Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ati auzit de scandalul in care es...

Iaz 12 m3

Recomandare masina de tuns gazon

Recomandare rulouri/rolete/jaluze...
 Zgarda capuse /pureci + hrana

Scula taiere plastic

Definitie activitate continua

RC09 pentru camera A500s
 Dren de fosa langa casa?

Panko lung

plata la persoana juridica pentru...

Infiintare asociatie sprijin copi...
 Recomandare pompa submersibila

Problema nerezolvata la relatii c...

Declaratia Unica - dividende WINE

Plase ferestre, din nanofibra, an...
 

Cum a fost posibil ca pe 9/11 pilotii sa nimereasca turnurile gemene?

  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#1
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019
Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.
Nu vreau sa se dezbata teorii ale conspiratiei, ci sa se axeze discutia pe chestiuni demonstrabile.

#2
Webbbob

Webbbob

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 636
  • Înscris: 22.03.2019
s-au uitat pe geam

#3
Celtic

Celtic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 24.12.2004
Au bagat locatia pe waze.

#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
A dat drumu la Gipies ?

Edited by waterman, 21 May 2019 - 10:05.


#5
ElcapoMafia

ElcapoMafia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 696
  • Înscris: 12.01.2011
O alta problema marca titi spanac!

#6
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,980
  • Înscris: 30.10.2003
Multa practica:

Microsoft Flight Simulator este un simulator de zbor pentru PC pentru Microsoft Windows, promovat și deseori văzut ca un joc video.

#7
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 titispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.

Turnurile aveau 65 de metri latime..
Cel mai mare portavion are 41 de metri, primul, Hōshō avea 22.

Doi la mana
Facem un test, cati soferi reusesc sa nimereasca un stalp la 50 la ora si cati sa parcheze lateral la 5kmh

Edited by Jammalan-the-Prophet, 21 May 2019 - 10:08.


#8
danyel61

danyel61

    Fumător

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,231
  • Înscris: 19.08.2005
Erau piloti foarte buni.
Sau dimpotriva, scopul era sa ocoleasca turnurile, dar nu le-a iesit.

#9
OpelAstra2002

OpelAstra2002

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 970
  • Înscris: 22.04.2017
Tintele au fost foarte vizibile nu niste gauri de ac sa nu poti baga camila..

Edited by OpelAstra2002, 21 May 2019 - 10:10.


#10
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,913
  • Înscris: 25.04.2006

 titispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.
Nu vreau sa se dezbata teorii ale conspiratiei, ci sa se axeze discutia pe chestiuni demonstrabile.
Nea Titi, poate parea incredibil dar teroristii stiau sa conduca avioane. :lol:

#11
driftking91

driftking91

    Freak on a leash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,720
  • Înscris: 28.12.2008
Păi aveau o abatere dar la final i-au dat cu frâna de mână şi au tras brusc dreapta.

Edited by driftking91, 21 May 2019 - 10:12.


#12
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019

 Jammalan-the-Prophet, on 21 mai 2019 - 10:07, said:



Turnurile aveau 65 de metri latime..
Cel mai mare portavion are 41 de metri, primul, Hōshō avea 22.

Doi la mana
Facem un test, cati soferi reusesc sa nimereasca un stalp la 50 la ora si cati sa parcheze lateral la 5kmh

Numai ca avionul nu e masina sa tii linia dreapta. Plus sunt tot felul de rafale laterale care deviaza avionul
de pe traiectorie.
Iar avioanele nu aterizeaza pe portavion la 850km pe ora si sunt avioane militare care au o manevrabilitate mult mai mare.

#13
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
din ce tin minte primul avion a lovit mai in colt asa..  initial se credea ca a fost un accident
doar al doilea a luat in plin celalalt turn

nu cred ca e deloc complicat sa setezi un cap compas sau o directie.. evident micile ajustari de cativa metri se pot face pe loc

#14
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,980
  • Înscris: 30.10.2003
O fi fost noroc chior.

#15
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
Da-l in spanacul meu de tit, ce intrebare.

Cum de e posibil ca tu sa conduci masina pe banda ta?

#16
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,090
  • Înscris: 06.07.2007
Ma cam indoiesc ca aveau avioanele alea astfel de viteze.
In mor normal, un astfel de avion nu are cum sa atinga o asemenea viteza la o altitudine atat de mica.

#17
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019
Asta eo alta problema. Sunt informatii oficiale. Viteza de impact a fost depeste 900 kmph.

#18
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,996
  • Înscris: 20.12.2007

 titispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.
Nu vreau sa se dezbata teorii ale conspiratiei, ci sa se axeze discutia pe chestiuni demonstrabile.
Toti se instruisera in scoli de zbor suficient de bine pentru ce aveau de gand sa faca
https://www.ainonlin...eir-instructors

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate