Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Conturi inchise pe motiv de neplata
Last Updated: May 07 2019 08:13, Started by
stelian83
, Apr 26 2019 14:05
·
0
#1
Posted 26 April 2019 - 14:05
@Orange_helper : problema...am la voi 4 abonamente,3 de voce si unul de internet (router-hotspot)...cele 4 abonamente sunt pe doua conturi de client,cele de voce pe un cont iar cel de internet pe alt cont.
Abonamentul de internet il foloseste / folosea tata pe masina insa a uitat sa-l plateasca de 4 luni (am convenit cu el sa-l plateasca el...greseala mea) si acesta a fost inchis pe motiv de neplata. Totodata a fost inchis si celalalt cont (cel cu abonamentele de voce) care este cu plata la zi. Intrebarea mea este : de ce au fost inchise ambele conturi daca doar pe unul nu s-a facut plata iar pe celalat plata este la zi? |
#2
Posted 26 April 2019 - 14:09
Daca titularul abonamentelor este acelasi pentru toate cele 4 abonamente atunci se inchid toate chiar daca numai unul este neplatit.
El este responsabil de plata tuturor iar neplata unuia duce la inchiderea tuturor. Le considera pe toate un intreg. Asa e la toti. Edited by danutz3, 26 April 2019 - 14:10. |
#3
Posted 26 April 2019 - 14:09
La telefon relatii clienti ce zice ?
Ah, nu ai sunat / astepti mult.... Hai sa vedem care e mia rapid. |
#4
Posted 26 April 2019 - 14:13
Ambele conturi pe acelasi nume/CNP. Ce zici? Au gresit sau nu?
Fac acum un ab de voce si iau un Samsung Fold si nu il mai platesc, crezi ca ma lasa cu actualele numere sa le folosesc? |
#5
Posted 26 April 2019 - 14:14
danutz3, on 26 aprilie 2019 - 14:09, said:
Daca titularul abonamentelor este acelasi pentru toate cele 4 abonamente atunci se inchid toate chiar daca numai unul este neplatit. El este responsabil de plata tuturor iar neplata unuia duce la inchiderea tuturor. Le considera pe toate un intreg. Asa e la toti. Adica...inchide pe buna dreptate un abonament pe care se platea ~68 RON si il in chide pe cel de-al doilea pe care platesc lunar in medie 500 RON? Mi se pare absurd. Ideea este ca nici nu am fost atentionat pe telefon/mail/sms ca abonamentul de internet nu a mai fost platit. |
#6
Posted 26 April 2019 - 14:17
Nu prea este ok...in mod normal contul care este platit ar trebui sa fi ramas activ pentru ca platile banuiesc ca s-au / se fac la timp.
|
#7
Posted 26 April 2019 - 14:21
stelian83, on 26 aprilie 2019 - 14:14, said: Adica...inchide pe buna dreptate un abonament pe care se platea ~68 RON si il in chide pe cel de-al doilea pe care platesc lunar in medie 500 RON? Mi se pare absurd. Ideea este ca nici nu am fost atentionat pe telefon/mail/sms ca abonamentul de internet nu a mai fost platit. Ca nu te-au anuntat nu e ok dar nu sunt obligati sa faca asta. Cum tu nu uiti sa te dai pe net, nu ar trebui sa uiti nici sa platesti factura. |
#8
Posted 26 April 2019 - 14:30
danutz3, on 26 aprilie 2019 - 14:21, said:
Da, tocmai asta e ideea. Le inchide pe toate ca sa te constranga sa il platesti pe cel restant. Ca nu te-au anuntat nu e ok dar nu sunt obligati sa faca asta. Cum tu nu uiti sa te dai pe net, nu ar trebui sa uiti nici sa platesti factura. Poate nu m-am facut inteles...abonamentul de internet a fost inchis luna trecuta pe data de 6 Martie...iar cele de voce astazi pe 26 Aprilie ( eu platind deja pe luna in curs o factura de 542 de RON)... Mai exact,abonamentul de internet nu mai "apare" in sistem. Iar la numerele de voce apare "suspendat"... |
#9
Posted 26 April 2019 - 14:32
stelian83, on 26 aprilie 2019 - 14:05, said:
@Orange_helper : problema...am la voi 4 abonamente,3 de voce si unul de internet (router-hotspot)...cele 4 abonamente sunt pe doua conturi de client,cele de voce pe un cont iar cel de internet pe alt cont. Abonamentul de internet il foloseste / folosea tata pe masina insa a uitat sa-l plateasca de 4 luni (am convenit cu el sa-l plateasca el...greseala mea) si acesta a fost inchis pe motiv de neplata. Totodata a fost inchis si celalalt cont (cel cu abonamentele de voce) care este cu plata la zi. Intrebarea mea este : de ce au fost inchise ambele conturi daca doar pe unul nu s-a facut plata iar pe celalat plata este la zi? Salut, Vrem sa verificam si noi situatia la care faci referire. In acest caz, te rugam sa revii cu datele celor doua coduri de abonat, in sectiunea de mesaje private. O zi buna, Orange Helper |
#12
Posted 26 April 2019 - 14:48
Numai raspunsuri tampite...toata lumea se crede specialista in drept...in cazul platii integrale a sumei care se aloca integral pe un cod de client conform legi acesta nu poate fi inchis.
Ia sa vedem daca sunteti in stare sa gasiti aceasta informatie pe google + TCG-ul Orange si sa le coroborati. |
#13
Posted 26 April 2019 - 14:50
Nu mai bine ne spui tu daca tot stii asa multe fara sa fii specialist?
|
#14
Posted 26 April 2019 - 15:01
c_marius80, on 26 aprilie 2019 - 14:48, said:
Numai raspunsuri tampite...toata lumea se crede specialista in drept...in cazul platii integrale a sumei care se aloca integral pe un cod de client conform legi acesta nu poate fi inchis. Ia sa vedem daca sunteti in stare sa gasiti aceasta informatie pe google + TCG-ul Orange si sa le coroborati. Întra și în Preventel, ca e rău platnic. Așteptăm feed-back de la inițiator sau de la helper. Sa știm și noi. |
#16
Posted 26 April 2019 - 15:23
Si care e noutatea din acel link?
Initiatorul a patit deja asta pe pielea lui, nu era nevoie de inca o confirmare. |
#17
Posted 26 April 2019 - 15:37
Raspuns primit pe chat-ul Orange :
"Alexandru Consultant Orange " : Daca sunt cu platile separate, iar la cel de voce sunteti la zi, nu. Update in urma discutiei avute pe chat,abonamentele de voce mi-au fost activate din nou. |
#18
Posted 26 April 2019 - 17:55
uiti sa platesti 4 luni,cand o urcat in masina nu a vazut ca nu mai mere netul?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users