Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Casa noua ...datorii la RCS/RDS vechiul proprietar
Last Updated: Apr 08 2019 08:07, Started by
pinguinul666
, Apr 05 2019 12:33
·
0
#37
Posted 05 April 2019 - 14:04
tytysor, on 05 aprilie 2019 - 13:53, said:
ne spune ''colega'' in baza care legi nu se poate face contract unui client din cauza ca la adresa respectiva au mai locuit alte persoane care au ramas cu restante??? Asa e procedura interna, si asa procedeaza un functionar in casierie. Daca esti cu tupeu, mergi in audienta la un director si poate ca se aproba si al 3-lea contract. Sau poate al 10-lea. Vad ca vrei neaparat sa ai tu ultimul cuvant. Daca ai lucrat in telecomunicatii, stii ca agentul de la vanzari nu are treaba cu legea. Nici agentul din teren. Ambii au niste proceduri pe care le respecta cu strictete daca vor sa-si pastreze serviciul... restul e can-can... Edited by 2Unlimited, 05 April 2019 - 14:06. |
#38
Posted 05 April 2019 - 14:08
aia spuneam si eu, ca nu prea au treaba cu legea! iar procedurile lor o incalca, deci sint ilegale! se profita dor de faptul ca lumea nu are timp de pierdut prin tribunale, altfel le trecea cheful de ilegalitati!
|
#39
Posted 05 April 2019 - 14:18
Nu este o ilegalitate ca eu, ca si companie, sa fac tot posibilul sa-mi recuperez pagubele. Daca asta inseamna ca sa-l strang putin cu usa pe noul proprietar, ca la randul lui sa-l contacteze pe cel de la care a cumparat imobilul, sunt perfect de acord. Daca ar fi usor sa ai o companie de telecomunicatii, pe toti ne-ar chema "Teszari". Priveste putin si din punctul de vedere al "patronului"... Vorbim de telefoane mobile care pot depasi 5000 lei, luate in rate, vorbim de decodoare, CAM-uri, ONT-uri, etc... care sunt oferite in chirie sau custodie, si daca adaugam la aceste cifre mai multe zerouri pentru ca sunt multe situatii de acest gen, ajungem la sume astronomice. E usor sa arati cu degetul cand nu esti tu pagubitul...
Edited by 2Unlimited, 05 April 2019 - 14:19. |
#40
Posted 05 April 2019 - 14:18
Initiator, nu e mai simplu sa il intrebi pe DIGI_helper?
Noi ne putem da cu parerea, el iti raspunde dpdv al Digi, deci un raspuns oficial si nu in ultimul rand competent. https://forum.softpe...60-digi-helper/ |
#41
Posted 05 April 2019 - 14:42
2Unlimited, on 05 aprilie 2019 - 14:18, said:
Nu este o ilegalitate ca eu, ca si companie, sa fac tot posibilul sa-mi recuperez pagubele. Daca asta inseamna ca sa-l strang putin cu usa pe noul proprietar, ca la randul lui sa-l contacteze pe cel de la care a cumparat imobilul, sunt perfect de acord. Daca ar fi usor sa ai o companie de telecomunicatii, pe toti ne-ar chema "Teszari". Priveste putin si din punctul de vedere al "patronului"... Vorbim de telefoane mobile care pot depasi 5000 lei, luate in rate, vorbim de decodoare, CAM-uri, ONT-uri, etc... care sunt oferite in chirie sau custodie, si daca adaugam la aceste cifre mai multe zerouri pentru ca sunt multe situatii de acest gen, ajungem la sume astronomice. E usor sa arati cu degetul cand nu esti tu pagubitul... Apropo, cum poti scrie enormitatea subliniata??? cum sa ''te striga cu usa'' un furnizor de servicii pentru a plati datoriile altora! Aberant!!! |
#42
Posted 05 April 2019 - 14:49
2Unlimited, on 05 aprilie 2019 - 14:18, said:
Nu este o ilegalitate ca eu, ca si companie, sa fac tot posibilul sa-mi recuperez pagubele. Daca asta inseamna ca sa-l strang putin cu usa pe noul proprietar... Tu ca companie nu ai aboslut nicio treaba cu noul proprietar cata vreme nu ai vreun contract cu el. Iar noul proprietar nu e raspunzator in niciun fel de contractul vechiului proprietar. Nu mai posta prostii. |
#43
Posted 05 April 2019 - 14:49
2Unlimited, on 05 aprilie 2019 - 14:18, said:
Nu este o ilegalitate ca eu, ca si companie, sa fac tot posibilul sa-mi recuperez pagubele. Daca asta inseamna ca sa-l strang putin cu usa pe noul proprietar, ca la randul lui sa-l contacteze pe cel de la care a cumparat imobilul, sunt perfect de acord. Daca ar fi usor sa ai o companie de telecomunicatii, pe toti ne-ar chema "Teszari". Priveste putin si din punctul de vedere al "patronului"... Vorbim de telefoane mobile care pot depasi 5000 lei, luate in rate, vorbim de decodoare, CAM-uri, ONT-uri, etc... care sunt oferite in chirie sau custodie, si daca adaugam la aceste cifre mai multe zerouri pentru ca sunt multe situatii de acest gen, ajungem la sume astronomice. E usor sa arati cu degetul cand nu esti tu pagubitul... Dar daca esti companie mare, ai imunitate la lege ca imparti cu cine trebuie, mai ales daca esti o companie care are o relatie stransa cu serviciile. |
#44
Posted 05 April 2019 - 14:59
v-au spalat creierii astia, cu serviciile.
chiar iti inchipui ca toate companiile de telecomunicatii din Romania, au relatii stranse cu serviciile? nu de alta, dar faza asta cu neincheierea unui abonament pe o adresa cu datorii, e la toti. ba chiar la ailalti e si mai rau, ca mai au si preventel. |
#45
Posted 05 April 2019 - 15:00
tytysor, on 05 aprilie 2019 - 13:18, said:
Nu, nu trebuie prezentate chitante de la toti furnizorii de utilitati, asta-i abureala operatorilor! la fel de bine ar trebui si de la toate bancile, ifn-urile si toti camatarii din tara? Am lucrat doua decenii la un operator telecom si va asigur ca este ilegal sa pretinzi plata de la alta persoana sau sa refuzi sa inchei contract noului locatar! ca se practica, depinde doar de cit chef au cei afectati sa-i reclame la ancom, anpc sau si mai bine, sa-i dea in judecata! Iar la punerea in posesie, vanzatorul mi-a lasat bani pentru facturile ce au venit dupa, pentru perioada in care a mai stat in locuinta, perioada de habitatie. Utilitatile nu sunt multe si se verifica usor si in general esti captiv "infrastructurii" lor, exceptie fac cei din telecomunicatii pe net, CATV si telefonie fixa. Dar la apa/canal, energie electrica sau gaz nu sunt multe variante... |
#46
Posted 05 April 2019 - 15:03
In mod normal B (vanzatorul) trebuia sa inchida toate contractele la punct fix pe numele lui. A (amicul) este vinovat ca nu s-a prezentat la acesti furnizori (cablu, gaze si electricitate) sa preia contractele.
Daca la gaze si electricitate este destul de simplu (se intra pe site-ul companiilor), la furnizorii de telecomunicatii se cedeazaa sau se inchide contractul. Cand am cumparat garsoniera, dezvoltatorul a trecut in contractul de vanzare-cumparare consumul inregistrat pe contorul de gaz (singurul montat la momentul respectiv, cel de curent punandu-l eu ulterior, fiind inca santier). Deci, la partea asta ar trebui sa fie simplu. Acum, cu RDS: daca nu a trecut prea mult timp (in general, peste tot timpul il reprezinta cele 30 de zile), se poate prezenta la un centru Digi sa notifice el (ca nou proprietar) ca nu doreste sa ii mai fie facturate serviciile. Nu prea au ce sa-i faca (adica sa impute facturile sosite), doar, in cel mai rau caz, in urma unui proces, suma de la data contractului si pana la notificare. Ar mai fi solutia sa preia contractul incepand cu data achizitiei, iar Digi sa se inteleaga cu fostul. Nu cred ca poate face dovada neutilizarii serviciilor. In teorie, aparatura a ramas pe loc, nu a plecat cu fostul proprietar (da, exista registri pentru internet, dar pentru televiziune nu prea are cum). |
|
#47
Posted 05 April 2019 - 15:03
Nu cred ca contractul cu operatorii de telecomunicatii sunt considerate utilitati, ci doar intretinerea, apa, caldura, gazele, electricitatea, care in unele cazuri inca mai vin in sistem comunist la asociatiile de proprietari.
|
#48
Posted 05 April 2019 - 15:25
pinguinul666, on 05 aprilie 2019 - 12:33, said: Sa zicem ca actualmente, RCS/RDS nu cunoaste noua adresa a lui B. Nu tot B e dator pt acele datorii la abonamentul IP TV, ca doar B a semnat, si nu A ? Voi, daca v-ati trezi in situatia asta, cum ati proceda? Noi, am incerca sa contactam vechiul proprietar, daca a lasat un numar de telefon, iar daca manifesta dezinteres, am da Ignore la plicuri.. sa fie sanatos.. Problema este ca, daca abonamentul a ramas neplatit.. el nu se poate rezilia, astfel incat noul proprietar sa faca un nou contract... la acelasi apartament sau depinde de bunavointa RDS |
#49
Posted 05 April 2019 - 17:33
projectfp, on 05 aprilie 2019 - 15:03, said:
Nu cred ca contractul cu operatorii de telecomunicatii sunt considerate utilitati, ci doar intretinerea, apa, caldura, gazele, electricitatea, care in unele cazuri inca mai vin in sistem comunist la asociatiile de proprietari. Probabil ai dreptate, dar cum e sa citesti un singur contor la adresa si cum e sa citesti 400 la aceeasi adresa? Crede-ma ca volumul de munca este enorm daca facturezi la fiecare proprietar (apartament). Plus ca nu poti sa faci reparatii pe barba furnizorului daca nu are in proprietate infrastructura (cum sunt tevile de apa, de exemplu, sau firele de curent aflate prin bloc pana la apartament si care deservesc zona comuna a blocului, deci inca un client in plus). Depinde pe cine intrebi. Am inteles ca bancile includ in factura de utilitati si seriviciile de cablu pentru verificarea domiciliului, deci presupun ca vor intra in vocabular ca utilitati in viitorul mediu. |
#50
Posted 05 April 2019 - 17:40
Presupun ca te referi la asociatiile comuniste cand spui ca e mai usor sa citesti un contor si nu 400 (exagerat totusi, nu cred ca avem cladiri cu 400 de unitati locative).
E falsa ideea, am proprietate unde totul e cu contract individual si merge struna sistemul, si totusi exista asociatie mostenita din trecut care taxeaza pentru salariile angajatilor asociatiei, servicii de curatenie si reparatii inexistente in mod abuziv, ajungand astfel sa platesti acele "servicii" mai mult decat factura de utilitate de pe urma careia chiar te alegi cu ceva. Ba mai mult am inteles ca sunt orase unde majoritatea cetatenilor au contracte individuale la utilitati. Doar in Bucuresti se mentine la putere sistemul comunist in majoritate. |
#51
Posted 05 April 2019 - 18:02
|
#52
Posted 05 April 2019 - 18:15
Nu e adevarat cu UPC. Avusem acum 15 ani UPC analogic. Am renuntat la ei (erau purici imensi) si nu am plati 3 luni pana m-au deconectat. Acum 3 ani a venit tot UPC cu o noua retea cu digital. Am solicitat conectare, m-au gasit cu datorie si a trebuit sa platsc 50 lei. Insa acei 50 lei (avans) mi s-au scazut la urmatoarea factura.
Deci nu am platit nicio restanta. Si eram tot eu, la aceeasi adresa. |
#53
Posted 05 April 2019 - 18:32
Pololica, on 05 aprilie 2019 - 15:03, said:
In mod normal B (vanzatorul) trebuia sa inchida toate contractele la punct fix pe numele lui. A (amicul) este vinovat ca nu s-a prezentat la acesti furnizori (cablu, gaze si electricitate) sa preia contractele. Daca la gaze si electricitate este destul de simplu (se intra pe site-ul companiilor), la furnizorii de telecomunicatii se cedeazaa sau se inchide contractul. Cand am cumparat garsoniera, dezvoltatorul a trecut in contractul de vanzare-cumparare consumul inregistrat pe contorul de gaz (singurul montat la momentul respectiv, cel de curent punandu-l eu ulterior, fiind inca santier). Deci, la partea asta ar trebui sa fie simplu. Acum, cu RDS: daca nu a trecut prea mult timp (in general, peste tot timpul il reprezinta cele 30 de zile), se poate prezenta la un centru Digi sa notifice el (ca nou proprietar) ca nu doreste sa ii mai fie facturate serviciile. Nu prea au ce sa-i faca (adica sa impute facturile sosite), doar, in cel mai rau caz, in urma unui proces, suma de la data contractului si pana la notificare. Ar mai fi solutia sa preia contractul incepand cu data achizitiei, iar Digi sa se inteleaga cu fostul. Nu cred ca poate face dovada neutilizarii serviciilor. In teorie, aparatura a ramas pe loc, nu a plecat cu fostul proprietar (da, exista registri pentru internet, dar pentru televiziune nu prea are cum). |
#54
Posted 05 April 2019 - 21:50
Si daca se doreste preluarea de catre noul proprietar, trebuie semnate mai multe documente de catre cei implicati, B cedeaza lui A iar RCS proceseaza aceste documente si efectueaza modificarile in sistem. Procesul in sine se numeste schimbare titular contract (asa este la Telekom).
Edited by crazyalex86, 05 April 2019 - 21:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users