Conturi inchise pe motiv de neplata
Last Updated: May 07 2019 08:13, Started by
stelian83
, Apr 26 2019 14:05
·
0
#19
Posted 27 April 2019 - 02:20
În mod normal, plata se aloca pe un singur client, indiferent ce serviciu a fost alocat. În momentul în care ai o plata restanta mai mare de X de zile, serviciile se suspenda.
|
#20
Posted 27 April 2019 - 08:28
In mod normal plata se aloca pe cod de client nu pe un singur client...am patit si eu sa nu platesc o luna un abonament tot la Orange (am doua numere pe coduri diferite de client)...numarul asociat codului de client pe care am facut plata a mers iar cel pe care l-am uitat sa-l platesc a fost suspendat...dupa ce am platit si respectivul numar a fost activat din nou.
|
#21
Posted 28 April 2019 - 07:30
danutz3, on 26 aprilie 2019 - 14:09, said:
Daca titularul abonamentelor este acelasi pentru toate cele 4 abonamente atunci se inchid toate chiar daca numai unul este neplatit. El este responsabil de plata tuturor iar neplata unuia duce la inchiderea tuturor. Le considera pe toate un intreg. Asa e la toti. Eu iti inchiriez tie doua apartamente...imi platesti chiria doar pe unul...dupa logica ta,conform contractului de inchiriere care este pe CNP,te dau afara din amandoua...nu ma dai in judecata pentru faptul ca te-am dat afara si din apartamentul pentru care esti cu plata la zi? AI o logica de .... |
#23
Posted 28 April 2019 - 07:51
"Toate facturile emise pentru codul tău de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii."
Omul are doua coduri nu unul singur. Daca nici macar nu citesti cu atentie ce scrie mai bine taci. P.S. am lucrat in telecom ( irelevant la care companie ) 16 ani din care 4 ani la departamentul de plati deci stiu ce vorbesc. |
#24
Posted 28 April 2019 - 08:24
Am avut si eu la Orange 2 abonamente diferite. Unul f vechi de voce si altul dupa cativa ani de date. Insa erau ambele pe acelasi cod de abonat. Am si acum facturile electronice. Cum avea el 2 coduri de abonat diferite?
La fel si la Telekom. Am avut 2 pachete de setvicii: unul 3P (voce+net+TV DTH) si inca unul doar cu TV DTH (Am avut 8 STB dolce). Toate erau pe un singur cod de facturare. La Orange era cod de abonat, la Telekom era cod de facturare. |
#25
Posted 06 May 2019 - 23:47
La noi in Familie, multi Ani, pe aceeasi! persoana, am avut tot 2 Coduri/Conturi de Abonat,
dar la R.C.S.&R.D.S.. Deci, mai rar, insa este posibil. |
#26
Posted 07 May 2019 - 00:10
Incearca sa uiti sa platesti curentul sau gazul 4 luni ) Eu nu inteleg logica frazei "a uitat sa plateasca 4 luni"
|
#27
Posted 07 May 2019 - 08:13
Eu sunt surprins cum a reusit sa scape nesuspendat timp de 4 luni. Asta la toate utilitatile e valabila.
Sunt raritati cazurile cand scapi nesuspendat dupa prima luna. A avut noroc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users