Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cont amazon blocat dupa o tranzactie
Last Updated: Nov 28 2023 11:18, Started by
csi1
, Jul 14 2019 06:15
·
1
#1
Posted 14 July 2019 - 06:15
Am comandat ceva de pe amazon DE si mi-au blocat contul apoi in acelasi email imi spun sa intru si sa urmez instructiunile. Am verificat pe card si au efectuat o tranzactie de doar 1,5 $ . Cum pot sa le trimit informatiile cerute daca am contul blocat ?
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" There was a problem confirming your payment information. To prevent potential misuse of your payment card, we have placed your orders on hold and locked your account. You will not be able to place orders until we verify your information. To resolve this issue, we need to verify a recent statement for your Mastercard ending in 90. To upload your statement to our secure document portal, log in to your account and follow the instructions. The following information must be clearly displayed on the statement: -- Your name and billing address. -- The last 4 digits of the card number. For your protection, make sure that only the last 4 digits are displayed. """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" |
#2
Posted 14 July 2019 - 06:25
raspunzi la e-mail !
te banuiesc ca esti ... "putin" furacios ! daca cumparai dintr-o tara normala, nu exista aceasta verificare. exemplu : Maroc Edited by benetusseryo, 14 July 2019 - 06:36. |
#3
Posted 14 July 2019 - 06:42
tks , am raspuns deja la email. probabil din cauza oboselii , e ora zero la mine.
|
#4
Posted 14 July 2019 - 07:07
Ia incearca totusi sa te loghezi, poate mailul ala e un scam sau cum ii zice. Vezi si daca reusesti cumva sa le telefonezi.
|
#5
Posted 14 July 2019 - 07:11
e o masura de securitate de-a lor, probabil ai bagat cardul unei alte persoane fata de cea care apare inregistrata pe cont
ar trebui sa te poti loga in cont si sa-ti apara direct formulare ca sa le uploadezi date pe care ti le solicita |
#6
Posted 14 July 2019 - 07:49
benetusseryo, on 14 iulie 2019 - 06:25, said:
raspunzi la e-mail ! te banuiesc ca esti ... "putin" furacios ! daca cumparai dintr-o tara normala, nu exista aceasta verificare. exemplu : Maroc Mie mi s-a intamplat acelasi lucru locuind in Germania, asta inseamna ca Germania nu e o tara normala ??? Le-am trimis pe fax prima pagina a contractului bancar impreuna cu cardul pus deasupra (astfel incat sa se vada numarul lui). Contul a fost deblocat si de atunci nu am mai avut probleme. NU are legatura cu tara emitenta a cardului, pur si simplu asta e politica lor. Nu este nimeni banuit a fi "furacios". De cateva ori pe an , amazon-ul inaspreste(temporar) securitatea (reintroducere nume utilizator si parola, introducere cod de securitate primit pe mail/telefon, reintroducere numai parola) la fiecare accesare a contului (in special setarile pentru cont, lista cu comenzi ....) Offtopic : amazon-ul e cuminte, ebay-ul este si mai enervat din punctul acesta de vedere. Aici, simplul fapt ca te-ai logat de pe un IP care nu provine din aceeasi zona in care locuiesti duce la blocarea automata a contului si implicit cerere de resetare a contului . Pentru fiecare device in parte care incearca sa acceseze contul in conditiile de mai inainte. |
#8
Posted 14 July 2019 - 09:44
Eu nu comand niciodată de pe Amazon .
Ei sunt mult mai furaciosi . |
#9
Posted 14 July 2019 - 11:43
Quote Am verificat pe card si au efectuat o tranzactie de doar 1,5 $ . Asa verifica ei contul tau bancar. Daca tranzactia are loc e ok. Daca nu, atunci e problema. Apeleaza la suport. Era cineva pe forum care lucra la ei la suport dar nu stiu dac va vedea topicul tau. Ai putea verifica si cu banca la care ai cardul sa vezi de ce nu s-a realizat tranzactia. Edited by eiffel, 14 July 2019 - 11:44. |
#10
Posted 14 July 2019 - 14:28
tranzactia initial s-a efectuat , am primit email de confirmare apoi peste vreo 30 minute am primit altul din care am citat in primul post. cardul e de la citibank pe numele meu doar ca adresa e in US(adresa companiei unde lucrez). il folosesc ca are rata de schimb foarte buna comparativ cu cel pe care il am de la bcr.
la ebay nu am avut niciodata probleme, platesc cu paypal unde am atasate ambele carduri . aseara am comandat pe amazon un set de trolere american tourister pentru ca erau la un pret foarte bun . |
|
#11
Posted 14 July 2019 - 19:37
Deci IP romanesc si card american - te miri ca a iesit cu blocaj ?
|
#12
Posted 15 July 2019 - 01:21
nu e IP romanesc , doar trimiteam in RO cumparaturile
un coleg mi-a spus ca a avut o situatie similara si a trimis fax cu contractul de la banca . eu nu mai trimit nimic, daca nu rezolva nimic pana maine o sa cumpar din alta parte si gata. |
#13
Posted 15 July 2019 - 06:13
Daca-l trimiti cu optiunea "cadou" n-ar trebui sa ai probleme.
|
#14
Posted 15 July 2019 - 12:34
csi1, on 15 iulie 2019 - 01:21, said:
nu e IP romanesc , doar trimiteam in RO cumparaturile un coleg mi-a spus ca a avut o situatie similara si a trimis fax cu contractul de la banca . eu nu mai trimit nimic, daca nu rezolva nimic pana maine o sa cumpar din alta parte si gata. |
#15
Posted 16 July 2019 - 02:50
azi mi-au deblocat contul si am putut sa atasez documentele cerute.
""We will review your statement and email you within 24 hours. Please do not create new Amazon accounts until we verify your billing information. Any new orders that you place might be delayed.""" |
|
#16
Posted 20 July 2019 - 01:55
nu s-a schimbat nimic cu toate ca am primit email ca in 24 ore o sa deblocheze comanda/contul. intr-un fel ma bucur ca am citit review-uri proaste la gentile comandate .
psihologii nu-s prosti, am fost catalogat coleric primar la un test , pe intelesul meu explicatia a fost ca ma uit doar dupa ce dau cu capul |
#17
Posted 14 February 2022 - 12:11
Anul trecut am inceput sa imi cumpar carti de pe amazon uk si amazon de si am folosit cardul revolut pentru plati. Toate bune si frumoase, anul asta am primit un kindle si mi-am luat destule de multe ebooks intr-o perioada scurta de timp, folosind acelasi card ca pana acum. Vineri mi-au blocat cei de la amazon contul si mi-au cerut acte care sa arate ca e cardul meu si le-am trimis card confirmation care avea absolut tot ce imi cereau (billing name, billing address, phone number si last 4 digits of the card) si o lista cu tranzactiile recente in care imi apare numele, adresa si ultimele 4 cifre de la card. Chiar daca tot ce le-am trimis contine ce mi-au cerut, tot primesc raspuns ca nu e indeajuns ca dovada ca e cardul meu.
Am sunat si de 3 ori la customer service si cei 3 tipi de care am dat mi-au inchis toti in nas dupa ce le-am explicat problema. Nu stiu ce sa fac, kindle-ul primit e bun de nimic acum si toti banii pentru ebooks s-au dus pe apa sambetei? Ce trebuie sa le dau ca sa imi deblocheze contul? |
#18
Posted 14 February 2022 - 13:31
Le-ai dat documentul Confirmare card?
In Revolut, îl găsești în Profil - Documente - Confirmare card Apare antetul Revolut, cu numele tau și tranzacțiile cardurilor tale Revolut. Le-ai dat documentul Confirmare card? In Revolut, îl găsești în Profil - Documente - Confirmare card Apare antetul Revolut, cu numele tau și tranzacțiile cardurilor tale Revolut. Deci și cele făcute către Amazon. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users