Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Adaugare watermark, gen Mediafax

Sri Lanka in faliment

La multi ani @VladVladd!
 RADIO BRAILA DENS FM

Amplificator yamaha as 501 in pro...

Electrician sau Instalator sanitar?

Cate placute RAM sa adaug?
 Modul step up dc to dc legat de p...

Cost autorizație de construi...

ajutor vita de vie

Instrumentala
 Duba 4x4

Ca PFA eu platesc cu 4% mai mult ...

clickul se invarte continuu ajutor

unde preschimb franci elvetieni d...
 

Cum a fost posibil ca pe 9/11 pilotii sa nimereasca turnurile gemene?

  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#37
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View Postiladi, on 21 mai 2019 - 11:46, said:

Or fi mancat spanac
Da, altfel nu se explica. Nu redbull iti da aripi, ci spanac iti da aripi.

Teroristul o fi claxonat el cand a vazut ca se apropie de geaman, dar a fost prea tarziu. Si avioanele au claxoane.

Titispanaci se numesc.

Edited by OriginalCopy, 21 May 2019 - 12:39.


#38
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,977
  • Înscris: 25.01.2007

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 11:10, said:



Nu e convingator. Nu exista scoli de zbor sa te instruiasca sa lovesti zgarie-nori.
Tu gândești când scrii? Crezi ca exista scoli de șoferi care te învață cum să te izbesti de un copac, de exemplu?

#39
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View Postslai, on 21 mai 2019 - 12:37, said:

Tu gândești când scrii? Crezi ca exista scoli de șoferi care te învață cum să te izbesti de un copac, de exemplu?

O blonda se duce la frizer. Are pe cap casti de ascultat muzica. Se aseaza si comanda freza.

Frizerul ii da castile jos ca sa o poata tunde. Intr-o clipita, blonda cade lata, murind. Vine politia sa vada ce s-a intamplat.

Criminalistul duce castile la ureche si aude in loc de muzica "inspira, expira, inspira, ...".


Asa si cu spanacii: totul trebuie specificat penibil de exact. Ce creativitate, da-o-n masa de spanac ca face titi.

Edited by OriginalCopy, 21 May 2019 - 12:42.


#40
gushpi

gushpi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,269
  • Înscris: 17.01.2012
mai bine întrebai UNDE DRAKKU erau elicopterele alea babane de asalt (care pot căra un tank) să culeagă bieții oameni înainte ca aceștia să zboare de la ferestre?

că elicopterele jurnaliștilor forfoteau în jurul apocalipsei, iar air-force era la garaj...

#41
sylvius

sylvius

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,199
  • Înscris: 01.01.2007

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina...

Nu doar aparent... Posted Image

#42
qawHaq1

qawHaq1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 14.03.2014

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina...
Dap... La fel de bine puteai să întrebi cum nimeresc piloţii pista de aterizare exact pe dungă.

#43
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019

View Postslai, on 21 mai 2019 - 12:37, said:


Tu gĂąndești cĂąnd scrii? Crezi ca exista scoli de șoferi care te Ăźnvață cum să te izbesti de un copac, de exemplu?

Au coborat extrem de rapid si cu viteza foarte mare. Nu se invata nicaieri asemenea manevre.
La viteza aceea, portanta este de 3 ori mai mare pt ca densitatea este de 3x mai mare. Ca avionul sa aiba aceasta evolutie, ar fi insemnat sa coboare pe o traiectorie in forma de arc de cerc ai sa existe o forta centriguga care sa compenseze aceasta portanta uriasa. Asta inseamna ca pasagerii au fost supusi la o suprasarcina de cel putin 2G.

Edited by titispanac, 21 May 2019 - 12:48.


#44
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View PostqawHaq1, on 21 mai 2019 - 12:47, said:

Dap... La fel de bine puteai să întrebi cum nimeresc piloţii pista de aterizare exact pe dungă.
Pista se apropie de avion, nu avionul de pista.

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 12:48, said:

Au coborat extrem de rapid si cu viteza foarte mare. Nu se invata nicaieri asemenea manevre.
Teroristii manaca mult spanac, d-aia au forta si invata cum sa faca manevrele. Acolo e de tine:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FLL9oP1RmvA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 12:48, said:

Asta inseamna ca pasagerii au fost supusi la o suprasarcina de cel putin 2G.
Da, 2Gul e problema, ca pe teroristi asta ii preocupa: comfortul pasagerilor.

Ba tu esti real? :lol:

#45
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,470
  • Înscris: 30.10.2003
Acum off topic:
E titispanac sa țițispanac?

#46
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019

View PostqawHaq1, on 21 mai 2019 - 12:47, said:


Dap... La fel de bine puteai să ĂŽntrebi cum nimeresc piloţii pista de aterizare exact pe dungă.

Am scris de vreo 2-3 ori cum.

#47
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 113,129
  • Înscris: 07.02.2003

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.
Nu vreau sa se dezbata teorii ale conspiratiei, ci sa se axeze discutia pe chestiuni demonstrabile.
Exista suprafete de control, stabilizatoare, eleroane etc... sistemul hidraulic functioneaza fain, e imposibil sa nu te incadrezi daca stii sa pilotezi.

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 12:48, said:

Au coborat extrem de rapid si cu viteza foarte mare. Nu se invata nicaieri asemenea manevre.
Ba da, se invata.

#48
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 229,403
  • Înscris: 08.10.2015

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.
Nu vreau sa se dezbata teorii ale conspiratiei, ci sa se axeze discutia pe chestiuni demonstrabile.
Nu e o întrebare cretină şi nici măcar o teorie a conspiraţiei.
Deja nu mai este o conspiraţie faptul că Turnurile au fost demolate controlat, ulterior coliziunilor.
Evident că un obiect de anvergura unui avion face daune considerabile, însă, chiar dacă avionul intra în blocul meu cu 10 etaje, tot nu-l dărâma aşa cum au fost dărâmate Turnurile. Da, cădeau etajele lovite, cădea faţada, se rupea o parte din structură, dar nu se prăbuşea blocul aşa cum s-au prăbuşit Turnurile.
Aceea a fost o demolare controlată; dealtfel, în filmarea făcută de aproape - ce coincidenţă - la prăbuşirea uneia dintre clădiri se poate observa, pe slow motion, cum au loc explozii la etajele inferioare, una după alta, chiar în timpul căderii, explozii ce nu sunt cauzate de nicio coliziune, ci reprezintă o demolare controlată.

#49
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019

View Postandreic, on 21 mai 2019 - 13:30, said:


Exista suprafete de control, stabilizatoare, eleroane etc... sistemul hidraulic functioneaza fain, e imposibil sa nu te incadrezi daca stii sa pilotezi.


Ba da, se invata.

Cu o precizie de +-30m la viteza aia? Niciodata.
Singura posibilitate este ca avionul sa aiba la bord instalat un sistem electronic de ghidare catre tinta.

#50
lupini

lupini

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,909
  • Înscris: 29.12.2006

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.

Întrebarea e corectă, zic eu. Într-adevăr, există această întrebare: cum e posibil ca neghidaţi de controlorii de trafic, cum se face la o aterizare normală cu 280 km/h pe pista unui aeroport, teroriştii să fi nimerit exact ţintele, la viteza de 950 de kilometri pe oră ?! E destul de straniu.

Posibilele două răspunsuri sunt: fie au fost ghidaţi, dar ai spus că nu discuţi despre conspiraţii, fie au fost foarte foarte buni în ce au făcut la cursurile de pregătire.

#51
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,470
  • Înscris: 30.10.2003
Adevarul ca erau si greu de nimerit. Poate daca aveai parkinson le ratai.

[ https://www.history.com/.image/t_share/MTU3ODc5MDg3MjM3MTc5MTAz/panoramic-view-of-lower-manhattan-and-hudson-river-new-york-city-skyline-ny-with-world-trade-towers-at-sunset.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PaMa6iRVaeU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Bursul, 21 May 2019 - 14:11.


#52
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019
In playstation da.

#53
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,682
  • Înscris: 06.02.2008
Nimereau piloții kamikaze vase americane în Al Doilea Război Mondial și e greu pentru un avion modern să nimerească turnurile gemene :)

#54
lupini

lupini

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,909
  • Înscris: 29.12.2006

View PostBursul, on 21 mai 2019 - 14:10, said:

Adevarul ca erau si greu de nimerit. Poate daca aveai parkinson le ratai.

Nu e nevoie de Parkinson ci de 950 de kilometri pe oră şi o maşinărie mare.

Cine a mers vreodată pe autostradă cu viteza de peste 200 km/h, ştie că trebuie să ţină bine de volan ca să nu..."devieze" de la curs în parapeţi. Şi asta e cu o maşină de circa 2 metri lungime şi o tonă sau două greutate !

Să ne imaginăm că am conduce, fie şi prin aer, o "maşină" de circa 140 de tone, cu lungime de circa 50 de metri...şi în lungime dar şi în lăţimea aripilor...cu circa 900 de kilometri pe oră, şi, să trebuiască să intrăm direct într-o ţintă cam de aceeaşi lăţime !

Poate că Titi Aur ar reuşi, din prima. Poate !

Edited by lupini, 21 May 2019 - 14:39.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate