Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Conturi inchise pe motiv de neplata

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
stelian83

stelian83

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 26.04.2019
@Orange_helper : problema...am la voi 4 abonamente,3 de voce si unul de internet (router-hotspot)...cele 4 abonamente sunt pe doua conturi de client,cele de voce pe un cont iar cel de internet pe alt cont.
Abonamentul de internet il foloseste / folosea tata pe masina insa a uitat sa-l plateasca de 4 luni (am convenit cu el sa-l plateasca el...greseala mea) si acesta a fost inchis pe motiv de neplata.
Totodata a fost inchis si celalalt cont (cel cu abonamentele de voce) care este cu plata la zi.
Intrebarea mea este : de ce au fost inchise ambele conturi daca doar pe unul nu s-a facut plata iar pe celalat plata este la zi?

#2
danutz3

danutz3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 24.04.2019
Daca titularul abonamentelor este acelasi pentru toate cele 4 abonamente atunci se inchid toate chiar daca numai unul este neplatit.
El este responsabil de plata tuturor iar neplata unuia duce la inchiderea tuturor. Le considera pe toate un intreg. Asa e la toti.

Edited by danutz3, 26 April 2019 - 14:10.


#3
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
La telefon relatii clienti ce zice ?
Ah, nu ai sunat / astepti mult....
Hai sa vedem care e mia rapid.

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
Ambele conturi pe acelasi nume/CNP. Ce zici? Au gresit sau nu?
Fac acum un ab de voce si iau un Samsung Fold si nu il mai platesc, crezi ca ma lasa cu actualele numere  sa le folosesc?

#5
stelian83

stelian83

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 26.04.2019

View Postdanutz3, on 26 aprilie 2019 - 14:09, said:

Daca titularul abonamentelor este acelasi pentru toate cele 4 abonamente atunci se inchid toate chiar daca numai unul este neplatit.
El este responsabil de plata tuturor iar neplata unuia duce la inchiderea tuturor. Le considera pe toate un intreg. Asa e la toti.

Adica...inchide pe buna dreptate un abonament pe care se platea ~68 RON si il in chide pe cel de-al doilea pe care platesc lunar in medie 500 RON?
Mi se pare absurd.
Ideea este ca nici nu am fost atentionat pe telefon/mail/sms ca abonamentul de internet nu a mai fost platit.

#6
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
Nu prea este ok...in mod normal contul care este platit ar trebui sa fi ramas activ pentru ca platile banuiesc ca s-au / se fac la timp.

#7
danutz3

danutz3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 24.04.2019

View Poststelian83, on 26 aprilie 2019 - 14:14, said:


Adica...inchide pe buna dreptate un abonament pe care se platea ~68 RON si il in chide pe cel de-al doilea pe care platesc lunar in medie 500 RON?
Mi se pare absurd.
Ideea este ca nici nu am fost atentionat pe telefon/mail/sms ca abonamentul de internet nu a mai fost platit.
Da, tocmai asta e ideea. Le inchide pe toate ca sa te constranga sa il platesti pe cel restant.
Ca nu te-au anuntat nu e ok dar nu sunt obligati sa faca asta.
Cum tu nu uiti sa te dai pe net, nu ar trebui sa uiti nici sa platesti factura.

#8
stelian83

stelian83

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 26.04.2019

View Postdanutz3, on 26 aprilie 2019 - 14:21, said:

Da, tocmai asta e ideea. Le inchide pe toate ca sa te constranga sa il platesti pe cel restant.
Ca nu te-au anuntat nu e ok dar nu sunt obligati sa faca asta.
Cum tu nu uiti sa te dai pe net, nu ar trebui sa uiti nici sa platesti factura.

Poate nu m-am facut inteles...abonamentul de internet a fost inchis luna trecuta pe data de 6 Martie...iar cele de voce astazi pe 26 Aprilie ( eu platind deja pe luna in curs o factura de 542 de RON)...

Mai exact,abonamentul de internet nu mai "apare" in sistem.

Iar la numerele de voce apare "suspendat"...

#9
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Poststelian83, on 26 aprilie 2019 - 14:05, said:

@Orange_helper : problema...am la voi 4 abonamente,3 de voce si unul de internet (router-hotspot)...cele 4 abonamente sunt pe doua conturi de client,cele de voce pe un cont iar cel de internet pe alt cont.
Abonamentul de internet il foloseste / folosea tata pe masina insa a uitat sa-l plateasca de 4 luni (am convenit cu el sa-l plateasca el...greseala mea) si acesta a fost inchis pe motiv de neplata.
Totodata a fost inchis si celalalt cont (cel cu abonamentele de voce) care este cu plata la zi.
Intrebarea mea este : de ce au fost inchise ambele conturi daca doar pe unul nu s-a facut plata iar pe celalat plata este la zi?


Salut,

Vrem sa verificam si noi situatia la care faci referire. In acest caz, te rugam sa revii cu datele celor doua coduri de abonat, in sectiunea de mesaje private.

O zi buna,
Orange Helper

#10
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
La CC ce ti-au spus? Suna de pe nr uni vecin. ;)

#11
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019
Pentru ca sunt detinute de acelasi rauplatnic.

#12
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
Numai raspunsuri tampite...toata lumea se crede specialista in drept...in cazul platii integrale a sumei care se aloca integral pe un cod de client conform legi acesta nu poate fi inchis.
Ia sa vedem daca sunteti in stare sa gasiti aceasta informatie pe google + TCG-ul Orange si sa le coroborati.

#13
danutz3

danutz3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 24.04.2019
Nu mai bine ne spui tu daca tot stii asa multe fara sa fii specialist?

#14
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001

View Postc_marius80, on 26 aprilie 2019 - 14:48, said:

Numai raspunsuri tampite...toata lumea se crede specialista in drept...in cazul platii integrale a sumei care se aloca integral pe un cod de client conform legi acesta nu poate fi inchis.
Ia sa vedem daca sunteti in stare sa gasiti aceasta informatie pe google + TCG-ul Orange si sa le coroborati.
Bine ca ești tu deștept! Ce "conform legi" nu poate fi inchis?
Întra și în Preventel, ca e rău platnic.
Așteptăm feed-back de la inițiator sau de la helper. Sa știm și noi.

#15
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
https://www.orange.r...e-din-ele-82081

#16
danutz3

danutz3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 24.04.2019
Si care e noutatea din acel link?
Initiatorul a patit deja asta pe pielea lui, nu era nevoie de inca o confirmare.

#17
stelian83

stelian83

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 26.04.2019
Raspuns primit pe chat-ul Orange :

"Alexandru Consultant Orange " :
Daca sunt cu platile separate, iar la cel de voce sunteti la zi, nu.

Update in urma discutiei avute pe chat,abonamentele de voce mi-au fost activate din nou.

#18
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,161
  • Înscris: 15.05.2008
uiti sa platesti 4 luni,cand o urcat in masina nu a vazut ca nu mai mere netul?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate