Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Probleme B&B Collection

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1
sharque99

sharque99

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 02.02.2009
Buna seara,
Astazi am primit cadou un ceas Festina cumparat din magazinul B&B din Unirea. Dupa ce l-am primit, am mers in magazin cu gandul de a il returna, pune diferenta  si a cumpara unul Atlantic mai scump. Doar ca de la service nu au dorit sa mi-l primeasca din motiv ca prezenta urme de purtare,  urme de transpiratie si mici zgarieturi.  Cu urmele de transpiratie chiar nu inteleg, doar l-am pus la mana pentru 1 minut sa vad cum imi sta cu el, si sa fim seriosi, chiar nu e vara afara. Chiar sa fie un motiv de respingere? De asemenea, referitor la "finele zgarieturi", cu siguranta a venit cu ele pentru ca am probat in magazin un ceas Atlantic si va pot spune cu siguranta ca prezenta zgarieturi mult mai multe decat ceasul meu. Ei nu le vand decat pe cele expuse iar daca ii rogi sa iti dea altul iti spun ca este ultimul.
Am depus reclamatie la ANPC pentru aceasta problema insa mare atentie, NU mai cumparati de B&B, Kultho, Splend'or, Kendra, Be in Time deoarece sunt aceeasi tepari..
O seara buna.

#2
Ythrixium

Ythrixium

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,784
  • Înscris: 04.05.2010
Stai linistit, or sa te caute ei sa il dai inapoi numai sa nu primeasca amenda de la ANPC, nu inteleg cum se poate la americani sa returnezi produse, de mai bine de 20 de ani, iar in cultura vanzatorului din Romania (cu exceptia emagului) nu s-a aflat inca, cumparatorul mai are si drepturi.

#3
EmyBoss7

EmyBoss7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 18.03.2017
Nu ti-am luat teapa mai bisnitare ci exact ce meriti. Sa-ti fie rusine ca ai vrut sa-ti vinzi cadoul, asa ceva nu se face.

#4
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 01.12.2018
E de  "porc" sa returnezi cadouri.
Vanzatorii de ceasuri stiu asta ( produsele lor se vand pentru a fii daruite), din asta traiesc.
Cetatean european, " drepturili" consumatorului, etc., nu inseamna ca plimbam ceasuri din magazin de la strmba la dreapta, si vrem contravaloarea inapoi, pe motiv ca in vitrina erau "apetisante" si aveau pretul "corect'.

#5
scutarovik

scutarovik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 30.06.2009
sincer asta ma face mai degraba sa cumpar in continuare de la ei, pentru faptul ca nu accepta produse cu urme de folosire pentru a le revinde
Titul e flame, unde e teapa?

#6
sharque99

sharque99

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 02.02.2009

View Postscutarovik, on 22 aprilie 2019 - 22:17, said:

sincer asta ma face mai degraba sa cumpar in continuare de la ei, pentru faptul ca nu accepta produse cu urme de folosire pentru a le revinde
Titul e flame, unde e teapa?
Eu zic sa cauti pareri despre ei, tot aici pe forum si o sa vezi unde e teapa.
Referitor la al meu, ma deranjat ca tu mi-l vinzi asa dupa care imi zici ca e zgariat.
Ce nu ai inteles din faptul ca l-am pus 1 minut la mana sa vad cum imi sta?
Si nu am vrut banii inapoi, ca oricum nu se poate, am vrut sa pun diferenta sa-mi iau ceva mai bun. Care e problema? In loc sa vanda unul ieftin, vindeau unul mai scump.


View Posttioopedi, on 22 aprilie 2019 - 22:16, said:

E de  "porc" sa returnezi cadouri.
Vanzatorii de ceasuri stiu asta ( produsele lor se vand pentru a fii daruite), din asta traiesc.
Cetatean european, " drepturili" consumatorului, etc., nu inseamna ca plimbam ceasuri din magazin de la strmba la dreapta, si vrem contravaloarea inapoi, pe motiv ca in vitrina erau "apetisante" si aveau pretul "corect'.
Nu ai inteles nimic. Am spus ca vroiam sa pun diferenta sa imi iau unul mai scump.

View PostYthrixium, on 22 aprilie 2019 - 22:14, said:

Stai linistit, or sa te caute ei sa il dai inapoi numai sa nu primeasca amenda de la ANPC, nu inteleg cum se poate la americani sa returnezi produse, de mai bine de 20 de ani, iar in cultura vanzatorului din Romania (cu exceptia emagului) nu s-a aflat inca, cumparatorul mai are si drepturi.
Sunt niste tepari ordinari. Ti-l tin in vitrina 1 an, timp in care il dau sa fie probat de 100 de ori, il cumperi tu si cand vrei sa il schimbi in aceeasi zi iti spun ca e zgariat si ca de ce l-ai pus la mana.

#7
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 01.12.2018

View Postsharque99, on 22 aprilie 2019 - 22:29, said:

Nu ai inteles nimic. Am spus ca vroiam sa pun diferenta sa imi iau unul mai scump.
AAAAAAAAAAAAAAAA.
nu-i de "porc", e de oaie?
Daca cel care te-a cadorisit atat a considerat ca meriti, tu nu esti de acord cu asta??
"valorezi" mai mult?

#8
Ythrixium

Ythrixium

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,784
  • Înscris: 04.05.2010

View Postscutarovik, on 22 aprilie 2019 - 22:17, said:

sincer asta ma face mai degraba sa cumpar in continuare de la ei, pentru faptul ca nu accepta produse cu urme de folosire pentru a le revinde
Titul e flame, unde e teapa?

Sa le vanda ca produs resigilat boss, vai de capu meu ce citesc aici, e chiar trist cati romani nu-si cunosc drepturile, bine ca in state porti o haina o zi intreaga, apoi o returnerezi fara sa comenteze nimeni nimic, la romani nu se poate ca suntem mai destepti....

#9
sharque99

sharque99

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 02.02.2009

View Posttioopedi, on 22 aprilie 2019 - 22:33, said:


AAAAAAAAAAAAAAAA.
nu-i de "porc", e de oaie?
Daca cel care te-a cadorisit atat a considerat ca meriti, tu nu esti de acord cu asta??
"valorezi" mai mult?
Problema ta e ca am vrut eu sa schimb un ceas sau ca mi-au vandut un ceas zgariat si nu au vrut sa mi-l primeasca inapoi? Da, am vrut sa dau un ceas de 609 de ron si sa imi iau unul de 1500, ca asa vreau eu.. care e problema ta?
Daca cei care vor sa isi cumpere de la ei citesc topicul asta si atunci cand merg in magazin sunt atenti ca ceasul sa nu fie zgariat atunci si-a atins scopul si nu vor pati ca mine.

Edited by sharque99, 22 April 2019 - 22:38.


#10
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

View PostYthrixium, on 22 aprilie 2019 - 22:33, said:


Sa le vanda ca produs resigilat boss...
...adica mai ieftin ...deci pierdere pentru magazin.

Pentru cumparator nu.... trebuie sa primeasca acelasi pret....chiar daca l-a purtat "doar un minut".

#11
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostYthrixium, on 22 aprilie 2019 - 22:14, said:

nu inteleg cum se poate la americani sa returnezi produse, de mai bine de 20 de ani,
Mai compara un pic si cam ce produse se vand, cam in ce cantitati si cam la ce preturi (vezi sa nu uiti de TVA si altele specifice UE).

View PostYthrixium, on 22 aprilie 2019 - 22:14, said:

iar in cultura vanzatorului din Romania (cu exceptia emagului) nu s-a aflat inca, cumparatorul mai are si drepturi.
Are, desigur. Drepturile pe care i le ofera legea. Ia sa vedem, in acest caz, ce drepturi oferite de lege nu au fost respectate?

#12
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

View PostYthrixium, on 22 aprilie 2019 - 22:14, said:

Stai linistit, or sa te caute ei sa il dai inapoi numai sa nu primeasca amenda de la ANPC,
....la anpc se duce cel care l-a cumparat ;)

View Postsharque99, on 22 aprilie 2019 - 22:00, said:


Astazi am primit cadou un ceas Festina cumparat din magazinul B&B din Unirea.

View Postsharque99, on 22 aprilie 2019 - 22:35, said:

Problema ta e ca am vrut eu sa schimb un ceas sau ca mi-au vandut un ceas zgariat si nu au vrut sa mi-l primeasca inapoi?

Ceva nu se leaga....;)

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai pune o poza cu ceasul, sa vedem zgarieturile care sustii ca nu exista.

#14
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostYthrixium, on 22 aprilie 2019 - 22:56, said:

Da, evident, pierdere pentru magazin, nu plange nimeni de mila magazinului, riscu meseriei, nu-i convine,sa inchida taraba.
Cunosti legea au ba? Pentru ca vad ca o dai din flori in spanac aiurea.

#15
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Acum 4 ani am schimbat un ceas de dama primit de mama de la altcineva, pt ca avea curea de piele ingusta si dorea bratara metalica.
Am platit diferenta destul de semnificativa si l-am schimbat intr-un magazin splendor sau B&B care nici nu era cel din care a fost cumparat...
E drept ca nu avea zgarieturi...

#16
Ythrixium

Ythrixium

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,784
  • Înscris: 04.05.2010

View Postdexterash, on 22 aprilie 2019 - 22:57, said:

Cunosti legea au ba? Pentru ca vad ca o dai din flori in spanac aiurea.

Eu da, tu?

#17
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Eu zic ca esti complet pe langa si nu cunosti legea. Altfel ai fi stiut:
1. Nu ai drept de retur daca e cumparat dintr-un magazin fizic.
2. Magazinele au dreptul de a nu-ti returna suma completa, daca nu pot revinde produsul la suma initiala. Legea nu ii obliga sa vanda in pierdere.

Asa ca pune mana si mai citeste. Iar daca nu reusesti sa intelegi, poti trimite un email la ANPC si te "rezolva" baietii. Si, cel mai probabil, rezolva si cu "drepturile" tale inchipuite.

Edited by dexterash, 22 April 2019 - 23:09.


#18
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,682
  • Înscris: 22.01.2015
Ceva asemanator(ochelari) am patit-o eu!   Pe scurt: anul trecut(2018) sept.,vacanta 2 sapt,sa-mi fac set nou de ochelari. Bun,intru aleg rama de baza+una random(oferta uzuala). Fac control oftalmo.Bunavointa din partea lor sa fie gata in alea 10 zile(4 zile am haladuit). In ian.2019 un punct de sudura?! la partea lentila<>rama a pocnit +ca COCLEAU.  Culoarea aia de cupru vechi.Incepusera sa-mi apara semne pe pielea pometilor unde sprijina lentila de obraz.  Contineau nichel.    Am facut loco altii,aici vine partea frumoasa-reteta+facture pe rame erau capsate la un loc si nu le-am primit inapoi.  Incerc in martie2019 sa prezint problema,nu vroiam nimic altceva decat:  juma din pretul ramei cu problema cca 250lei ,sau macar un fel de scuza,blabla.  Mumu pe linie. M-au gasit in system ca am facut controlul,da ramele nu figurau.  Recunosc,vina ca am ratacit saraciile alea de hartii e a mea.   Dar   am mai fost acuzat ca am venit cu ramele mele de acasa.  WHATT?/?    NU AM REZOLVAT NIMIC.  Da lectia mi-am invatat-o.  Apropo,dupa o gogaleala ramele sant importate din Ukraina,da si furnizorii nu zic nimic de compozitia aliajului.    Actual am pe rama titan.    Cruce pe cca 7/800 lei.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate