Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme B&B Collection
Last Updated: Jun 07 2022 12:06, Started by
sharque99
, Apr 22 2019 22:00
·
0
#19
Posted 22 April 2019 - 23:30
"Există în vigoare două articole de lege prevăzute de ANPC care au ca subiect condițiile legale de returnarea a unui produs cumpărat. Prima este Legea nr. 449/2003, actualizată în 2008, care spune la capitolul trei că orice produs cumpărat trebuie adus la conformitate, adică în starea ideală, fie prin reparare, fie prin înlocuirea completă fără plată.
Legea mai spune că dacă au trecut 15 zile de când cumpărătorul a semnalat vânzătorului că produsul său e stricat, iar vânzătorul a refuzat sau a tergiversat înlocuirea sau repararea produsului, legea îi permite cumpărătorului să ceară o parte sau totalitatea banilor dați pe produsul cumpărat și anularea contractului încheiat cu vânzătorul. De asemenea, merită menționat că un cumpărător nu are dreptul să ceară rambursarea banilor dați pe produs dacă acesta nu are defecțiuni majore." legea e lege... nu merge pe "am auzit" cine isi cunoaste drepturile, stie cum sa procedeze... cine nu... ramane cu banul dat |
#20
Posted 22 April 2019 - 23:36
Si ce legatura vezi tu, in acest caz, intre repararea produsului si returul? Cum se aplica "legea care e lege" si care-ti ofera nu-inteleg-care drepturi in situatia de fata?
|
#21
Posted 23 April 2019 - 00:44
Pe langa ce zicea dexterash, care vorbeste adevarul, un magazin fizic nu are obligatia de a accepta returul produselor, ziceai ca e primit cadou.Cel care te-a cadorisit, tia dat si bon si factura?Greu de crezut ca ai primit un cadou, cu banul fiscal langa el:)
|
#22
Posted 23 April 2019 - 00:49
sharque99, on 22 aprilie 2019 - 22:00, said:
Am depus reclamatie la ANPC De acord B&B sunt niste lepre la muuulte capitole, da' la faza asta chiar n-ai ce comenta. Ythrixium, on 22 aprilie 2019 - 22:14, said:
Stai linistit, or sa te caute ei sa il dai inapoi numai sa nu primeasca amenda de la ANPC in baza careia o sa-i arda ANPC-ul. Hai, repejor, baga mare!! Si daca n-o gasesti, sa nu te puna dracu' sa te dai la fund. Nu de alta, da' vreau sa rada toata lumea de tine. A dreacu' treaba, numa' specialisti pe forum si nu stiti cum va cheama...cu buletinu-n mana. Doua legi mari si late tre' sa stiti, ca sunteti consumatori de diverse chestii 24/24 si nimic...tufe de Venetia. Si nici legile alea doua nu tre' sa le stiti in totalitate, ci maxim 4-5 articole, da' si alea pe scurt. Si ati fi consumatori informati!!! Da' nu, tre' sa latram tampenii pe forum...Bine, asta nu e grav (ca va poate fraieri orice comerciant, e treaba voastra, banii vostri), e grav ca vine unu' si altu', citeste tampeniile unora ca tine si le ia de bune. Ce-ar fi sa nu... Si cu America aia...ma lasi?!???! Ythrixium, on 22 aprilie 2019 - 23:10, said:
lasa ca va rezolva anpc-u Aviatorilor. O iei tot in dreapta, pe langa cladire si prima usa e Registratura. Baga! LE: na, ia cu paine... http://www.anpc.gov....-de-black-frida Attached FilesEdited by dygey, 23 April 2019 - 01:07. |
#24
Posted 23 April 2019 - 04:20
Ythrixium, on 22 aprilie 2019 - 23:10, said:
Citeste-mi semnatura si o sa te lamuresti de ce nu te bag in seama mai departe Ythrixium, on 22 aprilie 2019 - 23:10, said:
S-a umflat fasolea in marii vanzatori buticari din Romania bai frate, lasa ca va rezolva anpc-u cu toate drepturile voastre de "mari" comercianti. Dar, na, mai incercati baieti. Ca poate va iese... Pana la urma. Sau poate nu. --- Eu sunt pro ceva procese impotriva dobitocilor-analfabeti cu drepturi si care reclama toate rahaturile (inchipuite) la ANPC. Dar, na, detalii. MarianG, on 23 aprilie 2019 - 04:15, said:
de cand se dau cadourile cu chitanta? Na, pe la altii exista vouchere-cadou. Noi inca dorim sa cumparam ceasuri din magazine si sa facem scandal cu prima ocazie. Pentru ca... diverse. Edited by dexterash, 23 April 2019 - 04:23. |
#25
Posted 23 April 2019 - 05:17
Initiatorul de fapt...a luat foc din cauza valorii ceasului. Pai el e om de Festina.. Si chiar...cu bonul cum ai facut? I l-ai cerut omului pur si simplu?
|
#26
Posted 23 April 2019 - 05:42
#27
Posted 23 April 2019 - 06:15
Ythrixium, on 22 aprilie 2019 - 22:14, said:
Stai linistit, or sa te caute ei sa il dai inapoi numai sa nu primeasca amenda de la ANPC, nu inteleg cum se poate la americani sa returnezi produse, de mai bine de 20 de ani, iar in cultura vanzatorului din Romania (cu exceptia emagului) nu s-a aflat inca, cumparatorul mai are si drepturi. AlexEn, on 23 aprilie 2019 - 05:42, said: De cand ai nevoie de chitanta la eventuala ducere in service (nu se aplica la cazul de fata) |
#28
Posted 23 April 2019 - 06:29
mi-a cumparat sotia un ceas acu vreo 3 ani de la B&B, am mers cu el si chitanta dupa o saptamana (timp in care normal ca nu l-am purtat), am rugat-o pe vanzatoare daca pot sa-l schimb, a zis ca da dar trebuie verificat in service, am facut proces verbal si a plecat in service, dupa cateva zile am avut ok-ul si am mers si mi-am luat ce am vrut....
|
|
#29
Posted 23 April 2019 - 07:08
#30
Posted 23 April 2019 - 07:14
Doamne fereste, @Fane tu cred ca ne minti... nu ai cum sa faci asa ceva
|
#31
Posted 23 April 2019 - 08:10
#32
Posted 23 April 2019 - 08:38
Mie nu mi se pare ca ar fi justificata isteria celor care il acuza pe initiator. A primit un cadou, nu i-a placut, nu l-a purtat, si a vrut sa-l schimbe cu altul, punand diferenta. E o practica comuna in tarile civilizate. Multi oameni care ofera cadouri chiar spun ca poti sa-l returnezi daca nu-ti place, adica nu este nicio jignire daca nu a nimerit exact ce-ti place tie. Dar, asa cum am spus, asta e prin tarile mai civilizate, unde nu totul trebuie sa fie o tiga_neala...
|
#34
Posted 23 April 2019 - 08:48
Am luat 2 ceasuri de la ei. Niciunul nu era expus - ambele au fost in cutie si cu folie pe ecran si capacul din spate.
Si din cate stiu accepta retururi. Numai daca nu cumva prietenul care ti l-a facut cadou l-a purtat el o vreme, nu i-a mai placut si ti l-a pasat tie. |
#35
Posted 23 April 2019 - 09:11
Manasu, on 23 aprilie 2019 - 08:38, said:
Mie nu mi se pare ca ar fi justificata isteria celor care il acuza pe initiator. A primit un cadou, nu i-a placut, nu l-a purtat, si a vrut sa-l schimbe cu altul, punand diferenta. E o practica comuna in tarile civilizate. Multi oameni care ofera cadouri chiar spun ca poti sa-l returnezi daca nu-ti place, adica nu este nicio jignire daca nu a nimerit exact ce-ti place tie. Dar, asa cum am spus, asta e prin tarile mai civilizate, unde nu totul trebuie sa fie o tiga_neala... Si aici poti sa il returnezi, daca vrea magazinul. Prin lege nu e OBLIGAT sa il primeasca. Pe de alta parte daca e cu defecte/zgarieturi nu ti-l va primi inapoi sau nu iti va returna toata suma. Ca sa fie si la noi ca in tarile civilizate trebuie sa se civilizeze si oamenii. Sa nu scoatem la inaintare doar drepturile si sa uitam de obligatii. Edited by AlexEn, 23 April 2019 - 09:11. |
#36
Posted 23 April 2019 - 10:02
Observati ce elita de troll este initiatorul.
Nu mai da nici un detaliu despre imaginarul ceas. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users