la configuratii identice...
Daca acest Logan Stepway va avea succes, probabil va fi in Romania, nu peste hotare, pentru ca strainii prefera SUV-urile (Sandero si Duster). In ceea ce priveste garda la sol, Logan deja are 15cm, care este mai mult decat suficient pentru un 2x4... Avand in vedere ca in Vest, salariile medii sunt undeva intre 1.500-2.000 Euro, iar o Dacie (Sandero, Logan) are un pret mediu de 12.000 Euro, e de inteles de ce strainii opteaza pentru o Dacia. Pentru ca daca pastram raportul, e ca si cum romanii si-ar cumpara Dacie cu 12.000 RON... Si cine nu si-ar cumpara masina noua cu 12.000 RON (2.500 Euro)... Edited by _Aemilius_, 14 November 2019 - 15:49. |
#13
Posted 14 November 2019 - 15:44
Nu credeam ca o masina urata poate deveni si mai urata.
Inainte bagai pumnul intre roata si pasajul rotii. Acum bagi mingea de handbal. Arata ca o dacie pe picioroange. Cand despasesti tirul pe autostrada te duci direct in parapet daca nu te incordezi bine pe volan. Si pe langa dotari de cacat mai are si caroserie care nu este galvanizata complet. Cred ca e ultima masina produsa in europa la care nu se galvanizeaza caroseria complet ci se sudeaza din table galvanizate. Este o jignire a Renault la adresa romanilor masina asta cu materialele si echiparile astea. Cand ma uit la Skoda ma apuca disperarea. Skoda face masini premium mult peste Renault, nu carute. Nu reusim cumva sa mutam Dacia de la Renault la VAG ca sa avem si noi masini corespunzatoare secolului 21? Edited by abac, 14 November 2019 - 15:48. |
#14
Posted 14 November 2019 - 15:52
dimripper, on 14 noiembrie 2019 - 15:24, said:
Se refera probabil ca doar romanii vor cumpara acest model specific. Si intr.adevar, desi mult mai practic, MCV.ul este ocolit cu brio in Romania. |
#15
Posted 14 November 2019 - 15:52
O poza mai mica nu exista, cred ca asta are dimensiunea de avatar de la messenger, abia distingi ca e o masina in poza.
|
|
#16
Posted 14 November 2019 - 15:53
off topic ... Loganul va fi inlocuit de modelul Square
|
#17
Posted 14 November 2019 - 15:57
ursamajor, on 14 noiembrie 2019 - 14:54, said:
Hateri, hateri, hateri... așa e, de-aia e plin în vest de Dacia. Ăia, în schimb, n-au gărgăuni la cap. "Românului" îi pute tot ce-i românesc. Sau zicala era cu rromului îi pute?... Ce treaba are ce am zis eu cu ce zici tu ? Am zis BERLINA, LIMUZINA... Loganul se cumpara slabut in afara, in afara are succes Sandero, Duster si MCV-ul. Loganul limuzina se cumpara doar la noi cel mai bine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users