Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum a fost posibil ca pe 9/11 pilotii sa nimereasca turnurile gemene?
#55
Posted 21 May 2019 - 14:21
Ai vazut ce mari erau blocurile? Vizioneaza filmuletul cu elicopterul.
|
#56
Posted 21 May 2019 - 14:36
caiuscorneliu, on 21 mai 2019 - 14:14, said:
Nimereau piloții kamikaze vase americane în Al Doilea Război Mondial și e greu pentru un avion modern să nimerească turnurile gemene Proporţia e...cam din 10 avioane kamikaze, 2 au lovit nave americane. Adică circa 800 de avioane japoneze au lovit cam 400 de nave americane. Din 2800 de avioane de mici dimensiuni, 29 au fost doborâte de cei de pe navele americane, iar cam...2000 au ratat ţinta ! 2000 ! Bursul, on 21 mai 2019 - 14:21, said:
Ai vazut ce mari erau blocurile? Dar viteza şi mărimea maşinii Boeing conduse, ai văzut ce mare era ? 50 de metri lungime şi 950 de km/h ! Am mai spus, chiar la 200 de kilometri pe oră, pe autostradă, e greu, darmite în aer cu un maşinoi de-ăla ! Edited by lupini, 21 May 2019 - 14:37. |
#58
Posted 21 May 2019 - 14:40
latura World Trade Center era de 63.4 m
wingspan-ul Boeingurilor 767 era de 47.57 m fuzelajul avea 5m |
#59
Posted 21 May 2019 - 14:49
Flat, on 21 mai 2019 - 14:40, said:
latura World Trade Center era de 63.4 m wingspan-ul Boeingurilor 767 era de 47.57 m Şi au nimerit direct în centru, la peste 900 de kilometri pe oră ! Ca la darts. Bursul, on 21 mai 2019 - 14:38, said:
Baga x2 filmuletul sa vezi ca nu-i mare scofala. De asta eu menţionez parametrii avionului, pentru a ne face o idee despre ce e vorba. Un elicopter are în medie cam 17 metri lungime şi circa 2 metri lăţime. Iar viteza medie e de circa 320 de kilometri pe oră. E mult mai simplu de intrat cu o "piticanie" de elicopter Sikorsky sau de alt soi uşor de manipulat, decât cu o măgăoaie de avion Boeing, într-un bloc cu lăţime de 63 de metri. Edited by lupini, 21 May 2019 - 14:51. |
#60
Posted 21 May 2019 - 14:54
La viteza de 900kmph, raza minima de viraj este de peste 50km, asta asa sa va faceti o idee.
|
#61
Posted 21 May 2019 - 14:58
Cea mai bună dovadă că au putut și că nu e mare scofală pentru piloți pregătiți e faptul că le-au nimerit. Pe ambele. Despre ce naiba vorbim aici? Nu e ca și cum discutăm dacă ar fi posibil. Este, că doar le-am văzut lovite.
Edited by caiuscorneliu, 21 May 2019 - 15:06. |
#62
Posted 21 May 2019 - 15:01
#63
Posted 21 May 2019 - 15:03
Intrebarea este cum. Si ce sisteme electronice de ghidare se aflau la bordul aeronavelor.
|
#64
Posted 21 May 2019 - 15:05
Alea standard, cum adică ce sisteme? Că doar n-au venit cu avioane de acasă, au folosit avioane normale de pasageri.
|
|
#66
Posted 21 May 2019 - 15:43
lupini, on 21 mai 2019 - 14:49, said: Și au nimerit direct Ăźn centru, la peste 900 de kilometri pe oră ! Ca la darts. Aia care au facut raportul cred ca erau fumati bine de tot. La viteza aia, ca pilot, in picaj, cand incepi sa vezi turnurile nu apuci nici sa tragi un partz si deja esti langa ele. Presupunand ca le-a vazut de la 10 km desi ma indoiesc. Sigur ca un pilot putea sa le loveasca fara probleme dar nu la viteza aia. Iar aia nu erau piloti ci niste putzoi care au facut cateva saptamani de cursuri de pilotaj. Probabil ar fi fost capabili de un asemenea atac doar cu Cessna, altfel nu. Nici intr-un an de scoala de pilotaj nu inveti asemenea fineturi. Edited by dan1980_25, 21 May 2019 - 15:52. |
#67
Posted 21 May 2019 - 16:04
#68
Posted 21 May 2019 - 16:08
Unde mai pui ca dupa ce primul avion a lovit, vizibilitatea s-a redus foarte mult fiind numai fum in jur.
|
#69
Posted 21 May 2019 - 16:13
dan1980_25, on 21 mai 2019 - 15:43, said:
Boeing 767 la 950 kmph, sub altitudinea de 1000 m... Aia care au facut raportul cred ca erau fumati bine de tot. La viteza aia, ca pilot, in picaj, cand incepi sa vezi turnurile nu apuci nici sa tragi un partz si deja esti langa ele. Presupunand ca le-a vazut de la 10 km desi ma indoiesc.[...] Evident, stai prost cu calculele. 950 km/h -> 264 m/s (circa), deci 1km se parcurge in aproape 4 secunde. Turnurile erau vizibile de departe si inscrierea pe directia lor s-a facut din timp (de exemplu, pentru aviatia civila, inscrierea pe axul pistei se face cel putin cu circa 15 km inainte de inceputul pistei; chiar mentinand viteza constanta de croaziera mentionata, pilotii sinucigasi aveau la dispozitie aproape 1 minut pentru eventuale corectii de parcurs; desigur manevra nu a fost una de picaj ci de apropiere treptata la o inaltime de zbor inferioara celei de croaziera). Trebuie tinut cont ca in realitate vizibilitatea din avion este superioara celor 15 km standard si ca, la viteza respectiva, deviatiile laterale ocazionate de rafale de vant aleatoare de scurta durata nu sunt prea semnificative. |
|
#70
Posted 21 May 2019 - 16:25
mdionis, on 21 mai 2019 - 16:13, said: Evident, stai prost cu calculele. 950 km/h -> 264 m/s (circa), deci 1km se parcurge in aproape 4 secunde. Turnurile erau vizibile de departe si inscrierea pe directia lor s-a facut din timp (de exemplu, pentru aviatia civila, inscrierea pe axul pistei se face cel putin cu circa 15 km inainte de inceputul pistei; chiar mentinand viteza constanta de croaziera mentionata, pilotii sinucigasi aveau la dispozitie aproape 1 minut pentru eventuale corectii de parcurs; desigur manevra nu a fost una de picaj ci de apropiere treptata la o inaltime de zbor inferioara celei de croaziera). Trebuie tinut cont ca in realitate vizibilitatea din avion este superioara celor 15 km standard si ca, la viteza respectiva, deviatiile laterale ocazionate de rafale de vant aleatoare de scurta durata nu sunt prea semnificative. Nici vorba. Daca ati zburat cu avionul ati observat ca manevrele de coborare se fac in mai multe etape si avionul efectueaza multe viraje, se scot flapsurile, voletii de ba, mai urca, mai coboara. Manevrele alea mici de ajustare te pot duce la km buni de obiectiv. Edited by titispanac, 21 May 2019 - 16:26. |
#71
Posted 21 May 2019 - 16:26
mdionis, on 21 mai 2019 - 16:13, said: Evident, stai prost cu calculele. 950 km/h -> 264 m/s (circa), deci 1km se parcurge in aproape 4 secunde. Turnurile erau vizibile de departe si inscrierea pe directia lor s-a facut din timp (de exemplu, pentru aviatia civila, inscrierea pe axul pistei se face cel putin cu circa 15 km inainte de inceputul pistei; chiar mentinand viteza constanta de croaziera mentionata, pilotii sinucigasi aveau la dispozitie aproape 1 minut pentru eventuale corectii de parcurs; desigur manevra nu a fost una de picaj ci de apropiere treptata la o inaltime de zbor inferioara celei de croaziera). Trebuie tinut cont ca in realitate vizibilitatea din avion este superioara celor 15 km standard si ca, la viteza respectiva, deviatiile laterale ocazionate de rafale de vant aleatoare de scurta durata nu sunt prea semnificative. 1. In alta ordine de idei, din fata PC ului e usor. Cand stii ca vei muri in 3 2 1 secunde.... 40 de secunde dureaza putin. Iar cu stresul ala, pentru un pilot care are experienta de cateva saptamani, 40 de secunde trec extrem de repede. Iar deciziile trebuie luate la fel de repede. 2.vorbesti de apropieri de pista si de traiectorii de zbor fara picaj, apropiere treptata de tinta etc. Tu ai reusit sa intelegi ca un Boeing 767 NU POATE zbura cu o asemenea viteza la o altitudine mai mica de 1000 m? Iti desenez? Tu crezi ca poti prinde 300 kmph cu o Dacie stock? Doar in picaj, altfel nu. Edited by dan1980_25, 21 May 2019 - 16:30. |
#72
Posted 21 May 2019 - 16:56
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CwxGDdsI_bU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rXJuXOC4AKw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1XEsSRqnOwc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KYbM-3E11Qo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] titispanac, on 21 mai 2019 - 16:25, said:
Nici vorba. Daca ati zburat cu avionul ati observat ca manevrele de coborare se fac in mai multe etape si avionul efectueaza multe viraje, se scot flapsurile, voletii de ba, mai urca, mai coboara. Manevrele alea mici de ajustare te pot duce la km buni de obiectiv. Mai spanacule, ai zburat vreodata cu avion pilotat de teroristi? Nu? Atunci stai jos, 1. Avioanele sunt foarte manevrabile si precise. La 1km distanta ajungi daca mergi cu caruta. Edited by OriginalCopy, 21 May 2019 - 16:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users