Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cine este vinovat de producerea accidentului?
Last Updated: Apr 20 2019 19:01, Started by
Mirelax
, Feb 03 2019 14:32
·
0
#19
Posted 03 February 2019 - 16:02
internet_max, on 03 februarie 2019 - 15:58, said:
Sper că nu ai permis, dar, dacă totuși ai, îți reamintesc să citești cu atenție prevederile articolelor 35, 155 și 156 care fac referire la defecțiuni tehnice. Cu alte cuvinte, „defecțiune tehnică” nu este ceva ieșit din comun. I-am sugerat inițiatorului o cale de urmat. Dacă o ia sau nu ia o în considerare este strict treaba lui. Să nu fim pătimași fără rost! |
#20
Posted 03 February 2019 - 16:03
internet_max, on 03 februarie 2019 - 15:02, said:
Dacă ți se oprea mașina involuntar în intersecție, avea dreptul să te omoare pe tine și pe pasageri pentru că avea prioritatea? NU. Având în vedere dinamica loviturii, faptul că a virat stânga, urmărind parcă producerea accidentului, eu a merg pe varianta că accidentul s-a produs din vina mașinii A. Ai în vedere și vechimea mașinii A, costul reparației putând conduce la obținerea unor sume importante pentru „victimă”. Solicită verificarea cazierului șoferului și a mașinii. Au fost multe cazuri în care cazierul nu încăpea pe o pagină A4. Multumesc de sugestie, maine vom avea intalnire la constatare. Am de gand sa expun toate cele spuse si aici pe forum. Tanarul are permis de 3 ani, este din Ialomita, si lucrase de noapte dupa cum a pus. Si-a pus ca martor pasagerul.... Eu nu am avut pe cine, deoarece pana am tras masinile oamenii plecasera. |
#21
Posted 03 February 2019 - 16:11
Mirelax, on 03 februarie 2019 - 16:00, said:
Eu, B, deja incepusem manevra de traversare a ultimei parti din intersectie. El, A, desi m-a observat, a considerat ca are tot dreptul sa treaca numai el. Avea viteza si nu a mai avut timp sa franeze sau sa efectueze manevre de evitare a tamponarii. Am mai gasit urmatoarele lucruri ce constituie contraventii: Art. 101 OUG 195/2002 PUNCTUL 7. nerespectarea obligaţiei de a permite părăsirea intersecţiei conducătorului vehiculului rămas în interiorul acesteia; PUNCTUL 9. nereducerea vitezei în cazurile prevăzute de regulament; (-respectiv intrarea intr-o intersectie cu atat mai mult cu cat are restrictii de circulatie) Repet, daca isi adapta viteza, sau macar isi tinea directia, accidentul nu mai avea loc. Si eu la randul meu trebuia sa degajez intersectia. El a intrat in spatele dreapta masinii mele desi avusese timp suficient sa vada deplasarea mea. Restul sunt prezumtiile tale , politia va judeca mult mai simplu cazul...neacordare de prioritate din partea ta. BraviaAmpero, on 03 februarie 2019 - 16:02, said:
A este de vina conform OUG 195/2002 , Art 59, alin 2 si 3 |
#22
Posted 03 February 2019 - 16:12
Eu banuiesc ca auto A a tras dreapta ca sa ocoleasca auto B care statea in intersectie si ar fi trebuit sa dea prioritate. Doar ca auto B a plecat ca s-a gandit ca auto A o sa il ocoleasca prin stanga.
