Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 

Din 2020, toate mașinile noi vor avea sistem de frânare automată în caz de urgență

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
166 replies to this topic

#19
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,539
  • Înscris: 30.08.2017

View Postbusiness11, on 20 februarie 2019 - 13:12, said:

sistemul oricum functioneaza la viteze 15-50km/h aproximativ. Prima oara avertizeaza, daca soferul franeaza se dezactiveaza, daca soferul nu reactioneaza incepe sa franeze singur, iar dupa nici o reactie a soferului franeaza total.

Cu siguranta ca acest sistem este mai mult implementat pentru siguranta pietonilor, din ce am inteles accidentele cu pietoni cresc pe an ce trece si odata cu ele si decesele.
Intre doua masini la o viteza de 50km/h nu prea exista decese.

A mea are doua radare...unul pentru viteze de oras, altul pentru viteze peste 100km/h sau asemanator. In functie de viteza cu care rulez, traficul este monitorizat de unul din cele doua.

#20
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
ideea este foarte buna dar trebuie obligatoriu si pt masinile aflate in circulatie
Absolut tot de la autoturism la camioane

Sambata am trecut prin pipera, pe langa autoturismele care mai circula cu viteza circula ca la F1 inclusiv betonierele si masinile de gunoi

Inclusiv ar trebui senzor pt cretini de circula pe sens unic

#21
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postzzhunt, on 20 februarie 2019 - 13:33, said:

senzor pt cretini
Nu se produc atatia senzori cat sa acopere necesarul

Edited by cata, 20 February 2019 - 13:34.


#22
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 20.05.2013

View Postgeorge_alexandru, on 20 februarie 2019 - 13:30, said:

Am pe masina asa ceva (Mazda 6)...sa vezi ce fun e cand se defecteaza si iti franeaza singura cand esti doar tu pe sosea. Partea trista e ca nici cod de eroare nu lasa in urma. Mi s-a intamplat de doua ori in Bucuresti, din fericire nu era nimeni in spatele meu. Altfel, o decizie buna daca se asigura ca sistemul este implementat ireprosabil.
https://wheels.blogs...ti-jx35-brakes/

Se pare ca s-a intamplat si la Nissan .

Eu nu am avut (inca) probleme, dar ma doar 1330 km la bord, majoritatea in afara orasului :)

#23
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Peste 80% din accidente se petrec ca urmare a infrastructurii mizerabile si a nesimtirii soferilor... Un limitator de viteza poate combate oarecum nesimtirea soferului.. dar numai intr-o anumita masura... omul nesimtit gaseste el o solutie si tot face accident, tragand de volan sa intrand pe contrasens, caz in care limitatorul de viteza este fix zambila.

#24
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Am pe un Golf fabricat in 2018 si e f misto sistemul, mi-a franat atat ala mersul in fata cat si la datul cu spatele si nu a franat degeaba. E aiurea cand iti mai intra brusc cate unul in fata si franeaza sa pastreze distanta setata in rest mi se pare f ok.

#25
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,497
  • Înscris: 13.10.2010
Si acum cocalarii se vor baza ca franeaza masina singura cand isi fac liveuri pe facebook.

Despre faptul ca devina obligatoriu, e ca o sabie cu doua taisiuri. Ori te relaxeaza prin ideea ca masina o sa franeze singura ori te streseaza ca poate sa-ti franeze singura in "mijlocul campului".

#26
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,144
  • Înscris: 19.05.2005
Si nu o sa apara abuzuri? gen ma bag in fata lu' ala ca stiu ca ii franeaza masina?

#27
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,539
  • Înscris: 30.08.2017
Aia se baga si acum in fata ta.

#28
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Constructorii europeni cer “cel puțin 3 ani” pentru implementarea sistemului de frânare automată de urgență pe mașinile noi: UE vrea ca sistemul să devină obligatoriu în 2020
Parlamentul European va stabili joi, prin vot, care vor fi schimbările legislative în acest caz.

Edited by cata, 20 February 2019 - 15:15.


#29
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbusiness11, on 20 februarie 2019 - 13:12, said:

sistemul oricum functioneaza la viteze 15-50km/h aproximativ. Prima oara avertizeaza, daca soferul franeaza se dezactiveaza, daca soferul nu reactioneaza incepe sa franeze singur, iar dupa nici o reactie a soferului franeaza total.

Cu siguranta ca acest sistem este mai mult implementat pentru siguranta pietonilor, din ce am inteles accidentele cu pietoni cresc pe an ce trece si odata cu ele si decesele.
Intre doua masini la o viteza de 50km/h nu prea exista decese.

E buna si la viteze de alea. Uite ce au patit aia care nu au avut un astfel de sistem cum a avut cel cu Tesla :

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D5fT2753EgQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#30
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019

View Postcata, on 20 februarie 2019 - 15:14, said:


Aha, deci specialiștii, cei care fac mașini spun că au nevoie de 3 ani pentru teste, optimizări etc înainte de implementare.
Vine factorul politic și spune că nu, le ajunge un an.
Și apoi mergi întins și îți trântește mașina o frână de te da cu capul de parbriz pentru că a zburat o vrabie prea aproape de bara din fața.
Mda, ce ar putea merge rău când politicienii le spun inginerilor care trebuie sa fie ritmul progresului...

In altă ordine de idei bășinoșii ăia de la ONU au terminat tot restul de probleme și se ocupă de mașini mai nou ?
Gata, nu se mai omoară ăia prin Africa, frânarea asistată e prioritatea lor acum ?

#31
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

View PostFord4, on 20 februarie 2019 - 16:24, said:


E buna si la viteze de alea. Uite ce au patit aia care nu au avut un astfel de sistem cum a avut cel cu Tesla :

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D5fT2753EgQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

oho, ca sa aiba atata precizie ca sistemul Tesla dureaza. Putine marci reusesc asa ceva (precum Tesla sau Volvo). Restul sunt cu avertismente etc,.

#32
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Eu sunt curios daca intr-adevar a franat Tesla, si nu soferul... din manual (e Model 3, nu?):
"The forward looking camera(s) and the radar sensor are designed to determine the distance from a detected object traveling in front of Model 3. When a frontal collision is considered unavoidable, Automatic Emergency Braking is designed to apply the brakes to reduce the severity of the impact"

In alta ordine de idei, ce marci nu au deja AEB?

#33
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View PostAmaryl, on 20 februarie 2019 - 16:38, said:



Aha, deci specialiștii, cei care fac mașini spun că au nevoie de 3 ani pentru teste, optimizări etc înainte de implementare.
Vine factorul politic și spune că nu, le ajunge un an.
Și apoi mergi întins și îți trântește mașina o frână de te da cu capul de parbriz pentru că a zburat o vrabie prea aproape de bara din fața.
Mda, ce ar putea merge rău când politicienii le spun inginerilor care trebuie sa fie ritmul progresului...

In altă ordine de idei bășinoșii ăia de la ONU au terminat tot restul de probleme și se ocupă de mașini mai nou ?
Gata, nu se mai omoară ăia prin Africa, frânarea asistată e prioritatea lor acum ?
Aceste sisteme deja exista. La unele modele de volum sunt incluse în dotările standard la altele ca opționale. Nu e nevoie de teste suplimentare sau alte bălării. Toți producătorii folosesc sistemul pe cel puțin o masina din gama lor

#34
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

View Postdanyel61, on 20 februarie 2019 - 12:52, said:

Pentru Romania ar trebui sa puna senzor si pentru gropi. Binenteles ca nu pentru toate, ca n-ar mai merge de loc, pentru alea mai adanci si mai late.
Cum?....pai tocmai pesedeul a scos Romania din noroi?

#35
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019

View PostMicroEdge, on 20 februarie 2019 - 17:39, said:


Aceste sisteme deja exista. La unele modele de volum sunt incluse în dotările standard la altele ca opționale. Nu e nevoie de teste suplimentare sau alte bălării. Toți producătorii folosesc sistemul pe cel puțin o masina din gama lor

Știu că există, am și eu.
Numai că am constatat că au momente in care dau fail. Și toate au fost pe false positive ceea ce înseamnă că nu e încă bine pus la punct.
Nu mi se pare normal că atunci când eu accelerez pentru a mi pregăti depășirea să vine pre-sense ul și să frâneze pt că i se pare lui cine știe ce. Drept urmare și a câștigat dreptul de a sta dezactivat.
Nu e un sistem rău în sine, e chiar ok, dar nu e gata încă, atâta tot.

#36
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,539
  • Înscris: 30.08.2017
Tu macar il poti dezactiva. La Mazda se reactiveaza la loc la urmatoarea pornire.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate