Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

Masina noua 8000-9000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#55
DMIHNEA

DMIHNEA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 495
  • Înscris: 11.06.2005
hai sa iti spun si eu cum gindesc,ia ceva fara gpl,adica ramin benzina sau diesel ce suporti consum urban,daca te dai mai ales prin urban cu ea...

#56
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 takis, on 16 mai 2019 - 19:26, said:

O instalatie GPL pentru i20 ajunge la 500 de euro. Am mers cu un taxi i20 in Rm Valcea si omul era foarte multumit de consum, spunea ca ia mai mult cu 1L/100Km fata de consumul pe benzina. Dar renunti la roata de rezerva din portbagaj. N.am simtit ca mergea mai greu masina si eram 4 insi cu tot cu driver.
ceea ce spui nu are sens, nu ai cum sa simti ca merge mai greu masina, mai ales cand nu esti tu la volan.
Ai de altfel mai sus cifrele de pe instalatia de fabrica de la Renault. Nu exista GPL fara pierdere de putere.

 bumpocbum, on 16 mai 2019 - 19:31, said:

PS: simt o placere deosebita sa am consum 4-5/100 echivalent benzina la drum lung...! Cu un 4x4. Dar de fiecare cu placerile lui.
cifrele de mai sus arata insa consum 9,2 litri in urban la GPL si 4.1 litri la diesel!

Attached Files



#57
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007
Omul a fost dragut si mi.a facut un favor, fiindca m.a vazut ca sunt pasionat de masini. A comutat pe benzina, a mers 500m, apoi a comutat pe gaz si, la fel, dupa 500m am constatat ca masina trage la fel. Acuma, nu stiu,o fi pierdut cativa cai pe drum, habar n.am, pentru cineva care isi doreste GPL, cred ca e o investitie rentabila.

#58
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Eu as merge spre Fiat Tipo. 9000 cu rabla, motor 1.4, 95 d cai, 5 ani garantie

#59
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007
Am mers cu un taxi acum cateva zile in Iasi. Fiat Tipo, 1.4, 90.000 de km, masina cam neintretinuta. Ma credeti ca mi.a placut mai mult tinuta de drum fata de un Seat Toledo 1.0 Tsi, probabil 100Cp? Eu asa masina rigida, care troncanea din toate plasticele la denivelari usoare, pe pod Nicolina, n.am crezut ca pot face cei de la VW. Nici in Logan nu se auzeau trosniturile atat de pregnant.  

Fiat Tipo e foarte buna. Nu stiu cum sta la trenul de rulare, daca au ceva probleme pe parte de amortizare sau directie, dar, colegul are dreptate. Tipo e best buy in banii astia. Nu da pe afara la plasticele din interior, dar nici nu te faci de ras. Mi.a placut si sound.ul motorului la Tipo.

Edited by takis, 16 May 2019 - 21:52.


#60
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 unbrutus, on 16 mai 2019 - 21:06, said:

cifrele de mai sus arata insa consum 9,2 litri in urban la GPL si 4.1 litri la diesel!

Mda, sigur consuma 4.1 diesel urban. In general din cate am constatat la Dacia la benzina consumurile sunt cat de cat apropiate de realitate, dar la diesel taie piroane la greu. Sunt curios cine are un asemenea consum intr-un oras aglomerat....!

PS: Vad ca intr-un oras precum Mioveni consumul sare undeva pe la 5.8....cauta si tu cifrele reale ca dieselul nu ma pasioneaza.

 takis, on 16 mai 2019 - 21:28, said:

Acuma, nu stiu,o fi pierdut cativa cai pe drum, habar n.am, pentru cineva care isi doreste GPL, cred ca e o investitie rentabila.

Normal ca se pierd, dar prea putin. Ideea e ca instalatia de GPL sa fie calibrata static dar si dinamic pentru copierea cat mai exacta a hartilor de injectie. Eu la Duster am pierdut 2 Cp din cei 105 care ii are masina. E mult, e putin....nu stiu, dar nu se simte nimic. In plus de asta poti oricand sa treci pe benzina daca urci cine stie ce rampe cu inclinatii la 30% +.

NU am dorit GPL, dar nevoia te invata. Acum regret ca nu l-am pus de la inceput ! Autonomie in plus de 400+ km, costuri la jumatate. Dupa calcule instalatia se amortizeaza in 12 mii de km, la un consum mediu.

Edited by bumpocbum, 16 May 2019 - 22:05.


#61
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007
Asa de repede? Wow, eu calculasem undeva la 30.000 de km! Nu e rau deloc.

#62
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
GPL-ul este 2.65 la anumite statii si 2.77 la Rompetrol. Eu calculul l-am facut la 5.77 benzina si 2.77 GPL, la consum mediu pentru Duster. Instalatia a costat 2950.

La Logan nu stiu dar cred ca iese foarte bine si acolo.

Edited by bumpocbum, 16 May 2019 - 22:21.


#63
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007
29500? 6000 de ieuro?

#64
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
2950 lei.  Am modificat. Un Tomasetto stag4 qbox plus.

Dacia insa din cate stiu vine din fabrica cu Landi Renzo. Se monteaza la pret de 2550 lei, dar piesele de schimb sunt mai scumpe.

Sunt cam la fel ca performante.

Edited by bumpocbum, 16 May 2019 - 22:29.


#65
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 unbrutus, on 16 mai 2019 - 19:15, said:


- pachetul legislativ e 90 ron la dedeman, selgros etc

- covorasele sint 150 ron pe la sute de surse de peste tot

- cum sa dai 100e pe pachetul legislativ??

Sunt obligați sa ți le pună, chiar dacă le găsești la talcioc la 10 lei. Factura o iau o data cu mașina (vroiam sa ma uit de foaia de comanda, dar nu o am la îndemână, o fi rătăcită, tot ce știu ca erau extra și prețul de lista și preturile erau mai mari decât cele din magazinele specializate).

#66
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
@Pololica tu cum stai cu calculatorul de bord ?

La Duster GPL-ul l-a bagat in ceata de tot  Posted Image  .
La Logan nu exista.....

Edited by bumpocbum, 16 May 2019 - 22:38.


#67
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 takis, on 16 mai 2019 - 22:07, said:

Asa de repede? Wow, eu calculasem undeva la 30.000 de km! Nu e rau deloc.

Se amortizează în funcție de km parcurși și mod exploatare. Dacă ii faci în oraș, mai repede, dacă sunt extraurban mai târziu. În general, amortizarea este în jurul a 15.000 km (o medie groso-modo).

#68
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Pololica, on 16 mai 2019 - 22:34, said:

Sunt obligați sa ți le pună, chiar dacă le găsești la talcioc la 10 lei. Factura o iau o data cu mașina (vroiam sa ma uit de foaia de comanda, dar nu o am la îndemână, o fi rătăcită, tot ce știu ca erau extra și prețul de lista și preturile erau mai mari decât cele din magazinele specializate).
daca mergi sa ridici masina cu pachetul legislativ la tine? nu  cred ca consiliul concurentei si ANPC nu ti-ar da dreptate
inca un motiv pt care masina noua nu e chiar cea mai inspirata investitie

#69
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 bumpocbum, on 16 mai 2019 - 22:37, said:

@Pololica tu cum stai cu calculatorul de bord ?

La Duster GPL-ul l-a bagat in ceata de tot  Posted Image  .
La Logan nu exista.....

Buburuza am dat-o la Rabla acum doua săptămâni 😥. Dar aveam un plin 28.5 l GPL îmi ajungeau 360km (consum și extra și urban), cu aglomerare bara la bara din Chitila pana la capătul tramvaiului 45. Urban lua cam 9%, extra 6.15% cel mai puțin (2 persoane și puțin bagaj).

#70
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 bumpocbum, on 16 mai 2019 - 22:37, said:

La Duster GPL-ul l-a bagat in ceata de tot  Posted Image  .
numai avantaje

#71
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 unbrutus, on 16 mai 2019 - 22:42, said:


daca mergi sa ridici masina cu pachetul legislativ la tine? nu  cred ca consiliul concurentei si ANPC nu ti-ar da dreptate
inca un motiv pt care masina noua nu e chiar cea mai inspirata investitie

Pentru 50e în plus, nu cred ca e mare paguba, dar în fine.

#72
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Pololica, on 16 mai 2019 - 22:45, said:

Pentru 50e în plus
daca pachetul e 90, si ei cer 100, diferenta nu e de doar 50 euro, dar 50 euro e asa putin pt tine? e un plin de rezervor

plus ca e vorba de principiu aici, nu? si e 50 pt tine, pt ei e 50 x nr fraieri = o suma mare necuvenita

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate