Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Ciudatenie STB

Screen Mirroring pe TV Philips mo...

Scut metalic sub motor - recomand...
 Se poate vira la stanga in aceast...

Credit pe 5 ani achitat intr un an

Muzee inchise in lunile de concediu

Nu pot sterge foldere,fisiere ?&#...
 La craterul vulcanului Vezuviu

Centru recuperare alcoolism / dep...

Sistem desktop buget 5000 lei

Pensionare la 45 de ani clovn, da...
 Cum se varuieste un perete pe car...

The Feeling - Sewn

Cine e producatorul dispozitivulu...

Mostenire auto
 

Cum a fost posibil ca pe 9/11 pilotii sa nimereasca turnurile gemene?

  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#55
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,941
  • Înscris: 30.10.2003
Ai vazut ce mari erau blocurile? Vizioneaza filmuletul cu elicopterul.

#56
lupini

lupini

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,230
  • Înscris: 29.12.2006

View Postcaiuscorneliu, on 21 mai 2019 - 14:14, said:

Nimereau piloții kamikaze vase americane în Al Doilea Război Mondial și e greu pentru un avion modern să nimerească turnurile gemene

Proporţia e...cam din 10 avioane kamikaze, 2 au lovit nave americane. Adică circa 800 de avioane japoneze au lovit cam 400 de nave americane. Din 2800 de avioane de mici dimensiuni, 29 au fost doborâte de cei de pe navele americane, iar cam...2000 au ratat ţinta !

2000 !




View PostBursul, on 21 mai 2019 - 14:21, said:

Ai vazut ce mari erau blocurile?

Dar viteza şi mărimea maşinii Boeing conduse, ai văzut ce mare era ? 50 de metri lungime şi 950 de km/h !

Am mai spus, chiar la 200 de kilometri pe oră, pe autostradă, e greu, darmite în aer cu un maşinoi de-ăla !

Edited by lupini, 21 May 2019 - 14:37.


#57
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,941
  • Înscris: 30.10.2003
Baga x2 filmuletul sa vezi ca nu-i mare scofala.

#58
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,902
  • Înscris: 23.06.2006
latura World Trade Center era de 63.4 m
wingspan-ul Boeingurilor 767 era de 47.57 m
fuzelajul avea 5m

#59
lupini

lupini

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,230
  • Înscris: 29.12.2006

View PostFlat, on 21 mai 2019 - 14:40, said:

latura World Trade Center era de 63.4 m
wingspan-ul Boeingurilor 767 era de 47.57 m

Şi au nimerit direct în centru, la peste 900 de kilometri pe oră ! Ca la darts. Posted Image




View PostBursul, on 21 mai 2019 - 14:38, said:

Baga x2 filmuletul sa vezi ca nu-i mare scofala.

De asta eu menţionez parametrii avionului, pentru a ne face o idee despre ce e vorba.

Un elicopter are în medie cam 17 metri lungime şi circa 2 metri lăţime. Iar viteza medie e de circa 320 de kilometri pe oră. E mult mai simplu de intrat cu o "piticanie" de elicopter Sikorsky sau de alt soi uşor de manipulat, decât cu o măgăoaie de avion Boeing, într-un bloc cu lăţime de 63 de metri.

Edited by lupini, 21 May 2019 - 14:51.


#60
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019
La viteza de 900kmph, raza minima de viraj este de peste 50km, asta asa sa va faceti o idee.

#61
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,728
  • Înscris: 06.02.2008
Cea mai bună dovadă că au putut și că nu e mare scofală pentru piloți pregătiți e faptul că le-au nimerit. Pe ambele. Despre ce naiba vorbim aici? Nu e ca și cum discutăm dacă ar fi posibil. Este, că doar le-am văzut lovite.

Edited by caiuscorneliu, 21 May 2019 - 15:06.


#62
lupini

lupini

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,230
  • Înscris: 29.12.2006

View Postcaiuscorneliu, on 21 mai 2019 - 14:58, said:

Cea mai bună dovadă că au putut și că nu e mare scofală pentru piloți pregătiți e faptul că le-au nimerit. Pe ambele.

Într-adevăr, dacă se elimină conspiraţia, rămâne buna pregătire a "şoferilor".

#63
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019
Intrebarea este cum.  Si ce sisteme electronice de ghidare se aflau la bordul aeronavelor.

#64
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,728
  • Înscris: 06.02.2008
Alea standard, cum adică ce sisteme? Că doar n-au venit cu avioane de acasă, au folosit avioane normale de pasageri.

#65
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019
Tu crezi ca CIA iti da tie raportul ce face?

#66
dan1980_25

dan1980_25

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,008
  • Înscris: 06.07.2007

View Postlupini, on 21 mai 2019 - 14:49, said:



Și au nimerit direct Ăźn centru, la peste 900 de kilometri pe oră ! Ca la darts.
Boeing 767 la 950 kmph, sub altitudinea de 1000 m...
Aia care au facut raportul cred ca erau fumati bine de tot.
La viteza aia, ca pilot, in picaj, cand incepi sa vezi turnurile nu apuci nici sa tragi un partz si deja esti langa ele. Presupunand ca le-a vazut de la 10 km desi ma indoiesc. Sigur ca un pilot putea sa le loveasca fara probleme dar nu la viteza aia. Iar aia nu erau piloti ci niste putzoi care au facut cateva saptamani de cursuri de pilotaj. Probabil ar fi fost capabili de un asemenea atac doar cu Cessna, altfel nu.
Nici intr-un an de scoala de pilotaj nu inveti asemenea fineturi.

Edited by dan1980_25, 21 May 2019 - 15:52.


#67
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,124
  • Înscris: 20.12.2007

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 12:32, said:

Kokoshmare Vezi ca esti cam nesimtit. Daca nu te duce mintea sa intelegi anumite lucruri nu inseamna ca ceilalti sunt prosti.
In cazul tau, argumentatia mea este perfecta.

#68
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019
Unde mai pui ca dupa ce primul avion a lovit, vizibilitatea s-a redus foarte mult fiind numai fum in jur.

#69
mdionis

mdionis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,248
  • Înscris: 18.05.2009

View Postdan1980_25, on 21 mai 2019 - 15:43, said:

Boeing 767 la 950 kmph, sub altitudinea de 1000 m...
Aia care au facut raportul cred ca erau fumati bine de tot.
La viteza aia, ca pilot, in picaj, cand incepi sa vezi turnurile nu apuci nici sa tragi un partz si deja esti langa ele. Presupunand ca le-a vazut de la 10 km desi ma indoiesc.[...]

Evident, stai prost cu calculele. 950 km/h -> 264 m/s (circa), deci 1km se parcurge in aproape 4 secunde. Turnurile erau vizibile de departe si inscrierea pe directia lor s-a facut din timp (de exemplu, pentru aviatia civila, inscrierea pe axul pistei se face cel putin cu circa 15 km inainte de inceputul pistei; chiar mentinand viteza constanta de croaziera mentionata, pilotii sinucigasi aveau la dispozitie aproape 1 minut pentru eventuale corectii de parcurs; desigur manevra nu a fost una de picaj ci de apropiere treptata la o inaltime de zbor inferioara celei de croaziera). Trebuie tinut cont ca in realitate vizibilitatea din avion este superioara celor 15 km standard si ca, la viteza respectiva, deviatiile laterale ocazionate de rafale de vant aleatoare de scurta durata nu sunt prea semnificative.

#70
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019

View Postmdionis, on 21 mai 2019 - 16:13, said:



Evident, stai prost cu calculele. 950 km/h -> 264 m/s (circa), deci 1km se parcurge in aproape 4 secunde. Turnurile erau vizibile de departe si inscrierea pe directia lor s-a facut din timp (de exemplu, pentru aviatia civila, inscrierea pe axul pistei se face cel putin cu circa 15 km inainte de inceputul pistei; chiar mentinand viteza constanta de croaziera mentionata, pilotii sinucigasi aveau la dispozitie aproape 1 minut pentru eventuale corectii de parcurs; desigur manevra nu a fost una de picaj ci de apropiere treptata la o inaltime de zbor inferioara celei de croaziera). Trebuie tinut cont ca in realitate vizibilitatea din avion este superioara celor 15 km standard si ca, la viteza respectiva, deviatiile laterale ocazionate de rafale de vant aleatoare de scurta durata nu sunt prea semnificative.

Nici vorba. Daca ati zburat cu avionul ati observat ca manevrele de coborare se fac in mai multe etape si avionul efectueaza multe viraje, se scot flapsurile, voletii de ba,  mai urca, mai coboara.

Manevrele alea mici de ajustare te pot duce la km buni de obiectiv.

Edited by titispanac, 21 May 2019 - 16:26.


#71
dan1980_25

dan1980_25

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,008
  • Înscris: 06.07.2007

View Postmdionis, on 21 mai 2019 - 16:13, said:



Evident, stai prost cu calculele. 950 km/h -> 264 m/s (circa), deci 1km se parcurge in aproape 4 secunde. Turnurile erau vizibile de departe si inscrierea pe directia lor s-a facut din timp (de exemplu, pentru aviatia civila, inscrierea pe axul pistei se face cel putin cu circa 15 km inainte de inceputul pistei; chiar mentinand viteza constanta de croaziera mentionata, pilotii sinucigasi aveau la dispozitie aproape 1 minut pentru eventuale corectii de parcurs; desigur manevra nu a fost una de picaj ci de apropiere treptata la o inaltime de zbor inferioara celei de croaziera). Trebuie tinut cont ca in realitate vizibilitatea din avion este superioara celor 15 km standard si ca, la viteza respectiva, deviatiile laterale ocazionate de rafale de vant aleatoare de scurta durata nu sunt prea semnificative.
Nu stau prost cu nici un calcul. La mine un partz dureaza 40 de secunde. Exact cat ti-a luat tie sa scrii ca avionul ala s-a apropiat treptat de tinta, la mica altitudine, cu viteza de 950 kmph. Mai lipsea sa spui ca a tras frana de mana si a luat maxim dreapta de volan pentru a distruge turnul in ritmuri de Tokio drift...
1. In alta ordine de idei, din fata PC ului e usor. Cand stii ca vei muri in 3 2 1 secunde.... 40 de secunde dureaza putin. Iar cu stresul ala, pentru un pilot care are experienta de cateva saptamani, 40 de secunde trec extrem de repede. Iar deciziile trebuie luate la fel de repede.
2.vorbesti de apropieri de pista si de traiectorii de zbor fara picaj, apropiere treptata de tinta etc. Tu ai reusit sa intelegi ca un Boeing 767 NU POATE  zbura cu o asemenea viteza la o altitudine mai mica de 1000 m? Iti desenez? Tu crezi ca poti prinde 300 kmph cu o Dacie stock?
Doar in picaj, altfel nu.

Edited by dan1980_25, 21 May 2019 - 16:30.


#72
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CwxGDdsI_bU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rXJuXOC4AKw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1XEsSRqnOwc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KYbM-3E11Qo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Posttitispanac, on 21 mai 2019 - 16:25, said:

Nici vorba. Daca ati zburat cu avionul ati observat ca manevrele de coborare se fac in mai multe etape si avionul efectueaza multe viraje, se scot flapsurile, voletii de ba,  mai urca, mai coboara.
Manevrele alea mici de ajustare te pot duce la km buni de obiectiv.

Mai spanacule, ai zburat vreodata cu avion pilotat de teroristi?

Nu?

Atunci stai jos, 1.

Avioanele sunt foarte manevrabile si precise. La 1km distanta ajungi daca mergi cu caruta.

Edited by OriginalCopy, 21 May 2019 - 16:58.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate