Pot sa pun benzina cu ulei amestecat in Logan 1.6 ?
#37
Publicat: 30 octombrie 2019 - 20:55
Chiar ma bucur ca voi scapa de comentarii inutile de facute doar pentru a le face.
Colegul nostru a fost in situatia in care avea nevoie de ceva si a intrebat daca se poate folosi alestec pentru a ajunge la un PECO. Asta este viata reala, nu povesti, se intimpla si trebuie sa stii ce poti face ce poti improviza si ce nu. Intreb "oamenii de stiinta" care`i raportul de amestec la un motor in 4T care consuma 1l ulei la 1000Km si merge cu o medie de 7l/100Km. Si sa nu uite ca acolo se foloseste ulei 4T, altceva decit cel 2T. Ce facem cind din start producatorul va spune ca masina consuma ulei de noua, ala il acceptati dar daca un user care stie ce face va spune ca se poate alimenta cu benzina amestec se lasa cu mizerii? Cam la cit vi se pare ca se duce amestecul a 3l 1:33 in 4l benzina, parca mai putin decit la una care consuma 1l/1000Km, sau nu? Matematica bat`o vina, trebuia scoasa de mult din scoli. Editat de Ion_Bumbu, 30 octombrie 2019 - 21:05. |
#38
Publicat: 30 octombrie 2019 - 20:57
Nu il cunosc personal pe Dl Bumbu dar, citind de-a lungul vremii, postarile Dansului am ajuns la concluzia ca are un spirit tehnic deosebit de bun deci cam aplic , cand este nevoie, tot ce spune.
Merg cu ochii legati pe ce spune Dl Ing Bumbu. Si, ca sa fiu la subiect, nu sunt probleme cu aceea cantitate mica de ulei in benzina. Editat de autom2, 30 octombrie 2019 - 20:57. |
#39
Publicat: 30 octombrie 2019 - 21:19
Ion_Bumbu, on 30 octombrie 2019 - 20:55, said:
Ce facem cind din start producatorul va spune ca masina consuma ulei de noua, ala il acceptati dar daca un user care stie ce face va spune ca se poate alimenta cu benzina amestec se lasa cu mizerii? Dar aici vorbim de 1,6 mpi 8v care nici la 250k km nu mananca gram de ulei , foarte bine gandit si piese bune bagate in el , e pacat sa bagi tu ulei daca el nu baga . Problema am spus unde apare , la depuneri si automat ce trage dupa ele - acest lucru nu se intampla la 1 data bagat ulei pentru 10-20km parcursi . Printre altele motorul de 1.0 model nou de la Logan are probleme grave la segmentii pistonului 2 , mananca 1 litru ulei/1000km , prost priectat sau piese proaste , sigur se stie dar tac ca ala in iarba si culmea ...consumul incepe exact dupa primul schimb de ulei , cel de uzina , pana acolo nimic - sa nu fie ce cred eu , stiu dar aditiveaza puternic si tac , cand te intorci la 10.000 km la service tu esti vinovat , e ca si cu semeringul de sinterom , stiau dar taceau si te tot rechemau sa-ti bage mastic desi stiau ca trebuie dat jos si bagat original plus toata distributia schimbata , asta s-a intamplat dupa un scandal , pana atunci a platit romanul . |
#41
Publicat: 30 octombrie 2019 - 21:42
Ideea era ce faci in caz de urgenta, stai ca popindaul avind combustibilul si uitindu`te ca curca`n lemne la 3l de amestec sau rezolvi problema.
Da, 1,6l nu consuma nimic, dar nici nu pateste ceva daca`i bagi acel ulei, al meu a primit vreo 3 ture de amestec sa n`o arunc, n`are nici pe gaia. O singura data aveam putina in rest destul de multa, uzual peste 1/2 rezervor. De ala de 1l SCe nu stiam ca ar consuma, despre el e vorba sau de noul 1TCe 100?. Daca la 1000Km consuma 50l amestecul este cam 2% ulei acelasi cu cel incriminat. Stiu balamucul cu cel de 1,2T de la ei, Nissan a rezolvat fara discutii, Renault aproape la fel , Dacia...pe banii clientului, segmenti prost proiectati, soft clapeta acceleratie la fel... N`am mai avut treaba cu service Dacia de 15 de ani, reparatiile le fac eu insa fiind Logan...nu prea am ce repara, tinichigerie, aia da dar o fac tot eu. De va fi sa schimb Logan=ul, si probabil va fi...habar n`am ce sa aleg, probabil Renault. @pufonel, dumneata crezi ca Patrolul este Trabant? Si ala merge cu amestec, daca te referi la Logan, citeste de ce a inceput discutia... |
#42
Publicat: 30 octombrie 2019 - 21:52
ldpe, on 30 octombrie 2019 - 21:19, said:
Da, este acelasi lucru . Dar aici vorbim de 1,6 mpi 8v care nici la 250k km nu mananca gram de ulei , foarte bine gandit si piese bune bagate in el , e pacat sa bagi tu ulei daca el nu baga . Problema am spus unde apare , la depuneri si automat ce trage dupa ele ... cand te intorci la 10.000 km la service tu esti vinovat , e ca si cu semeringul de sinterom , stiau dar taceau si te tot rechemau sa-ti bage mastic desi stiau ca trebuie dat jos si bagat original plus toata distributia schimbata , asta s-a intamplat dupa un scandal , pana atunci a platit romanul . Editat de Madalin80, 30 octombrie 2019 - 21:55. |
#43
Publicat: 30 octombrie 2019 - 22:09
Ion_Bumbu, on 30 octombrie 2019 - 21:42, said:
N`am mai avut treaba cu service Dacia Ala cand zice ceva,are experienta de pe la taxiuri. Mai repara masini si pe la altii,incarca baterii etc Tu doar sudura ai experimentat si cam atat, ai cont si pe daciaclub. Fișiere atașateEditat de Madalin80, 30 octombrie 2019 - 22:20. |
#44
Publicat: 30 octombrie 2019 - 22:27
Dragul meu, masinile, motoretele, mi le`am facut singur cind am avut timp, incepind cu Mobra, Carpati si in rest mecanica din armata cu Molotov, ARO M461, SR 132, ZIL, Steagu, au trecut prin miinile mele inainte de a avea 20 de ani, acolo daca doreai chiar invatai, aveai si de la cine.
Nu de experienta duc lipsa , pina nu demut doar de timp, acum ma ocup si de masini, asa mai un schimb de ambreiaj la un Subaru STi, mai la Logan, mai pe la Patrol si ma descurc cu astea, poate mai bine decit la sudat! Daca ati cauta ati gasi si foto cu Subaru...ala a fost interesant de lucrat. totusi, parca nu`i cazul de CV pe topic, nu sau mai nou discutam oamenii nu ideile, concepte?? Editat de Ion_Bumbu, 30 octombrie 2019 - 22:28. |
#45
Publicat: 30 octombrie 2019 - 22:52
ericmario, on 30 octombrie 2019 - 19:08, said:
Eu n-as risca, nici in ruptul capului. Nici daca merge si asa. Ion_Bumbu, on 30 octombrie 2019 - 20:55, said:
A mea nu mananca decat grame. Nu spun in gluma. Intre schimburi, nu pun nimic, cand il verific, este aproape unde a fost cu un an inainte. Deci, vorbim despre motoare actuale, nu de raba.
|
#46
Publicat: 31 octombrie 2019 - 17:20
Eu zic sa bagi doar un litru. Doi ii pastrezi in portbagaj in caz de urgenta. Cu ce mai e in rezervor nu ar trebui sa ai belele. Accelerezi usor pana la 50 Km/h si o lasi sa mearga la relanti scoasa din viteza Apoi bagi juma de rezervor minim sa diluezi basamacu’.
|
|
#48
Publicat: 01 noiembrie 2019 - 06:41
Ion_Bumbu, on 30 octombrie 2019 - 20:55, said:
Chiar ma bucur ca voi scapa de comentarii inutile de facute doar pentru a le face. Colegul nostru a fost in situatia in care avea nevoie de ceva si a intrebat daca se poate folosi alestec pentru a ajunge la un PECO. Asta este viata reala, nu povesti, se intimpla si trebuie sa stii ce poti face ce poti improviza si ce nu. Intreb "oamenii de stiinta" care`i raportul de amestec la un motor in 4T care consuma 1l ulei la 1000Km si merge cu o medie de 7l/100Km. Si sa nu uite ca acolo se foloseste ulei 4T, altceva decit cel 2T. Ce facem cind din start producatorul va spune ca masina consuma ulei de noua, ala il acceptati dar daca un user care stie ce face va spune ca se poate alimenta cu benzina amestec se lasa cu mizerii? Cam la cit vi se pare ca se duce amestecul a 3l 1:33 in 4l benzina, parca mai putin decit la una care consuma 1l/1000Km, sau nu? Teoretic averi dreptate cu consumul dar practic acel ulei consumat NU ajunge in motor prin sistemul de injecție al masinii ci ramane pe cămăși si astfel este ars de motor.de sistemul de injecție le era frica.oricum daca nu sunt impuritati in benzina merge si cu puțin ulei Matematica bat`o vina, trebuia scoasa de mult din scoli. Adevărat dar acel ulei consumat ramane pe cilindrii motorului si nu trece prin sistemul de injecție care ar putea avea de suferit dar nu din 4 litri de benzina cu puțin ulei Iar VW mănâncă de nou 1 litru de ulei intre schimburi de se crucesc clientii |
#49
Publicat: 01 noiembrie 2019 - 10:29
Babalusu, on 31 octombrie 2019 - 22:54, said:
Hai sa lamurim. Uleiul ala trece sau nu prin injectoare? Cei ce va laudati cu ulei in admisie etc blablabla.... cum face un injector ceata de ulei? Editat de andreic, 01 noiembrie 2019 - 10:32. |
#52
Publicat: 02 noiembrie 2019 - 15:48
Ati speriat omul cu atitea comentarii,probabil acuma cumpara camasi pistoane segmenti cuzineti axe cu came garnituri si ce se mai pune pe acolo.
Garantat si rezervor nou ca nu poate spala uleiul ramas pe el ,conducte pompa de benzina filtre etc. Bun topic de citit cind e frig afara si nu se poate merge la pescuit . |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi