Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
GOLF 5
Last Updated: Oct 15 2010 12:27, Started by
zoloft
, Mar 11 2006 15:33
·
0
#37
Posted 21 January 2008 - 22:45
A_Ionut, on Jan 21 2008, 18:25, said: Din impresiile unui proprietar de golf sport 1.4 tsi care ca si stil de condus circula cu maxim 80 in localitate si afara maxim 160 pana acum i-a luat cam 11 in oras si afara 7. Se comporta bine dupa cum spune el, e multumit de cum trage, fata de versiunile de 140,170Cp acest motor nu are compresor iar intercoolerul este racit cu apa fata de celelalte 2 unde intercoolerul este racit cu aer. Dar mai multe date despre acest motor aveti aici: http://www.enginefor...-122-cv-engine/ Interesant site-ul postat de tine Ionut, inclin spre acest motor de 122cp. Astept si utilizatori care sa prezinte date ref la costuri de intretinere si service ai celor doua motoare. Multumesc |
#38
Posted 22 January 2008 - 02:04
A_Ionut, on Jan 21 2008, 18:25, said: Din impresiile unui proprietar de golf sport 1.4 tsi care ca si stil de condus circula cu maxim 80 in localitate si afara maxim 160 pana acum i-a luat cam 11 in oras si afara 7. Genesis said: motorizari noi or sa fie, dar vor fi si cele vechi de pe G5. |
#39
Posted 22 January 2008 - 02:43
aaah eu credeam ca mai tin si mpi-ul. Tu de unde stii ca vine mai devreme decat septembrie? se spunea ca vine la geneva in primavara dar boss-ul a amanat pt salonul de la paris din septembrie. Pff stau in cumpana, nu prea stiu ce sa fac...banii ii am si ma si gandeam ca poate vad niste scoruri premium la VI. Desi parca au zis ca pretul se va tine la fel sau usor mai mic, doar costurile de productie vor fi scazute drastic. Si mai sunt curios cum ii schimba interiorul, sper ca nu tot Da Silva il deseneaza si pe ala..la Leon l-a facut prastie:)
|
#40
Posted 22 January 2008 - 13:07
Ma asa "se aude" , cum ca ar veni prin august , poate sf lui iulie , numai ca iti dai seama ca nu este nimic sigur. Dupa mine totul tine de aparitia focusului , concurentul direct si singurul care se bate cu golf pentru acelasi segment de piata ... ramane de vazut ce si cum. Cat despre interiorul golfului , nu stiu ce sa zic , se stie la nivel modial ca din pc de ved al interiorului leonul a fost o dezamagire si nu cred ca vor mai repeta gresala.
|
#41
Posted 01 February 2008 - 10:34
Nimic nou pe acest topic cam demult...Sunt asa de tacuti proprietarii de golf V?
Vreun proprietar nou de tsi 122CP nu a aparut? |
#43
Posted 01 February 2008 - 11:42
ionutzyankoo, on Feb 1 2008, 10:34, said: Sunt asa de tacuti proprietarii de golf V? Vreun proprietar nou de tsi 122CP nu a aparut? Un posesor de TSi 122 astept si eu pe forum, sa speram ca o sa apara vre-unu cat de curand. Edited by Vlad_int1, 01 February 2008 - 11:44. |
#44
Posted 19 February 2008 - 14:42
Vlad_int1, on Jan 17 2008, 18:45, said: Zici tu Ionut ca e asa simplu !? uite asta e dilema mea de vreo 2 luni incoa ... chip tunning de 130 cai (mai ales ca am cutie in 6 trepte) sau noul tsi ... crede-ma ca e incredibil de grea decizia; ideea e ca daca as stii sigur ca tsi-ul de 122 cai nu imi va consuma mai mult de 1-1.5 litrii decat consuma actualul tdi l-as vinde p-asta si l-as lua pe ala fara sa clipesc; problema e ca inca nu a aparut nici un tsi 122 cai pe strada si nimeni nu poate da niste cifre exacte cu comportamentul lui atat in buc cat si la drum lung , drept urmare sunt nevoit sa mai astept. |
#45
Posted 19 February 2008 - 19:06
Am adus in toamna un Golf 5 din Germania si cred ca daca chiar vrei Golf 5, poti lua linistit dieselul de 100 si de cp, fiindca daca stii ce sa ceri masinii merge de rupe si diesel, pare greu de creyut pana nu a vazut si eu cu ochii mei. Nu as indica benzinarele, fsi-ul e k, dar un consum de diesel este aproape imbatabil. Si de banii pe care vrei tu sa dai ityi iei un diesel super k + la revanzare cum a mai spus cineva mai sus pierzi mai putin fiindca este diesel. Mie la disel sincer imi place puterea aia constanta, care la benzinare daca nu ai ft multi cai se pierde pe parcurs.
|
#46
Posted 19 February 2008 - 21:10
``Deci m-am hotarat sa plec afara sa cumpar un Golf V undeva pe la 15-16000 euro.
Vreau cu max. 40.000 km din 2004 sau 2005 si sa aibe si ceva figuri pe ea: ESP; Climatronic; geamuri; genti; scaune sport. Nu stiu insa daca sa optez pentru 1,9 TDI sau 1,6 FSI; Aveti careva idee despre masinutza asta si care motorizare ar fi mai buna; Eu merg 85% in oras `` Nu ai cum sa dai asa mult pe un Golf V second. Eu am cumparat 2 bucati noi, in vara ,pe firma. La urmatoarele dotari: motor diesel 1,9 ,105 CP, climatronic bizona, pachet de drumuri grele (scut intarit, janta de 16, suspensii mai rigide), incalzire in scaune fata a costat 19.600 pret de lista ,la care am obtinut o reducere de 980 euro (5%) pentru ca am negociat (cu toti dealerii poti negocia) ,scazand TVA-ul (echivalentul in lei a 3537 euro) pentru ca l-am recuperat, mi-a iesit o suma finala de 15.033 euro + taxa de inamtriculare.Deci , in mod categoric nu ai cum sa dai 16.000 pe Golf V S.H. La banii aia iti cumperi A6. In ce priveste masina, -cu una dintre ele circula sotia- mie mi se pare excelent pentru femei Golf V. L-am condus si eu de cateva ori si nu m-a deranjat deloc in oras zgomotul sau asa-zisa lipsa a sprintului. E drept ca are sprint abia de la 40 km in sus. Pana la viteaza respectiva urca destul de incet. La viteze relativ mici , 40-100 km/h dieselul de la Golf V se comporta destul de bine ,chiar comparat cu masini cu motoare mari. |
|
#47
Posted 20 February 2008 - 08:26
Cu banutii aia iti iei aproape un GTI, dar eu sugerez sa iei varianta de 140 de cp diesel, e cel mai k, putere si consum super k. Merge masina de rupe si de la viteze mici. DAca iei masina asta te-ai scos
|
#48
Posted 20 February 2008 - 10:13
flo-ice, on Feb 19 2008, 14:42, said: Eu am de 1.4 122 CP TSI, e super motorul, imi place f mult cum merge, consumul mediu la un regim de mers oras-sportiv este de 9-10 Si in orice caz da si tu mai multe detalii despre ea: cat a costat , cati km are , comportamentul la drum lung ,rapoarte etc. Edited by Vlad_int1, 20 February 2008 - 10:25. |
#49
Posted 03 March 2008 - 21:26
Am un Golf V, 2,0 FSI, 150 cp, automatica DSG, 2005, 3 usi, de care sunt absolut indragostita si nu cred ca va exista masina mai buna si mai atragatoare pentru mine, atat pentru oras cat si in afara lui. Pentru mine e greu sa zic un consum, pentru ca stau in afara orasului si consumul este de fapt mixt, cam 10-11, pe bune, nu cel afisat.
Viteza maxima cu care am mers, evident nu in tara, a fost 230. Masina are acum 40.000 km si este impecabila. Toata viata mi-am dorit un Golf, este foarte compacta si eleganta. Nu stiu sa vorbesc in termeni tehnici, dar eu sunt foarte ultumita de ea si nu cred ca voi renunta prea usor. |
#50
Posted 05 March 2008 - 12:04
Vlad_int1, on Feb 20 2008, 10:13, said: Atuci te rog mult de tot sa pui si tu o poza cu computerul de bord unde sa iti afiseze consumul mediu pe ultimii km (nu cel care se reseteaza de fiecare data cand pornesti masina) , cu alte cuvinte consum mediu 2 (butonul de sub maneta din dreapta). Si in orice caz da si tu mai multe detalii despre ea: cat a costat , cati km are , comportamentul la drum lung ,rapoarte etc. Da da, asa vlad sa il facem pe om sa zica tot Eu am condus in ultimile 2 saptamani jumate cat am stat in gemania un golf V 1.9tdi 105 cp serie speciala united. avea dotari bune (clima bi-zone, scaune incalzite, volan, schimbator si frana de mana piele, senzori de parcare, de ploaie aprindere autom. faruri, coming home/leaving home s.a) Am luat masina de la europcar cu un consum de 7,1% si vreo 5500 km si am condus-o vreo 1200 km scazandu-i consumul la 6,9 (probabil inainte fusese condusa preponderent in oras). Am condus 70-75% pe autostrada in regim economic 140-150 treapta VI. viteza maxima atinsa 210 kmh-pe tahometru. La un drum de 230 km pe autostrada aveam consum 5,8-5,9. Ca si functionalitate si fineturi de interior nu cred ca mai are rost sa zic despre faptul ca nu i se poate reprosa nimic. pentru alte detalii va stau la dispozitie (desi e o masina si o motorizare asa de comuna incat nu stiu ce as mai putea adauga) |
#51
Posted 05 March 2008 - 12:59
ionutzyankoo, on Mar 5 2008, 12:04, said: viteza maxima atinsa 210 kmh-pe tahometru. La un drum de 230 km pe autostrada aveam consum 5,8-5,9. 2. Pe vitezometrul bordului nu cred ca ti-a aratat mai mult de 200 de km/h (asa arata la toate golfurile 105 cai tdi ) , decat daca avea cauciucuri cu talon mai mic , daca erai la vale sau daca era dereglat. |
|
#52
Posted 05 March 2008 - 15:27
1. Tachometer in germana inseamna vitezometru.
2. Corect. Viteza reala cam 185-187 km/h. |
#53
Posted 05 March 2008 - 15:32
Ein Tachometer oder Geschwindigkeitsanzeiger ist ein Messgerät zum Bestimmen der Geschwindigkeit in einem Fahrzeug.
|
#54
Posted 05 March 2008 - 15:36
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users