Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 

Masini la care se lucreaza usor

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#1
pisicuts

pisicuts

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 15.01.2019
Cautam zilele trecute o masina cu un prieten, pentru el. Am vazut inca o data ca masinile mai noi, dupa 2010 - 2012 au motorul si accesoriile de sub capota foarte inghesuite. Bineinteles, ca nu asta e motivul decisiv in alegerea unei masini, dar pentru cine isi repara masina singur, conteaza si asta.


Exemplu: Peugeot 307 2011 are turbina in spatele motorului, sub parbriz, foarte greu de ajung si verificat, montat sau demontat. Ford Fusion 2004 are turbina in fata motorului, deasupra, intre motor si bara fata.

Dintre ce masini aveti voi sau ati avut ori la care ati lucrat (diesel, dupa 2010, marime medie, mare), care vi se pare ca are piesele montate mai accesibil si mult spatiu pentru demontat/montat piese?

#2
Celtic

Celtic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 24.12.2004
HDI-ul de 1.6 de la Peugeot este acelasi cu tdci-ul de 1.6 de Ford, ambele au turbina in fata si cele de 90 si cele de 110 cai.

#3
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Toate masinile care au motorul montat transversal au turbina in spatele motorului pentru ca pe acolo se degajeaza gazele care pun in miscare respectiva turbina . La masinile moderne nu prea mai ai ce sa faci in garaj , exceptand niste banale schimburi de ulei sau mici chestiune de suspensie , gen bucse sau arcuri/amortizeare . Masinile pe benzina , aspirate natural sunt cele mai permisive . Conteaza si clasa . La o masinai de clasa mica si un motor de flex sta inghesuit sub capota . La o masina de clasa medie , cu un motor modern de 0.5 litri ....e loc sa pui si un hamac .

Edited by JurasikMan, 12 May 2019 - 21:30.


#4
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,892
  • Înscris: 29.06.2006
tsi-urile au turbina in fata

#5
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
Cu asa ganduri pesimiste porneste amicul la drum ? deja se gandeste cum sa-si bage mana in ea, mai bine cautati una de la proprietar cu acte in regula , km reali
Exact de turbina te legi de parca manopera e scumpa la ea de demontare/montare nu reconditionarea , ma gandesc ca daca e chitit pe manopera proprie nu are bani de turbine noi originale .
Spune-i ca la Logan 1,4 mpi fara ac are loc intre radiator si motor, poate lucra in ce pozitie vrea la el , piese ieftien, motor fiabil .

Edited by ldpe, 12 May 2019 - 21:32.


#6
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Toate cu exceptia celor care o au in fata.
Nu e nicio regula.

#7
lion12

lion12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 14.01.2014
Poate a vrut sa spună filtrul de aer care într-adevăr este sub parbriz și e destul de greu de înlocuit.

#8
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
De obicei se lucreaza usor la alea care au parbrizul mai putin inclinat, cum  ai remarcat si tu. La alea cu parbrizul plonjat ai multe chestii ascunse. Motorizarea pe benzina e de obicei mai aerisita.

#9
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,027
  • Înscris: 29.06.2011
Ce e ala Peugeot 307 2011 ? Peugeot 307 s-a fabricat pana in 2007.

#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 JurasikMan, on 12 mai 2019 - 21:28, said:

La o masina de clasa medie , cu un motor modern de 0.5 litri ....e loc sa pui si un hamac .

Bine ca nu e la doza  de 0.33...

Va trebuie voua acces ca sa faceti reparatii la masina, si 90% dintre cei care posteaza ca au probleme, merg la service le arata eroarea in care scrie care-i defectul si mai deschid topic sa intrebe daca nu cumva e alta piesa de 10 lei, ca aia de pe tester e 10000 si nu e bine Posted Image Posted Image Posted Image

#11
pisicuts

pisicuts

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 15.01.2019
Desi nu e acelasi tip de masina, faceam comparatie intre 1.4 de la Ford si 2.0 de la Peugeot. Era 308 modelul nou, uitasem ca nu ii mai zice 307 facelift. Nu neaparat doar montarea si demontarea turbina ma interesa, ci si alte operatiuni de intretinere, reparatie.

La Focus 2013 e imposibil sa scoti bateria sa o inlocuiesti fara sa scoti carcasa de la filtrul de aer. Ca sa schimbi un bec, trebuie sa demontezi farul. Cand il montezi la loc, e posibil sa nu se imbine perfect din prima... si tot incerci. La VW-urile mai vechi si la Skoda Octavia becurile se schimbau foarte usor, era loc sa bagi mana fara sa demontezi farul sau alte piese.

In afara de schimbul unui ambreiaj care a cedat departe de casa, n-am fost la service cu vreo masina. Astea moderne mi se par prea inghesuite. Ma refer la cele diesel, cu accesorii de masina moderna. Bineinteles ca la un motor pe benzina, aspirat, fara servodirectie si fara AC se lucreaza cel mai usor.

Edited by pisicuts, 12 May 2019 - 22:31.


#12
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Celtic, on 12 mai 2019 - 21:13, said:

HDI-ul de 1.6 de la Peugeot este acelasi cu tdci-ul de 1.6 de Ford, ambele au turbina in fata si cele de 90 si cele de 110 cai.
99vechicles zice ca Fordul e f alambicat de umblat la el. Si are dreptate, multi mecanici zic la fel

in general, masinile din grupul VAG sint mai accesibile si gandite sa se poata umbla la ele destul de usor.

 JurasikMan, on 12 mai 2019 - 21:28, said:

Toate masinile care au motorul montat transversal au turbina in spatele motorului pentru ca pe acolo se degajeaza gazele care pun in miscare respectiva turbina . La masinile moderne nu prea mai ai ce sa faci in garaj , exceptand niste banale schimburi de ulei sau mici chestiune de suspensie , gen bucse sau arcuri/amortizeare . Masinile pe benzina , aspirate natural sunt cele mai permisive . Conteaza si clasa . La o masinai de clasa mica si un motor de flex sta inghesuit sub capota . La o masina de clasa medie , cu un motor modern de 0.5 litri ....e loc sa pui si un hamac .
schimb ulei motor, schimb ulei cutie, schimb filtru combustibil, filtru aer, filtru polen, placute frane si alte consumabile etc

sint destule si sint cele mai comune, e suficient.  sint cele pt care se duc multi in service-uri si dau o gramada de bani si apoi nu stiu daca li s-au pus piese ok sau daca nu li s-au luat piese de pe masina etc

#13
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Sa-si ia masina fara turbina daca e atata de speriat ca nu ii ajung des'tele ....

#14
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 TruculMagic, on 12 mai 2019 - 22:09, said:


Bine ca nu e la doza  de 0.33...

Va trebuie voua acces ca sa faceti reparatii la masina, si 90% dintre cei care posteaza ca au probleme, merg la service le arata eroarea in care scrie care-i defectul si mai deschid topic sa intrebe daca nu cumva e alta piesa de 10 lei, ca aia de pe tester e 10000 si nu e bine Posted Image Posted Image Posted Image
de ce sa mergi la service sa iti citeasca ecranul de la diagnoza, nu iti poti lua o diagnoza acasa? inteleg sa mergi dupa ce ai incercat acasa si ai constatat ca nu e ceva clar/simplu, dar altfel?

#15
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,582
  • Înscris: 17.08.2007

 xcit, on 12 mai 2019 - 21:31, said:

tsi-urile au turbina in fata
La TSi-ul meu turbina e in spate spre parbriz. 1.4/125cp/2018

#16
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
De turbină îți faci tu necazuri? Asta pică rar (în mod normal). Ia vezi schimbatul unui bec pe față la un Megane 2.

#17
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,850
  • Înscris: 20.10.2015

 pisicuts, on 12 mai 2019 - 21:05, said:

Cautam zilele trecute o masina cu un prieten, pentru el. [...]
care vi se pare ca are piesele montate mai accesibil si mult spatiu pentru demontat/montat piese?

Dacia 1300 fara ezitare

#18
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Etalonul este schimbarea unui bec de far, de exemplu. La unele marci si modele e nevoie de maini lungi si subtiri sau de service mobil. Daca e noapte si iarna...!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate