Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Masina noua 8000-9000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#37
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu zic sa studiezi bine forumurile pentru consumurile reale, dupa care dotari, fiabilitate, eventual un drivetest si dupa sa te hotarasti.

View PostPololica, on 16 mai 2019 - 13:59, said:

La astea, se mai adauga 100E pachetul legislativ si parca tot atat pentru covorase (nu mai stiu exact).

Scrie mai sus in factura.

#38
Crtdnt

Crtdnt

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 16.05.2019
Eu stiam ca loganul are un cosmun mai ok de 10.
Unul dintr motivele pentru care am ales loganul si nu i20-ul a fost consumul.Hyundai-ul are declarat 7.7, deci real are vreo 9-10.
In conditiile astea, care ar fi avantajul unui logan?Doar spatiul suplimentar ?

#39
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Vezi ca si i20 ajunge cu consumul la 12 in Buc. Din cauza asta am zis sa studiezi forumurile. Daca nu ai remarcat si eu si colegul @Pololica am recomandat Logan cu GPL. In general toate masinile in Bucuresti au consumuri foarte mari.

Acum cateva zile mi-am pus GPL pe Duster. Aveam in oras consum 12-14 si nu stau in Bucuresti.... Masina merge excelent fara pierderi de putere, la jumatate de pret cu combustibilul...

Edited by bumpocbum, 16 May 2019 - 14:35.


#40
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,210
  • Înscris: 04.11.2016
Daca consumul cat mai redus este cerinta principala pentru tine, aspiratul este cea mai buna alegere mai ales daca mergi 80% urban. In banii astia cred ca poti lua si un C-Elysee tot cu motor aspirat de 82 CP dar cu ergonomia unui L1.
Daca totusi vrei ceva mai mult din punct de vedere al puterii si mai ales al cuplului, 0,9 TCe este superior. Consumul este in functie de mai multi factori: conditii atmosferice, aglomeratie, cat de mult folosesti aerul conditionat sau cat de grea ai talpa. Doar ca exemplu, recent am facut un drum trecand de doua ori muntii si consumul mediu a fost de 5,2 la suta. In oras, daca mergi pe distante scurte si in mod special iarna si vara pe canicula poti avea un 8-10 la suta. Cred ca un consum mediu mixt real ar fi undeva la 6,5-6,8 la suta pentru 50-50 (urban-extraurban).

#41
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 22.03.2007
NICIODATA n.am scos cu i20 1.2 84CP manuala 12l/100 km in Bucuresti. Media la mine iarna a fost cel mai mult 8.8 cu 3 persoane in masina.

Nu trebuie sa ma crezi! E alegerea ta pe ce vei da banii!

Edited by takis, 16 May 2019 - 15:42.


#42
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Nu sunt fan Hyundai, dar cred ca i20 este 3 clase peste Logan.

#43
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 22.03.2007
Nici vorba! Are portbagaj de 300L, motor aspirat, revizii scumpe si, cel mai important, nu are Bluetooth.

N.am retinut, ai facut un drivetest cu masinile astea?

Edited by takis, 16 May 2019 - 17:24.


#44
Crtdnt

Crtdnt

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 16.05.2019
Inca nu am facut drivetest.Planuiesc sa ma duc la Hyundai pt i20, Renault pt Clio si Dacia pentru Logan.
Poate reusesc weekendul asta sa conduc i20-ul si un logan.

#45
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
In Bucuresti depinde de traseu, ora, stil condus etc. Sunt prea multe variabile sa declari ca x consuma asa și y asa.
Aceasi masina, Aceasi ora plecare și traseu, test făcut cu 2 șoferi și diferența a fost de 0.5-1l/100 km

#46
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postdenky, on 16 mai 2019 - 17:20, said:

Nu sunt fan Hyundai, dar cred ca i20 este 3 clase peste logan.
i20 e cu 3 clase sub Logan

#47
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 22.03.2007
Dada... si cu 6 sub Opel Crossland X... iar marmota invelea ciocolata.

Nu vrei matale sa ne scutesti cu cliseele lipsite de argumente solide pe care le tot elucubrezi cu fiecare ocazie cand se iveste cate un versus in zona Auto si sa mai lasi pe altii care au CONDUS masina in discutie, mai mult chiar o au in exploatare de aproape 50.000 de km sa.si dea cu parerea? Ca e plina lumea de habarnagii carora le place sa.si vada postate frustrarile in spatiul public. Daca n.ai argumente solide sa.ti sustii afirmatiile, abtine.te, ca nu ne impresionezi cu oboselile tale! M.am saturat sa.ti tot citesc atacurile tale nefondate la adresa asiaticelor si a altor masini care nu se incadreaza in unghiul ingust al viziunilor tale despre automobile!

Asa, pot sa vin si eu sa spun ca Logan e 3 clase peste Crossland X sau Suzuki Vitara, doua masini anoste, dar, din bun simt, ma abtin.

Mi.am adus aminte o vorba a unui bun amic, mecanic auto cu mare experienta: fereste.te de masinile care incep cu litera F:

Fiat
Ford
Fopel...
Era o gluma, evident.

On topic: nu.ti lua masina daca nu faci drivetest.

Edited by takis, 16 May 2019 - 19:03.


#48
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Posttakis, on 16 mai 2019 - 15:41, said:

NICIODATA n.am scos cu i20 1.2 84CP manuala 12l/100 km in Bucuresti. Media la mine iarna a fost cel mai mult 8.8 cu 3 persoane in masina.

Nu trebuie sa ma crezi! E alegerea ta pe ce vei da banii!

Nu am i20. Din cauza asta am zis ca trebuie studiate forumurile.
http://forumhyundai....php?f=148&t=707

sau http://www.hyundaicl...c=6084&p=203921

Edited by bumpocbum, 16 May 2019 - 19:08.


#49
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 22.03.2007
Evident, trebuie studiate forumurile. Dar eu iti spun din proprie experienta

8.8% in Bucuresti 1-3 persoane
4,7% extern Bucuresti Iasi, fara autostrada 1 pers
5,2% Bucuresti Timisoara 1 pers.

i20 e masina de oras, pentru cel mult 2 adulti si un copil peste 7-8 ani, cu posibilitate de extindere a portbagajului pe plafon, la nevoie, in concedii.

Logan este o masina mai spatioasa, insa calitatea fabricatiei este sub Hyundai. La bugetul de 8-9000 de euro, nu poti avea asteptari exagerate de la nicio masina. Dar, tine cont, ca un motor in 3 cilindri, aspirat sau turbo, inseamna un compromis pe care ti.l asumi! Exista si pe i20 un 1.0 turbo de 100Cp, dar pretul este altul.

Singura chestie care mie mi se pare aiurea la i20 este ca ambreiajul trebuie ambreiat mai rapid, altfel, incepe si trepideaza la plecarea de pe loc. Nu e un defect, dar daca esti obisnuit sa pleci mai patinat, o sa te zdruncine nitel...

Varianta asta cu facelift e mai bine dotata decat ce am prins eu in 2017. Are bluetooth, SS si inca unele dotari care merita banii.

Edited by takis, 16 May 2019 - 19:15.


#50
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostPololica, on 16 mai 2019 - 13:59, said:

La astea, se mai adauga 100E pachetul legislativ si parca tot atat pentru covorase (nu mai stiu exact).
- pachetul legislativ e 90 ron la dedeman, selgros etc

- covorasele sint 150 ron pe la sute de surse de peste tot

- cum sa dai 100e pe pachetul legislativ??

#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pentru mine actual conteaza in primul rand cat ma costa benzina. Din cauza asta am optat pentru Logan gpl nu din alte considerente. Mai era I10 GPL dar e cam mica masina. Mai e o treaba, un motor turbo (bun) totusi e mai ok fata de un aspirat.

M-am saturat pana peste cap sa cotizez la aberatiile conducatorilor nostri....via aciza benzina/motorina. Dar cine are buget generos nu trebuie sa gandeasca la fel.

Edited by bumpocbum, 16 May 2019 - 19:18.


#52
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbumpocbum, on 16 mai 2019 - 14:30, said:

Vezi ca si i20 ajunge cu consumul la 12 in Buc. Din cauza asta am zis sa studiezi forumurile. Daca nu ai remarcat si eu si colegul @Pololica am recomandat Logan cu GPL. In general toate masinile in Bucuresti au consumuri foarte mari.

Acum cateva zile mi-am pus GPL pe Duster. Aveam in oras consum 12-14 si nu stau in Bucuresti.... Masina merge excelent fara pierderi de putere, la jumatate de pret cu combustibilul...
un diesel va consuma jumatate din consumul unui motor pe benzina cu GPL, dar cu un cuplu mult mai mare (putere si placere de condus mai mare)

nu exista GPL fara pierderi de putere, studiaza cifrele oficiale de la Dacia, GPL ul are ca rezultat o reducere a puterii, vitezei maxime etc

Attached Files



#53
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 22.03.2007
O instalatie GPL pentru i20 ajunge la 500 de euro. Am mers cu un taxi i20 in Rm Valcea si omul era foarte multumit de consum, spunea ca ia mai mult cu 1L/100Km fata de consumul pe benzina. Dar renunti la roata de rezerva din portbagaj. N.am simtit ca mergea mai greu masina si eram 4 insi cu tot cu driver.

#54
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca nu imi puneam GPL pe Duster poate ca eram in tabara scepticilor. Eu unul nu simt cand sunt pe benzina sau gpl. Referitor la diesel si la cuplu un benzinar turbo se apropie de cel diesel. Din cate am inteles cel putin la dustere e mult mai fain motorul turbo pe benzina fata de dci (1.3 Tce, 150CP, 250 Nm @ 1700 rot/min)... NU am condus, deci nu ma pot pronunta.  Ca idee  un motor de 240 Cp benzina la care s-a pus GPL a pierdut 4Cp masurat pe dyno. Afirmatiile celor de la Vernesti.

In oras un diesel va consuma mult, va fi afectat filtrul de particule, o sa trebuiasca sa iesi pe centura sa ii faci regenerarile. In plus s-ar putea introduce si ceva taxe pentru diesel.

Eu unul daca loganu va consuma in Buc 10-12 l /100 gpl sunt foarte multumit. Dusterul consuma 13l/100 benzina in oras sau 14l/100 gpl.

Benzina+GPL va castiga intotdeauna fata de un diesel. La consum.

PS: simt o placere deosebita sa am consum 4-5/100 echivalent benzina la drum lung...! Cu un 4x4. Dar de fiecare cu placerile lui.

Fostul Passat 2.0 tdi ajungea la consum minim 6 in extern si 8-9 in oras ! Perfect adevarat, mult mai fain la condus.

Edited by bumpocbum, 16 May 2019 - 19:53.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate