Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Huawei P30 Pro
Last Updated: Apr 28 2024 13:06, Started by
sergiu_gh
, Mar 26 2019 15:58
·
98
#7471
Posted 06 October 2021 - 06:49
Asta e doar inceputul. Vom mai avea astfel de probleme in urmatoarele trei luni.
|
#7472
Posted 06 October 2021 - 10:57
vladut_v, on 30 septembrie 2021 - 12:21, said: Nu degeaba am pus intrebarea! După update-ul la EMUI 11 am simtit o usoară scadere a mixului performanta-baterie Asa că am inceput sa tai din procesele de sistem. Am dezinstalat ultimele update-uri ale HMS Core, HSM Service Framework și AppGallery, revenind la versiunile lor de baza ... si rezultatele in materie de performanta-baterie au revenit la capacitatea de dinaintea update-ului la EMUI 11. Indiferent de cat de buna baterie avem, telefoanele noastre sunt cocoșate de faptul că sunt nevoite să ruleze simultan 2 rânduri de servicii de bază, 2 CORE-uri: cel al lui Google si cel al lui Huawei. Așa că, în funcție de direcția ecosistemului pe care mergeți: Google (Google Play Service și Google Play Store) sau Huawei (HMS Core si AppGallery), puteți să-l dezactivați (dezinstalare update-uri) pentru celălalt.... O întrebare de diletant, cum dezinstalezi update-urile pentru aplicatiile respective? Si eu am fost nevoit sa aduc HMS core la zi, din cauza instalarii a câtorva aplicații Huawei. Edited by alexino, 06 October 2021 - 11:04. |
#7473
Posted 06 October 2021 - 11:29
Te duci în setări > aplicații > aplicații sus > click pe aplicația vizată > trei puncte dreapta sus > dezinstalare actualizări.
|
#7475
Posted 09 October 2021 - 18:28
Problema la Huawei sau fac misto de un prieten , are tel in garantie si a platit capacul spart sal reintroduca la loc in garantie, doar ca modulul de camera cea de jos cu zoom era moarta, si evident se vedea in ceata, acum 2 saptamani au spus ca aduc marfa, dar pana in prezent nu au adus sau cel putin piesa in sine pt model .
Eu am P30 am avut aceeasi prob doar ca la mine era modulul pe stoc si sa rezolvat cu capacu , plus baterie noua schimbata pe garantie apoi. Ce ar fi de facut camera de la p30 pro acum se vede negru cand dai pe ea, pe semne ca modulul a cedat de tot , avand garantie inca 1 an si 4-5 luni , e penibila sa spui ca service direct ca nu ai , vorbim de un tel la mai putin de 3 ani de la lansare ,cu modele noi de p30 pro inca pe piata in emag sau online pe alte shop uri IT. Modulul este undeva la 250 lei pe piata , si culmea se gaseste la alte service uri, doar la Huawei in sine NU, sau vand ei la baieti sau lau vazut pe prietenul meumai prost cu handicap si iau pus doar capacul ca era pe bani...... Eu totusi am rezolvat la P30 fara probleme, iar capacul e standard si la el si la mine doar o culoare au,albastru palid cu alb. Observ ca pierd ppiata, si pe partea de telefone in afara de P50 nimic nu se anunta , cu P40 nu au avut mare noroc, chiar daca mie imi place P40 si il voi lua pana la anu . Edited by Cristy0007, 09 October 2021 - 18:31. |
#7476
Posted 10 October 2021 - 08:56
Din câte știu eu, legea garanției este să se repare produsul în termen de 30 de zile, iar dacă nu pot din diverse motive, sunt obligați să înlocuiască produsul cu unul nou sau să restituie banii.
Deci eu aș trimite produsul la ei, indiferent că au piesa sau nu. Nici nu aș sta la discuție cu ei să-i întreb dacă au modulul pe stoc. Aș lua număr de înregistrare când a intrat telefonul în service și aș aștepta trecerea celor 30 de zile. Nu e problema clientului lipsa de piese... Cum spuneam, există cel puțin două alternative... Înlocuirea sau restituirea banilor. După cele 30 de zile se face reclamație la ANPC și problema se rezolvă într-un fel sau altul Chiar dacă nu au piesa respectivă ei au obligația sa-ți bage telefonul în service. Greșeala prietenului este că stă la discuție cu cei de la service. Iar cei de acolo au prins faza că e "moale de gură". Eu m-aș duce și aș cere intrare în service... Dacă îmi spun că nu au piesa, le zic sa îmi dea confirmarea de intrare în service și apoi ei sa se descurce cu telefonul în baza legii garanției. Și dacă nu au piesa respectivă îmi pot da alt produs sau banii înapoi. Fii tare în gură! 😉 Edited by tdan08, 10 October 2021 - 09:03. |
#7477
Posted 12 October 2021 - 16:48
In România, aducerea la conformitate a unui produs in perioada de garanție cade in sarcina vânzătorului/profesionistului indiferent de faptul ca aceasta se realizează de către vânzător sau prin intermediul service-ului autorizat.
https://anpc.ro/anpc...Lege nr. 449(r1)%20din%202003.html (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, și fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.@ (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. |
#7478
Posted 14 October 2021 - 08:00
sper ca, peste 6 luni cand aproape expira garantia si il trimit in service, sa nu mai aiba piese si sa imi dea negatie.
|
#7479
Posted 14 October 2021 - 11:01
Ar fi fain așa... Să îți dea banii înapoi... Așa poți lua ceva mai actual
Observ că din iunie nu a mai venit niciun update... Cred că de acum P30 PRO va fi tras pe dreapta. Poate mai vine update la Harmony... Că alte update-uri nu cred ca o sa mai vedem |
#7480
Posted 14 October 2021 - 17:48
rzvni, on 14 octombrie 2021 - 08:00, said:
sper ca, peste 6 luni cand aproape expira garantia si il trimit in service, sa nu mai aiba piese si sa imi dea negatie. Crezi că vei primi alt telefon? tdan08, on 14 octombrie 2021 - 11:01, said:
Ar fi fain așa... Să îți dea banii înapoi... Așa poți lua ceva mai actual Observ că din iunie nu a mai venit niciun update... Cred că de acum P30 PRO va fi tras pe dreapta. Poate mai vine update la Harmony... Că alte update-uri nu cred ca o sa mai vedem Și crezi că dacă nu au piese, cum e cazul meu cu garanția de 1 an +, crezi că am șanse să primesc altceva în schimbul lui? Întreb, nu dau cu parul. |
|
#7481
Posted 14 October 2021 - 19:24
Pai conform legii, cum era scris mai sus, cei de la service au un termen legal în care să repare telefonul. Și au 3 variante: să îl repare, sa îl înlocuiască cu același produs sau să restituie banii. Deci dacă teoretic nu ar avea piese pentru a-l repara, le mai rămân 2 variante pentru a compensa clientul pentru imposibilitatea reparației
Telefonul încă duce bine, deși eu îl am de peste 2 ani. Chiar dacă nu mai primește update lună de lună. Erau unii utilizatori pe aici care, când update-urile întârziau mai mult de o lună, făceau atâta caz de ziceai că vin toți virușii și hackerii pe telefoanele lor. Se simțeau "vulnerabili" că telefonul nu are update-urile cu securitatea la zi. Uite ca acum ultimul update este făcut în iunie... Și nu am pățit nimic. Telefonul funcționează perfect Edited by tdan08, 14 October 2021 - 19:30. |
#7482
Posted 14 October 2021 - 19:47
Eu detest isteria cu actualizarile.
Folosesc win 8.1 si win7. Ard discuri cu Nero 10 cand e nevoie. Am actualizarile dezactivate la win8.1 N-am nevoie de win10 sau 11. Am un Firefox 63. La telefon sunt de asemenea oprite la aplicatii. Le fac eu manual. (chiar am pierdut aplicatii folositoare cand am facut update si au devenit platite) Daca merge, nu fa update. |
#7483
Posted 14 October 2021 - 21:28
Folosesc cu placere Win7 cu ESU dar și Win11. P30 pro-ul dacă îmi dau banii pe el nu ma supăr, ca mai am unul sigilat în dulap. Gadget-urile astea sunt unelte, nu trofee.
|
#7484
Posted 15 October 2021 - 10:27
Salut!
De la ultimul update am probleme cu microfonul (cred). Mai exact dupa initierea apelului sunt auzit dupa 10-15 sec de cand raspunde interlocutorul. A mai intalnit cineva aceasta problema? |
#7485
Posted 15 October 2021 - 20:16
Liviumar123, on 15 octombrie 2021 - 10:27, said:
Salut! De la ultimul update am probleme cu microfonul (cred). Mai exact dupa initierea apelului sunt auzit dupa 10-15 sec de cand raspunde interlocutorul. A mai intalnit cineva aceasta problema? Aceeași problemă o am și eu... Nu aud/nu sunt auzit în primele secunde ale apelului. Am dezactivat funcția de apel 4G, dar întârzierea rămâne... Edited by eusautu, 15 October 2021 - 20:17. |
|
#7486
Posted 15 October 2021 - 20:29
Pățesc și la P40 Pro care este cu o versiune veche de EMUi pe el. Aș merge pe o aplicație (de sistem?) updatată care cauzează acest lucru.
Edited by badmania98, 15 October 2021 - 20:29. |
#7487
Posted 17 October 2021 - 17:56
Faza e că devine tot mai enervant... Ar fi vreo altă soluție în afară de a reveni la setările din fabrică?
|
#7488
Posted 17 October 2021 - 20:06
Ce versiune de soft iti face probleme? Eu am 159 si totul e ok, cel putin deocamdata
|
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
1 members, 2 guests, 0 anonymous users
elmacount