Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masini la care se lucreaza usor
Last Updated: May 16 2019 23:38, Started by
pisicuts
, May 12 2019 21:05
·
0
#19
Posted 13 May 2019 - 06:06
pisicuts, on 12 mai 2019 - 21:05, said:
pentru cine isi repara masina singur, conteaza si asta. (spui ca ai experienta traiului in Europa de Vest, si vrei sa o impartasesti alora din tara...) Nu din spirit de economie se traieste bine, ci din valoarea adaugata produsa si valorificata inteligent. |
#20
Posted 13 May 2019 - 07:09
#22
Posted 13 May 2019 - 10:27
#23
Posted 13 May 2019 - 10:37
adrian_r5, on 13 mai 2019 - 10:27, said:
la motoru' din poza de mai jos care e spatele si care e fata ? in general, un motor aspirat, fara turbina, intercooler, egr, dpf va fi mai golas si mai usor de servisat. Dar tendinta e ca toate motoarele sa aiba si componentele de mai sus |
#24
Posted 13 May 2019 - 10:44
Golfurile cu motor de 1 litru sau 1.2. Sunt masini la care in varianta de top intra motoare de 2 litri cu turbo si pe platforma foarte putin schimbata a incaput chiar motor de 3.2 litri pe Golf MK5 R.
|
#25
Posted 13 May 2019 - 11:55
#26
Posted 13 May 2019 - 11:59
#27
Posted 13 May 2019 - 12:07
JurasikMan, on 12 mai 2019 - 21:28, said:
Toate masinile care au motorul montat transversal au turbina in spatele motorului pentru ca pe acolo se degajeaza gazele care pun in miscare respectiva turbina . ford focus 2/3, pug 308 cu 1.6hdi/tdci au turbina in fata, la fel si astra k 1.4t si sigur mai sunt cateva. Edited by _-livio-_, 13 May 2019 - 12:07. |
#28
Posted 13 May 2019 - 12:11
unbrutus, on 13 mai 2019 - 11:59, said:
Ce vrei sa arati, ca esti mai destept ca toti? |
|
#29
Posted 13 May 2019 - 12:22
xeleron, on 13 mai 2019 - 01:55, said:
Ia vezi schimbatul unui bec pe față la un Megane 2. pisicuts, on 12 mai 2019 - 21:05, said:
Dintre ce masini aveti voi sau ati avut ori la care ati lucrat (diesel, dupa 2010, marime medie, mare), care vi se pare ca are piesele montate mai accesibil si mult spatiu pentru demontat/montat piese? |
#31
Posted 13 May 2019 - 12:41
ro_explorer, on 13 mai 2019 - 12:22, said: "Haidi bre" ... alege alt exemplu. Am schimbat la becuri la Megane 2 de mi s-a acrit. Ai un acces super lejer pe la protectia aripii fata, prin capacelul dedicat . Nu mi-a luat mai mult de 2-3 minute decat prima data cat timp am inteles cum sta treaba. Toate au piesele la fel de usor de accesat. De vreo 7 ani incoace le demontez si reasamblez perfect doar cu un telefon. Mda, numai ca dibacii ăia de la Renault au adăugat acel căpăcel ulterior, au fost modele de Megane la care dădeai jos apărătoarea de la aripa pt a schimba becul la far. Poate alții au plăcerea să surubareasca singuri pe la mașină. |
#32
Posted 13 May 2019 - 12:47
Amaryl, on 13 mai 2019 - 12:41, said:
Poate alții au plăcerea să surubareasca singuri pe la mașină. Initiatorul vrea sa isi repare singur masina in loc de service, aici nu mei e vorba de pasiune si ce practicitate, costuri, alea alea. |
#33
Posted 13 May 2019 - 20:02
|
#34
Posted 13 May 2019 - 21:46
Ce model? A2? La modelul asta filtrul de aer e amplasat foarte ciudat, pe sub masina, dar e ok intr-un fel, ca tot trebuie demontat scutul pentru scoaterea uleiului.
Quantum, on 13 mai 2019 - 06:06, said:
Mentalitate de sarantoc pe veci! (spui ca ai experienta traiului in Europa de Vest, si vrei sa o impartasesti alora din tara...) Nu din spirit de economie se traieste bine, ci din valoarea adaugata produsa si valorificata inteligent. Cum poate da cineva 300 de lire pe un schimb de ambreiaj care dureaza 4 ore, daca in acele 4 ore nu castiga cel putin la fel de mult? Sau 100 de lei pentru un schimb de ulei de 20 de minute, daca nu castiga 300 de lei pe ora? Nu vreau sa impartasesc nimic nimanui. Si nu vreau sa schimb pe nimeni. Tu da. Daca eu as face cum zici tu, sa merg la service, te-ar ajuta la ceva? Ai trai mai bine, ai fi mai relaxat, ai fi mai inalt, mai frumos? Nu stiu unde stai si nu e treaba mea, dar chestia asta cu schimbatul altora asa de drag, asta e tipic romaneasca. Ce faci pentru tine, cu mana ta stii sigur ca e facut cu interes maxim! Si stii ca este facut, nu doar dati bani. La mecanic poti avea surpriza sa nu iti fi facut nimic. Sau mai rau, sa iti ia piese bune de pe masina. Edited by pisicuts, 13 May 2019 - 21:55. |
#35
Posted 14 May 2019 - 00:04
pisicuts, on 13 mai 2019 - 21:46, said:
Ce faci pentru tine, cu mana ta stii sigur ca e facut cu interes maxim! Si stii ca este facut, nu doar dati bani. La mecanic poti avea surpriza sa nu iti fi facut nimic. Sau mai rau, sa iti ia piese bune de pe masina. Cele 20 de minute de schimbat ulei inseamna mers la magazin si cumparat ulei, condus de colo colo, pierdut timpul tau ca sa schimbi uleiul, reciclarea uleiului implica iarasi niste treaba ... pana la urma cele 20 de minute inseamna ore si benzina consumate. E ca si cum ai spune ca deplasarea din A in B inseamna doar consum de energie/carburant... nimic mai fals. |
#36
Posted 14 May 2019 - 01:16
Nu e nevoie să ti ceri scuze, ideea e că și tu si celălalt, @Quantum parcă, aplicati gândirea vestică realităților din România si asta nu e normal.
In Suedia sau Norvegia, unde esti tu, nu e necesar să verifici personal ce lucrări se efectuează in service, in Romania ai surprize. Sigur, nu este normal, dar România e in tranziție, nu e la nivelul acelor state. In România soferii de tir fură motorină si o vând, in vest nu fură pt ca nu au cui s o vândă. Extrapolând, așa fac si mecanicii si din service si din reprezentanțe, așa ca ori stai cu ochiul pe ei ori faci singur acasă. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users