Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 

Achizitie Golf 6

- - - - -
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#37
disturbed

disturbed

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 12.01.2007
Iti mai zic si eu si stai cuminte. Daca nu ai bani, mai stange, sau cauta altceva. E genul de masina mai bagi jumate din pretul de achizitie in 1-2 ani. Si nu asta e neaparat problema, ci ca o sa te lase cand o sa iti fie lumea mai draga si in loc sa te plimbi, sa iti faci treaba cu ea, o sa stai cu orele pe forumuri, pe site-urile magazinelor de piese, prin service-uri si la telefon cu mecanici.
Sunt toate sansele sa te scoata din minti si sa te faca sa apreciezi loganul de care povesteai.

#38
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,966
  • Înscris: 04.10.2007

 waterman, on 22 iulie 2019 - 14:52, said:


Repet. Mitsubishi.
Diamonds are forever.
Adică nu se strică Posted Image
Eu eu am stat pe ganduri mult sa imi iau sau nu un Evo X (ralliart)... dar pana la urma am lasat-o balta,
Acum vreo 2 ani gasisem unu pe la 14.000 euro... Mi-a fost frica de intretinere ca e scumpa.

#39
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Probleme mari la golf 6 2.0 tdi 140 CP:

1. injectoare cu valori mari, nu se reconditineaza se schimba, 1200ron bucata cu injector vechi la schimb.
2. pompa de inalte face span, pentru ca e o eroare de proiectare si se freaca fier pe fier fiind lubrifiata doar cu motorina (care este uscata ca e Romania) asa ca face in timp pilitura si span, care afecteaza pompa de inalte, instalatia de motorina, injectoare, pompa si rezervorul. Reparatia necesita alta pompa+ 4 injectoare+ spalat si verificat restul.
3. distributia se schimba neaparat- pt ca nu esti sigur de km-
4. probleme la filtru de particule  care dupa ce se umple necesita inlocuire.
5. probleme la EGR electronic, cade pe la 200.000km+, inlocuirea costa 1400ron original + manopera vreo 600ron.
6. ambreiaj cateodata.

7. Daca ai bulan sa iei masina adusa de afara  in  90% din cazuri are softul dieselgate, care in loc sa faca regenerari la 500-700km le face la 150-250km, iar in timpul regenerarii din cauza ca se injecteaza motorina sa atinga 300grade+, se uzeaza piesele mult mai rapid, la asemenea temperatura. In timp cedeaza chestii.


Toate problemele de mai sus sunt mega prezente la toate motoarele 2.0 tdi si 1.6 tdi euro 5 indiferent ca vorbim de golf6, Passat, sau verisorii skoda/seat. Toate necesita sume de genul 1500-2000-4000ron sa le repari.  Benzina 1.6 mpi e mai fiabila de 100 de ori. Dar mai exista si alti producatori de masini care fac masini bune, doar ca mecanicii sunt prosti.

Mazda, Kia, Hyundai, Toyota sunt mega fiabile, dar nu exista mecanici priceputi decat la un schimb de ulei si placute de frana, in rest praf. Daca apare o problema trebuie sa cauti insistent pe cineva priceput, altfel schimbi piese pana gasesti problema din cauza mecanicilor incompetenti.

Edited by Deenman, 22 July 2019 - 15:13.


#40
pyxysh

pyxysh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 11.09.2008
Bun asa,m-am calmat cu golful,oricum maine ma duc oricum sa-l vad si multumesc celor care mi-au dat sfaturi,
daca vad altceva o sa mai postez.
Am retinut link-ul pus de Deenman cu Audi-ul ala A3 benzina cu motorizarea de 1.6 105 Cp
Multumesc tuturor

#41
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Vad ca s-a atacat lumea ca i-am spus ca macar sa iei masina ca lumea daca are kilometri. :lol: Kilometri nu se simt la fel in masini de clase diferite, daca te urci intr-un taxi de 350k si 2-3 ani din Germania arata exact la fel ca unul de 150.000, in fine la roman toate masinile "bune" raman la 147.000 km, indiferent de anul de fabricatie. :)

#42
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 05.11.2005
Gândește așa:
-daca-l iei si mai bagi 2000 euro tot stai cu regrete și fricã,
Ori pui in plus cca. 2000 de prima datã, ori iei ce au zis colegii.


#43
z_e_n_i_t_h

z_e_n_i_t_h

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 24.10.2011

 pyxysh, on 22 iulie 2019 - 14:31, said:

"De ce vrei neaparat Golf?"
Nu neaparat Golf,dar neaparat hatchback,pentruca pe linga mine va fi condusa si de fiica mea
proaspata posesoare de carnet de sofer.Na ...incerc sa impac si capra si varza.E greu.
Mai io va-nteleg,dar privind lucrurile din perspectiva unui posesor de Logan(benzina 2005)
Golful ala mi se pare nava extraterestra.N-am cei reprosa Loganelului nimic ca nu m-a lasat niciodata in drum
dar cand merg cu el,parca merg cu marfarul si ...na parca as vrea si eu altceva.
Bani  de BMW sau Audi nexam.
nu cumpara masina de la samsari. ei vand fie masini lovite si reparate prost, fie cu foarte multi km si risc major sa se strice. altfel cum ar face profit?
cauta o masina din tara, de la un proprietar serios, care a avut grija de ea si a facut reviziile la timp. daca iei o masina la 200.000 km, cu distributie schimbata, jante aliaj cu cauciucuri bune si discuri de frana schimbate recent ai scapat de o cheltuiala de 1000 euro.
golfurile 2.0 TDI de 140 CP sunt, in general mai scumpe dar poti gasi mai ieftin motorul 2.0 TDI de 110 CP.
pana in 2010 motoarele 2.0 TDI au EGR model simplu, usor de curatat si ieftin de schimbat. dupa 2010 s-a montat EGR cu racitor de gaze care se strica frecvent si costa apx. 2000 lei schimbarea
cu filtrul de particule e la noroc, dar o masina fara probleme la motor nu ar trebui sa aibe probleme la filtru de particule pana in 300.000km

#44
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006

 pyxysh, on 22 iulie 2019 - 14:07, said:

Stiu ce ziceti,dar la banii astia nu prea cred sa gasesc vreun golf diesel cu rulaj mai mic.

Sa stii ca exista si alti fabricanti si marci pe lumea asta,chiar daca-ti place asa de mult acel Golf 6.

#45
badboy69on

badboy69on

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,077
  • Înscris: 05.01.2008

 SpeedDemon, on 22 iulie 2019 - 14:11, said:

Poti sa iei un Megane 1.5 dci luata de noua din Romania, unic proprietar, piele, ac, poate si xenon si pe la 100.000 km.
Pt cotetul pe care vrei sa il cumperi eu mi-as pune deoparte vreo 4000 de euro doar pt posibilile reparatii in cel mai rau scenariu. Despre masina aia nu stii absolut nimic din istoricul ei.
Oricum si 2.0 tdi si 1.5 dci cam la fel de inutile in depasiri sunt.
Distributia e musai de facut cand ai dubii despre fostul proprietar sau istoricul masinii.
Nu "i"e VAG

#46
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,751
  • Înscris: 12.09.2015
De la golf 1 pana la Golf 4 masinile au fost exceptional de bune.De la Golf 5 pana in prezent sunt foarte slabe ,si asta o afla romanii pe pielea lor dupa ce le cumpara de la germanii dornici sa renunte le ele.La Corola ai aruncat o privire ?

#47
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018

 adisz, on 22 iulie 2019 - 16:13, said:

Sa stii ca exista si alti fabricanti si marci pe lumea asta,chiar daca-ti place asa de mult acel Golf 6.
Asa e, exista, nu zic nu, insa Golful e... Golf. De ce? Chiar initiatorul a spus-o cu subiect si predicat in postul #21.

@initiator, nici eu nu as lua masina de la samsarelul ala. In primul rind pentru ca te-a mintit. In al doilea rind pentru ca la acel rulaj (real), daca mai pui cit vei investi ulterior iesi la pretul unui Golf ok, prim proprietar, cu istoric cunoscut in reteaua VAG.

Ar mai fi varianta DASWelt unde iei masini de flota, rulate in Romania, km reali si servisate corect in reteaua VAG.

Edited by _R_A_D_U, 22 July 2019 - 16:22.


#48
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

 pyxysh, on 22 iulie 2019 - 14:59, said:

Loganul de nou e la mine,Km actuali 190.000 si inafara de ceva brate,bucsarai 2 rulmenti pe spate,
nu m-a necajit de loc,
Aha ... acum te inteleg cind zici

 pyxysh, on 22 iulie 2019 - 14:31, said:

...na parca as vrea si eu altceva.


PS

 waterman, on 22 iulie 2019 - 14:59, said:

Și nu mi-am lăudat mașina că n-am de ce.

Edited by adrian_r5, 22 July 2019 - 16:30.


#49
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007

 PiticVerde, on 22 iulie 2019 - 16:20, said:

De la golf 1 pana la Golf 4 masinile au fost exceptional de bune.De la Golf 5 pana in prezent sunt foarte slabe ,si asta o afla romanii pe pielea lor dupa ce le cumpara de la germanii dornici sa renunte le ele.La Corola ai aruncat o privire ?
Dupa ce au fost "inginerite" de samsarii nostri

#50
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011
pe mobile.de golf de ala cum vrei tu gasesti la 4500 euro. de ce sa dai 6200 ? asculta ce a zis tot forumul pana acum. ia masina benzinara si motor aspirat. lasa prostiile pentru altii.

#51
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007

 adisz, on 22 iulie 2019 - 16:13, said:


Sa stii ca exista si alti fabricanti si marci pe lumea asta,chiar daca-ti place asa de mult acel Golf 6.
Eu cred ca omul ar lua si altceva dar nu-i place copilului sa conduca Ford sau Renault :)

#52
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

 mirel3003, on 22 iulie 2019 - 15:09, said:

Eu eu am stat pe ganduri mult sa imi iau sau nu un Evo X (ralliart)... dar pana la urma am lasat-o balta,
Acum vreo 2 ani gasisem unu pe la 14.000 euro... Mi-a fost frica de intretinere ca e scumpa.

Evo X e catastrofa la intretinere, stricacios tare. Sunt motive pt care multi trag inca de Evo IX. Singurele masini puternice chiar fiabile din ultimii ani ar fi Toyota GT86 sau Megane 3 RS (2011+). Personal GT86 mi se pare totusi lent si scump...drift tax. Adica na masina aia are nevoie de kit supercharger.
Poate am eu aversiunea fata de produsele VAG din cauza ca pe toti ii aud cu probleme la cotetul lor VAG, dar problema e ca nici nu prea vad oameni sa ia VAG la 40.000-50000 km si la 120.000 sa le lase. Nu, romanu vrea VAG la 350.000-400.000 km dus la 157.000. Posted Image
La 14.000 un Evo e cazatura totusi. Nu e o masina fiabila, e faina cand merge, dar pretul e umflat din cauza ca e un cult-car.
Lancer-ul normal e masina buna... dar mi se pare totusi cam barbar interiorul. E aproape la fel de horror ca la Renault-urile <2008.

 paco rabanne, on 22 iulie 2019 - 14:17, said:

Posted Image Posted Image Posted Image
Daca incerci o jucarie pe la 250+ de cai si relativ usoare nu te mai intorci in veci la "civile". Crapam in spatele unuia cu Bora 2.0 TDI pana isi termina depasirea sa il pot depasi si eu pe el instant, oricum voi astia cu diesel va cred in stare sa mergeti economic si in depasiri. Posted Image

Am fost adept motor aspirat dar nu merita, sunt depasite, chiar si alea 3.0l. Statul roman si mecanismul RCA nu tine cont decat de cilindree.
Poti sa iti iei 2.0 turbo de 300 cp si platesti accelasi taxe si rca aproape la fel ca unu cu 1.9 tdi 105 cp. Posted Image
Si decat 2000 de lei pe an, mai bine un turbo nou la 10+ ani si gata. Adaugi rca la 3000+ de lei pe an si deja n-are rost.

Edited by SpeedDemon, 22 July 2019 - 20:28.


#53
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009

 waterman, on 22 iulie 2019 - 14:41, said:

E beton. Mă deranjează doar o singură chestie. Când aprind farurile  se dim-ează displayul HU prea mult și nu se vede titlul melodiei dacă e soare puternic afară.
În rest e beton.

În primăvară îi pun fund de Evo.
Ca ăsta

difuzor evo 2.jpg

Sorry de deraiere.

On:

Ai pm cu niște Lancer-uri din Cluj.

Posted Image Nu vezi titlul? Posted Image

Si la mine se dimeaza displayul rudimentar, a inceput dupa ce au spalat-o pe la interior niste unii. Sunt niste conectori/mufe ceva, ii mai dau un pumn isi revine Posted Image
Da-mi un pm cu o poza cu masinuta ta. Gand la gand :)

Edited by spe_ripper, 23 July 2019 - 06:46.


#54
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

 adrian_r5, on 22 iulie 2019 - 16:29, said:

PS

Ai report pentru glume de căcat.
Așa oficial și pe față.

Și de azi ai ignore pentru că nu știi să glumești elegant.
Ai glume de autobază.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate