Audi A4 B7 2.0 TDI 170CP
Last Updated: Apr 09 2019 20:13, Started by
Bct99benny
, Apr 09 2019 11:39
·
0
#19
Posted 09 April 2019 - 12:36
Asadar.. In concluzie... Este o masina cu destul de multe probleme sa inteleg?
|
#20
Posted 09 April 2019 - 12:36
faza tare e ca nici softtuniing nu-ti face nimeni la motorul asta din cauza dpf, eventual cu dpf off
|
#21
Posted 09 April 2019 - 12:36
#22
Posted 09 April 2019 - 12:39
cu suspensia ti s-a zis
la motor ai treaba cu dpf pe care mai bine il pui pe off cu un soft nou ulei suge ca si prietenul lui celebru bkp de pe passat injectoarele trebuie sa fi fost schimbate pe recall |
#23
Posted 09 April 2019 - 12:41
marcusdefeis, on 09 aprilie 2019 - 12:36, said:
faza tare e ca nici softtuniing nu-ti face nimeni la motorul asta din cauza dpf, eventual cu dpf off |
#24
Posted 09 April 2019 - 12:49
TruculMagic, on 09 aprilie 2019 - 12:36, said:
Dupa ce schimb jumatate de masina tot nu se rezolva problemele, si toti se uita ca la ozn. si apoi constati ca de fapt bate un tampon motor Bct99benny, on 09 aprilie 2019 - 12:41, said:
Si daca as achizitiona acest model si as face un dpf off si un stage 1 lucrat pe masina pentru a funtiona in parametri normali si fara sa dea fum... Ar fi o alegere buna? daca tot stai cu bidonul in portbagaj ambreiajul presupunem ca nu e praf daca e praf tovarasii de la bosch performance au niste kituri Edited by marcusdefeis, 09 April 2019 - 12:50. |
#25
Posted 09 April 2019 - 13:02
Fix modelul ala, anul ala, de nou, in tara vestica, servisat la reprezentanta (interval flexibil), dupa 200k a cazut aproape totul pe masina (de la turbo la crapat chiulasa, DPF etc, injectoarele au picat mult mai devreme); a dat-o cu 3500 euro la o firma de samsareala, cand a dus-o era aprins tot bordul. Cine stie unde s-a vandut masina aia cosmetizata.
Altfel, interior slab mi s-a parut dar misto la condus daca mergi tare. Edited by overseas, 09 April 2019 - 13:04. |
#26
Posted 09 April 2019 - 13:23
adica zice sa-ti iei mai bine un exeo de 170 cp ca ala nu e PD
|
#27
Posted 09 April 2019 - 13:41
nu mai bine cauti unu pe benzina care sa nu manance ulei? Macar nu se duce DPF-ul.
|
#28
Posted 09 April 2019 - 14:32
|
#29
Posted 09 April 2019 - 15:01
Astept si variante auto din partea voastra sau alte pareri..
|
#31
Posted 09 April 2019 - 17:38
andreiutzu000, on 09 aprilie 2019 - 17:32, said:
Ce buget ai? 2.0 TDI de la Audi (BPW/BLB si mai sunt cateva) au fost printre cele mai problematice motoare facute de ei... n-as recomanda la nimeni. Cati km faci anual? Si unde? Dar in mare parte merg extraurban. |
#32
Posted 09 April 2019 - 17:53
Bct99benny, on 09 aprilie 2019 - 12:25, said:
De partea mecanica in ceea ce priveste suspensia nu imi fac probleme... Pentru ca nu merg la modul in care in cateva mii de km sa fiu nevoit sa incep sa schimb componente pentru ca troncane... Asa am zis si eu Saptamana viitoare merg cu 100-150e sa schimb ce mi se pare ca nu ar fi ok in speranta ca scap de zgomot, iar daca nu mai merg o tura, luam si planetarele la verificat... alta distractie alti bani, ca deja brate, bielete sau altceva nu mai am ce sa inlocuiesc. BRD-ul e paguba la casa omului. Stiu pe cineva care inainte sa o ia, a bagat fostul proprietar cateva mii de euro si a schimbat tot, are facturi, etc... iar la el in timp a bagat mii de euro si numai probleme ii facea masina aia, ba injectoare, ba egr, ba dpf, ba l-a anulat si mergea mai prost, o gramada de probleme. Acuma am un prieten care si-a luat un BRD de la unic proprietar roman cu 130.000km, a dat anul trecut 7500euro pe ea, ala a folosit-o numai prin Italia ca erau colegi pe la munca si stia masina, si deja are probleme cu injectoarele, dpf-ul a trebuit sa il anuleze ca facea figuri. Vrea sa o vanda, e full (doar piele nu are, in rest are pachet s-line, navigatie rns-e plus, xenon, stopuri led, si scaunele sunt sport parca, etc), km reali... daca te intereseaza te pun in legatura cu el. |
#33
Posted 09 April 2019 - 20:13
Bct99benny, on 09 aprilie 2019 - 17:38, said:
Buget de maxim 4000€... Si fac cam 27 de mii pe an dintre care aproximativ 40-60 pe saptamana in oras... Dar nu in aglomeratie Dar in mare parte merg extraurban. Daca tot vrei sa mergi pe un diesel, as zice sa mai cauti ceva timp si sa gasesti un B7 1.9 TDI BKE. Sunt motoare fiabile si probabil n-o sa ai probleme cu el. Totusi, pentru ~25k km pe an consider ca nu renteaza un diesel, deoarece pot sa apara probleme mai multe decat la o benzinara. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users