Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Audi A4 B7 2.0 TDI 170CP
Last Updated: Apr 09 2019 20:13, Started by
Bct99benny
, Apr 09 2019 11:39
·
0
#1
Posted 09 April 2019 - 11:39
Salutare! As dori cateva pareri despre fiabilitatea si posibilele probleme care pot sa apara in timp la un Audi A4 B7 2.0 TDI 170CP an 2007. De curand am decis sa schimb masina si sunt mare fan Audi. Am optat pentru acest model deoarece este un model accesibil ca si raport pret calitate. Si as dori sa primesc pareri de la cei care detin acest model sau chiar si modelul de 2.0 tdi de 140 cp. Multumesc anticipat!
|
#3
Posted 09 April 2019 - 11:46
Stai in banca ta. Cel mai prost motor. Si nu mai zic de suspensie care la drumurile noastre rele nu merita si e costisitor de reparat si diagnosticat.
|
#4
Posted 09 April 2019 - 11:47
Nu stiu daca are injectoarele de la simens? Dar voi cere detalii
|
#5
Posted 09 April 2019 - 11:54
alea de 170 de cai PD sunt cu siemens
daca au fost schimbate nu e atat de tragic TruculMagic, on 09 aprilie 2019 - 11:46, said: Si nu mai zic de suspensie care la drumurile noastre rele nu merita si e costisitor de reparat si diagnosticat. o sa invete omul sa mearga fara sa dea in gropi |
#7
Posted 09 April 2019 - 11:56
#8
Posted 09 April 2019 - 11:59
Sincer asta nu ar fi un mare dezavantaj... Am stat in acest ar si mi se pare destul de confortabil
|
#10
Posted 09 April 2019 - 12:07
marcusdefeis, on 09 aprilie 2019 - 12:06, said:
consolele de Audi a3 si a4 mi se par supradimensionate in zonele gresite, cam dau cu genunchii in ele Edited by Bct99benny, 09 April 2019 - 12:10. |
|
#12
Posted 09 April 2019 - 12:12
#13
Posted 09 April 2019 - 12:15
daca scapi cu 1 litru la 10000 km esti tare
unii baga 1 litru la 1000 km |
#14
Posted 09 April 2019 - 12:19
marcusdefeis, on 09 aprilie 2019 - 11:54, said:
ai vrea sa-si ia un macpherson numai ca sa nu dea banul la reglaje de directie? o sa invete omul sa mearga fara sa dea in gropi Ce reglaje de directie, ca nu umbla la bielete. Dar de multe ori daca se strica ceva si auzi zgomote e imposibil de identificat. Eu am patit-o , am mers la vreo 3 mecanici, pe banc la ITP, am schimbat o gramada si nu stie nimeni ce naiba are. |
#15
Posted 09 April 2019 - 12:22
|
#16
Posted 09 April 2019 - 12:25
De partea mecanica in ceea ce priveste suspensia nu imi fac probleme... Pentru ca nu merg la modul in care in cateva mii de km sa fiu nevoit sa incep sa schimb componente pentru ca troncane... Insa partea cu uleiul e destul de ciudata pentru ca mi se pare destul de mult 1 litru la 1000 de km... Cam 10 litri la revizie... Sau schimbat doar filtrul de ulei
|
#17
Posted 09 April 2019 - 12:29
Am avut asa ceva.. Nervi tari si bani...multi... Ca na..e premium.
La suspensie cand se aud zgomote, doar la ghici le nimeresti. Sau schimbi tot cu 1000 de euro.. Initiator nu-ti vrea nimeni raul. Asculta la oameni batrani. Nu-i masina de luat modelul ala. SIGUR o sa ai probleme. |
#18
Posted 09 April 2019 - 12:32
am uitat de mirificul dpf, deci daca vrei sa o freci numai prin oras, uita
in plus daca e facut update de soft la reprezentanta masina aia nu mai are puterea initiala careva daduse fuguta la update, iar dupa la masuratoare avea fix 154 cp.... mariovrs, on 09 aprilie 2019 - 12:29, said:
La suspensie cand se aud zgomote, doar la ghici le nimeresti. Sau schimbi tot cu 1000 de euro.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users