Si asa s-a intamplat intamplarea. |
#23
Posted 03 February 2019 - 16:13
Mirelax, on 03 februarie 2019 - 16:03, said: Multumesc de sugestie, maine vom avea intalnire la constatare. Am de gand sa expun toate cele spuse si aici pe forum. Tanarul are permis de 3 ani, este din Ialomita, si lucrase de noapte dupa cum a pus. Si-a pus ca martor pasagerul.... Eu nu am avut pe cine, deoarece pana am tras masinile oamenii plecasera. |
#24
Posted 03 February 2019 - 16:15
titoo, on 03 februarie 2019 - 15:31, said:
Daca ti se opreste masina involuntar in intersectie si intra unul in tine o poti trece cel mult la capitolul ghinion. De restul se ocupa politia si constatatorii . Cel putin asa s-a solutionat de catre Politie cazul. |
#25
Posted 03 February 2019 - 16:16
Mirelax, on 03 februarie 2019 - 16:00, said:
Eu, B, deja incepusem manevra de traversare a ultimei parti din intersectie. El, A, desi m-a observat, a considerat ca are tot dreptul sa treaca numai el..... a considerat bine tu practic ai virat la stanga si n-ai acordat prioritate celor ce circulau din sens opus. |
#26
Posted 03 February 2019 - 16:17
titoo, on 03 februarie 2019 - 16:02, said:
Am permis si garantat circul mai corect si mai bine ca tine, nu-ti face griji pentru mine. Ce legatura au defectiunile tehnice cu cazul de fata , ca initiatorul nu a specificat nicaieri ca a fost vorba de vreo defectiune ? Pentru a fi mai ușor înțeles, am ales această pildă. Pe tine se pare că te-a derutat. Vezi contextul. Și în trafic trebuie să vezi situația în context pentru a fi un șofer bun. Afirmația „circul mai corect si mai bine ca tine” nu pare a avea susținere în realitate. Asta și spun, A ar putea fi scos vinovat destul de ușor. |
#27
Posted 03 February 2019 - 16:18
Mirelax, on 03 februarie 2019 - 14:32, said:
Buna ziua! Va prezint si eu o situatie mai speciala... In imaginea atasata eu conduceam vehiculul B si am fost acrosata de vehiculul A. La prima vedere pare un caz clasic de neacordare de prioritate de dreapta, insa nu-mi explic cum vehiculul A are lovituri doar pe partea stanga in zona farului (masina e un Opel Astra H cu partea din fata ascutita). Vehiculul B prezinta lovituri la bara spate dreapta, roata spate dreapta si pragul si coltul usii dreapta. Personal, consider ca daca vehiculul A nu tragea dreapta de volan (tinand cont si de directia de deplasare a lui), acest accident nu se petrecea. Mai mentionez faptul ca avea viteza destul de mare, probabil a fortat semaforul pe galben sau chiar rosu. Dumneavoastra ce parere aveti? Multumesc anticipat! |
#28
Posted 03 February 2019 - 16:20
|
#29
Posted 03 February 2019 - 16:23
projectfp, on 03 februarie 2019 - 16:15, said:
Gresit, daca se opreste masina in intersectie vinovat va fi scos cine nu a oprit sa evite impactul cu masina oprita, chiar daca avea prioritate (era pe drumul cu prioritate). Cel putin asa s-a solutionat de catre Politie cazul. internet_max, on 03 februarie 2019 - 16:17, said: Pentru a fi mai ușor înțeles, am ales această pildă. Pe tine se pare că te-a derutat. Vezi contextul. Și în trafic trebuie să vezi situația în context pentru a fi un șofer bun. Afirmația „circul mai corect si mai bine ca tine” nu pare a avea susținere în realitate. Asta și spun, A ar putea fi scos vinovat destul de ușor. |
#30
Posted 03 February 2019 - 16:25
Cazul era cu o masina oprita brusc, cu cateva secunde inainte sa treaca cel de pe drumul prioritar prin intersectie si sa intre in ea.
|
#31
Posted 03 February 2019 - 16:28
În cazul de față se va ține cont doar de prioritate. Că ăla a tras atipic de volan sau nu.. nu mai contează. Fiecare reacționează în felul lui în fracțiunile alea de secundă.
|
#32
Posted 03 February 2019 - 16:30
projectfp, on 03 februarie 2019 - 16:25, said:
Cazul era cu o masina oprita brusc, cu cateva secunde inainte sa treaca cel de pe drumul prioritar prin intersectie si sa intre in ea. |
#33
Posted 03 February 2019 - 16:36
Sunt convins ca fiecare va da alta solutie la acelasi caz.
Probabi in cazul asta a contat si faptul ca avea viteza si impactul a fost mare, ca impactul putea fi evitat daca soferul se uita la drum, ca masina nu era chiar in mijlocul intersectiei ci doar putin botul iesit ca a murit motorul la pornire dupa asigurare, si faptul ca intersectia era una cunoscuta ca problematica din cauza masinilor parcate si care impiedica vizibilitatea oricarui vrea sa intre in intersectie si deaceea s-a pus si indicator cu limitare. Secundele s-au estimat ca ar fi fost cam 5, cat i-a luat soferului sa reporneasca masina dupa ce a murit motorul, impactul a fost exact cand dadea la cheie. |
|
#34
Posted 03 February 2019 - 16:41
Mie îmi pare neacordare de prioritate de dreapta din partea vehiculului B.
După zonele de impact, vehiculul A a frânat și a tras stânga de volan, în încercarea de a evita impactul. Restul sunt doar supoziții. |
#36
Posted 03 February 2019 - 17:33
Mirelax, on 03 februarie 2019 - 16:00, said:
El, A, desi m-a observat, a considerat ca are tot dreptul sa treaca numai el. Avea viteza si nu a mai avut timp sa franeze sau sa efectueze manevre de evitare a tamponarii. Avea viteză, ești radar? Trebuia să-i acorzi prioritate de dreapta și nu mai deschideai topicul ăsta. Dar se pare că prioritatea de dreapta e ceva străin pentru tine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users