Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 

Hyundai Ioniq PHEV 2018

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
344 replies to this topic

#1
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012
Ca sa il parafrazez pe Mirabeau care are Mitsubishi PHEV:
Despre cum am ajuns la acest model (mai exotic) ar fi multe de spus. Versiunea scurta ar fi:
- utilizator Honda de peste 10 ani (Accord si CR-V)
- donat CR-V sotiei la schimb cu Renault Grand Scenic 1.6 Diesel
- descoperit inventie numita filtru de particule si nevoit sa schimb filtrul
- descoperit ca masinile diesel trebuie sa iasa afara din oras, ai, n-ai treaba, precum cateii...filtrul de particule a incercat de peste 10 ori sa se regenereze dar la drumurile mele de 10-15 km a dat chix.
- gasit total intamplator pe forum sotpedia discutii despre masini PHEV.
-Vazut pe youtube Ioniq PHEV. ..mi-a placut masina iar autonomia ei electrica de peste 50 km imi venea manusa.
Am multe drumuri prin oras, am priza  acasa si priza la depozit...deci pot sa trag spre 100 km autonomie electrica pe zi daca o incarc si la munca.
-Mers la Hyundai Brasov sa o cumpar cu vise ca in 3-4 luni poate ajunge.
-Agentul de la Hyndai destul de pesimist: ca sunt multe comenzi pe Norvegia si Suedia (zicea ceva de 2500 buc comenzi ferme numai in Norvegia) asa ca in Romanica mai incolo. Cat de incolo? Poate la anul...
-Dar pot macar sa o vad? Avem o Hybrida care trebuie ridicata zilele astea.
-Vazut, placut directia acasa si intrat pe Mobile.de
Gasit masina veche de 1 an la 30.000 km langa Munchen cu 20500 plus TVA. (una noua era pe la 28.000 euro)
Sunat, rezervat, luat bilet de avion, achizitionat pe firma venit in goana acasa.
Cam asta a fost itinerariul.
Ca prime impresii:
Feelingul este ca atunci cand am trecut de la Nokia cu butoane la primul smartphone (era un HTC)
Faptul ca pleaca de pe loc in liniste totala te face sa te simti mai Zen, mai relaxat.
Faptul ca imi arata dupa 1300 km consum mediu de 0.3l/100 km ma face sa zambesc.
Nu am probleme cu banii, stiu ca nu in economia asta stateam dar tot iti da o placere sa vezi ca nu mai bagi fum in trafic si mergi aproape moca.

In Brasov am ginit o parcare subterana in centru cu prize (8 bucati)…de acum acolo e locul meu de parcare cand stau 2-3 ore prin oras cu kinderii.
Sa iau iaurt de la Auchan? Dar nu mai bine ma opresc la Kaufland? :)
De ce PHEV si nu Electrica? Nu imi place sa traiesc senzatia de range anxiety. Mai am de facut drumuri prin tara si vreau sa le fac relaxat.
Nu vreau sa merg cu 80 la ora pe autostrada ca sa mai castig 10 km. De felul meu merg repede, unde imi permite drumul chiar si cu 150 -160 km la ora. Pentru mine timpul inseamna bani. Daca merg cu 80-100 adorm... nu e de mine mersul piticului, poate la pensie.
Asa ca la jucaria asta, daca de la 60km autonomia scade la 35km pentru ca trag de ea nu ma deranjeaza…faptul ca nu a pornit motorul e un castig pentru mine si pentru copiii mei.
Oricum pe centura Brasovului de la 160km am coborat la 120-130 km/ora ca sa nu porneasca motorul pe benzina.
Consumul mi se pare fabulos si la drum lung.
Din Viena la Brasov 5.3 l/100km in conditiille in care bateria era spre zero si mers intins cu 150-160 km/ora pe autostrada. Se pare ca are o aerodinamicitate buna.
Alte castiguri remarcate de sotia: abia astept sa ma trimita undeva: piata, gradinita copiii etc ca sa am un motiv sa o conduc.
Ma gandesc serios si la niste concedii sa lasam CRV-ul acasa si sa mergem cu Ionica.
Bateria are 8.9 kw, se incarca in 3 ore si 15 min acasa daca e aproape goala; la Kaufland in 2 ore jumate.Incarcarea e limitata la 3.7 kw
O incarc de fiecare data unde am timp si loc (90% din cazuri job si acasa) chiar daca sunt la 80% cu bateria. Nu se stie cand am nevoie de mai multe drumuri si mai bine ma prinde cu ea full.
Cam atat deocamdata.
Daca aveti curiozitati o sa incerc sa raspund.

#2
black1990

black1990

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,290
  • Înscris: 09.04.2008
poze?

Sa o stapanesti sanatos !

Edited by black1990, 18 June 2019 - 16:22.


#3
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,734
  • Înscris: 01.12.2018
sa va jucati impreuna multi ani!

#4
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Sa o stapanesti sanatos. Mistoaca.

#5
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postblack1990, on 18 iunie 2019 - 15:52, said:

poze?

Ajung acasă si pun poze.

#6
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Sa o folosesti sanatos.
Intr-adevar se pare ca Ioniq a prins bine pe Norvegia. Chiar ieri vazusem una in fata mea si chiar mi-a placut cum arata. Cel putin arata a masina comparativ cu BMW i3 care mi se pare o gluma....
Sa o stapanesti sanatos.
Intr-adevar consumul este mic la hibride, chiar cu mult sub diesel comparativ la aceiasi capacitate cilindrica. Asta nu inteleg unii cand vor masina noua....vor diesel. Nu tata, noua automat electrica sau hibrid in functie de utilizare. In schimb urasc hibridele care nu sunt plug-in...mi se pare ca le lipseste ceva.
Sa o stapanesti sanatos.
Poze nu am nevoie ca stiu cum arata Posted Image (pentru useri )

Edited by tehnics, 18 June 2019 - 16:31.


#7
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
bine ai venit in secolul 21! :)

ar fi interesant sa testezi pe unde ai ocazia si alte hibride/electrice sa vezi ce diferente sunt intre ele.

#8
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Felicitări si sa o stapanesti sănătos. Si pe mine ma bătea gândul la un Ioniq dar HEV, fiindcă nu am posibilitati de încărcare. Faptul că are DCT in loc de CVT mă făcea să o prefer in locul unui Auris deoarece fac drumuri lungi mai mult.
La noi la dealer însă, nu au Ioniq nici expus darmite de drive test iar abordarea dealerului este de a te descuraja din start in cumpărarea unei hibride in favoarea modelelor pe benzina si mai ales diesel, din păcate.

#9
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postblack1990, on 18 iunie 2019 - 15:52, said:

poze?

Sa o stapanesti sanatos !

Atasez cateva poze.
Dupa ce am plecat de la dealerul Hyundai din Germania si am facut plinul...am avut un soc. Cata autonomie? apoape 1200km? Bine ma...si marmota invelea ciocolata imi spun eu.
Dupa doua saptamani de la ultimul plin am facut 1300 km si doar un sfert de rezervor golit. Daca tot fac drumuri scurte s-ar putea sa mai ajung la benzinarie peste cateva luni.

Cum spunea un tip pe forumul international Ioniqforum.

"Unexpected PHEV problem
Something I didn't think about when researching. I had to buy a window squeegee today. With almost 700 miles and still over half a tank of gas my rear window was hard to see through at night from all of the road grime. I'm used to washing my windows at the gas station every 350ish miles. It's a nice problem to have!"

Attached Files


Edited by raven75, 18 June 2019 - 17:37.


#10
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
superba masina, la noi cred ca PHEV-ul e masina ideala.
O incarci in oras / acasa si mergi relativ gratis. In afara da-i cu gaz si electric.
Cum se comporta la drum intins? Are functii de autonomous driving?

#11
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Posttehnics, on 18 iunie 2019 - 16:30, said:

Sa o folosesti sanatos.
Intr-adevar se pare ca Ioniq a prins bine pe Norvegia. Chiar ieri vazusem una in fata mea si chiar mi-a placut cum arata. Cel putin arata a masina comparativ cu BMW i3 care mi se pare o gluma....
Sa o stapanesti sanatos.
Intr-adevar consumul este mic la hibride, chiar cu mult sub diesel comparativ la aceiasi capacitate cilindrica. Asta nu inteleg unii cand vor masina noua....vor diesel. Nu tata, noua automat electrica sau hibrid in functie de utilizare. In schimb urasc hibridele care nu sunt plug-in...mi se pare ca le lipseste ceva.
Sa o stapanesti sanatos.
Poze nu am nevoie ca stiu cum arata Posted Image (pentru useri )
Pe mine masina m-a cucerit si mi-a scos din cap dizelache.
Pe viitor doar PHEV sau electrica cand o ajunge la 1000 km declarati adica 600 km alergati in ritmul meu.

#12
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View PostdanX, on 18 iunie 2019 - 17:39, said:

superba masina, la noi cred ca PHEV-ul e masina ideala.
O incarci in oras / acasa si mergi relativ gratis. In afara da-i cu gaz si electric.
Cum se comporta la drum intins? Are functii de autonomous driving?
Asa e...eu insa sunt atat de prost informat ca doar de o luna am aflat de varianta asta de masina.
Are toate functiile pe ea: pastrare a benzii, cruise control adaptiv, senzori pietoni. Poti seta pe 3 nivele cat de repede sa puna frana singura (slow, normal si fast).
Ce nu are: piele pe scaune dar nu simt lipsa si senzori laterali de atentionare la oglinda ca vine unul tare din spate cand vrei sa depasesti.
Pe autostrada, cand am venit cu ea din Germania, am mers zeci de km miscand doar putin volanul o data la 30 de secunde (cand ma atentiona sa pun mana pe volan). In rest accelera, frana si tinea banda singura. Ba am prins si ceata intr-o dimineata si a franat inainte ca eu sa vad masina din fata...foarte utili senzorii.
Cu alte cuvinte la drum intins foarte comod si relaxant de condus.

#13
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Mai bine ca nu ai piele. La mine a fost întotdeauna un criteriu de alegere a mașinii. Nu îmi place, cu toate sistemele de încălzire, ventilare sau răcire vara tot te coci în ea iar iarna tine frig.

#14
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,973
  • Înscris: 06.04.2007
Deci tare masinuta si apreciez ca ai dat informatii utile asa la cald, binevenite direct de la proprietar.
Am sa-ti urmaresc jurnalul, drumuri bune !


#15
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 raven75, on 18 iunie 2019 - 18:06, said:

Asa e...eu insa sunt atat de prost informat ca doar de o luna am aflat de varianta asta de masina.
Are toate functiile pe ea: pastrare a benzii, cruise control adaptiv, senzori pietoni. Poti seta pe 3 nivele cat de repede sa puna frana singura (slow, normal si fast).
Ce nu are: piele pe scaune dar nu simt lipsa si senzori laterali de atentionare la oglinda ca vine unul tare din spate cand vrei sa depasesti.
Pe autostrada, cand am venit cu ea din Germania, am mers zeci de km miscand doar putin volanul o data la 30 de secunde (cand ma atentiona sa pun mana pe volan). In rest accelera, frana si tinea banda singura. Ba am prins si ceata intr-o dimineata si a franat inainte ca eu sa vad masina din fata...foarte utili senzorii.
Cu alte cuvinte la drum intins foarte comod si relaxant de condus.
Nu eram fan al sistemelor autonome, le testasem in cateva masini de generatie mai veche si cea mai enervanta chestie era ca "pendula" intre marcaje, nu tinea chiar drept.
Am mers insa de curand cu un Focus Mk4 si mi-au placut maxim, dupa o scurta perioada de adaptare cand instinctele spun "PANICAAA" cand trage singura de volan.

Scaunele de piele, chiar ventilate si incalzite, tot inutile mi se par. Vara pana se racesc sintetizezi sare pe haine, iarna ingheti. Sunt bune daca ai permanent parcare subterana.

Farurile sunt LED? Au si functie adaptiva, care tine faza lunga si simte masinile din fata?

Nu vrei sa ii pui GPL :) ?

#16
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 danX, on 19 iunie 2019 - 06:54, said:

Nu vrei sa ii pui GPL Posted Image ?
Ce ar mai fi...

#17
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012

 raven75, on 18 iunie 2019 - 17:36, said:

...s-ar putea sa mai ajung la benzinarie peste cateva luni.


să ai în vedere că benzina „stătută” face niște produși de oxidare, denumiți „gume”, care au prostul obicei să-nfunde sitele prin care tre să treacă benzina!

#18
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 gushpi, on 19 iunie 2019 - 12:21, said:


să ai în vedere că benzina „stătută” face niște produși de oxidare, denumiți „gume”, care au prostul obicei să-nfunde sitele prin care tre să treacă benzina!

"Boss, baga-mi si mie de 50 de lei" o sa treaca de la X5-ari rupti in QR la PHEVisti tematori ca li se strica benzina in rezervor. :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate