Caut feedback proprietar despre Peugeot 3008 hibrid, 2014
Last Updated: Jul 26 2020 02:10, Started by
Ina.Click
, Feb 03 2019 16:08
·
0
#19
Posted 26 February 2019 - 08:28
si eu am in vizor 508/3008/5008, vad ca-l vorbiti de rau pe bietul 508, in ce sens e spatiul mic? la specificatii zice 473 litri in portbagaj ...
(eu am 400litri la batranul 407, tot de pe hartie ca n-am stat sa-l masor ) |
#20
Posted 26 February 2019 - 09:32
a, nu e mic în sine, doar că deși un sedan mereu arată mai classy, va sacrifica din spațiu față de un hatchback sau monovolum, etc etc etc. e o mașină foarte lungă, iar eu aș face trecerea de la un golf în două uși ))
și am multe rahaturi voluminoase de cărat, biclă de copchii, trotinete, căruțuri. 508 e foarte aspectuos cică ar fi și fiabile și confortabile. |
#21
Posted 26 February 2019 - 10:07
Portbagajul lui 508 hibrid este mic deoarece are bateriile fix acolo, in portbagaj. Fiind sedan si avand gura de incarcare mica si baterille vei avea ceva ingust si lung. Bun pentru trolere sau pachete de parchet eventual
Dar arata bine, sta mai bine pe curbe, comparat cu 3008. Si apropos, nu va speriati de hibrid. Inca sunt intr-un grup pe whatsup cu posesori de hibride Peugeot (peste 100) si unul nu a avut probleme la baterie. Unul singur la reductor. Multi la incalzirea in scaune care are mufe subdimensionate si apa in portbagaj la 508. Si sa ai 163 cai pe o masina de 1,7 tone si 4x4 la cerere cu un consum, hai nu de 5,2 ca mine, ca poate merg eu batraneste sau mai stiu eu cum, sau imi arata aiurea, ci de 6,2 sau chiar 7 in Bucuresti, e foarte ok. Mergi cu 2-3 hibride d'astea si daca-ti plac, dupa o verificare in reprezentanta (se vede in diagbox daca s-a umblat la km si eventual sa aibe si istoric), go for it! Mai intrebati-ma chestii specifice daca vreti. P.S. Nu mi-e frica de baubau |
#22
Posted 27 February 2019 - 12:47
Am găsit un review amănunțit făcut de Buhnici. Îl știu pe ăsta de undeva, de la TV parcă.
În fine, văd că e și YouTuber și are recenzii auto bune, la mai multe chestii. Am văzut și una la DS5 si desi interiorul e mult mai frumos, m-a dezamagit spatiul disponibil. nu pare ce-mi trebuie mie. e mai frumos dar mai putin family oriented. |
#24
Posted 16 March 2019 - 17:49
Ina.Click, on 16 martie 2019 - 12:51, said:
Mi-am luat! ❤️ Ura Hepea, dacă ești admin, da și mie accept pe grupul de FB, te rog. Vad ca pe forumul Peugeot nu prea mișcă nimic. Mulțumesc! Sau dacă nu, un mesaj privat sa intru și eu în ala de pe WhatsApp. Multumesc! |
#25
Posted 17 March 2019 - 15:49
Merci frumos. Deocamdată, toate bune. Revin cu feedback într-un an, cam așa.
|
#26
Posted 04 June 2019 - 07:55
O intrebare : distributia la 3008 hy4, e pe lant sau nu?
|
#27
Posted 04 June 2019 - 17:54
#28
Posted 05 June 2019 - 12:27
E pe curea. Se schimba intre 180k si 240k in functie de modul de exploatare
|
|
#29
Posted 29 October 2019 - 17:04
Ina.Click, on 17 martie 2019 - 15:49, said:
Merci frumos. Deocamdatã, toate bune. Revin cu feedback într-un an, cam așa. hepea, on 05 iunie 2019 - 12:27, said:
E pe curea. Se schimba intre 180k si 240k in functie de modul de exploatare Edited by Dany_Darke, 29 October 2019 - 18:01. |
#30
Posted 30 October 2019 - 14:39
Bobby5g, on 29 octombrie 2019 - 17:04, said:
te intreb cateva lucruri legate de intretinerea masinii taxe impozite pentru hibrid ma gandeam si eu la un 3008 2.0 hibrid...cam la cati km trebuiesc schimbate bateriile si cat ar costa asta? Impozitul in bucuresti e 9 lei/an. Nu stiu la cat se schimba bateriile si cat costa dar inca nu am auzit pe nimeni sa se planga ca au murit. Cea mai scumpa reparatie de care am auzit a fost inlocuirea reductorului, aprox 9000 lei. Si asta la o masina cu cui de tractare (se pare ca a fortat motorul electric). Altfel chestii normale, o bucsa, o distributie, o curea de accesorii. A da, cedeaza macaralele spate la 508 dar nu-s scump de reparat (150 lei aprox). Altceva nu mai tin minte Edited by hepea, 30 October 2019 - 14:39. |
#31
Posted 30 October 2019 - 17:44
hepea, on 30 octombrie 2019 - 14:39, said: Impozitul in bucuresti e 9 lei/an. Nu stiu la cat se schimba bateriile si cat costa dar inca nu am auzit pe nimeni sa se planga ca au murit. Cea mai scumpa reparatie de care am auzit a fost inlocuirea reductorului, aprox 9000 lei. Si asta la o masina cu cui de tractare (se pare ca a fortat motorul electric). Altfel chestii normale, o bucsa, o distributie, o curea de accesorii. A da, cedeaza macaralele spate la 508 dar nu-s scump de reparat (150 lei aprox). Altceva nu mai tin minte |
#32
Posted 31 October 2019 - 16:29
Bobby5g, on 29 octombrie 2019 - 17:04, said:
Buna te superi daca te intreb cateva lucruri legate de intretinerea masinii taxe impozite pentru hibrid ma gandeam si eu la un 3008 2.0 hibrid...cam la cati km trebuiesc schimbate bateriile si cat ar costa asta? Merci Cum o rugam pe colega Ina as avea si eu cateva intrebari legate de un 3008 2.0 hibrid Imi cer scuze, nu am notificarile pornite. Impozitul e insesizabil. Nici eu nu stiu pe nimeni sa fi zis de baterie ca a murit, asta nu inseamna ca sunt fara de moarte ci ca nu am eu date, sa zic asa. Inca nu a trebuit sa schimb nimic la ea. Imediat ce se strica ceva promit sa consemnez aici. Pt mine e o masina robusta si care sta bine pe drum. O conduc usor. Din martie pana in noiembrie n-a trecut destul timp sa pot emite vreo opinie despre fiabilitate. Eu am luat-o ca sa trambalez copii cu ea in sus si in jos. Merg doar la ore de trafic maxim, bara la bara - scoli, gradinite, etc. Consumul ei e de 7 daca merg eu cu ea, 5 daca merge barbatu-meu (dont ask, nu stiu cum, glumiti cat vreti, dar el scoate consum de 6 in oras cu un Mercedes euro 4 diesel... nu stiu, o sa-l impaiez ) In afara scot si eu un 5 la drum intins (again, sotul scoate 4... ) Impozitul e simbolic, esti scutit de taxa Oxygen (ai fi fost oricum la Euro 5, dar asta e si hibrida), si inca un avantaj ar fi ca sunt gratuite parcarile alea scumpe din centru )) Daca e sa ma agaseze ceva e ca porneste filtrul de particule randomly si as fi vrut sa ai o preavertizare de genul "Vasile, o sa ma regenerez cam in X km" macar sa stiu sa dau ture la bloc ceva. Circula informatii contradictorii si vagi , ba ca nu se regenereaza daca stai pe loc, ba ca da, dar sa o turezi, ba ca trebuie MINIM 70 km/h si alte traznai. Am scris la Peugeot, nu mi-au raspuns. In manual nu mentioneaza mare kkt, doar ca sa nu intrerupi regenerarea. Edited by Ina.Click, 31 October 2019 - 16:30. |
#33
Posted 01 November 2019 - 13:15
Haha super funny mesajul ) merci de raspuns ...de abia astept sa imi iau si eu noua jucarie...astept sa imi intre banii de avans sa fac un leasing...merci de info ma bucur sa aud ca nu prea sunt probleme cu modelul asta...am intrat pe net si cica in tot Bucurestiul ai parcarea gratis..ttebuie depus un formular la administratia strazilor...eu am mai condus prius 1 si 2 km buni de abia astept sa vad cum e sistemul asta de la Peugeot...si eu am piciorul mai greu...sa vad cat pot sa scot consumul...nu pot sa conduc sa ma injure aia la semafor cum e treaba cu regenatorul de particule? Nu am mai avut masina diesel cu dpf
Edited by Dany_Darke, 01 November 2019 - 19:11.
|
|
#34
Posted 08 November 2019 - 10:52
1. Leasing, great, atunci îți iei din asta nouă, mai fățoasă, SUV? sunt f frumoase.
2. da, se depune la primărie , primești o vignetă în vreo săpt, o lipești în geam. Parcarea e gratis în parcările publice, d ex Sala Palatului, etc. Le arăți în geam dacă întreabă. 3. Well eu o cam smucesc, dar se poate conduce lin și economic cu ea. Are un consum f bun în oraș. 4. Asta e pb cu filtrul de particule la diesel, își dă regenerare destul de des și nu ar trebui să-i oprești procesul ăsta de regenerare, costă o gălăgie de bani dacă strică. Poate tu dacă iei model nou o să ai vreun pre warning setting ceva, măcar să știi că mai are X km estimați până la regenerare. Eu nu am, deci pt mine e o surpriză și de obicei în situații aiurea, când nu mai am unde pleca sau unde să o turez. Se regenerează și dacă o turezi stând pe loc dar durează f mult și eu cum am ca punct terminus zilnic o parcare închisă mă tem să nu mă gazez naibii. În fine. E un neajuns minor, adică e ceva sâcâitor dar nu definitoriu. |
#35
Posted 11 November 2019 - 09:33
As vrea eu sa am bani de ultimul model...e superb ala imi place mult...un 2015-2016 cel cu facelift astept sa fac banii de avans si sa depun actele pentru leasing si ce se intampla cand se regenereaza filtrul de particule nu poti sa mergi cu ea? Sau doar nu poti sa o opresti?
|
#36
Posted 11 November 2019 - 11:03
Se poate opri dar nu e indicat ca, in timp, se colmateaza. O data, de doua ori, merge. Si-ti zice cand se regenereaza, intr-un fel: se incalzesc oglizile laterale si iti spune ca modul hibrid nu este disponibil. Unii si-au montat un beculet la oglinda laterala ca sa vada cand se regenereaza FAP-ul
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users